Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW 2 Gran Tourer: Na českém trhu v základu od 676.000 Kč

David Bureš
Diskuze (112)
Druhé MPV značky BMW vstupuje na český trh s pěti motory – dvěma zážehovými a třemi vznětovými.

České zastoupení BMW zveřejnilo na svých webových stránkách konfigurátor nového modelu 2 Gran Tourer. Díky tomu známe ceny nového MPV, základní verze 218i poháněná benzinovým tříválcem o výkonu 100 kW přijde na 676.000 korun.

Menší Active Tourer stojí se stejným tříválcem 644.800 korun, základní Gran Tourer je tak o 31.200 korun dražší. Za tento příplatek zákazníci dostanou větší karoserii a prostornější kabinu. Rozvor Gran Toureru se proti Active Toureru prodloužil o 110 mm na 2.780 mm, délka většího z dvojice činí 4.556 mm (+214 mm).

Větší zájem však zákazníci patrně budou mít o turbodiesely. Střed vznětové nabídky – čtyřválec 218d o výkonu 110 kW v základu stojí 787.800 korun. Vrcholem nabídky je turbodiesel 220d (140 kW) standardně kombinovaný s pohonem všech kol a osmistupňovým automatem, za který zákazníci zaplatí 995.800 korun.

Základní výbava Gran Toureru zahrnuje litá 16palcová kola, sportovní kožený volant, dešťový a světelný senzor, posilovač řízení s variabilním účinkem nebo manuální klimatizaci. V základu je Gran Tourer pětimístným vozem, za třetí řadu sedadel se připlácí 20.878 korun.

Jako již tradičně je k dispozici široká nabídka příplatkové výbavy. Ta zahrnuje adaptivní tlumiče (+13.208,-), navigaci (+25.116,-), vyhřívané přední sedačky (+8.736,-), diodové světlomety (+26.182 Kč) nebo vyhřívaný volant (+5.018,-). Praktičnost mohou vylepšit odkládací stolečky pro zadní sedadla (+5.018,-), sklopné opěradlo sedadla spolujezdce (+5.018,-) nebo elektricky ovládané víko zavazadelníku (+11.908,-).

Podobně jako u dalších posledních modelů BMW nabízí i 2 Gran Tourer různé linie, které upraví vzhled auta a obohatí jeho výbavu. Vybírat je možné ze čtyř paketů – Sport Line, Luxury Line, M Sport a Advantage. Nejlevnější je Advantage za 33.800 Kč, který zahrnuje zadní parkovací čidla, tempomat, multifunkční volant, automatickou klimatizaci a mlhovky.

BMW 2 Gran Tourer – ceny na českém trhu
Verze218i220i216d218d220d xDrive
Zdvihový objem [cm3]14991998149619951995
Válce/ventily3/44/43/44/44/4
Největší výkon [kW/min]100/4400141/500085/4000110/4000140/4000
Točivý moment [N.m/min]220/1250280/1250270/1750330/1750400/1750
Převodovka6M (6A)6M (8A)6M (6A)6M (8A)8A
Max. rychlost [km/h]205 (203)222 (223)192 (192)205 (207)218
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,5 (9,5)7,7 (7,6)11,1 (10,9)9,3 (9,3)7,6
Komb. spotřeba [l/100 km]5,1 (5,2)6,2 (5,9)3,9 (4,0)4,34,9
Cena [Kč]676.000764.400730.600787.800995.800

David Bureš
Diskuze (112)
Avatar - woody-alien
18. 3. 2015 06:34
Re: Automobilové srdce plesa,
Ty teď prodáváš pánskou ochranu ? :-O >:D ;-)
Avatar - Jaros71
18. 3. 2015 01:35
Re: Bude mať úspech.
Bingo :yes:
Avatar - Jaros71
18. 3. 2015 01:29
Re: Automobilové srdce plesa,
Nemáš pravdu..zavazadelník je 700l tedy o dost více než u Passatu , a auto je o dost kratší , lépe se parkuje , než dlouhé kombi.
Když vyndáme sedadla je objem 2000 l..
S TOURANEM SE BEŽ PROJET! ;-)
Kromě S-maxu , který je ale moc velký , se mu jízdně žádné MPV dosud nemohlo rovnat.
BMW bude asi také s jízdními vlastnostmi v pohodě..
Jistě je kombík vždy na maximálu o pár km/hod rychlejší..jenže tady se přes 200 nejezdí , že?
To můžeš napsat i o všech SUV , že jsou vysoké a mají horší aerodynamiku..jenže to není vše. NÍZKÝ KOMBÍK NENÍ PRO RODINU ZROVNA IDEÁLNÍ.
Také do Passatunedáš vzadu 3 AUTOSEDAČKY..DO TOURANU ANO.
Avatar - Jaros71
18. 3. 2015 01:19
Re: Mnichovské rozpaky
Náhoda je blbec...za 5 let jsem měl defekt 3 krát.
Ve firemním Touranu mám plnohodnotnou alu rezervu..takže za 10 minutek jsme vždy jeli dál.
Na dálnici jen jednou , jinak v lese a ve městě.
Pokaždé se guma nedala opravit , byla na vyhazov.
Bez rezervy jezdí jen blázen.. :-!
Např. švagrová má Suzuki SX4...na plyn.
Jen sada k opravě v kufru.. 8-s
Loni jela z Brna s dětmi na hříbky..po D1.
Za 9 kříži jí praskla rok stará pneu.
Odvézt děti jsem musel já , na odtah čekala hodinu.
Sranda ji přišla na 3,5 tis..a zkažený víkend!
Rezervní kolo házet do kufru..?? Tak to je řešení 21.století.. >:D
17. 3. 2015 21:11
Re: Místo hlavy ovary, kecy, prdy, beďary
Pohon 1er je zajímavý pro nás, ale troufám si říct, že je většině kupců putna, maximálně tak posílí prodeje xDrive. Kdyby byl tak důležitý, nebude BMW plánovat přechod na FWD.