Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Velké SUV Renault nebude jen zvětšený Kadjar, ale spíše alternativa pro Espace

Na rok 2017 chystaný sedmimístný crossover Renault bude využívat techniku Nissanu X-Trail, ale jeho zaměření bude poněkud jiné.
Zpět na článek
16. 3. 2015 18:41
16. 3. 2015 19:05
16. 3. 2015 20:50
16. 3. 2015 21:17
17. 3. 2015 06:41
Avatar - maros
16. 3. 2015 15:31
Závazek vůči kvalitě.
Renault by měl hlavně intenzívně pracovat na svém závazku k zvýšení kvality a spolehlivosti. Dosavadní popelnice tomu zatím neodpovídají.
Rozbalit vlákno
52
Avatar - Blue Sun
16. 3. 2015 15:33
Re: Závazek vůči kvalitě.
Že se nestydíš, být ožralý už v půl čtvrté.
16. 3. 2015 15:37
Re: Závazek vůči kvalitě.
Je zajímavé, jak jsou ti Francouzi různí - PSA prý v stagnaci, div ne v úpadku, naopak Renault se ukazuje být jedním z nejprogresivnějších výrobců v Evropě. Našlápnuto má opravdu dobře, i když by to před pár lety nikdo neřekl.
Avatar - Emel
16. 3. 2015 16:06
Re: Závazek vůči kvalitě.
Zásah do černého je Captur, celkem dle očekávání se daří Cliu, naopak Megane padá a s Lagunou tak jak jsme ji znali je asi konec.

Kadjar jistě fungovat bude, nakonec je to vařeno dle osvědčeného receptu.

Na hodnocení Twinga a Espace je ještě brzy, za mě Twingo ano a Espace ne.
16. 3. 2015 16:39
Re: Závazek vůči kvalitě.
Třeba poslední FL meganu hodně pomoh (určitě zvenčí, vnitřky jsem nesledoval), Captur dobrý, Clio dobré. Takže prodeje Renaultu mne nepřekvapují, portfolio mají solidní.
Jinak Twingo tragédie, z Espacu mám rozpaky a jsem zvědavý, jak ho zákazníci přijmou.
Avatar - Emel
16. 3. 2015 16:52
Re: Závazek vůči kvalitě.
Za 2014 je Megane v Evropě sedmý, za Leonem i 308 a jen velmi těsně před Aurisem. V lednu 2015 už je za Aurisem, 308 se mu hodně vzdálila. Podle mě by Renault měl mít historicky ambice na stabilní místo v Top 5, a to i v letech kdy mu generační cyklus nepřeje... ale je fakt, že na trhu je dneska tolik nových modelů, že je hodně těžké se prosadit.
16. 3. 2015 16:58
Re: Závazek vůči kvalitě.
Tak tragicky to nevidím. Před meganem jsou všechno novější, hodně povedená auta. Spíš by bylo zvláštní, kdyby takový Leon nebo 308 zaostával.
Avatar - Ronault.
16. 3. 2015 21:24
Re: Závazek vůči kvalitě.
Tak Megane až na nějaké exotické výjimky (a to mě žádná nenapadá) je aktuálně prostě z Evropské nabídky poslední a někde se to projevit musí. Přecejen pokud po pěti letech se rozhodnu měnit auto a jsem spokojený s Meganem, tak jen malá část zase koupí stejné auto ale jen s jiným motorem. Znám takové, ale je jich málo. Spíše si myslím, že by rychle nový Megane měl přijít, s bohatou paletou motorů, výbavy a designový jazyk má Renault dnes dobrý na to aby úspěšný byl.
17. 3. 2015 08:16
Re: Závazek vůči kvalitě.
Nedávno tady byl článek o 3. generaci meganu a v průběhu výroby se do něj dostalo motorů, jak se říká na Slovensku, neúrekom. Čučel jsem jak péro z gauče :-O v současnosti je to slabší, ale pořád je paleta hodně široká.
Avatar - Emel
16. 3. 2015 21:55
Re: Závazek vůči kvalitě.
Pro Megane je to výrazně nejhorší výsledek za celou dobu, od roku 1997. Je to trošku podobný příběh jako Mondeo - nový model už tu prostě měl být a to že tu není dává prostor konkurenci, která ho pak už nebude chtít vrátit. Jak píše Ronault - je potřeba aby nový model přišel se vší parádou a pak nebude co řešit.
17. 3. 2015 08:17
Re: Závazek vůči kvalitě.
Ano :-)
16. 3. 2015 17:06
Re: Závazek vůči kvalitě.
Mégana byl velmi těsně před Aurisem. V tom máš pravdu. Jen jsi mohl napsat, že stejně tak těsně byl před Méganem i ten Leon. :-)
Avatar - Emel
16. 3. 2015 17:21
Re: Závazek vůči kvalitě.
Souhlasí... a za leden už to je 10.000 vs. 8.400.

