Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Mustang má v Evropě půl milionu potenciálních klientů. Za měsíc!

53 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To bych fakt nečekal ale velká gratulace :yes:
A radost že evropani maj zájem vo auto co neni kombík v naftě 😄
nebezpecnavosa
Až se odečtou všechny děti a majitelé holých zadků, tak jich zas tolik nebude. Reálné prodeje to napočítají rychle a pohodlně.
Velkoodběratel_kukuřice
Taky si myslím, >😁 až se manželky doví, jaké auto vybral tatínek pro rodinu, tak to zas tak horké nebude.
Avatar - Anonym
Anonym
Tohle se kupuje jako druhý a třetí auto.

Ale je jasný, že 500 000 Mustangů se tu jaksi neprodá, ani by to enstihli vyrábět, takové Hellcaty se vůbec nestíhaj vyrábět, už ani nepřijímaj v USA objednávky.
Avatar - white label
white label
"Svědčí o tom i to, že se Ford oficiálně pochlubil tím, kolik Evropanů navštívilo příslušné webové stránky jednotlivých importérů a pohrálo si s konfigurátorem. Bylo jich půl milionu!"
Jsou opravdu všichni co si pohrají s konfigurátorem potenciální klienti? 😉
gottak
Potenciální možná >😁 dokud nikdo neuvidí stav mého účtu, jsem taky potenciálním kupcem čehokoliv
Nonsens
to by som už mal v garáži autopark jak arabský šejk. Nemali by toľko kukisiek žrať.
Avatar - euro89
euro89
To mě taky napadlo. Já si hrál s konfigurátory ještě než jsem měl řidičák... 😄 Hádám, že dobrých 20% klikajících ještě nenastoupilo ani na střední školu. >😁
Provocateur
No, chybí už jen maličkost, a to aby se ten zájem ve formě hrátek s konfigurátorem přenesl i do prodejů. Cena je velmi dobrá, dost blízko všedním HH. Mínusem pro mnohé však bude, že lze objednat jen kožená sedadla.
Velkoodběratel_kukuřice
Přesně, já preferuji tygří potahy.
Avatar - praděda7
praděda7
No pokud jsou kožená sedadla vyhřívané i chlazené, tak seš v pohodě. :-!
Provocateur
Nemám rád celokožený sedačky, ať už je kvalita kůže sebelepší. Preferuji látkové čalounění nebo ještě lépe alcantaru.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Taky mám nejradši alcantaru :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
😉 :yes: Přesně!
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Tak ak je moznost, tak ja mam najradsej boky Nappa a stred Alcantara 😉
Alebo aj cele Nappa, ale s odvetranim.
Avatar - fOE
fOE
:yes:
samael
>😁 :yes:
Avatar - praděda7
praděda7
Já viděl prvního Mustanga v roce 1969 a to na závodním okruhu Sandown Park, Melbourne v Australii. Byl to Boss 302 Ci V8 v Coca Cola racing red. "Šoféroval" ho Australský Canaďan Allan Moffat. Nikdy nezapomenu!
Xylo
V tom roce jsem se narodil 😄
Avatar - praděda7
praděda7
Já podruhé a poprvé ve svobodné zemi... 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Právě jsem navštívil web Fordu a stal jsem se hrdým potenciálním klientem - zní to krásně. >😁 Škoda, že u toho patrně i zůstane. 😲 😢
Avatar - Hittman
Hittman
By ho brali s 1,0 TSI >😒]
Avatar - praděda7
praděda7
Což o to, krasavec to je, ale na sporťáka tady u nás, myslím moc velký. No uvidíme naživo. V Austrálii nebo v US ...no problem.... :-!
Avatar - Hittman
Hittman
Víš, sporťák, GT, a pod. jsou auta, které nelze mít velikosti renaultu clio, to už pak není sporťák či GT v pravém slova smyslu. Něco jako Rama s máslem. Pořád je to rostlinný tuk a není to máslo.
_MT_
"Sporťák" nemůže mít 4 metry, protože by pak nebyl "sporťák" v pravém slova smyslu? >😁 Takový Exige S je pak co?
Avatar - Hittman
Hittman
Že by něco jako vw schirocco??
Avatar - Anonym
Anonym
VW ŠirokoDaleko bych s Lotusem opravdu nesrovnával.

