Novinky
Ham.
3
Když někdo potřebuje lepší přístup do kufru než má luxusní sedan, tak nepostupuje, ale sestupuje. 😉
Přejít do diskuze
Taky mě to pobavilo, současná generace je spíše designově nepodařený facelift. To se to pak S daří. O třídu níže je to zase naopak.
jj
VW das AUDI NECHCE A NEUMÍ DĚLAT EMOBILY [odkaz] 😉
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
VW das AUDI NECHCE A NEUMÍ DĚLAT EMOBILY [odkaz] 😉
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
že sem u tesca, globusu a spol neviděl jedinou nikdy a u chatových oblastní to zrovna na zahrádkách taky nepostává....
Jasně, všichni co maj A8 s tím jezdí na měsíční nákupy do tesca nebo v tom vozí rašelinu na zahrádku, LOL
"Podobně jako v případě dosavadní trojice generací má i nejnovější Audi A8 představovat výrazný posun designu nejen pro svou modelovou řadu" si z nas robia * ne? >😒]
První majitelé s menším ročním nájezdem u nás obvykle neprodávají A8/7er/Skl. už po 3-4 letech, klidně je mají "až" do příchodu další generace.
Správně jsi to slovo smetánka dal do uvozovek, skutečná smetánka tam neparkuje, dokonce ani nebydlí v Průhonicích.
Z pohledu nejčastějších uživatelů nových vozů luxusní třídy je 5 let stará MB-S, A8 nebo 7er stará rachotina, typická obrátka je 3-4 roky, 5 už je spíš maximum. Že třeba pro Barika je takové auto funglovka je jiná diskuze. A6 ani F10 bych do luxusní třídy netahal.
Pět let starej opelichamej vrak u premie by mohl být protimluv. Myslíš třeba F10 nebo stávající A6? 😉
10 nebo 15 let stare by by příhodnější...
10 nebo 15 let stare by by příhodnější...
náhodou maj dobrej chleba se semínkama, semtam anglickej chedar a ovoce+zelenina taky ujde 😄
Před lety říkali, že by museli prodat těch kombíků alespoň 10 tisíc ročně, aby to pro ně bylo zajímavé. Očividně nevěřili, že by toho dosáhli.
Ve finále to není špatný načasování. O moc míň než loni se A8 v současný generaci neprodá, S-klasse bude zrovna v letech FL a prvotní poptávkovej peak po 7er "G" bude pryč. To není špatný rozhodnutí, ať už jsou důvody jakýkoliv 😉
Tak to musim nazvat, bohuzial... ;-\
Dizajn je davno hotovy, technika defakto tiez, ide tu podla mna len o to, ponuknut to autonomne riadenie v sulade s EU smernicami, nakolko zatial takyto voz nieje s tymito kompatibilny. Takze cakaju, kym sa to dostane v Bruseli na stol, odklepnu to a A8 bude moct byt prva s ozajstnym autonomnym riadenim.
Co sa motorov tyka: W12 je sice fajn ( v ramci moznosti a prestize ) lenze vraj sa pracuje na novom V10 6.0 biturbo, dokonca s vypinanim 4 valcov, takze potom to bude taka "cudna V6" - nakolko poradie zapalovania nema sancu byt optimalne...ale necham sa prekvapit. Tento motor ma totiz nahradit aj W12 v Bentley :-!
Co sa dizajnu tyka - tak tam mam teda zatial stale dost velke obavy, aku finalnu podobu tomu Mark Lichte da. Na Prologue si len pomaly zvykam, ma byt pre nu inspiraciou, ja ale dufam, ze nie az takou velkou... ;-\
OK, toz koncom roku 2016 uvidime...
Dizajn je davno hotovy, technika defakto tiez, ide tu podla mna len o to, ponuknut to autonomne riadenie v sulade s EU smernicami, nakolko zatial takyto voz nieje s tymito kompatibilny. Takze cakaju, kym sa to dostane v Bruseli na stol, odklepnu to a A8 bude moct byt prva s ozajstnym autonomnym riadenim.
Co sa motorov tyka: W12 je sice fajn ( v ramci moznosti a prestize ) lenze vraj sa pracuje na novom V10 6.0 biturbo, dokonca s vypinanim 4 valcov, takze potom to bude taka "cudna V6" - nakolko poradie zapalovania nema sancu byt optimalne...ale necham sa prekvapit. Tento motor ma totiz nahradit aj W12 v Bentley :-!
Co sa dizajnu tyka - tak tam mam teda zatial stale dost velke obavy, aku finalnu podobu tomu Mark Lichte da. Na Prologue si len pomaly zvykam, ma byt pre nu inspiraciou, ja ale dufam, ze nie az takou velkou... ;-\
OK, toz koncom roku 2016 uvidime...