Pro Leon je 136t za 2014 absolutní rekord, zatímco Megane dal nejvíc 465t v roce 2004 a stále slušných 270t v roce 2010.

Parqi psal, že facelift Meganu pomohl... opticky možná, ale prodejně ne... to je to co jsem chtěl napsat.
16. 3. 2015 16:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
16. 3. 2015 17:30
Re: Závazek vůči kvalitě.
Však to, keby bral... ale je to zjavne tak, že minulý tyzden mu umrela posledná mozgova bunka a teraz má v hlave uplne jasno a deli sa s nami s usvitom svojej jasnej mysle. RIP jeho poslednej mozgovej bunke.
Avatar - Ji/Ri
17. 3. 2015 00:30
Re: Závazek vůči kvalitě.
Tak jste si kluci polaskali přirození a můžete jít spinkat :-)
Avatar - simply never
17. 3. 2015 08:59
Re: Závazek vůči kvalitě.
Tu nie si na spravnom fore, tu si ludia navzajom nepredstavuju svoje prirodze... Nezdielam a nebudem zdielat tvoje myslienky. Si mi uplne cudzi. Koniec rozhovoru či uz chceš nieco dodat alebo nie.
16. 3. 2015 16:41
Re: Závazek vůči kvalitě.
Ale esi je ožralý ještě v půl čtvrté, tak to se není za co stydět, solidní "pařmen" :-)
16. 3. 2015 16:03
Re: Závazek vůči kvalitě.
Ve spolehlivosti už teď patří mezi nejspolhlivější a s novými modely snad přijde i kvalita. Tou kvalitou má Renault na mysly hlavně prodejní a poprodejní péči o zákazníka a vnímanou kvalitu. Tam Renault největší rezervy.
16. 3. 2015 16:42
Re: Závazek vůči kvalitě.
Mezi kolik nejspolehlivějších teď Renault patří? Jenom pro představu ;-) debata o spolehlivosti je totiž vždy pouštění se na tenký led :-)
16. 3. 2015 17:13
Re: Závazek vůči kvalitě.
[odkaz] osobne to beriem tak ze sa oddelilo zrno od pliev ako sa povie to znamena ze ziadna octa1 ani laguna 2 alebo dekra nakoniec aj dlhodobe testy ukazuju zvrat v pripade renaultu
16. 3. 2015 17:20
Re: Závazek vůči kvalitě.
Je spousta statistik, které jasně ukazují, kam dnes Renault patří. Pro Pargiho to upřesním - mezi absolutní špičku, což jsou japonci. Koneckonců i ten Renault je napůl japonec.
Avatar - Emel
16. 3. 2015 17:32
Re: Závazek vůči kvalitě.
Aktuální dlouhodobé testy AutoBildu dle nové metodiky vede Audi A6, nejhorší je Subaru XV... ono se to těžko zobecňuje.
Avatar - AUDIRS6
16. 3. 2015 17:38
Re: Závazek vůči kvalitě.
Ono vedie dlhodobo v tomto ich rebricku. (teda aspon sa mi zda a nepletiem si to so statistikami ADAC...)
Nepozeral som teraz ako je to kategorizovane, ale viedlo ked bola kategoria do 50 000km a do 100 000 km, a do 150 000 km viedo A8. ( udaje ktore si pamätam z pred cca 2-3 rokov ) ;-)
Avatar - Emel
16. 3. 2015 17:45
Re: Závazek vůči kvalitě.
To bylo asi zase TUV. AutoBild není statistika, ale test jednoho konkrétního kousku... což je sice mnohem podrobnější pohled vč. kompletní rozborky na závěr, ale zase můžeš mít štěstí nebo smůlu.
17. 3. 2015 08:20
Re: Závazek vůči kvalitě.
Jeden kousek je docela slabý reprezentativní vzorek. Ale některé věci mohou napovědět, třeba koroze v dutinách.
Avatar - Emel
17. 3. 2015 09:03
Re: Závazek vůči kvalitě.
Je, ale ty ostatní statistiky mají zase jiné problémy... TUV jsou prostě jen závady, se kterýma člověk dojede na STK... apod. Slavní Japonci čas od času řeší problémy s korozí, což je asi to nejhorší co tě na autě může potkat... a hlavně, pět let stará informace nemusí platit. Asi nejlepší info co mám je od známých z firem jako je Ricardo, kteří mohou srovnat požadavky od více odběratelů...

