Novinky
GT bylo od počátku deklarováno jako limitka, cca 250ks ročně. Výroba celkem mezi 500-750ks. Takže si svou cenu v pohodě obhájí a to především v USA, kde je ikonou. Evropské prodeje GT asi nejsou primárně to, oč Fordu běží, protože tady je to evropskými supersporty našlapáno až po střechu a nemá zde cenu dělat nějakou díru do světa.
ty si vážně střelec, ale tentokrát jsi se netrefil, zda-li někdy vůbec
GT se mi nelíbí a NSX se mi taky nelíbí, tím bych to uzavřel
GT se mi nelíbí a NSX se mi taky nelíbí, tím bych to uzavřel
Tak NSX v porovnani s GT vypada ziveji uz od pocatku. GT prekvapilo, protoze se o nem nemluvilo. Tim to ale skoncilo. GT rychle zastara, diky odkazu na stare GT. Techniku ma prumernou, ta nikoho neprekvapila a cenou to zazdili uplne. 2x vyssi cenu za horsi techniku a retro design snad nemuze nikdo myslet vazne.
NSX bude jasny kralem ve tride, cena prizniva, vykony vyborne.
NSX bude jasny kralem ve tride, cena prizniva, vykony vyborne.
Pohledem Evropana máš pravdu, ale v USA je GT uctívané. Minulého GT se ve státech prodalo několik tisíc, v Evropě jen pár desítek kusů a to většinou jenom v UK. No a cena je nastavená přesně podle očekávané US poptávky, tam se po těch pár stech jen zapráší, takže proč se držet při zdi. A na druhou stranu vyrábět víc než těch 250 ročně Ford asi stejně nedokáže, protože se jedná o více méně ruční výrobu.
Jestli bude cena nepřiměřená ukáže až trh. Docela bych si ale vsadil na to, že všechna GT zmizí velmi rychle, čímž se cena stane přiměřenou... A že Ferrari bude prodávat 488 GTB levněji je zcela irelevantní...
Limitovaná edice není samospásná, pokud pro zákazníky auto nebdue mít hodnotu ekvivalentní kupní ceně, jistě si jej nekoupí...
Limitovaná edice není samospásná, pokud pro zákazníky auto nebdue mít hodnotu ekvivalentní kupní ceně, jistě si jej nekoupí...
Souhlas, zatemnělý klubový článkaři asi budou dál nevěřícně kroutit hlavou, ale věřím, že GT skončí bez problémů počtem 1000ks a finito.
Je absolutně jedno, jestli půjde o V6 nebo V8, stejně tak o kolik překročí ve finále hodnotu 600 koní. Vypadá úžasně, pár lidí se dozví jak pojede a nám ostatním milovníkům aut zůstane v hlavě jako ikona 😄
Je absolutně jedno, jestli půjde o V6 nebo V8, stejně tak o kolik překročí ve finále hodnotu 600 koní. Vypadá úžasně, pár lidí se dozví jak pojede a nám ostatním milovníkům aut zůstane v hlavě jako ikona 😄
1000 ks je stále s přehledem limitka.. (viz. tebou zmiňovaná carrera GT - 1270 ks anebo třeba F40 - 1311 ks atd.). Veyron měl možná trochu těžkopádný prodej a VW na něm zřejmě prodělal pořádný ranec, ale netřeba pochybovat o tom, že tohle auto si svoji hodnotu s přehledem udrží, takže z hlediska kupujícího slušná investice. Carrera GT není žádný tragický případ (mrkni na wiki 😉 ), plán 1500 ks prodáno 1270 ks, pokud si dobře vzpomínám, tak původní cena EUR 400k, dnes se pod EUR 1M nedostaneš, nehledě na to, že tohle auto téměř nejde sehnat.
Rozdělil bych záležitost limitovaných sérií ze 2 úhlů pohledu😒br /> - výrobce - limitovaná edice s cílem vydělat anebo demonstrovat technologickou vyspělost (v tomto případě je zisk vítané přilepšení, nikoliv nutnost)
- kupující - troufám si tvrdit, že cokoliv do zhruba 1500 ks (neplatí pro všechny automobilky) lze považovat za dobrou investici (svou roli hraje pochopitelně i množství jiných faktorů)
Rozdělil bych záležitost limitovaných sérií ze 2 úhlů pohledu😒br /> - výrobce - limitovaná edice s cílem vydělat anebo demonstrovat technologickou vyspělost (v tomto případě je zisk vítané přilepšení, nikoliv nutnost)
- kupující - troufám si tvrdit, že cokoliv do zhruba 1500 ks (neplatí pro všechny automobilky) lze považovat za dobrou investici (svou roli hraje pochopitelně i množství jiných faktorů)
Ty se nepočítáš, tvoje kérka vylučuje, aby jsi komentoval cokoliv vyjma paralympijskýho znaku s kruhy 😄
Pamatuji libru za 53 korun, pak by XJ220 vyšlo na 21,200,000,- Auto je to pořád nádherný.
Na koho přesně LFA že ztrácelo [odkaz] ? >😒]
[odkaz] přes původní plán na V12 nakonec taky jen s přeplňovanym šestiválcem stál v 90. letech 400 tisíc liber což tehdy bylo asi 17 mega :yes: 😄
[odkaz] přes původní plán na V12 nakonec taky jen s přeplňovanym šestiválcem stál v 90. letech 400 tisíc liber což tehdy bylo asi 17 mega :yes: 😄
No, to je jedna moznost. Druha je ze dopadne podobne jako sveho casu porsche s carrerou GT kde plany byli vetsi nez finalni zajem a vyrobilo se prave jen tech cca 1000 kusu. Podobny pribeh u veyronu. Ono proti limitkam nic nemam a co pises ty i Ham pravdou jest, ale nejsem si zrovna jisty jestli limitka o cca 1000 kusech uz neni trosku prehnana. Precijen ty limitky ktere opravdu miznou, casto jeste pred zahajenim prodeje, maji obycejne kusu mene (nekdy i o rad mene).
Inu ukaze az cas, jestli se ten predikovany zajem na US trhu objevi i pri teto cene (minuly ford GT byl za 140tis USD).
Inu ukaze az cas, jestli se ten predikovany zajem na US trhu objevi i pri teto cene (minuly ford GT byl za 140tis USD).
No vono to bylo bez daně 😄
Málokterý auto se mi i po letech takhle líbí. XJ220 se fakt poved :yes:
Málokterý auto se mi i po letech takhle líbí. XJ220 se fakt poved :yes:
Oturbený šestiválec EcoBoost za 8,5 milionu (reálně přes 9) je prostě šílenství.