A kam mají postupovat ti, kteří mají A8 a ví, že by jim sedlo něco s lepším přístupem do kufru. Kecy o ježdění na zadním sedadle a kreditce v kapse jsou pouze z neznalosti.
od zajtra chodím iba v sivej mikine, šiltovke - a po kanáloch. 8-s
Takéto kecy môže napísať iba človek, ktorý toho vie evidentne o peniazoch veľa...
P.S. Čo majú robiť takí úbožiaci, čo majú 7 - 10 ročné Rolls Royce ? To aby si okamžite pustili plyn >😁
Takéto kecy môže napísať iba človek, ktorý toho vie evidentne o peniazoch veľa...
P.S. Čo majú robiť takí úbožiaci, čo majú 7 - 10 ročné Rolls Royce ? To aby si okamžite pustili plyn >😁
5 let starý auto může být v podstatě zánovní, je otázka jak s tím kdo jezdil a jak se o to staral.
A samo kolik toho najel, sou velmi podstatné rozdíly mezi auty se 100 tis a s 250ti.
A samo kolik toho najel, sou velmi podstatné rozdíly mezi auty se 100 tis a s 250ti.
U lidla už vůbec, tam je vrchol X5, A4 a Passat >😁
Pravda že u globusu sem viděl Ferrari 2x, ale ti se tam podle mě jen projížděli.
Pravda že u globusu sem viděl Ferrari 2x, ale ti se tam podle mě jen projížděli.
V Průhonicích? Nevím, ale v Grossetu nebo ve Spektru jsou daleko ladnější kousky než chlapský krky 😄
Když si pak takovou šlehneš, tak to s tebou klidně i šlehne..., teda pokud už si zvyklý na laciné náhražky a všemožné sra.čky z nich. 😉
Z technického pohledu jistě 4 leté auto rachotina být nemusí, ale z pohledu prvomajitelů určitě ano a z jejich pohledu jsem to psal.
Třeba pro mě musí být čerstvá ("netrvanlivá") s obsahem pouze mléčného tuku, minimálně 33%. 😉
OK, souhlasím s obrátkou 3-4 roky, přesto bych neoznačoval 5-ti letej kousek za vrak 😉 . Myslím, že pokud bereme v úvahu ten typ uživatele, co už v záasdě nemá na údržbu, tak to není druhej, ale obvykleji až třetí majitel. Tedy po nějakých 8-9 letech.
Tam se láme chleba. U lux třídy jsou ceny za ojetý auto (předpoklad většinou opečovávanýho a udržovanýho) podle mě kolem 30-40k EUR. 2nd hand pak ještě dokáže většinou autu dát co potřebuje. V tu chvíli, kdy hodnota spadne na 10-20k EUR už jde auto rychle dolů.
Tam se láme chleba. U lux třídy jsou ceny za ojetý auto (předpoklad většinou opečovávanýho a udržovanýho) podle mě kolem 30-40k EUR. 2nd hand pak ještě dokáže většinou autu dát co potřebuje. V tu chvíli, kdy hodnota spadne na 10-20k EUR už jde auto rychle dolů.
souhlasím, například v pražských průhonicích parkuje místní "smetánka" u billy,ale vo moc lepš kšeft to nejni 😄
Určitě jsou mezi námi tací..., na druhou stranu, na to jaký je Lidl tvrdý diskont, má u nás poměrně často (relativně) nadprůměrnou kvalitu produktů a u některých produktů i lepší než nadprůměrnou. A i kdyby tu byl (mezi obdobnými "supermarkety") spíš "jednookým mezi slepými", tak to na tom nic moc nemění. 😉
edit - reagovat nemusíš, už jsem četl tvou reakci z 12:40. 😄
edit - reagovat nemusíš, už jsem četl tvou reakci z 12:40. 😄
Jsou to paradoxy, někteří mezi námi, a že bych mohl jmenovat, jedí a přesto nejezdí do Lidlu. 😄
Odkdy tě zajímá jestli tvůj řidič do kufru (dobře ať je po tvém) do zavazadlového prostoru dává golfové bagy ze štaflí, po dopravním pásu nebo je musí přivést druhý řidič v dodávce? >😒]
to je nesmysl...zavazadlový prostor se tomu přece říká, nesmíš tam vidět jen hobby market 😉
Není to sice až zas tak důležitý, ale nevím odkud má redakce informaci, že A8 odstartuje na jaře. Pokud já vím tak SOP je plánováno až na Q4/2017. Konkrétně říjen. Takže bych opravil titulek, že AUDI A8 nové generace má dorazit ale až v roce 2018!
Nic proti Lidlu, pro řadu lidí určitě vrchol delikatesních obchodů, jen jsem se snažil diplomaticky naznačit, že lidé používající luxusní třídu, nejsou zrovna nejpočetnější skupinou co parkuje před Lidlem (samozřejmě bazarové kovboje v pět let starých opelichaných vracích nepočítám).
všichni jistě ne,ale podle mne v následující generaci bude i avant nebo nějaký crossover odvozený od A8...řekněme R klasse z Ingolstadtu, doba se změnila...