Novinky
V roku 2001 audi predstavilo štúdiu kombíka na báze A-8 Avantissimo a moc mu to slušalo.
[odkaz]
Takže kombík od novej A-8-ky by som veľmi uvítal. Ale Audi čaká, kým tak urobí Mercedes, Mercedes čaká na BMW a BMW zase na Audi... Začarovaný kruh.
[odkaz]
Takže kombík od novej A-8-ky by som veľmi uvítal. Ale Audi čaká, kým tak urobí Mercedes, Mercedes čaká na BMW a BMW zase na Audi... Začarovaný kruh.
vypadá to že se musíme spokojit s a6 kombi, to je ti málo? 😄
A kam mají postupovat ti, kteří mají A8 a ví, že by jim sedlo něco s lepším přístupem do kufru. Kecy o ježdění na zadním sedadle a kreditce v kapse jsou pouze z neznalosti.
tak třeba range rover? 😄
Ne každý touží po autobusu 😄
mě se líbí jak by tady všichni kupovali a8 v kombíku 😄
Auto co neni v naftě a v kombíku snad neni ani auto. To ví každej evropan >😒]
Jasně, všichni co maj A8 s tím jezdí na měsíční nákupy do tesca nebo v tom vozí rašelinu na zahrádku, LOL
Všichni ne, ale spousta úplně normálně a žijí úplně normálně.
že sem u tesca, globusu a spol neviděl jedinou nikdy a u chatových oblastní to zrovna na zahrádkách taky nepostává....
Musíš k Lídlu, myslíš že kdo má A8 nejí nebo co.
Jsou to paradoxy, někteří mezi námi, a že bych mohl jmenovat, jedí a přesto nejezdí do Lidlu. 😄
náhodou maj dobrej chleba se semínkama, semtam anglickej chedar a ovoce+zelenina taky ujde 😄
Nic proti Lidlu, pro řadu lidí určitě vrchol delikatesních obchodů, jen jsem se snažil diplomaticky naznačit, že lidé používající luxusní třídu, nejsou zrovna nejpočetnější skupinou co parkuje před Lidlem (samozřejmě bazarové kovboje v pět let starých opelichaných vracích nepočítám).
Pět let starej opelichamej vrak u premie by mohl být protimluv. Myslíš třeba F10 nebo stávající A6? 😉
10 nebo 15 let stare by by příhodnější...
10 nebo 15 let stare by by příhodnější...
Z pohledu nejčastějších uživatelů nových vozů luxusní třídy je 5 let stará MB-S, A8 nebo 7er stará rachotina, typická obrátka je 3-4 roky, 5 už je spíš maximum. Že třeba pro Barika je takové auto funglovka je jiná diskuze. A6 ani F10 bych do luxusní třídy netahal.
OK, souhlasím s obrátkou 3-4 roky, přesto bych neoznačoval 5-ti letej kousek za vrak 😉 . Myslím, že pokud bereme v úvahu ten typ uživatele, co už v záasdě nemá na údržbu, tak to není druhej, ale obvykleji až třetí majitel. Tedy po nějakých 8-9 letech.
Tam se láme chleba. U lux třídy jsou ceny za ojetý auto (předpoklad většinou opečovávanýho a udržovanýho) podle mě kolem 30-40k EUR. 2nd hand pak ještě dokáže většinou autu dát co potřebuje. V tu chvíli, kdy hodnota spadne na 10-20k EUR už jde auto rychle dolů.
Tam se láme chleba. U lux třídy jsou ceny za ojetý auto (předpoklad většinou opečovávanýho a udržovanýho) podle mě kolem 30-40k EUR. 2nd hand pak ještě dokáže většinou autu dát co potřebuje. V tu chvíli, kdy hodnota spadne na 10-20k EUR už jde auto rychle dolů.