To je asi jako Mahindra a Jeep nebo Honqi a Bentley >😁 >😁 >😁
_MT_
[odkaz] Přesně. Motor uprostřed, holé plechy v interiéru, jak kdyby Sciroccu ze světla vypadl. >😒]
Avatar - praděda7
praděda7
Tož víš, já su stará škola. Pro mě sporťák je něco ve stylu MX-5. RX-8, Lotus Elan, Nissan 370Z, BMW Z4, Audi TT a podobně tak do 4.5m délky. Cokoliv většího řadím do GTček. Takže takový Mustang nebo Camaro jsou pro mě GTčka. :-! Rámu s máslovou příchutí mám rád... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Je to moc velký, proto půlka Prahy jezdí v prdítkách typu Audi Q7, MB GL, Range Rovery, Escalada a Navigator, Hummer H2, pikapy RAM, X6, X5, ML, LandCruiser, A8, BMW 7, Jaguar XJ, MB S atd

Všechno mini autíčka >😁 >😁
Avatar - praděda7
praděda7
Tož napsal sem, že na sporťáka je Mustang moc velký. Což podle mě je. Jinak, že Pražáci jezdí v čem jezdí, za to můžeme my mimopražští, protože jim to financujeme. :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Pojem sporták je dost široký, jde o to, co si pod tím kdo představí. Supersport Mustang royhodně není, sportovní kupé už ano. Zejména verze Shelby atd.
Nicco
Jiste si myslel 1.9TDI PD 66kw ve verzi shooting break, pripadne slabsi varianta by byla 2.0SDI bez zvukoveho sypozeru.
Mig_35
Bychaři celého světa, spojte se :yes:
Příště se budou počítat i diváci televizní reklamy, kteří nepřepnuli na jiný kanál 😄
cudzinec11
Kto iny ponuka auto so zadnym pohonom, 2+2, motor nad dva litre objemu v benzine, s velmi slusnou vybavou do miliona korun???

Ved uz aj auto velkosti passatu je v benzine iba 1.4 TSI, predny nahon alebo 4x4, 2+2 okrem premie prakticky neexistuje. Kym pre amika je v takom aute 2.3-litra malo, pre Europana je to akurat. Take bmw 3 ma zadny nahon, ale trojvalec a s vykonom a vybavou ako ford stoji dvakrat tolko...

Nepochybujem o tom, ze celu produkciu urcenu pre EU vypredaju a budu musiet zvysovat kvoty😁 Ci uz kupujuci premioviek, ktori chcu nieco specialne, alebo ludia, co kupuju mainstream a neodolaju pomeru cena/hodnota, pretoze bmw modely coupe 2+2 su cenovo niekde inde...
Avatar - white label
white label
Jak iba? V Passatu/Superbu můžeš mít taky 1.8 TSI a 2.0 TSI a v CCéčku ještě pořád i V6ku s 300 PS.
_MT_
Asi jen Hyundai a loni jich bylo registrováno zhruba 250 (prodává se i s dvoulitrem, nemusí být tedy všechny šestiválcové). 370Z není 2+2, ale do milionu si nemůžeš moc vyskakovat, a tam to bylo necelých 700. Pravda, 370Z není nový model, ale prodeje nějak velké neměl ani "za mlada." Obě auta měla špičku někde kolem dvou tisíc. Zatímco BMW loni prodalo asi 13 tisíc 2er Coupé. I RCZ se prodalo necelých 6 tisíc kusů, vrchol byl 15 tisíc. To jen pro představu.

Možná se Ford pěkně trefí do vkusu. Čísla spíš naznačují, že si kupci podobných aut mohou dovolit dražší modely a roli hrají vzhled a značka.

PS: Zapomněl jsem na ostatní americká auta. Vypadá to, že se Camaro v ČR ani nenabízí, ale v Německu začíná s 6,2 V8 na 40 tisících €. Při dnešním kurzu to není milion a nevypadá to, že by nabízeli menší motor, pořád podle mne stojí za zmínku. Dodge snad v EU neprodává.
cudzinec11
MUSTANG😒br />
Neviem o ziadnom realnom konkurentovi v EU, co by mal tradiciu, dobry pomer cena/vykon, bol plnohodnotny 2+2 pre styroch ludi a mal aj velky kufor.

Co ma tomuto mustangu realne konkurovat?
genesis? protiargument - je to iba hyundai
370Z - okrajovka, malokto nezainteresovany to pozna
eos?
cascada? prakticka, ale chyba akakolvek prestiz. Mustang = muscle car, tradicia, splneny americky sen...
audi? mozno a5 coupe, ale je predokolka a dokonca aj casto v diesli
bmw - podobne nieco by stalo 2x tolko

Mustang, hlavne ten 2.3 EB si podla mna najde v EU dostatok majitelov
Avatar - Anonym
Anonym
EOS už končí >😁 >😁
_MT_
Těch aut je příliš málo na to, aby se z toho daly dělat závěry. Pokud zákazníci nehledají levné výkonné zadokolky, tak je celkem logické, že jich moc nenajdeš. Neříkám, že to tak je, otázka však je, jaká je poptávka, ne kolik je na trhu přímých konkurentů. On bude důvod, proč sem moc automobilky kupé nevozí, byť je mají na jiných trzích.