Ve finále jsem se rozhodl tohle kritérium z volby nového auta vynechat, respektive ho vzít jen jako doplňkovou informaci, jen se vyhnout "známým potížistům".
17. 3. 2015 09:27
Re: Závazek vůči kvalitě.
To je rozumný přístup, dogmaticky se k tomuto přistupovat nedá.
Avatar - simply never
16. 3. 2015 19:50
Re: Závazek vůči kvalitě.
Autobild je velký brat auto.cz. Porovnaval obstarozny tiguan s cx5 a ravkou. Samozrejme proti úplným novinkám s prehladom vyhral a zaver znel: 8 rocnu tiguan s prehladom zvitazil, ale proti novinkám vidno, že začíná pomaly starnut. To je vážení hnoj ten autobild. Za mna nebudem mat s novým suv od renaultu problém a plánujem to raz kúpiť, resp. vidím to (subjektivne pre mna) ako realnu alternativu k toyote, nissanu alebo honde. Za svoje peniaze si kupim co ja chcem bez ohladu na pysne, nadute a najma dokonale sproste reci kohokolvek.
Avatar - Emel
16. 3. 2015 21:35
Re: Závazek vůči kvalitě.
Autobild neváhá Volkswagen podrobit kritice, pokud si to zaslouží... ostatně, dlouhodobé testy jsou toho nejlepším příkladem.
Avatar - simply never
17. 3. 2015 09:51
Re: Závazek vůči kvalitě.
Autobild vsemozne pomaha a zachranuje klamarsky a podvodny ADAC, masiruje mienku. Vsak pise: "V januári musel klub priznať, že podvádzal v ankete obľúbenosti vozidiel Gelber Engel. S cieľom objasniť udalosti ADAC najal audítorskú spoločnosť Deloitte, ktorá potvrdila manipulácie aj v minulosti a pokusy zmanipulovať aj ďalšie kategórie. Nasledovali ďalšie obvinenia, napríklad používanie záchranných vrtuľníkov na prepravu členov vedenia. Pochopiteľne sa vyrojili aj podozrenia, že väčšina z testov, napríklad testy pneumatík či rebríčky spoľahlivosti ojazdených vozidiel, tiež nie sú s kostolným poriadkom. Napriek tomu Nemci dokázali klubu odpustiť a neodradili ich ani informácie, že ADAC mnohých z nich považuje za klientov druhej kategórie." Ty veris teda uprimnosti, nestrannosti, objektovnosti autobildu? Ale no tak....
Avatar - Emel
17. 3. 2015 10:14
Re: Závazek vůči kvalitě.
A je snad s tím textem něco v nepořádku?

Věřím v nestrannost AutoBildu tak jako věřím v nestrannost jiných časopisů. Na auta se dívá německou optikou a hodnotí je důkladně a víceméně objektivně - dle německých priorit. Že třeba Ital nebo Holanďan má jiné představy o autě je věc jiná.

Dlouhodobé testy jsou "padni komu padni", o tom jsem přesvědčen. Pokud by AutoBild fandil VW, nikdy by neotiskl testy Touranu a Passatu.
Avatar - simply never
17. 3. 2015 10:59
Re: Závazek vůči kvalitě.
Ten text ukazuje na fakt, ze autobild sa pokazde ponahla s ochranovanim cohokolvek pronemeckeho, a to aj toho, co bolo dokazatelne podvodom. Ty vari mas rad, paci sa ti, ked nejaky falosny politik ochranuje este vacsieho podvodnika? Nie nemas to rad. A vari veris reciam populistu so skandalmi, ktory obranuje cestnost a poctivost miliardara, ktory "zakonnym sposobom" vyhral statny tender? Nie. A tak ani ja neverim objektivnosti ani nestrannosti Autobildu a Adacu ani nahodou. V ramci zamestnania som tvorca a spolutvorca kriterii na vyhodnocovanie roznych veci. Nechcem byt konkretny. Objektivnost tychto kriteri je chrakterizovana maximalnou mierou opakovatelnosti vysledku (nie je, co casopis, to ine poradie), minimalizaciu subjektivnosti. Aby to nebolo subjektivne, su a) verejne dostupne/transparentne (v tychto casopisoch nie su, naopak sa casto drzia v tajnosti a to, ze autobild identifikoval zlyhania/poruchy toho ci ineho modelu nie su ktiteria), b) zachovavaju moznost rovnakeho zaobchadzania (to sa nerobi, ak by sa robilo, urcity model by vyhral vsade a vzdy a to po celom svete - ak by sa testoval samozrejme) a c) su nediskriminujuce (kazdy ma rovnocenne podmienky - tak tu sami redaktori priznali, ze maju korektorov textu, co napisat a co nie a pri kom, nikto sa nikomu nevysmieva, neociernuje ho a neponizuje). Z tohto pohladu je upplne ok, ze JC z Top Gearu vyhodili. Divaci v studiu sa smiali z toho, ze krituzuje inych, ponizuje a vysmieva sa z inych ale kedy to robil na nich, uz by sa im to nepacilo.

P.S: S tymi dlhodobymi testami mas pravdu, samozrejme nevypovedaju o modely alebo o konkretnom kuse.
Avatar - Emel
17. 3. 2015 11:32
Re: Závazek vůči kvalitě.
Teď jsi se pustil do spousty témat najednou.

Za prvé - auta se objektivně hodnotit nedají. Kromě tvrdých metrik jako brzdná dráha (které ovšem závisí zase na počasí a obutí) je to hodně o pocitech.

Za druhé - největší riziko je ve stanovení priorit. Auto je věcí kompromisu, třeba jízdní stabilita jde proti komfortu. Pro výběr vítěze můžeš dát důraz na jízdní vlastnosti nebo na ten komfort a tím ovlivníš výsledek - i v případě, že se shodneš na ohodnocení jednotlivých aut.

S ohledem na předchozí bod - v Německu jsou dobré silnice a hodně dálnic s neomezenou rychlostí, proto německé testy zohledňují více stabilitu ve vysokých rychlostech apod., zatímco řidič na Ukrajině by ocenil něco jiného.

Korektura textu o které se tu mluvilo byla o tom, že nějaká část testu byla příliš podrobná, nejde o to, že by korektor zasahoval do věcných zjištění autora.

A konečně AutoBild - já v tom tvém textu žádnou obhajobu ADACu nevidím, podle mě to naopak věcně a bez eufemismů shrnuje to co se reálně stalo. Věta "Nemci dokázali klubu odpustiť a neodradili ich ani informácie, že ADAC mnohých z nich považuje za klientov druhej kategórie." podle mě nijak lichotivá není.

Jo a ještě JC - pokud člověk není schopen unést inteligentní humor na svůj účet, je to jeho problém. Pokud ten humor není inteligentní ale trapný, je to jiná kapitola, ale to není případ TG.
Avatar - simply never
17. 3. 2015 12:34
Re: Závazek vůči kvalitě.
Pustil som sa do tem, ktore nacrtol. Autobild a objektovnosti, za druhe tema, ktora ma priamu suvislost na tebou zmieneny fakt, ze kazdy ma inu predstavu o kvalite auta (nemec, talian, holandan a pod.) a nakoniec som spomenul JC, pricom som prezentoval nazor, ze v kriteriach rovnakeho zaobchadzania a diskriminacie zlahal.

