Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Avensis na českém trhu: Ceny od 559.900,- Kč (kombi 584.900,- Kč)

Nový Avensis přichází na český trh se základní cenovkou 559.900,- Kč, nejlevnější turbodiesel s karoserií sedan stojí 579.900,- Kč. Nabídka zahrnuje dvě karoserie, šest motorů a čtyři stupně výbavy.
Zpět na článek
27. 1. 2009 01:20
neregistrovaný "RayBan"
27. 1. 2009 10:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 1. 2009 20:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 1. 2009 12:14
neregistrovaný "joshuaX"
27. 1. 2009 20:11
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 1. 2009 13:21
neregistrovaný "Horways"
27. 1. 2009 20:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 1. 2009 13:16
neregistrovaný "Horways"
27. 1. 2009 15:00
neregistrovaný "Horways"
27. 1. 2009 19:21
neregistrovaný "Horways"
27. 1. 2009 20:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 1. 2009 20:04
neregistrovaný "Horways"
28. 1. 2009 20:03
neregistrovaný "Horways"
27. 1. 2009 20:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 1. 2009 15:28
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 20:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 1. 2009 13:00
neregistrovaný "RIO2"
27. 1. 2009 13:16
27. 1. 2009 14:29
neregistrovaný "RIO2"
27. 1. 2009 14:42
27. 1. 2009 20:06
27. 1. 2009 15:16
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 15:40
27. 1. 2009 16:54
27. 1. 2009 17:42
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 19:03
27. 1. 2009 19:09
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 19:29
27. 1. 2009 21:55
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 22:02
27. 1. 2009 17:39
neregistrovaný "507--"
28. 1. 2009 08:24
28. 1. 2009 14:42
28. 1. 2009 14:47
28. 1. 2009 20:27
29. 1. 2009 10:08
27. 1. 2009 17:00
27. 1. 2009 17:45
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 17:50
27. 1. 2009 18:00
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 17:23
27. 1. 2009 17:37
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 18:04
27. 1. 2009 18:57
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 20:15
27. 1. 2009 22:02
neregistrovaný "507--"
28. 1. 2009 09:52
neregistrovaný "cabel"
28. 1. 2009 14:28
27. 1. 2009 23:08
28. 1. 2009 15:04
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 19:04
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 21:53
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 19:16
neregistrovaný "507--"
28. 1. 2009 14:27
neregistrovaný "507--"
28. 1. 2009 03:18
neregistrovaný "RayBan"
27. 1. 2009 01:20
Rozdíl ve výkonu motorů ?
Výkony benzínu 97, 108 a 112 kW - moc se to neliší, co ?
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2009 08:11
Trvalá teta Toyota
Ne že bych se systematicky zabýval Toyotou.Ale spokojeně si všímám, že třeba proti Corolle (VVT-i) mají benziny řady Valvematic u Avenze zas o něco víc doladěný poměr výkon/emise. U 1,6 tak emise klesly ze 162 na 152, přitom výkon se z 91 zvedl na 97 kW, spotřeba klesla z 6,7 na 6,5. S handikapem větší váhy a bonusem 6M/T, samozřejmě. Podobné je to i s ostatními motory, i diesely. Technické finesy jsou mi celkem volné, jako spotřebitele mě tento druh marketingu příjemně oslovuje. A Toyota, navíc s výbornými malolitry pro menší modely, je evidentně dobře připravená na časy hystericky škudlivého a obamoekologického přístupu k autům, který teď masově můžeme očekávat ve Spojených státech - a to je klíčový trh, o jeho nové nastartování a dobytí pro sebe budou usilovat všichni relevantní globální výrobci aut. Bohužel samozřejmě na úkor paralyzovaných amerických automobilek.
Rozbalit vlákno
3
27. 1. 2009 18:17
Re: Trvalá teta Toyota
Sorry patriku, ale v US si v aute nic pod dva litry neskrtne, pokud nejdes do Yarise, 1.6 ne nechava v klidu. A pokud se radikalne nezvedne cena benzinu (uz 4 mesice je pod 2$/gal), treba dani, nic se nezmeni. A paralyzu US automobilek bych nevidel tak dramaticky, biti jsou vsechni, nejaky bankrot neznamena konec... Problem je, ze kazda technologie neco stoji, takze ikdyz nemas zrovna hybrida, rozmyslis si, jestli se ti drazsi, ale uspornejsi motor vyplati, je to stejny jak v Evrope s dieslama, ale levna stava znamena, ze lidi vyc zajima vykon...
