Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Velké SUV Renault nebude jen zvětšený Kadjar, ale spíše alternativa pro Espace

Michal Fokt Michal Fokt 16. 3. 2015 • 05:45
17
62
Zobrazit náhledy (17)
Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar
Na rok 2017 chystaný sedmimístný crossover Renault bude využívat techniku Nissanu X-Trail, ale jeho zaměření bude poněkud jiné.

Renault chce za dva roky zkompletovat svou novou rodinu SUV (nebo chcete-li crossoverů) Captur a Kadjar představením velkého sedmimístného modelu. Projekt je teprve v rané fázi vývoje, nicméně britský Auto Express vyšťoural pár zajímavých informací. Jejich zdrojem je zejména šéfdesignér Renaultu Laurens van den Acker, ale také další špičkoví manažeři automobilky.

Nové SUV má podle AE převzít stylistické rysy modelu Kadjar (a tedy de facto i Capturu), celková filozofie modelu ale bude úplně jiná. Zatímco Kadjar bude víceméně konvenční kompaktní SUV, vůz, jenž má být nástupcem Koleosu, bude zaměřen více "highendově". Vrcholem nabídky značky sice bude i nadále Espace, novinka se mu však bude svou filozofií hodně blížit. Modelového kanibalizmu se Francouzi nebojí, nemělo by být mnoho trhů, kde budou nabízeny Espace i nové SUV současně, vyvíjený crossover bude totiž určen zejména pro asijské trhy v čele s Čínou, kam se Espace nevyváží a tam, kde budou přítomny oba modely, osloví D-SUV mladší, sportovně založené zákazníky.

Ani sám Renault ještě prý neví, jak se bude vůz jmenovat, zřejmě ale ponese označení, začínající také buď písmenem C nebo K. Technicky bude využívat platformu CMF a mnoho dalších dílů, motory nevyjímaje, ze spřízněného modelu X-Trail a to včetně (patrně příplatkové) možnosti třetí řady sedadel, čímž se kapacita vozu zvýší na sedmi lidí. Hlavními rivaly vozu bude Kia Sorento, Hyundai Santa Fe, nová SUV Škody a Seatu, což naznačuje, že se bude jednat o jedno z největších midsize SUV.

Témata
Avatar - Emel
17. 3. 2015 17:57
Re: Závazek vůči kvalitě.
To je pořád. Předposlední je aktuálně Audi Q3 a AutoBild ji nijak nešetří... prostě napíšou jak to je.

[odkaz]
17. 3. 2015 16:58
Re: Závazek vůči kvalitě.
To bylo možná dřív. Teď už je Autobild jen PR koncernu. Stejně jako další Axel Springer autoweby. I ti Němci na diskusích to tam hodně často kritizují.
Avatar - Emel
17. 3. 2015 13:31
Re: Závazek vůči kvalitě.
Případný vyhazov JC z TG ale vůbec nesouvisí s ničím co řekl.

Pocit z auta je tak důležitý, že není možné psát o autech bez něj. To se pak z testera stane bezduchý vyplňovač tabulek a z auta přesunovadlo z A do B s jediným relevantním kritériem TCO.

i20 zatím na auto.cz testovaná nebyla, pouze byl přetištěn srovnávací test ze SM. Zajímalo by mě, proč ty jsi tak přesvědčený o nadřazenosti i20... já docela dám na názory lidí na diskusi a třeba Ozzman jednoznačně preferuje Fabii, ač jinak patří spíš ke kritikům Škody (a jejích interiéru zejména).

Teorii jsem počul, ale žádným způsobem mi nepasuje na AutoBild nebo jeho vztah k ADACu. Čtu tu větu už asi potřetí a vychází mi z toho pořád totéž:
- ADAC podváděl v jedné anketě
- po provalení byl audit a ten prokázal manipulace i v minulosti a "pokusy o manipulaci" (?) i v jiných anketách, což vrhá podezření i na další žebříčky
- dále se prokázalo zneužívání prostředků klubu pro soukromé účely
- Němci ale přesto klub úplně neodepsali a ten funguje dál

Pokud tohle má být pozitivní manipulace, tak fakt nevím...

PS: tak jsem k tomu ještě něco přečetl a mě jako liberálovi to zní dobře. Legalizace partnerství homosexuálů? No samozřejmě, proč by jim v tom měla společnost bránit? Je potřeba neztratit ze zřetele téma samotné.
Avatar - simply never
17. 3. 2015 13:05
Re: Závazek vůči kvalitě.
Vadí, nevadí, predsa som povedal, že za jedno zlé slovo sa nevyhadzuje a aj som povedal, že vo svetle kritéria nedistriminacie a rovnakeho zaobchadzania JC letiet mal. Cize nie je to o tom, co mi vadí a co mi nevadí, hovoril som o aplikácii kriterii. Spatna vazba, tvrdost plastov, pocit na zadnom sedadle nie su objektivne meratelne a preto ani nemaju byť merane. Teraz o vahách SM. Ak nie je známá aplikacia uplatnenia kritéria, je to nevalidne, distriminacne a netransparentne. Aj tu je to tak ucelovo, ved vidíme ako i20 bije škodu vo všetkých meranych kriteriach ale škoda to cez tie nemeratelne dozenie.. Posledná vec miesto slov o autobilde, najdi si to, co som ti navrhol. Ak chceš, ak si hlboky clovek, budeš mať ten den keď to najdeš blbu náladu, ak si plytky, ani to nebudes hladat. Posledná veta myslena vseobecne, nie konkretne na teba. Dakujem za rozhovor
Avatar - Emel
17. 3. 2015 12:46
Re: Závazek vůči kvalitě.
JC: dát před město k..t meter, tahle myšlenka tě nějak osobně diskriminuje :-) ? To je přece sranda... ne? Proč ti konkrétně tohle vadí?

Mínusky dostáváš obecně proto, že se někomu nelíbí cos napsal. Obvykle nějakou kravinu, ale třeba taky ne. V tom žádnou logiku nehledej.

Jistě že se dá změřit zpětná vazba ve volantu, tvrdost plastů nebo sedaček... ale z toho že sedačky v autě x mají tvrdost 7 a v autě y 9,5 pořád nevyčteš, jestli se v nich dobře sedí.

Pojištění, náklady na kilometr... možná jsou lidi které to zajímá... a ti si pak teda nejspíš kupují tu Toyotu ;-) . Za mě je dobře, že se v tomhle auto.cz moc nepitvá, mimo jiné proto, že třeba ta pojistka je hodně individuální.

Pokud se podíváš třeba do testů přetištěných ze SM, tak tam ty kritéria i váhy jsou.

Autobild jsem nepochopil, věta o ADAC je za mě naprosto objektivní a nehodlám to dál řešit.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku