Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 2 Gran Tourer: Na českém trhu v základu od 676.000 Kč

Druhé MPV značky BMW vstupuje na český trh s pěti motory – dvěma zážehovými a třemi vznětovými.
Zpět na článek
17. 3. 2015 09:19
17. 3. 2015 11:39
17. 3. 2015 13:47
17. 3. 2015 14:59
Avatar - donPedro
17. 3. 2015 08:18
Mnichovské rozpaky
Tož AT ano, pro mladou 4 člennou rodinu se jeví býti prostorově dostatečné, dokonce i docela hezky vypadá. Ovšem GT s nehezy krabicoidní zádí, jest otázkou zda-li dává vůbec smys. Tož tak.
Rozbalit vlákno
20
17. 3. 2015 08:22
Re: Mnichovské rozpaky
Mlada 4clenna rodina za uvedene penize koupi u konkurence vetsi, lepe vybavene auto a jeste jim zbyde na peknou dovolenou.
Avatar - KANKUNEN
17. 3. 2015 08:35
Re: Mnichovské rozpaky
Vidím to spíše pro důchodkyně 60+, pro kterou BMW něco znamená. Značka, kterou jiní hned tak nemají.
Avatar - 3_diamanty
17. 3. 2015 08:47
Re: Mnichovské rozpaky
na co je dochodcovi 7 miestne mpv.... ;-) ... podla mna skor mladsi aktivnejsi ludia ( sportovci, hudobnici, umelci ) a pocetnejsie financne zabezpecene rodiny budu kupovat taketo nieco.... dochodcovi postaci kludne nejaka SX4ka ktora vynika tiez pohodlnejsim nastupovanim a je urcena viac do mesta .... ;-) a to vsetko za polovicnu cenu
17. 3. 2015 09:01
Re: Mnichovské rozpaky
Aby mohli vozit vnoučata. A důchodce v 2AT vypadá líp než SX4 :-)
Avatar - speedfred
17. 3. 2015 09:06
Re: Mnichovské rozpaky
to by si sa cudoval na akych autách občas stretneš dôchodcov na západ od nás...
Avatar - 3_diamanty
17. 3. 2015 08:41
Re: Mnichovské rozpaky
a mozno aj na cestu okolo sveta ;-) ak si kupis povedzme podobne velku kiu carens so 100kw crdi ... porovnaval som rozmery carensu a tohto bmw a skutocne ... moc podobne auta... len v cene je dost velky rozdiel... predpokladam ze komfort bude stejne podobny a aj vybava.....

carens - dlzka 4525mm, razvor 2750mm
gran tourer - dlzka 4556mm, razvor 2780mm

osobne mi dizajn tohto bmw nic nehovori takze pre konkurenciu ( carens, scenic, novy touran alebo C4 picasso ) hraje aj tento dalsi u mna dost podstatny fakt....
Avatar - Jaros71
17. 3. 2015 09:13
Re: Mnichovské rozpaky
KIA Carens je nepovedené MPV.
VELMI ŠPATNĚ OBESTAVĚNÝ PROSTOR S MALÝM ZAVAZADELNÍKEM.
Taky ty tragické prodeje v EU hovoří za vše.

Nový Touran je jiná liga , to je levnější a vážná konkurence tohoto rodinného MPV.

BMW se snaží a asi i osloví dobře situované rodiny , pro něž je lidové VW málo. ;-)

Dokáži si představit manažera s firemním BMW 5 , který koupí manželce takové MPV.
A nebude se stydět ho řídit na dovolené nebo výletě s dětmi.
I jako hlavní auto pro rodinku se jeví zajímavě.
Jen ty ceny jsou prostě prémie. ;-\
Platit za stolečky pro děti přes 5 tis..? Ale zákazník bovoráku to asi unese..
17. 3. 2015 10:12
Re: Mnichovské rozpaky
Kia Carens je konkurent VW Sportsvan.
Tenhle BMW tedává smysl v žádné variantě - za tyhle peníze je tady čtyřkolka Sharan nebo sportovní S-Max.
Avatar - Jaros71
17. 3. 2015 10:36
Re: Mnichovské rozpaky
S-MAX nemá ani rezervu , fakt pecka rodinné auto , s dětma čekat hodinu na odtah a taxíkem do hotelu , místo k např.moři či na hory?
Díky , to soudruzi od Forda nějak nedomysleli..
Sharan je ve výbavě snad ještě dražší než BMW.. 8-s
Ale hlavně je skoro 5m dlouhý..nic kompaktního na něm tedy nevidím , parkování ve městě je nemožné.
Tady jsou rozměry auta perfektní.
Až na prémiovou cenu..ta ale spadne dolů u prodejce.
17. 3. 2015 11:22
Re: Mnichovské rozpaky
Na dovolene jezdime kazdy rok a zatim jsem nemel ani jednou defekt. Mozna stesti, mozna nahoda, nevim, ale kolikrat jsi mel defekt, ktery te odstavil ke krajnici ? Ja za celych 20 let co jezdim, jsem mel takovy defekt jednou.
Nicmene neni problem koupit dojezdovou rezervu z Mondea, tu hodit do kufru pro tento pripad. Verim, ze to zmenseni kufru je minimalni, vzhledem k velikosti zavazadloveho prostoru.
Primarne tu slo o porovnani cenove, rozmery neresime - ani snad nechtej resit, take nejsou vuci konkurenci nijak oslnive.
Avatar - Jaros71
18. 3. 2015 01:19
Re: Mnichovské rozpaky
Náhoda je blbec...za 5 let jsem měl defekt 3 krát.
Ve firemním Touranu mám plnohodnotnou alu rezervu..takže za 10 minutek jsme vždy jeli dál.
Na dálnici jen jednou , jinak v lese a ve městě.
Pokaždé se guma nedala opravit , byla na vyhazov.
Bez rezervy jezdí jen blázen.. :-!
Např. švagrová má Suzuki SX4...na plyn.
Jen sada k opravě v kufru.. 8-s
Loni jela z Brna s dětmi na hříbky..po D1.
Za 9 kříži jí praskla rok stará pneu.
Odvézt děti jsem musel já , na odtah čekala hodinu.
Sranda ji přišla na 3,5 tis..a zkažený víkend!
Rezervní kolo házet do kufru..?? Tak to je řešení 21.století.. >:D
Avatar - iudex
17. 3. 2015 12:15
Re: Mnichovské rozpaky
Presne ako píše mrazik, koľkokrát dostaneš defekt? Ja som za 18 rokov šoférovania nedostal ani jeden (!). Tekže rezervu som nemusel nikdy použiť a či je plnohodnotná, dojazdová alebo je tam len tyre-fit, je mi úplne jedno.
Avatar - petrumr
17. 3. 2015 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2015 12:31
Re: Mnichovské rozpaky
na smrtíkovi som 8 r nemal defíka, až pred pol rokom som fikol na dialnici (došleptal som sa na odpočívadlo), kamoš ma odviezol do servisu, bez auta, bola to trochu otrava, ale raz za 8 rokov úplne v poho.
Avatar - KubikCv
17. 3. 2015 10:50
Re: Mnichovské rozpaky
to je o prestiži...asi nevíš o čem je řeč
17. 3. 2015 11:23
Re: Mnichovské rozpaky
Kde najdu u modelu 2AT neco prestizniho ? Chromovane ledvinky nak naraznikem ?
17. 3. 2015 12:32
Re: Mnichovské rozpaky
a modrobílou vrtulku
17. 3. 2015 09:03
Re: Mnichovské rozpaky
Ale nebude mít BMW. Každé zboží má svého kupce. A tu dvojku už v provozu potkávám,
takže asi i tohle...
Avatar - fOE
17. 3. 2015 10:05
Re: Mnichovské rozpaky
Ja jich bez polepu dealera potkavam naproste minimum, snad jen jednu.
Avatar - petrumr
17. 3. 2015 20:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
17. 3. 2015 08:26
Automobilové srdce plesa,
BMW MPV s trivalcem. Zajímaly by mne touhy člověka, který chce prémii a zároveň MPV.
Rozbalit vlákno
41
Avatar - Uživatel_5340709
17. 3. 2015 08:44
Re: Automobilové srdce plesa,
..... nejspíš to bude nějakej úchyl, něco jako Zelenka, nebo Brejvik. :-!
Avatar - iudex
17. 3. 2015 08:52
Re: Automobilové srdce plesa,
Tiež mi je to záhadou, prečo by som mal chcieť zrovna takúto kombináciu. Vysoké MPV s predným pohonom a trojvalcom pod kapotou, toto fakt nepotrebujem označiť modrobielou vrtuľou a draho si za ten znak priplatiť; v takomto aute nie je zhola nič spojené so znakom BMW a tým, čo pre ľudí obvykle reprezentuje. 8-s
Avatar - 3_diamanty
17. 3. 2015 08:55
Re: Automobilové srdce plesa,
hold premiovka ;-) ... staci ze mas spravne logo na kapote a vsetko je mozne .. a verim dokonca tomu ze to preda viac aut v eu ako verso alebo carens .... ;-) ... lebo nemecky domaci trh je silny a tam to auto bude mat uspech aj ked konkurencia ponuka to iste a mozno aj viac a za lepsiu cenu......
17. 3. 2015 09:03
Re: Automobilové srdce plesa,
Dokáže konkurence tohle? [odkaz] >:D tak zalez :-)
Avatar - KubikCv
17. 3. 2015 10:56
Re: Automobilové srdce plesa,
tohle se dá koupit v kdejakým elektro eshopu >:D
17. 3. 2015 11:47
Re: Automobilové srdce plesa,
Parkovací senzory taky koupíš v tescu, tohle je ale originální příslušenství >:D chtěl bych vidět člověka, který si za to připlatí :-)
Avatar - petrumr
17. 3. 2015 20:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
17. 3. 2015 09:04
Re: Automobilové srdce plesa,
Nehovorím, že s tebou nesúhlasím, ale u MB trieda A a trieda B sú v podstate strihnuté podobne (až na ten trojvalec) a tam to kupodivu funguje. A ak to doženieme do absurdity, tak tam zas ide o Renaulta s hviezdou na kapote.
Avatar - iudex
17. 3. 2015 10:02
Re: Automobilové srdce plesa,
Čiastočne máš pravdu, akurát so značkou Mercedes sa skôr spája image komfortného auta, čo sa s MPV nebije, na rozdiel od športového image BMW s mottom "radosť z jazdy". Predokolkové trojvalcové MPV mi evokuje všeličo, len nie Freude am Fahren. ;-\
Avatar - fOE
17. 3. 2015 11:13
Re: Automobilové srdce plesa,
Ach jaj. Stale dokola ta "radost z jizdy" atd. Vzdyt je to hloupost. Na radost z jizdy tu je a vzdy byla jedine divize ///M (ted mozna s M performance), zbytek byl jen nejlepe jezdici premie. Nic vic, nic min. A tento stav zustava zachovan, jen ten rozdil se zmensuje jak i konkurence zacina stavet auta ktere nejsou ridicisky vylozene mrtve.
Mercedes se svym Das Beste oder nichts se asi taky neda aplikovat na kazdy model (citan), stejne tak by me zajimalo kde ma takova Audi A1, nebo bezna halogenova A3 naskok diky technice.

Ten kdo kupuje BMW pro tu radost z jizdy si u BMW furt vybere. Ten kdo hleda za volantem radost z jizdy, ale potrebuje MPV si u BMW nejspis taky vybere (ne, skutecne to nepojede jako M3, ale co v te tride pojede lip? Nabidne vykonejsi motor? ergonomii, sedadla, vybavu, volant...?). No a ten komu se BMW proste jen libi, nebo jej chce z milionu jinych duvodu si jej koupi a na to ze je to FWD a 3 valec stejne hledet nebude.
Kolik lidi vazne hleda Freude am Fahren je pekne videt na poctu prodanych naftovych 3er a 5er v dieslu a s xDrive. Bohuzel, ale temer nikdo.
Avatar - iudex
17. 3. 2015 11:25
Re: Automobilové srdce plesa,
Ja som im to heslo nevymyslel, omieľa ho samotné BMW v každej svojej reklame. ;-)
Osobne súhlasím s Tvojím náhľadom, že radosť z jazdy už typické BMW (t.j. v 85% dízel, 4x4) nijak extra neposkytuje. Každopádne ak by som do tejto značky šiel, tak práve pre tie modely mimo ich aktuálne väčšinovej produkcie, kde tú Freude nájdem (t.j. menšie zadokolky či M modely), pretože pri tom zvyšku nejak komparatívnu výhodu oproti konkurencii nevidím.
Avatar - fOE
17. 3. 2015 13:25
Re: Automobilové srdce plesa,
Samozrejme ze to furt propaguji, tak jako ten MB a Audi. Nejak se snazi profilovat, ale prece to nebudeme brat jako nejake dogma platici stoprocentne napric modelama / konfiguracema. ;-) Michael Jackson (dosad si jakoukoliv hudebni legendu( je nazyvan kralem popu ne pro ty songy, ktere se mu nepovedli (a ze jich bylo), ale proto co se povedlo, protoze to se ve sve dobe povedlo naramne.

Jestli je 2 AT neceho smutnym obrazkem tak ani ne tak BMW, to je firma a snazi se prodavat, ale toho co lidi vazne chteji a kupuji. Pral bych si aby tech ridicu pro radost z jizdy bylo vic. A jelikoz se BMW poptavce stale vic a vic prizpusobuje tak by jsi (ty, ja, kdokoliv) mel nakupovat co nejdriv. Nebudou. :-(

EDIT: [odkaz]
Avatar - iudex
17. 3. 2015 14:12
Re: Automobilové srdce plesa,
Ale jo, akurát nemám pocit, že MPV je práve to, čo ľudia od BMW žiadajú. Ak by BMW robilo to, čo ľudia od neho požadujú, tak v prvom rade musia ponúknuť klasický superšport. A napriek hlasom fans sa desaťročia žiadny superšport nekonal a nakoniec dostali zákazníci hybrid i8, čo zrejme nebude to, čo zákazníci chceli. Takže ja by som netvrdil, že zákazníci tvoria dopyt a BMW sa mu len prispôsobuje, ale naopak BMW vytvára ponuku a tej sa zákazníci prispôsobia. Ak bude MPV, zrejme si svoje miesto na trhu nakoniec nájde, ale nemyslím, že je to reakcia na dopyt zákazníkov, ktorí túžili mať práve predokolkové MPV so znakom BMW.
Avatar - fOE
17. 3. 2015 14:35
Re: Automobilové srdce plesa,
A ted se bavime o skutecnych kupujicich nebo o diskutujicich z auto.cz (takze ty, ja, flyboyeda >:-[] a dalsi)? Nebo kdo to od BMW pozaduje.
Ty znas nekoho kdo by si ten supersport od BMW skutecne poridil? Treba v cene 6-8mil (jak jsem psal, BMW je firma a musi vydelavat, a bohuzel nema kde rozpustit polovinu nakladu jako Audi)? Ono na forech je to vzdy samej purista, jenze pak da BMW zakaznikum na vyber a dela 5er jak s 30d tak atmosfericky r6 30i, a kde toho prvniho proda stovky tisic, toho druheho se prodaji jen ty stovky. Dalsi priklad 330d automat vs. manual. K dispozici byli obe, to, ceho se prodavalo sakra vic muzes odsledovat na tom ze je dnes k dispozici jen s automatem. Ze pak BMW benzinovy atmo r6 vyradi z nabidky, stejne jako omezi moznost manualu u nekterych modelu kde se neprodaval, je jen reakce. Zakaznici rozhodli.

Myslim ze si zamenujes pricinu a nasledek. BMW skutecne nenuti zakazniky aby si jeho produkty kupovali a tim se mu prispusobili. BMW ma vice nez statnou konkurenci, kdyby delalo neco co zakaznici nechteji => zakaznici by presli jinam.

A nakonec i8. To ze se na i8 ceka i 2 roky a jak na i3 tak na i8 se zavadeli extra smeny aby se uspokojila enormni poptavka je dukaz toho, ze nemas pravdu. Btw. si docela zive pamatuju jak jsi tu i3 predpovidal prodejni propadak a povazoval to za jiste jeste nez sla do prodeje. Tehda ses nenechal presvedcit a vidim, ikdyz se BMW i3 a i8 vede dobre furt jejich uvedeni povazujes za chybu. Tu se ale obavam ze ti osobne nesympatie k tem modelum prekazi v priznani toho ze tu BMW vedle neslaplo.
Kdo vi jestli by se na supersport v te nemale cene cekalo stejne dlouze. ;-)
Avatar - iudex
17. 3. 2015 15:16
Re: Automobilové srdce plesa,
Samozrejme nepohybujem sa v kruhoch miliardárov, teda nepoznám ani potenciálnych kupujúcich superšportu od BMW (ani od iných značiek). ;-) Ale mám oči a vidím, že i8 nevidím, na rozdiel od superšportov od Lamborghini či Ferrari. Obdobne som ešte nevidel i3 (ak vidím hybrid, je to zásadne Toyota, resp. Lexus). To ale neznamená, že nedokážem priznať, že som sa mýlil v odhade (čísla o predajoch i8/i3 som nevidel).
Ostatné veci už ťaháš mimo pôvodnú debatu, nespochybňujem, že ľudia viac chcú dízel (čím väčšie auto, tým viac, čo je logické), ani že radi prenechajú radenie (špičkovému) automatu. Sám by som veľké SUV typu X5 bral v dízli a s automatom. Pravda ale je, že by som principiálne SUV ani MPV nebral a k 1er, 3er, 4er a možno i 5er by som bral benzín s manuálom. Ale kým sa k tomu dopracujem, možno už si ani u BMW nevyberiem. Napr. som pozeral čer GC a tam už atmo R6 na výber nemám. 2,0turbo nie je zlý, ale jeho kúpa by pre mňa neznamenala žiadny progres (na rozdiel od 3,0 R6).
Avatar - fOE
17. 3. 2015 15:36
Re: Automobilové srdce plesa,
Jj, to uz sme mimo. Osobne i3 ani i8 taky nepotkavam, ale to bude tim ze 1) jich vetsina skonci tam kde se daji nejak danove zvyhodnit a za 2) ikdyz neustale zvysuji produkci, tak se bavime o zlomku bezne produkce. Snad 10-20tis kusu / rok.