27. 1. 2009 19:43
Re: Trvalá teta Toyota
Andy, ja samozrejme respektuju, ze jsi na miste a vidis to z prvni ruky. Ale na druhe strane si dovolim rict "zatim si pod dva litry nic neskrtne, zatim". Na spadnuti je invaze mini a malych aut do US - muze snadno zacit bleskove preskolovani Americanu na male objemy a na ekopolitickou korektnost i u vetsich segmentu, mozna i s nejakou tou vladni intervenci. Ja si zatim svuj nazor ponecham, vcetne te paralyzy americkych automobilek (vsak taky nektere evropske uz maji ztuhle nohy). Uvidime tak za pul roku. :yes:
28. 1. 2009 21:58
Re: Trvalá teta Toyota
Jsem sice na miste, ale staty jsou velky a s tim i rozdily, ikdyz obcas cestuju, tak preci jen nejvic se bavim s lidma ze stredozapadu, na pobrezi to je jiny, ale ne dramaticky, v uvedomele Kalifornii je videt v prumeru spis auta novejsi a drazsi, mozna min trucku, ale urcite ne mensi, pokud teda nemluvime o SF, kde je to dany naprosto zoufalym parkovanim. A Kalifornie je uvedomela zejmena diky ekonomickemu momentu, kdy auta s nizsima emisema jsou ruzne zvyhodnovany (coz je samozrejme spravny). Jako zajimavou informaci bych spis videl, ze Obama uz pozadal EPA, aby prezkoumala svoje rozhodnuti regulovat emise centralne, ale nechala to na jednotlivych statech, kdy 13 jich je uz dnes pripraveno pritvrdit. Na US trhu je uz mnoho malych aut, jsou popularni, ale pokud se nepletu, stredni trida to porad valcuje (prodej malych aut, stejne jako hybridu, koreluje s cenou benzinu) a zmena urcite prijde, to nepopiram, ale nebude dramaticka, to by musela prijit nejaka dramaticka regulace a to v soucasne ekonomicke situaci nehrozi, pocitam, ze prijde CO2 tax, ktera se dotkne i pohonnych hmot, jinak se o nicem chystanem moc nevi, predpokladam, ze prijde spise neco, co se volicu dotkne neprimo, bohuzel, zadnou radikalni zmenu danove politiky PHM cekat nelze. Pokud je zakladni motor v golfu 2.5l, nezda se mi, ze je vsechno v poradku. Jedina ucinna paka pro nejakou zmenu jsou vzdycky penize. Pokud ale bude nejaka zeme leadrem v zavadeni technologii typu plug-in hybrid, je docela dobre mozne, ze to budou USA. Behem poslednich dvou tri dni se vi vice, co by melo byt soucasti prvniho Obamova balicku, jen 2% maji jit na cistou energii a to jeste je rozlozene do pomerne dlouheho casoveho horizontu, takze predvolebni sliby o solarni energetice, novych zdrojich energie pro predpokladany prechod na masovejsi vyuzivani el. energie k pohonu dopravnich prostredku (v brutalne zamorenem LA jezdi vlaky furt na naftu), pokud budou alespon z casti naplneny, nebude to prostrednictvim tohoto stimulu.
Na zaver se omlouvam vsem, ktere jsem kdy kritizoval za spatny pravopis, protoze tak brutalni hrubka, jaka se mi podarila v predchozim prispevku, se jen tak nevidi.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 1. 2009 10:01
Kvalita a spolehlivost...
...určitě špatná nebude, ale ještě nejsem v důchodu, abych si toto auto koupil... >:D

Postavte si vedle toho energetické duo Mazda 6 a Honda Accord (nebo většinu evropských pekáčů) a máte jasno...
Rozbalit vlákno
38
Avatar - Plautus
27. 1. 2009 10:38
Re: Kvalita a spolehlivost...
na já, natürlich, čistý a strohý dizajn, ktorým nič nepokazíš, ale ani príliš nenadchneš...japonský volkswagen, i keď toto mi príde ešte tvarovo čistejšie, no a kvalitou a spoľahlivosťou určite zaostávať nebude ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 1. 2009 20:08
Re: Kvalita a spolehlivost...
Ano, kvalita a spolehlivost, ale také mrtvé srdce...
27. 1. 2009 21:33
Re: Kvalita a spolehlivost...
:yes:
27. 1. 2009 11:12
Re: Kvalita a spolehlivost...
Presne tak. Z trojice japoncikov v strednej triede ma Avensis s naskokom najrozpacitejsi dizajn. Toyota vlastne este stale len hlada svoje miesto na "dizajnerskom nebi", aspon pokial ide o europske modely. Si vezmi Yaris, Auris, Avensis - vsetko je to take divne, tazko stravitelne. Mozu to byt spolahlive auta s kvalitnou technikou, ale vizualne ma teda vobec neoslovuju...
neregistrovaný "joshuaX"
27. 1. 2009 12:14
Re: Kvalita a spolehlivost...