Podme od konca. Pre mna osobne nie je inteligentne a ani smiesne, ked niekoho nazve vrahom (prostitutok), lenivcom (mexicanov), sledrianom (francuzov, ktori by podla neho mali miesto aut vyrabat iba vino a pod.), ci chce dat pred mestom tabulu s napisom K...t meter, aby kazdy vedel, aky velky k.....t je. To je arogancia, pycha, socialna impotencia. On, ja a ty a ostatni mame sletle chvile aj slabsie. Pochopitelne pre par nepodarenych slov sa nevyhadzuje. Ja som povedal, ze s prihliadnutim na fakt, ze nemas diskriminovat nikoho a to aj v pripade, ak si JC, je ok ze isiel pred - opakujem aplikoval som na neho kriterium nediskriminacie. Ber to teda ako prakticku ukazku aplikacie kriteria.

Po poradi:
Za prvé - auta se objektivně hodnotit nedají. Kromě tvrdých metrik jako brzdná dráha (které ovšem závisí zase na počasí a obutí) je to hodně o pocitech.

A k sa nedaju objektivne hodnotit, preco mam minusky ak poviem, ze skodu nechcem, ak poviem, ze auto.cz je neobjektivne, ak poviem, ze je podozrive, ze opat a opat vyhrala skoda, ak poviem, ze za svoje peniaze si kupim co ja chcem a nie co chce skoda fans komunita? Je to preto, lebo tieto kriteria nie su a kazdy ma svoje? Nie, tie kriteria su a su zaradene do viacerych kategorii (vnutorny priestor, jazda, motor, servis, prevadzkove vydavky, strata hodnoty, cena, prisp. dalsie). Vnutorny priestor sa da odmerat s colstokom, jazda cez db, test s poharom vody..., motor ma kriteria ako zrychlenie, pruznost, maximalka, servis naklady na hodinu, pocetnost prehliadok, priemerna doba na ziskanie nahradneho dielu...strata hodnoty a cena je o nakupnej cene, zostatkovej cene/amortizacii, Kcz/km, poistenie, primeranosti ceny voci cielom auta, vhodnost auta na dany ucel, poruchovost...

Druha vec je vaha danych kriterii a tu je kamen urazu (ono auto. cz nepouziva kriteria, preto o vahe kriterii skoda hovorit...ze jo), nehovorme o tom, ze 20 rocny chlapec nevie uniest, ze dostal od sefredaktora MPV a jeho kamarat 300 konove kupe, na ktore sa on tak tesil. Vahu kazdeho jedneho kriteria teda potrebuje kazda kategoria aut a kazdy typ vodicov aut svoju (kamionisti, otcovia rodim, povolanie syn, blondyna, taxikar, relly jazdec, lovec, opravar...). A zistime, ze ano, nemec a ukrajinec maju ine vahy kriterii. Kedze ani kriteria ani vahy my citatelia nevidime (pretoze neexistuju a neexistuju preto, aby sa mohol davat doraz na subjektivnost), vznikaju tieto nezmyslelne tahanice medzi diskutermi.

Posledna tema autobild. Pocul si o teorii presadenia nepresaditelneho. Je to perfekcionisticky system, ktorym je dlhodobo roznymi metodami a sposobmi plasticky formovana verejna mienka do podoby ako treba...Ak si nepocul, zisti si, otvoria sa ti oci.
Avatar - Emel
17. 3. 2015 12:46
Re: Závazek vůči kvalitě.
JC: dát před město k..t meter, tahle myšlenka tě nějak osobně diskriminuje :-) ? To je přece sranda... ne? Proč ti konkrétně tohle vadí?

Mínusky dostáváš obecně proto, že se někomu nelíbí cos napsal. Obvykle nějakou kravinu, ale třeba taky ne. V tom žádnou logiku nehledej.

Jistě že se dá změřit zpětná vazba ve volantu, tvrdost plastů nebo sedaček... ale z toho že sedačky v autě x mají tvrdost 7 a v autě y 9,5 pořád nevyčteš, jestli se v nich dobře sedí.