Atmo benzin si uz nekoupis, pravda, ale dokud jde koupit 35i nevahal bych. Kvuli tomu bych ozelel spoustu, ne li vsechny, veci z priplatku. Jak pises, dalsi moznost uz byt nemusi a r6 je r6.
17. 3. 2015 20:37
Re: Automobilové srdce plesa,
Píšeš, že na radost z jízdy je jen M a doporučuješ 335i:)
17. 3. 2015 11:27
Re: Automobilové srdce plesa,
Ale tohle radoby MPV nedava v nabidce vubec smysl. 4 clenou rodinu lepe odveze 3kovy kombik nebo GT. Ano jsou drazsi, to je fakt ale aspon maji motor nahon hodny znacce.
Avatar - AUDIRS6
17. 3. 2015 12:10
Re: Automobilové srdce plesa,
...a preto si vymysleli aj druhy slogan: Freude am sparen >:D - hlavne v suvislosti s pchanim naftakov a tych komickych 3 valcekov do vsetkeho mozneho. :-!
Avatar - Jaros71
17. 3. 2015 09:17
Re: Automobilové srdce plesa,
Moc se s tříválcem prodávat nebude.. >:D
Pokud bych měl zájem ho mít , tak jedině s dieslem !
A asi 150 k bude nejprodávanější varianta.
Možnost mít 4*4 je také moc zajímavá..na horách s dětmi jako když najdeš.. ;-)
17. 3. 2015 09:56
Re: Automobilové srdce plesa,
MPV je moc fajn kategorie. Až jednou vyrosteš a budeš mít velkou rodinu, tak ji taky možná oceníš.

Jinak tohle BMW je hnusné.
17. 3. 2015 10:06
Re: Automobilové srdce plesa,
Jak by řekl klasik: "MPV jsou auta, která nikdo dobrovolně kupovat nechce, ale někteří je koupit musí." Ale to si každý člověk musí rozmyslet předem, jestli v budoucnu bude muset >:D
17. 3. 2015 10:13
Re: Automobilové srdce plesa,
MPV jsou auta, která si spousta lidí kupuje, protože se jím líbí, oceňují jejich praktičnost a baví je řídit.
17. 3. 2015 10:19
Re: Automobilové srdce plesa,
>:-[]

Nezmám nikoho, kdo si koupil MPV, protože by se mu líbil nebo dobře řídil. Jde jen o tu praktičnost a ta spadá pod to "muset" ;-)
Avatar - Jaros71
17. 3. 2015 10:39
Re: Automobilové srdce plesa,
Máme ve firmě VW Touran , jezdí stejně dobře jako firemní kombíky , odveze mnohem víc , vč. rodiny na hory nebo k moři , a dobře se do něj nastupuje .
Jen to 4*4 tam zatím chybí..možná v tom novém bude!
Avatar - iudex
17. 3. 2015 11:18
Re: Automobilové srdce plesa,
Nemáš pravdu. Touran rozhodne nebude jazdiť tak dobre, ako Passat kombi, neposkytne toľko miesta pre cestujúcich (s výnimkou pochybnej výhody miesta nad hlavou) ani pre batožinu (bez sklopenia sedadiel je základný objem kufra menší, ako u kombi), nebude také rýchle (horšia aerodynamika), také úsporné (vyššia hmotnosť) a koniec koncov ani tak dobre nevyzerá. Takže áno, je to z núdze cnosť. Nie je to eo ipso určite zlá voľba, ale oproti kombíkom moc plusov neprináša, naopak má viaceré mínusy.
Avatar - Jaros71
18. 3. 2015 01:29
Re: Automobilové srdce plesa,
Nemáš pravdu..zavazadelník je 700l tedy o dost více než u Passatu , a auto je o dost kratší , lépe se parkuje , než dlouhé kombi.
Když vyndáme sedadla je objem 2000 l..
S TOURANEM SE BEŽ PROJET! ;-)
Kromě S-maxu , který je ale moc velký , se mu jízdně žádné MPV dosud nemohlo rovnat.
BMW bude asi také s jízdními vlastnostmi v pohodě..
Jistě je kombík vždy na maximálu o pár km/hod rychlejší..jenže tady se přes 200 nejezdí , že?
To můžeš napsat i o všech SUV , že jsou vysoké a mají horší aerodynamiku..jenže to není vše. NÍZKÝ KOMBÍK NENÍ PRO RODINU ZROVNA IDEÁLNÍ.
Také do Passatunedáš vzadu 3 AUTOSEDAČKY..DO TOURANU ANO.
Avatar - iudex
17. 3. 2015 11:14
Re: Automobilové srdce plesa,
Presne tak. :yes:
Avatar - iudex
17. 3. 2015 11:13
Re: Automobilové srdce plesa,
>:D Just kidding, right?
17. 3. 2015 11:39
Re: Automobilové srdce plesa,
Ne, myslím to vážně. Většinu současných MPV považuju za velmi hezká auta. Na rozdíl od velké části současných HB, SUV, crossoverů, ale i sedanů, netrpí optickou nadváhou a mají celkově lepší vyvážení proporcí, zejména pontonu a prosklení.

Pokud jde o požitek z řízení. Ten nemusí být nutně spojen s jízdou dveřmi napřed, apod. Mě například na MPV baví ten pocit z řízení autobusu. Taková ta uvolněná plavba krajinou. Ideálně spojená s kocháním. >:-[]
Avatar - woody-alien
18. 3. 2015 06:34
Re: Automobilové srdce plesa,
Ty teď prodáváš pánskou ochranu ? :-O >:D ;-)
Avatar - iudex
17. 3. 2015 10:06
Re: Automobilové srdce plesa,
Pod veľkou rodinou si predstavujem minimálne 3 deti a tam ti midi-MPV aj tak už neposlúži (tri sedačky vedľa seba nedáš).
Na 2 deti plne postačí kombi nižšej strednej alebo strednej triedy, ktoré poskytne 95% toho, čo kompaktné MPV, pritom poskytne viac z jazdy.
17. 3. 2015 10:16
Re: Automobilové srdce plesa,
Reagoval jsem na obecnou větu "Zajímaly by mne touhy člověka, který chce prémii a zároveň MPV"

Jinak většina kompaktních MPV vzadu pohodlně 3 děcka sveze. Ale nevím jaké jsou prostorové poměry v BMW 2GT.
Avatar - iudex
17. 3. 2015 11:12
Re: Automobilové srdce plesa,
Dovoľujem si oponovať; poznám viacero rodín s 3 deťmi a žiadna nemá MPV tejto kategórie, práve preto, že tri sedačky či podsedáky vedľa seba sa ani v tejto kategórii nezmestia. Ak si to môžu dovoliť, majú veľké MPV (napr. Sharan), resp. osobné verzie dodávkových vanov (napr. Peugeot Expert). Ostatne kolega Klaudius to tu uvádzal z vlastnej skúsenosti niekoľkokrát.
17. 3. 2015 11:29
Re: Automobilové srdce plesa,
Velké MPV je samozřejmě ideál. Ale auta jako Grand Scenic, nebo C4 Grand Picasso vzadu 3 sedačky zvládnou v pohodě.
17. 3. 2015 11:36
Re: Automobilové srdce plesa,
Nezvladnou to v pohode, hrozne zalezi na autosedackach, nektere jsou siroke, dale jestli je vajicko v bazi, tech kriterii je opravdu moc. Nejvetsi prusvih je to zapinani pasu, pro ruku je tam hodne malo mista.
Pohodlne svezeni nabizi kategorie vys, opravdove MPV (SMax, Sharan, Galaxy, atd. )
17. 3. 2015 11:45
Re: Automobilové srdce plesa,
Viz níže.
17. 3. 2015 11:35
Re: Automobilové srdce plesa,
Pohodlne je tam nedas a do nekterych kompaktnich MPV je nedas ani nepohodlne - treba zrovna do tohoto BMW je nedas ani s rozebehem. Prosli jsme si vyberem auta pro 3 autosedacky a pro pohodlne sezeni 3 deti je tu kategoirie opravdovych MPV. V kompaktnich je vetsinou problem 3xIsoFix (prostredni vetsinou nema), dale autosedacky jsou nalepene na sebe a je tezke prostrcit ruku a zapnout bezpecnostni pas atd. proste tech komprom,iosu
Toto BMW je na tom prostorove spatne pro 3 deti, tam to nema smysl ani zkouset.
17. 3. 2015 11:44
Re: Automobilové srdce plesa,
Já jsem zkoušel taky 3 autosedačky a právě Scenic a Picasso mi vycházelo dobře. Jinak jistě, Galaxy/Smax, Sharan a Eurovany jsou na tom líp. Ale třeba takový Freemont není na šířku nijak znatelně lepší než Picasso, nebo Scenic.
17. 3. 2015 11:50
Re: Automobilové srdce plesa,
Pro nas bylo dulezite, aby se starsi deti na krajnich sedackach dokazali zapnout samy a tam kompaktni MPV ztraceli - i kdyz Grand Picasso nebylo vubec spatne. (Scenic jsem nezkousel, nelibi se).
Freemont souhlas.
Avatar - petrumr
17. 3. 2015 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
17. 3. 2015 08:41
Tohle
BMW bude mít fabrika BMW jednou ve svém muzeu jako ostrašující příklad, jak se to nemá dělat.
Rozbalit vlákno
5
17. 3. 2015 09:05
Re: Tohle
s čím máš problém? mít na to beru to hned pro rodinu, mpv s benzínem kolem 170kw nikdo nenabízí
Avatar - Jaros71
17. 3. 2015 09:19
Re: Tohle
Taky si myslím... :-)
A asi bude jezdit skvěle i jako MPV.
To u bavoráků prostě umí.. :yes:
17. 3. 2015 11:39
Re: Tohle
Vzdy je mi zahadou, k cemu je takovy vykon v rodinem MPV ? Ja se take rad svezu, ale s rodinou si to nejak neumim predstavit (konci to v prvni zatacce, kdy jedno z deti zezelena a prohlasi, ze ho boli brisko).
Problem je cena, ktera nedava smysl, protoze nic navic toto auto nenabizi oproti konkurenci, naopak ztraci a v nekterych ohledech silne ztraci.
17. 3. 2015 13:36
Re: Tohle
například v moment, kdy tu rodinu jedeš vyzvednout a hned se z rodinného dostavníku stává polosportovní náčiní, aspon já to tak mám :-)
17. 3. 2015 13:47
Re: Tohle
Proto jsem napsal, že i já se rád svezu, ale ať chceme nebo nechce, je to MPV, vyšší posez,. vyšší těžiště a sranda jako s nižší střední nebo střední třídou to prostě není. Ale rozumím co myslíš.
17. 3. 2015 08:59
220i versus 220d
mají stejnej výkon a rozdíl ve zrychlení 1,5 sekundy ve prospěch dieselu?
Rozbalit vlákno
1
17. 3. 2015 19:47
Re: 220i versus 220d
dyt majo stejny.. :)
Avatar - Stefič
17. 3. 2015 09:40
Tak trochu jiné BMW
vážení diskutéři, odprostěte se od plakátových fantasmagorií a přeneste se do reálného života. Zanechte malou českou dušičku za oknem a zkuste se zamyslet nad širším kontextem.
V ČR asi dvojka moc úspěšná nebude, nicméně popravdě řečeno, český trh asi není hlavní cílovou skupinou automobilky. Vyjeďte si někdy do Mnichova a uvidíte, kolik jedniček nebo MB A se tam prohání v základu. A že i ten základ je sakra drahý... A pro koho to je? Ženy v domácnosti, na mateřské, pojížďky do práce...
Němec prostě neřeší...Chce BMW nebo MB, koupí ho. Respektive pro řadu němců ani jiné auto neexistuje.
Pokuste se pochopit, že existuje ohromná cílová skupina lidí, kteří mají třeba dvě děti, chtějí něco variabilního, cena je tolik nezajímá ale BMW nic nenabízí. No a teď už ano. Tak prostě půjdou a koupí ho...Třeba pro manželku, aby měla něco na vyzvednutí dětí a v čem je vozit na kroužky...
Co řešit...Bude to úspěšné, v DE stopro
Rozbalit vlákno
4
Avatar - speedfred
17. 3. 2015 09:48
Re: Tak trochu jiné BMW
pekne si to vysvetlil predseda :yes:
17. 3. 2015 09:52
Re: Tak trochu jiné BMW
souhlasím a podepisuji v plném rozsahu :-) nejenom v něměcku,ale i dalších západních zemích jezdí plno a3,a1, menších mercedesů a bmw teď jenom udělal přesně to co měl :yes:
17. 3. 2015 11:41
Re: Tak trochu jiné BMW
Tohle ma byt kompaktni MPV, takze srovnavat ho s necim jinym nedava smysl.
17. 3. 2015 12:45
Re: Tak trochu jiné BMW
je to tak, Ked sa predávalo A, B, tak si chce odhryznúť aj bmw. Pozrite na meďák, zachvíľu budú vyrábať aj traktory (alebo ich už robia?). Sú ťažké časy, automobilky krachujú, nebudú ohŕňať nos nad ničím. Na onakvejších výtvoroch ešte vrtuľku uvidíme.
Avatar - Ham.
17. 3. 2015 10:02
Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
1. Jistěže se to bude prodávat, v marketinku BMW určitě nemají místo hlavy ovar a umí si zjistit na trhu potenciální zájem o takovýto typ auta.
2. Kecy o zpronevěře ideálům značky jsou legrační, co jako ty ideály jsou a jak na ně pasuje třeba i3 nebo kdysi Isetta? Každý vyrábí to, co si od něj chtějí lidé koupit. Pokud začne vyrábět cosi, co sice lidé nechtějí, ale odpovídá to jakýmsi ideálům pár pomatenců, co si ten svůj ideál stejně nekoupí, tak se značka rychle odebere na onen svět. Navíc nabídka 2erAT/GT nemá žádný vliv na to, že by snad BMW takový model nabízelo místo třeba M3 a tu stáhlo z trhu, ne, je to jenom další doplnění a rozšíření nabídky. Chceš, tak tady máš, nechceš, tak nech ležet.
3. Důvody, proč dát přednost prémiovému MPV před mainstreamovými levnými krabičkami jsou sice jenom dva, ale zato dostatečně pádné a věky ověřené, že fungují. Jednak je to prestiž, prostě když kupuji prémii v jakékoliv třídě od pohodlné limuzíny po SUV, tak není jeden jediný důvod MPV kupovat u Hyundai, protože beďarovou argumentaci typu Carens vs BMW 2 AT mohu stejně přihlouple použít na Genesis vs BMW 5 a v obou případech dojdu k myšlenkovému výplodu s kvalitou srovnatelnou s prdem hrocha a sice, že mainstream mi nabízí větší krabici za daleko méně peněz. A druhý důvod samozřejmě souvisí s tou prestiží, prostě je to prémiová kvalita. Kvalita v tom nejširším smyslu slova, kam patří motorová paleta (má snad někdo v maistreamu malé nebo střední MPV s 170kW?), výběr pohonů (má snad někdo 4x4?, nebo snad aktivní tlumiče?), kombinací převodovek a motorů, v možnosti nacpat si kabinu tolika ptákovinami, že tam kde BMW začíná mainstream sotva končí a v neposlední řadě i jiným přístupem k prodeji i poprodejním službám prémiové značky. Ale to porovnávačům tabulek s rozměry kufrů a počtů isofixů na zadních sedačkách těžko vysvětlovat.
Rozbalit vlákno
31
17. 3. 2015 11:46
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Doporucuji si nekde v autosalonu tento model prohlednout a zkus najit jedine misto, ktere potvrzuje tva slova o prestizi a premiove kvalite. Ja nenasel ani jedno z toho. A platit za radoby rodine kompaktni MPV o 200 - 300 tisic vice jen za pocit ?
Avatar - dal
17. 3. 2015 12:46
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
To nemá smysl řešit, prostě platíš za značku.
Avatar - 3_diamanty
17. 3. 2015 12:59
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
mudro vravis :yes:

navyse ja ten pocit mam velakrat lepsi pri pohlade na bezne auto ako na tie dizajnove odvary menom premiovky s praktickostou pod uroven bezneho auta ale za neskutocnu cenu ....
Avatar - Ham.
17. 3. 2015 13:12
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Takových míst, kde se kvalitativně 2er odlišuje od mainstreamu jsem několik vyjmenoval v příspěvku na který reaguješ, zkus zpochybnit cokoliv, co jsem vypsal.
17. 3. 2015 13:49
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Ne ty pises o pocitech, nic konkretniho mainstreamoveho - snad krome toho motoru 170kW. Ja hledal neco konkretniho a nenasel nic.
Srovnejme si treba
Toyota Verso 1.6D - 479.900 (509.900 lepe vybaveny)
BMW 2AT 216D - 699.400
Rozdil v cene cca 200 tisic. Za co ptam se ? Kvalita toyoty je lepsi, to neokecas. Motory stejne.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2015 14:23
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Motor BMW je prostě jiná liga, hlavně ten naftový... projeď se
Avatar - Ham.
17. 3. 2015 14:40
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
To je dost slabý argument, Verso má 1.6 od BMW.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2015 15:23
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Nemyslím konkrétní srovnání s Toyotou, ale třeba s jinými MPV a to z BMW dělá tu prémii.
17. 3. 2015 15:39
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
To nerozporuji, ale auto neni jen o motoru a ne kazdy chce naftu.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2015 15:55
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
A co rozporuješ? Prémie přeci platíš za to, že si ji kupuješ >:D Né vždy ve všech konfigurací je to logická volba value/money. Logické odduvodnění třeba 1er v základu vs vybavený Golf také moc nenajdeš, ale BMW je BMW :-)
Avatar - Ham.
17. 3. 2015 14:38
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
170 kW, 4x4, aktivní tlumiče, materiály v kabině, řešení infotaimentu, automat, odhlučnění podvozku, řešení zadní nápravy (víceprvek vs traverza), použití vysokopevnostní oceli a lehkých slitin na podvozkových komponentách BMW, odhlučnění motoru, to nejsou pocity, ale reálná kvalita, kterou prostě Toyota nemá. Toyota má jeden stejný motor, tím podobnost s 2er hasne, kvalita Toyoty není lepší ani omylem. Toyota je možná spolehlivější, to je asi tak všechno. Samozřejmě, že pro někoho jsou vyjmenované kvalitativní rozdíly nepodstatné a nestojí mu za 200k-400k navíc. Ale je evidentně hromada lidí, která upřednostní kvalitu před levným řešením i když si musí připlatit.
Avatar - iudex
17. 3. 2015 15:31
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Táto debata mi trochu pripomína debaty na fotoserveroch, či je lepší kompakt za 10t, alebo zrkadlovka so základnm objektívom za 10t a priaznivci zrkadloviek argumentujú, že na ňu si môžeš kúpiť podstatne lepšie objektívy. ALE to už nie je za 10t, takže ako argument v porovnaní to neobstojí.
Prémiovosť 2er bude spočívať presne v tom, čo si povedal, ale to už je rádovo inde, ako ceny konkurencie a teda de facto nie je konkurenciou. Myslím, že mrazik to chápe práve ako porovnanie porovnateľného, teda prizmou ceny. A holý 2GT, ktorý bude cenovo porovnateľný dajme tomu C-Maxu, nebude mať z tých prvkov, čo z BMW robia prémiu, zhola nič. Taká 1er aj v základe má ten zadný pohon, čo ju samé osebe radí nad všetku konkurenciu; 2GT ale nič také nemá.
17. 3. 2015 15:39
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Ano presne jsi popsal, co jsem myslel.
Avatar - Ham.
17. 3. 2015 16:03
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
2er v holobytu bude
1) pořád o něco dražší než mrazíkovo vybavené Verso
2) ale pořád bude mít proti mrazíkovu Versu lepší materiály na podvozku (ty jsou v základu), lepší odhlučnění podběhů, motoru etc. (opět v základu), díky tomu daleko lépe nastavený/naladěný podvozek (to je v základu), lepší materiály v kabině a infotaiment (to je v základu), multilink vzadu (ten je v základu) až třeba po kraviny typu plynové vzpěry u kapoty, tapecírunk v kufru a další milion drobností. Prostě je mi líto, ale základ BMW je kvalitnější než po střechu nabušené Verso.

Kdybych uvažoval jako ty s mrazíkem, tak musím zákonitě dojít k závěru, že Verso nebo C-Max jsou předražené krámy, protože Dacia Lodgy (doufám, že se tak mpv Dacie jmenuje) je v podstatě stejně dobré MPV a přitom je doslova za hubičku. Má přední náhon? Má. Má posilovač řízení? Má. Projede zatáčku? Projede. Má ABS? Má. Má motor od Renaultu? Má. Tak co řešíte, detaily se nebudeme zabývat a protože je s náskokem nejlevnější, tak je nejlepší.
Avatar - iudex
17. 3. 2015 17:06
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Čiastočne súhlasím. Ale ak do porovnania dáš namiesto Toyoty Ford, tak tam jednak žiadny náskok v podvozku (multilink) či jeho naladení nebude, jednak v tejto kategórii to má ďaleko menšiu váhu, ako povedzme pri sedane strednej triedy. A ani z dojmom kvality interiéru si u BMW nie som moc istý, ak by si povedal Audi, absolútne beriem, ale zrovna BMW bez príplatkových prvkov na mňa moc hodnotne nepôsobí. Aj keď na ten Ford to stačiť asi bude. ;-)
Avatar - Ham.
17. 3. 2015 17:44
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
C-Max maže jednu položku ze seznamu, multilink. Jinak nic a v některých položkách je naopak horší než to Verso. Takže ve výsledku je přibližně stejný odstup mezi Versem/C-Maxem a 2er stejně jako je odstup mezi Lodgy a Versem/C-Maxem. Pokud nevidíš rozdíl kvality v interiéru 2er a C-Maxu, tak nemám co bych dodal, na to nelze nic namítnout než, že je pro tebe BMW škoda a jsi jasný kupec C-Maxu a s touto "citlivostí" pro detail bys měl bez problémů skousnout i to Lodgy.
>:-[]
17. 3. 2015 21:11
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Pohon 1er je zajímavý pro nás, ale troufám si říct, že je většině kupců putna, maximálně tak posílí prodeje xDrive. Kdyby byl tak důležitý, nebude BMW plánovat přechod na FWD.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2015 14:22
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Já jel trivalec i dvoulitr naftu. Základ + vybavený. Co je na něm prémiového? Od grafiky displayů, přes materiály, až po jízdní vlastnosti. Není největší, není nejrychlejší, ani nejkrásnější, ale je to BMW, se vším všudy a je to MPV (není nejpraktičtější), také se vším všudy. Je to stejné, jako když dá někdo přednost A4ce 2.0Tdi před Passatem 2.0Tdi....
Avatar - iudex
17. 3. 2015 15:24
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Tak to nebol dobrý príklad, lebo súčasný nový Passat je rozhodne lepšou kúpou, ako dosluhujúce A4. ;-) Ale inak áno, chápem, čo si chcel povedať.
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2015 11:46
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Jen kdyby ta "kvalita" opravdu dnes platila...
Avatar - Ham.
17. 3. 2015 13:03
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Platí dnes stejně jako před deseti roky.
17. 3. 2015 13:38
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
jako že se premiovky kazí mín než mainstream >:D
Avatar - Ham.
17. 3. 2015 13:48
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
1. Kvalita není totéž co spolehlivost
2. Spolehlivost BMW je stejná dnes jako před deseti roky nebo spíše lepší ;-)
17. 3. 2015 16:56
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
no rozebírat rozdíl mezi kvalitním a spolehlivým by šlo,každopádně premie by měla být i kvatlitnější a spolehlivější zároven,proto za to platíme,ne
Avatar - Ham.
17. 3. 2015 17:31
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Nikoliv, prémie by měla být především kvalitnější. Když bude také hodně spolehlivá, tak to jistě není na závadu, ale současná úroveň spolehlivosti všech aut je vysoká a její zvyšování nemá pro běžného kupce nového auta žádný zvláštní význam. Je to vidět v různých průzkumech, kde se zkoumá přitažlivost koupě aut jednotlivých značek a na předních místech se umísťuje právě prémie nebo značky nad prémii (třeba Porsche), které ovšem nemusí z podstaty věci patřit k nejspolehlivějším. Naopak ty nejspolehlivější značky až tak moc přitažlivé nejsou. Vysvětlení je jednoduché, auto s minimem jednoduché výbavy a nějakým motorovým chcípákem bude vždy spolehlivější než elektronikou našlapané auto prémie s aktivním podvozkem a 500hp bestií pod kapotou. Prostě proto, že takové auto je konstrukčně daleko složitější. Žebřiňák jde vyrobit za pár šušní a bude spolehlivější než extrémně drahý milionkrát jištěný a testovaný raketoplán. To snad nepřekvapí nikoho s minimálním technickým backroundem. Ovšem přesto by se většina lidí raději proletěla v raketoplánu než svezla na žebřiňáku. Dal jsem extrémní příklad, ale totéž platí když vedle sebe postavíš nějaké levné indické auto a 911. Nevylučuji, že indický Austin Ambassador je čistě statisticky spolehlivější auto a když už nějakou poruchu jednou za sto let má, tak ji opravíš s náklady asi tak ve výši dvou litrů kvalitního oleje, který liješ do té 911 při běžné údržbě. Ovšem snem kupce nového auta je přesto ta 911. O Ambassadoru a jeho spolehlivosti/servisních nákladech možná sní olizovač bazarových plotů, ten je ovšem pro automobilky logicky zcela nezajímavou osobou.
Avatar - abacus
17. 3. 2015 13:25
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
:yes:
Avatar - donPedro
17. 3. 2015 14:29
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Tak ATčko to smysl dává, jak sem již v krátkosti byl zmínil výše, verze GT je dobře zhodnocena na YouTube: BMW - Ženeva 2012, autor Rasťo Chvala.