Souhlas, jedina Toyota, co me za poslednich par let zaujala, je Camry urcena pro US trh... Jinak je vse takove nemastne neslane, coz je vzhledem k vybornym motorum celkem skoda :'-(
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 1. 2009 20:11
Re: Kvalita a spolehlivost...
Nemyslím, že by si Toyota někdy našla místo v designérském nebi. Její evropské modely, které jsi vyjmenoval, jsou zvláštní kombinací unilosti, jistého konzervatizmu a místy i prapodivných tvarů. Tuto nepříliš lichotivou kombinaci asi nejvíce vidím v Aurisu, který mi zepředu dokonce připomíná pánské přirození... >:D
27. 1. 2009 13:03
Re: Kvalita a spolehlivost...
Avantime... ;-) ne tedy, že bych byl starodůchodce, papíry na hlavu mám také v pořádku, ale prostě... tak nějak ... mi v tvém textu ten odkaz na důchodce nesedí. Pozor, praxe, myslím životní praxe by tě mohla vytrestat i v tom dlouhém táhlém. Znám nejednohou důchodce - eurodrzka, co zatíná tipec svému plechovému dělu, co to dá.

Co se týká horních snímků. Neviděl bych to na klub důchodců, nýbrž na opakovaný problém, totiž absence sympatické tváře auta. Ta bachratost celého předku, ty podívné podvěsky...no, tohle mi tedy zásadně nesedí. Ty předky neumí ani šestka a (i když asi trochu lépe) ani současný accord. S evropskou tváří aut souhlasím - co euroksicht, to dokonalá proporce (s mírnou výhradou k zaječímu pysku á la citroen a tlamě á la peugeot).
neregistrovaný "Horways"
27. 1. 2009 13:21
Re: Kvalita a spolehlivost...
Tak combi by se dalo přežít, sedan je ale výstavní humus. Je fakt, že design novýho Avensisu mě hodně zklamal... ;-\
Avatar - Plautus
27. 1. 2009 13:28
Re: Kvalita a spolehlivost...
ak 6-ka [odkaz] nevie predok, tak potom už neviem kto ho vie...vlastne všetci vieme, že "najdokonalejší" predok má aj tak apoštol spásy: [odkaz]
Všetko je to vecou vkusu, snáď nemôžu byť všetky predky na jedno kopyto, ale 6-ka ako celok mi príde dizajnovo oveľa vyváženejšia ako passat...a Accord za ním tiež v ničom nezaostáva [odkaz] z menovaných mi príde práve Passat ako najmenej dizajnovo vydarený
27. 1. 2009 19:17
Re: Kvalita a spolehlivost...
No neviem , ale s tými papírmi na hlavu by si si to ešte mal overiť >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 1. 2009 20:02
Re: Kvalita a spolehlivost...
Samozřejmě tím připomenutím důchodců nemyslím nic zlého, jen konstatuji poněkud konzervativní vzhled nového Avensisu. Ano, znám spoustu lidí v důchodu, kteří si to valí ve sportovních stylovkách.

S popisem evropských předků souhlasím. Kromě otlemeného Peugeotu jsou zde samé vyvážené celky.
neregistrovaný "Horways"
27. 1. 2009 13:16
Re: Kvalita a spolehlivost...
Prosim tě, můj děda kdyby měl prachy na slušnej Avensis, tak by si nekupoval Avensis, ale Ford Focus RS. Věř mi, třeba můj děda byl racer, vždycky se mu zamlouvali spíš sportovní auta. >:D >:D A třeba já bych si radši koupil ten Avensis...
Avatar - T613
27. 1. 2009 14:55
Re: Kvalita a spolehlivost...
jenže jeho děda a tvůj děda to už je celkem věkový rozdíl ;-)
neregistrovaný "Horways"
27. 1. 2009 15:00
Re: Kvalita a spolehlivost...
Ále... Avantime je jenom o pět šest let starší než já, to bude podobný. ;-)
27. 1. 2009 16:54
Re: Kvalita a spolehlivost...
no ale co když jeho děda začal brzo a tvůj pozdě, nebo naopak >:-[]
neregistrovaný "Horways"
27. 1. 2009 19:21
Re: Kvalita a spolehlivost...
>:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 1. 2009 20:05
Re: Kvalita a spolehlivost...