Pojištění, náklady na kilometr... možná jsou lidi které to zajímá... a ti si pak teda nejspíš kupují tu Toyotu ;-) . Za mě je dobře, že se v tomhle auto.cz moc nepitvá, mimo jiné proto, že třeba ta pojistka je hodně individuální.

Pokud se podíváš třeba do testů přetištěných ze SM, tak tam ty kritéria i váhy jsou.

Autobild jsem nepochopil, věta o ADAC je za mě naprosto objektivní a nehodlám to dál řešit.
Avatar - simply never
17. 3. 2015 13:05
Re: Závazek vůči kvalitě.
Vadí, nevadí, predsa som povedal, že za jedno zlé slovo sa nevyhadzuje a aj som povedal, že vo svetle kritéria nedistriminacie a rovnakeho zaobchadzania JC letiet mal. Cize nie je to o tom, co mi vadí a co mi nevadí, hovoril som o aplikácii kriterii. Spatna vazba, tvrdost plastov, pocit na zadnom sedadle nie su objektivne meratelne a preto ani nemaju byť merane. Teraz o vahách SM. Ak nie je známá aplikacia uplatnenia kritéria, je to nevalidne, distriminacne a netransparentne. Aj tu je to tak ucelovo, ved vidíme ako i20 bije škodu vo všetkých meranych kriteriach ale škoda to cez tie nemeratelne dozenie.. Posledná vec miesto slov o autobilde, najdi si to, co som ti navrhol. Ak chceš, ak si hlboky clovek, budeš mať ten den keď to najdeš blbu náladu, ak si plytky, ani to nebudes hladat. Posledná veta myslena vseobecne, nie konkretne na teba. Dakujem za rozhovor
Avatar - Emel
17. 3. 2015 13:31
Re: Závazek vůči kvalitě.
Případný vyhazov JC z TG ale vůbec nesouvisí s ničím co řekl.

Pocit z auta je tak důležitý, že není možné psát o autech bez něj. To se pak z testera stane bezduchý vyplňovač tabulek a z auta přesunovadlo z A do B s jediným relevantním kritériem TCO.

i20 zatím na auto.cz testovaná nebyla, pouze byl přetištěn srovnávací test ze SM. Zajímalo by mě, proč ty jsi tak přesvědčený o nadřazenosti i20... já docela dám na názory lidí na diskusi a třeba Ozzman jednoznačně preferuje Fabii, ač jinak patří spíš ke kritikům Škody (a jejích interiéru zejména).

Teorii jsem počul, ale žádným způsobem mi nepasuje na AutoBild nebo jeho vztah k ADACu. Čtu tu větu už asi potřetí a vychází mi z toho pořád totéž:
- ADAC podváděl v jedné anketě
- po provalení byl audit a ten prokázal manipulace i v minulosti a "pokusy o manipulaci" (?) i v jiných anketách, což vrhá podezření i na další žebříčky
- dále se prokázalo zneužívání prostředků klubu pro soukromé účely
- Němci ale přesto klub úplně neodepsali a ten funguje dál

Pokud tohle má být pozitivní manipulace, tak fakt nevím...

PS: tak jsem k tomu ještě něco přečetl a mě jako liberálovi to zní dobře. Legalizace partnerství homosexuálů? No samozřejmě, proč by jim v tom měla společnost bránit? Je potřeba neztratit ze zřetele téma samotné.
17. 3. 2015 16:58
Re: Závazek vůči kvalitě.
To bylo možná dřív. Teď už je Autobild jen PR koncernu. Stejně jako další Axel Springer autoweby. I ti Němci na diskusích to tam hodně často kritizují.
Avatar - Emel
17. 3. 2015 17:57
Re: Závazek vůči kvalitě.
To je pořád. Předposlední je aktuálně Audi Q3 a AutoBild ji nijak nešetří... prostě napíšou jak to je.

[odkaz]
17. 3. 2015 08:19
Re: Závazek vůči kvalitě.
Podle toho, jaký odkaz sem hodil patrikzx, patří renault spíš za absolutní špičku, což jsou japonci ;-)
Avatar - AUDIRS6
16. 3. 2015 17:33
Re: Závazek vůči kvalitě.
Takze chudaci kupci takeho RR, alebo RR >:D , Bentley a spol., a taktiez aby kazdy majitel Ferrari alebo Lamba mal doprovodne vozidlo, na ktorom pojde domov, ked mu zrovna to jeho vypovie poslusnost... >:-[]
Uz davno som sa tak dobre nepobavil >:D >:D >:D >:D
16. 3. 2015 17:47
Re: Závazek vůči kvalitě.
uz si minuskoval? >:D rr alebo rr? tazky den? je zname ze tie auta maju casty a drahy servis asi preto sa umiestnili tak si to vysvetlujem
Avatar - AUDIRS6
16. 3. 2015 17:53
Re: Závazek vůči kvalitě.
ako sorry, ale asi tazko by si tam mal 2 minuska odomna, ked ja som len 1 a minuska nezvyknem davat... 8-s
Range Rover alebo Rollse Royce... - chapando ?
a den som mal absolutne pohodovy :-)
Ta statistika stoji uplne za PRD ! Takto ju zovseobecnit je absolutne slendrianstvo :-!
16. 3. 2015 18:02
Re: Závazek vůči kvalitě.
som si robil srandu ;-) preco myslis ze je to slendrianstvo?
Avatar - AUDIRS6
16. 3. 2015 18:08
Re: Závazek vůči kvalitě.
srandicky, srandicky... :-! , ale ok.
Sorry, pre mna to ma vypovednu hodnotu 0,00 ho.no :-!
Keby to malo mat nejaku vahu, museli by tam byt vypisane modely, nakolko ani taka Toyota nieje bez poskvrny, napr. vdaka Aygo-u.
Taktiez Nemci - aj BMW aj Audi aj Medo, maju vydarenejsie a menej vydarene modely. Neda sa to proste tak pausalizovat ani na vyrobcu a nieto este na nejaku krajinu :-!
Tot cele.
16. 3. 2015 18:31
Re: Závazek vůči kvalitě.
v podstate suhlasim ale mna celkom zaujima pocet porcuh,cena a cas opravy myslim o tuv vieme ze su podlpatene a presviedcaju ze "vypalena ziarovka" na doble je vacsi pruser ako ked na x5 sa po 30 000 km ucia mechanici na selezianskej
Avatar - AUDIRS6
16. 3. 2015 18:40
Re: Závazek vůči kvalitě.
Tak predsalen Žilinčan ... :-)
Ale na tej Salezianskej bol aspon majster, ktory rozumel svojej robote a robil si ju poctivo :yes:
To nechcem tu spominat nasho predajcu VW a Audi na Rosinskej a ich cachre s vymenami oleja...to bolo trochu ine kafe... :-! a keby len to. Aj to v akom stave si moj znamy mal prevziat ( lebo surne potreboval nazad ) kedysi davno svojho Allroada 1.gen... 8-s auto naklonene na 1 bok ako Costa Concordia ! a ked som tam nabehol a dal si naklusat sefa servisu, tak sa schoval do kanclu >:-[]
Esteze tych servisov - dobrych - tam ale mame dost. Len treba vediet, s akym autom za kym ist. ;-)
16. 3. 2015 19:03
Re: Závazek vůči kvalitě.
staznost som pocul aj na subaru minuly tyzden od znameho >:D zreme v uk maju ine standardy
Avatar - AUDIRS6
16. 3. 2015 19:06
Re: Závazek vůči kvalitě.
UK = GB ?
ak ano, potom je to smutne... :-!
16. 3. 2015 19:10
Re: Závazek vůči kvalitě.
ano ...celkom by ma zaujimalo ako sa tvarili ked tam dosiel 400hp forester >:D
16. 3. 2015 17:01
Re: Závazek vůči kvalitě.
pondelok a uz najeba*ý ...ja mam dôkazy(aj skusenosti) ktore hovoria o opaku ;-) ale pre teba je dosavadni popelnica laguna rv 2001 2.2dci a ed zavrem vsetky oci 180000km :-O za cenu 1800e...ty atrapa
Avatar - petrumr
16. 3. 2015 18:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
16. 3. 2015 18:41
Ide karta
Tak som si preliezol nový Kadjar a znovu aj Espace a teda klobúk dole. Spracovanie aj použité materiály sú ozaj na dobrej úrovni. Kadjar mi prišiel v interiéri až príliš konvenčný, viac sa mi páči "tabletový" stredový panel ako má Espace či Clio. :yes:
Tento rok príde náhrada za Latitude aj Lagunu, tiež nový Megane, je sa na čo tešiť.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - petrumr
16. 3. 2015 19:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
16. 3. 2015 19:42
Re: Ide karta
Co sa tyka vonkajsieho dizajnu, bolo to prave auto.cz, co označilo (parafrazujem) za tuctovy dizajn značku audi, běžný smrtelník nevie, či je to a3 alebo a8. A vari nie je tuctovy dizajn golf alebo passat, kedy sa nové modely zvonku nelisia? Vsetko podla jedného mustru.
Avatar - pumpkin
16. 3. 2015 20:50
Re: Ide karta
Otázne je, kto to tak nerobí. Tým, že automobilka neomladí celý modelový rad za rok sa prakticky nemôže stať, že by mali všetky jej modely rovnaké dizajnové prvky.
Avatar - AUDIRS6
16. 3. 2015 21:17
Re: Ide karta
joooo, noooo, to len Simplino nebol u ocneho ked nevie rozoznat A3 od A8... 8-s
Avatar - speedfred
16. 3. 2015 21:42
Re: Ide karta
Espace ma dostal úplne,to auto vypadá skvelo,interier pre mna super a verzia initiale...dosť velký kandidát na výmenu Scénica 2011
Avatar - 3_diamanty
16. 3. 2015 22:07
Re: Ide karta
len ta cena voci scenicu uz bude v pripade espace asi niekde uplne inde... ale ak na to mas tak v pohode.... potom nie je co riesit ;-)