Ano, Genesis je jen Hyundai, bohužel na trhu nic bližšího nemáme. Jen to Camaro, na které jsem původně zapomněl, a ani nevím, jak se prodávalo či neprodávalo. Je celkem zřejmé, že muscle cars do značné míry ignoruji. Pokud by se Ford i po třech letech udržel nad 2 tisíci, považoval bych to za úspěch. Teď je otázka, jakou představu mají u Fordu. Souhlasím s tím, že by Mustanu měl pomoci ten "malý" EcoBoost.

"muscle car, tradicia, splneny americky sen" - to je v kontextu EU úsměvné. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Camaro se prodávalo slušně,ale letos se už ofiko nevozí, ač mělo.....
cudzinec11
Splneny americky sen😒br />
prave kvoli tomu sa kupuje vykonne kupe, ukazat a dokazat si, ze na to mam, ze nemusim riesit spotrebu, zaujat autom, ked uz nie svojim vyzorom, predvadzat sa...

V EÚ😒br /> - nadsenec sportovej jazdy, co by mozno siel aj na okruh, si kupi patvalec, vid dopyt z DE...

2.3 EB, tu vidim tieto potencialne skupiny realnych kupujucich😒br /> - mladsi, slobodny, bohatsi, co chce byt alfasamec, balic bab atd.
- zenaty, napr. uspesny doktor, pravnik, podnikatel, ktoreho uz nudia A6, SUV a pod.
- starsi, co si chce aspon trochu prinavratit mladost a sice si aj rad sportovo zajazdi, ale klby, nadvaha atd. jednoducho mx-5, 370Z vylucuju
- niekto, kto si ten mustang len tak tak moze dovolit, ale s tym, ze uz mu nezvysi na druhe auto, tak to potrebuje ako prve auto v (potencialnej) rodine, takze aj zadne sedadla, kufor...
Nagano
Což o to, 500 000 potentátů je více než smělé číslo a spíš jen taková hra PR Fordu, nicméně pro ČR byla přidělena alokace pouhých 62 aut na letošní rok a již byla dávno vyprodána. A to se to prodává od druhé poloviny ledna...u dvou dealerů v ČR...

Já myslím, že dobrý výkon na Mustang!!! :yes:
Avatar - Atlis
Atlis
Vzdy som tvrdil, ze marketingom sa zaoberaju iba magori. Prerobit navstevnikov stranok na potencionalnych zakaznikov je zaujimave...

V kazdom pripade na cele Polsko pripadlo 40 kusov Mustangov aj s tymi, co isli z tej 500 kusovej serie a zatial sa dalej objednavat neda a cakacia listina je dlha.

U nas v Europe bude Mustang predavany ako exoticke auto, pod ktoreho predaj musia predajci prestavat celu predajnu za nemale peniaze, len aby sa to potom modne volalo Ford Store, a v Statoch sa Mustangy valaju na parkoviskach pred predajnami a parkoviskach pozicovni aut...

V kazdom pripade Mustang za polovicnu cenu ponuka to co konkurencia (minimalne dynamicky) a verim, ze sa bude predavat vyborne.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Jak tak čtu, tak všichni si konfigurujete auto jen tak? O auto zájem je. Reálný zájem se ukáže, ale shazovat to dopředu je ubohé. :-! Tohle auto mám ve výběru... pravda, výběr je rozmanitý, ale je tam.
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
si môže môže kúpiť tak akurát masochista 8-s
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Kdo z vás kdy řídil auto se zadním náhonem na zledovatělé silnici? :no: :no: :no:
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Aj ja, je to adrenalín, ale pokiaľ to vieš... :-!
Inak infantilná otázka - skoro každý, kto auto so zadným náhonom vlastní :no:
Avatar - Katikakus
Katikakus
A víš, že v 80.letech tady jezdila téměř výhradně auta se zadním náhonem? Já s takovým najezdil hezkých pár tisic kilometrů, ovšem uznávám, ze ne všechny na zledovatělé silnici. A určitě nejsem sám.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
No já s ohledem na to, že řidičský průkaz vlastním 45 let, už pamatuji na silnicích leccos... A nejen v Evropě. A jsem rád, že taková potrhlá auta, jako je Mustang, u nás prakticky nejezdí. Pokud by se totiž takové auto dostalo do ruky uhrovatému mládenci, jakých je na tomto webu více jak polovina, bude to vražedná zbraň. Narozdíl od USA, kde se i na dálnicích jezdí 90km/h a vládne tam nekompromisní policie, by to tady byl masakr. :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Na ledu je úplně šumák jaký máš náhon, klouže úplně vše, pokud je to led jako zrcadlo >😁 >😁
Daffy Duck
im asi velmi do kariet nehra
Avatar - Katikakus
Katikakus
Pro vsechny zajemce tady original zpravy: [odkaz]