Můj děda sice používá Fábku, ale znám spoustu lidí v důchodu, které neopustil automobilový elán. Ale ve spoustě případů to brzdí peníze...
28. 1. 2009 06:43
Re: Kvalita a spolehlivost...
Ja už dědu nemám... :'-(
neregistrovaný "Horways"
28. 1. 2009 20:04
Re: Kvalita a spolehlivost...
To je mi líto, ale to je přirozený - už jsi taky starší než my. ;-)
28. 1. 2009 20:26
Re: Kvalita a spolehlivost...
No a? Ja som nepísal o tom.
neregistrovaný "Horways"
28. 1. 2009 20:03
Re: Kvalita a spolehlivost...
To je fakt. ;-\
Avatar - Ricardo
27. 1. 2009 14:13
Re: Kvalita a spolehlivost...
Nový Avensis je nádherně elegantní (podle fotek), něco na způsob Renaultu Laguna, ale díky tomu, že je novinka a střídmně tvarovaná, tak na mě z fotek působí v tomto smyslu asi ještě líp... prostě neházel bych Avensis rovnou do kategorie usedlých aut pro dědky. Honda Accord mile překvapila, je to dravec s vlastním stlem a kombi vypadá překvapivě v reálu o dost líp jak na fokách. Na Mazdě 6 teda ale nic energického nevidím, jenom inspiraci v botanické zahradě a jasný ústup z dynamiky a jednoduchosti tvarů předchozí generace :-(
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 1. 2009 20:07
Re: Kvalita a spolehlivost...
Jasně, design je subjektivní. Osobně v Mazdě 6 a ještě více v Acordu vidím více enegrie, než ve spíše klidném Avensisu. Na něm mi celkem vadí trochu zvláštně tvarovaná příď. Viděl jsem ho v reálu a stále dokonale splývá s davem... :-(
Avatar - Ricardo
27. 1. 2009 23:54
Re: Kvalita a spolehlivost...
Jasně, ale to je účel toho auta. V jiných zemích než ČR to bude oblíbený služebák (jako byly minulé generace).
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 15:28
Re: Kvalita a spolehlivost...
Hlavne Lagunu. >:D
Dnes som ju videl. Až mi bola na smiech.
Avatar - Plautus
27. 1. 2009 15:37
Re: Kvalita a spolehlivost...
však raz Ťa aj smiech prejde, prídu časy autoškoly >:D
27. 1. 2009 16:56
Re: Kvalita a spolehlivost...
no možno videl svoj odraz v okne Laguny a bolo mu to na smiech.
Ale odraz nie je súčasťou auta :-!
Avatar - Plautus
27. 1. 2009 16:59
Re: Kvalita a spolehlivost...
jo, auto je odrazom/obrazom majiteľa, ale majiteľ nie je vždy odrazom/obrazom auta...tak nejak ;-) >:D
27. 1. 2009 17:08
Re: Kvalita a spolehlivost...
no a niekedy je tým odrazom iba náhodný okoloidúci

ale ten odraz o kvalitách auta až tak vela nehovorí :-!
ale možno sa mýlim, ja sa v tom až tak nevyznám ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 1. 2009 20:13
Re: Kvalita a spolehlivost...
Laguně spousta lidí nepřišla na chuť. Já ale ano. Vidím v ní symbol elegance, lehký dotyk moderny s velkou nadčasovostí. Uvidíte, že za deset let bude vypadat pořád slušně...
Avatar - Ada je zase tady
27. 1. 2009 22:11
Re: Kvalita a spolehlivost...
Rybnik uz bude za 10 let ve srotu :-!
Avatar - woody-alien
28. 1. 2009 00:21
Re: Kvalita a spolehlivost...
To ale ty uvidíš jen na erární TV ve společenské místnosti, hezky v teplákách a ve svěrací kazajce... >:-[]
28. 1. 2009 00:24
Re: Kvalita a spolehlivost...
To je možný, ale má pravdu >:D
Avatar - woody-alien
28. 1. 2009 00:40
Re: Kvalita a spolehlivost...
To je možný, ale já taky... >:-[]
28. 1. 2009 00:48
Re: Kvalita a spolehlivost...
Nojo bachař, to se hned pozná... >:D
Avatar - woody-alien
28. 1. 2009 00:50
Re: Kvalita a spolehlivost...
A já se tak snažil mlžit... 8-s
28. 1. 2009 01:01
Re: Kvalita a spolehlivost...
Nemusíš, třeba se mi jednou hodíš, až mi pošlou v chlebu BMW >:D
28. 1. 2009 12:05
Re: Kvalita a spolehlivost...