Já tak nějak obecně nerozumím té honbě za 7mi sedadly za každou cenu, i na menším půdorysu jako zde, či kupříkladu v novém LR DiscoSport. Kdo chce minibus, měl by se v rámci zdraví svých spolucestujících, koukat přece jen po něčem víc než krapet větším.
Avatar - Ham.
17. 3. 2015 14:43
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Jako dává někomu smysl 3er, 5er, 7er, tak někomu jinému dává smysl malé, střední a velké (to ještě BMW nemá, ale třeba MB už se pokusil) MPV.
Avatar - donPedro
17. 3. 2015 14:49
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Však ano M-B V, to je ten správný "mikrobus" :yes:
Avatar - Ham.
17. 3. 2015 14:56
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Technicky se mi to auto líbilo, design byl takový zvláštní, hlavně řešení C sloupku bylo hodně podivínské. Docela mě zarazilo, že R-ko víc neuspělo v USA.
17. 3. 2015 14:42
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
bol som sa previezt s AT v AT... a ano, 218i.
co u mna hra rolu pri vybere auta:
1. benzin!!! kto mi teraz bez extremneho cakania ponukne dobry turbo-benzin?
2. dobry podvozok! tu je v zaklade.
3. rodinne - tzn. vyssie - kto nema deti, nechape.. a tak nech nad tymto autom ani nediskutuje!
4. a ano, kvalita. ale ta sa uvidi po par rokoch.
tento AT mi pripada ako podobne auto k mojmu sucasnemu C-Max 1.6 turbobenzin, akurat v sucasnom BMW "zaklade" - packet Joy - ma takmer vsetko, co potrebujem a co sa inde neda ani neda nakombinovat. (dostatocny (turbo)benzin, dobry automat, tempomat, parkovacky vzadu, autoklimu, BT handsfree).
takze suhlas s Ham.-om: svojich zakaznikov si tu BMW najde. v Nemecku to asi bude auto pre dochodcov, ktory nechcu sadat zakazdym do vane, u nas asi ludia co chcu zopar vlastnosti, ktore inde nenajdu.
17. 3. 2015 14:59
MPV
Zrovna dneska jsem mluvil s jedním známým, který vzal manželce Alhambru přes Seat Olé .... Je to 11 tis měsíčně a má klid.
Rozbalit vlákno
0
17. 3. 2015 17:36
Bude mať úspech.
Ja mám tak nejak pocit, že to tu je stádo oviec, ktoré nemá vlastný názor. Raz totiž niekto povie, že je to auto hnusné a všetci zborovo budú súhlasiť, lebo to nevyzerá jak tuzerská splodina nejakého pózera z hornej dolnej. Podobne som nechápal posledný výlev toho pepíka z autosalonu na prime, že udeluje tomuto autu status najhnusnejšie auto v Ženeve. Jeho názor je asi rovnako zaujímavý ako jeho priblbnuté testy kde sa snaží skladať básničky (gratulujem, má o jedného diváka menej, lebo to a už nedalo pozerať). No ale to som odbočil úplne inde.

Čo som chcel povedať je, že v skutočnosti sú 2-ka Gran Tourer, podobne ako B-čko od MB alebo aj na moje obrovské prekvapenie Carens od KIE, výborné autá. Sedí sa v tom vyššie, šofér má z toho perfektný výhľad na cestu, je v tom kopec miesta, tie autá sú veľmi praktické a to všetko navyše dostáva v prémiovom balení (ak sa bavíme teda najmä o tých nemcoch). Kombinácia toho všetkého tvorí úplne ideálnu voľbu pre mladé rodiny. Áno, to sa dá povedať aj o kombi derivátoch klasických hatchbackov, ale z vlastne skúsenosti môžem povedať, že podobné MPV-čka fungujú ako rodinné autá lepšie ako kombíky. Takže tie reči o tom, ako si to BMW mohlo dovoliť, sú len trápne náreky ľudí, ktoré vlastne ani to vysnívané športové BMW nevlastnia. Väčšinou maximálne tak ojetinu. BMW si len plní medzeru na trhu a úspešné to bude. Toto bude výborná voľba pre rodiny, ktoré chcú prémiové auto a nechcú si voziť r!ť v masových kombíkoch.

A ono to vlastne ani nevyzerá zle... :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
18. 3. 2015 01:35
Re: Bude mať úspech.
Bingo :yes:
18. 3. 2015 12:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0