Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Nonsens
3
prvý nový bítl bol paródiou na ikonu a druhý už nebol aspoň trápny, ale ani dobrý. Možno do tretice. Keď vidia ako to robí 500 a mini, nevedia to aspoň okopírovať? To auto má potenciál, ktorý vw zatiaľ zabíja.
3_diamanty
je ukazka toho ake lahke je doj.bat jednu skutocnu legendu .... toto vw proste umi :yes😒br />
zlaty f500 :yes: 😉
zlaty f500 :yes: 😉
Tak ta první generace New Beetlu byla opravdu hrozná, ale reparát se VW docela podařil! 😄
Jinak odpískání 3dv. verze u budoucí generace Pola zase není takové překvapení a už vůbec ne tragedie. Poptávka po 3dv. hatchbacích prostě obecně klesá, přitom počet jejich odlišných karosářských (i interiérových) dílů je značný, tj. náklady na tuto verzi jsou dost vysoké. :-!
Jinak odpískání 3dv. verze u budoucí generace Pola zase není takové překvapení a už vůbec ne tragedie. Poptávka po 3dv. hatchbacích prostě obecně klesá, přitom počet jejich odlišných karosářských (i interiérových) dílů je značný, tj. náklady na tuto verzi jsou dost vysoké. :-!
no neviem či sa dvojka podarila (možno relatívne v porovnaní s jednotkou), predaje hovoria jasne. Ja som si pred hodením príspevku vyguglil jednotku, dvojku aj retro a som presvedčený, že to vw vzal za špatný koniec. Oni len zobrali značku a urobili uplne iné nové auto, len veľmi veľmi zďaleka odkazujúce na chrobáka. Keď vidím mini alebo 500 mám pocit, že vidím oživenú legendu, keď vidím nového chrobáka (a že ho často nevidím aj v ba ich je jak šafránu), legenda tam nie je.
To auto postavili na platformě nižší střední místo toho, aby udělali prcka menšího než Polo, což udělalo jak BMW, tak Fiat. To mu rozhodně nepomohlo.
sam74
Hlavní problém Beetla je cena. Za ty peníze se nechá koupit lepší auto. Zkoušel jsem ho a na poměry VW to mělo dílensky docela odfláknutý interier. A´t to dají za cenu Fabie a uvidí, že nebudou stíhat vyrábět.