První majitelé s menším ročním nájezdem u nás obvykle neprodávají A8/7er/Skl. už po 3-4 letech, klidně je mají "až" do příchodu další generace.
souhlasím, například v pražských průhonicích parkuje místní "smetánka" u billy,ale vo moc lepš kšeft to nejni 😄
Správně jsi to slovo smetánka dal do uvozovek, skutečná smetánka tam neparkuje, dokonce ani nebydlí v Průhonicích.
Je otázkou, co kdo považuje za smetánku 😉
Třeba pro mě musí být čerstvá ("netrvanlivá") s obsahem pouze mléčného tuku, minimálně 33%. 😉
Určitě jsou mezi námi tací..., na druhou stranu, na to jaký je Lidl tvrdý diskont, má u nás poměrně často (relativně) nadprůměrnou kvalitu produktů a u některých produktů i lepší než nadprůměrnou. A i kdyby tu byl (mezi obdobnými "supermarkety") spíš "jednookým mezi slepými", tak to na tom nic moc nemění. 😉
edit - reagovat nemusíš, už jsem četl tvou reakci z 12:40. 😄
edit - reagovat nemusíš, už jsem četl tvou reakci z 12:40. 😄
Když někdo potřebuje lepší přístup do kufru než má luxusní sedan, tak nepostupuje, ale sestupuje. 😉
Tak to musim nazvat, bohuzial... ;-\
Dizajn je davno hotovy, technika defakto tiez, ide tu podla mna len o to, ponuknut to autonomne riadenie v sulade s EU smernicami, nakolko zatial takyto voz nieje s tymito kompatibilny. Takze cakaju, kym sa to dostane v Bruseli na stol, odklepnu to a A8 bude moct byt prva s ozajstnym autonomnym riadenim.
Co sa motorov tyka: W12 je sice fajn ( v ramci moznosti a prestize ) lenze vraj sa pracuje na novom V10 6.0 biturbo, dokonca s vypinanim 4 valcov, takze potom to bude taka "cudna V6" - nakolko poradie zapalovania nema sancu byt optimalne...ale necham sa prekvapit. Tento motor ma totiz nahradit aj W12 v Bentley :-!
Co sa dizajnu tyka - tak tam mam teda zatial stale dost velke obavy, aku finalnu podobu tomu Mark Lichte da. Na Prologue si len pomaly zvykam, ma byt pre nu inspiraciou, ja ale dufam, ze nie az takou velkou... ;-\
OK, toz koncom roku 2016 uvidime...
Dizajn je davno hotovy, technika defakto tiez, ide tu podla mna len o to, ponuknut to autonomne riadenie v sulade s EU smernicami, nakolko zatial takyto voz nieje s tymito kompatibilny. Takze cakaju, kym sa to dostane v Bruseli na stol, odklepnu to a A8 bude moct byt prva s ozajstnym autonomnym riadenim.
Co sa motorov tyka: W12 je sice fajn ( v ramci moznosti a prestize ) lenze vraj sa pracuje na novom V10 6.0 biturbo, dokonca s vypinanim 4 valcov, takze potom to bude taka "cudna V6" - nakolko poradie zapalovania nema sancu byt optimalne...ale necham sa prekvapit. Tento motor ma totiz nahradit aj W12 v Bentley :-!
Co sa dizajnu tyka - tak tam mam teda zatial stale dost velke obavy, aku finalnu podobu tomu Mark Lichte da. Na Prologue si len pomaly zvykam, ma byt pre nu inspiraciou, ja ale dufam, ze nie az takou velkou... ;-\
OK, toz koncom roku 2016 uvidime...
Není to sice až zas tak důležitý, ale nevím odkud má redakce informaci, že A8 odstartuje na jaře. Pokud já vím tak SOP je plánováno až na Q4/2017. Konkrétně říjen. Takže bych opravil titulek, že AUDI A8 nové generace má dorazit ale až v roce 2018!
VW das AUDI NECHCE A NEUMÍ DĚLAT EMOBILY [odkaz] 😉
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