mne sa paci kadjar..... viacmenej rozvija styl a pokracuje v tom co zacal capture takze ocakavam aj tu predajny uspech.... velkostne je kadjar tiez tak akurat.... vedel by som si vybrat

novy espace mi pripomina dizajnom stary dobry avantime.... ano svojim vzhladom ( mpv skrizene s crossoverom ) sice budi respekt a zvedavost ale na nejake predajne uspechy a la captur by som to tentokrat nevidel ( aj ked pockajme si ) ...zaujimave bude sledovat ako prijmu zakaznici fakt ze klasicke mpv espace je uz defakto mrtve ... a nahradil ho crossover s vizazou niekdajsieho avantimu .. kazdopadne aj cena bude dolezita... sam som zvedavy ako sa espace uchyti ale moj odhad je ze v jeho pripade to na velky uspech nevidim ( mozem sa mylit a nemusim ) ... za cenu espacu ( 1,6 dci 160k 6A - 919 900 Kc ) sa obavam ze mnoho ludi uz pojde radsej do SUV ako sorento alebo santa fe alebo naslapany outlander .... ktore okrem ineho ponuknu tiez 7 miest a hodne imidzu a neposlednom rade aj pohon 4x4 .....

kadjaru predpovedam uspech.... u modelu espace som ale zdrzanlivy a necakam tu ziadne zazraky ..... uvidime .... az cas ukaze nakolko som sa predpovedou priblizil realite ;-)
Avatar - pumpkin
17. 3. 2015 06:41
Re: Ide karta
Veľké SUVčka na západe podľa mňa moc nefičia, teda aspoň som si nevšimol ich výraznejšiu prítomnosť. Espace bude atakovať hlavne S-max/Galaxy a o jeho predajnom úspechu u nás je škoda hovoriť, to je jasné.
Avatar - speedfred
17. 3. 2015 08:09
Re: Ide karta
Je mi jasne,ze cenou bude podobne ako "lacnejsie" velke SUV-ecka (tie ja nechcem).Tesil som sa na Kadjara,ale vsetku pozornost mu zobral Espace (fakt ma ocaril). Sorento ma na zivo pekny a vypada ze aj kvalitny interier,na rozdiel od SantaFe-ten bol na vystave zhuntovany uz dost.Kia je asi akoby pod Hyundai,ale stanok mi prisiel daleko krajsi.