Ty keď sa poserieš, tak sa smeješ? >:D
neregistrovaný "RIO2"
27. 1. 2009 13:00
dobré
Dizajn je vec pohľadu. Mne osobne sa páči. A cena je podla mna dobrá. Akurát ma zaráža cenový rozdiel cca. 100.000 medzi 1.8 benzín Luna a 2.O diesel Luna. Len o liter menšia spotreba a porovnatelné parametre. no neviem, neviem...
Rozbalit vlákno
2
27. 1. 2009 13:16
Re: dobré
1.8 benzin, Luna: 644.900,-
2.0 nafta, Luna: 639.900,-

Akosi tam ten rozdiel 100.000 nemozem najst. Aj ked vykonove by bolo spravnejsie asi porovnavat 1.8 benzin a 2.2 diesel, tie maju ~rovnaky vykon, a cenovy rozdiel je ~40.000...
neregistrovaný "RIO2"
27. 1. 2009 14:29
Re: dobré
Mea culpa, mea magna culpa. Samozrejme. pomylil som sa myslel som 2.2 diesel, ale pozeral som u neho vybavu SOL, nie LUNA. :-(
Avatar - Ji/Ri
27. 1. 2009 13:31
Nenápadné, důstojné,...
spolehlivé, reprezentativní, kvalitní s vynikajícím poměrem cena užitek. Viděl jsem ji naživo a můžu říct - důstojná krása. A s důchodcema nesouhlas! Prostě bych to viděl jako vůz pro manažera s rodinou, podnikatele...... A pak když srovnám tohle třeba s Octávii (byť oct je krásná, kvalitní...) tak jsem s Av. o třídu výše s nepatrným cenovým rozdílem. Kdybych lovil v těchto vodách tak volím buď AVE nebo Insignia...tu jsem viděl na vlastní bulvy včera a taky krásná.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Katikakus
27. 1. 2009 14:46
Re: Nenápadné, důstojné,...
Az na tu Insignii a Octavii naprosty souhlas. Insignia ani Octavia se mi nelibi, ale to je subjektivni. Navic o Octavii si nemyslim, ze by byla nejak vyjimecne kvalitni.

Avensis :yes: :yes: :yes:
28. 1. 2009 07:27
Re: Nenápadné, důstojné,...
S Insigniou súhlas, na Octávke mám výhrady len proti novým svetlám.
Toyota vyzerá svojsky, aj keď nijak zvlášť vyzývavo. Jej dizajn vnímam skôr neutrálne, nenápadný interiér to ešte umocňuje.
Avensis ako taký sa mi vcelku páči, má triezve a vytríbené tvary, rozmery auta sú sympatické už menej, stredná trieda celkovo prerastá rozumnú mieru.

Nezdravý rast rozmerov dobre vidno napríklad na Oploch: - prvá generácia Vectry mala na dĺžku 4430 mm a vážila 1170 kg (to bol rok 88, vtedy prišiel aj Favorit), Insignia meria 4830 mm, to je o celých 400 mm viac a váži 1500 kg. Päťmetrová hranica, ak to pôjde takto ďalej, zakrátko padne. Mondeo-4844 mm, C5-4779 mm, Passat-4765 mm. Pritom prvá generácia Octavie svojou dĺžou 4,5 metra už dosahovala hranice strednej triedy, a nie je to tak dávno.
Avatar - woody-alien
28. 1. 2009 19:22
Re: Nenápadné, důstojné,...
Možná že se půjde spíš opačným směrem umírňování rozměrů a váhy, jak jinak ještě snižovat spotřebu a emise...leda vypnout motor a jít pěšky.
28. 1. 2009 20:30
Re: Nenápadné, důstojné,...
Vezmi si, že by Insignia vážila o 200-300 kg menej. Tým pádom by stačilo o 15-20 kW menej, a to znamená tiež úspornejší a čistejší motor, nie? ALe realita asi bude iná, trend je presne opačný.
Avatar - woody-alien
29. 1. 2009 00:25
Re: Nenápadné, důstojné,...
Zatím...ale třeba novej Megane je sice o málo, ale přece jen lehčí při nárůstu rozměrů. U nižší střední to ještě neni taková tragédie ( ten nárůst rozměrů), ale že Mondeu chybí už jen 5 cm do mojí dodávky (4899 mm), to je trochu na hlavu. A s tím souvisí i váha pochopitelně.
Avatar - jurajos
27. 1. 2009 14:37
Prvé dojmy....
...ako poznamenáva Avamtime, auto vyzerá na foto ako pre dôchodcov, realita je však o level lepšia. Celkova mohutnosť v kombinácii s tmavými farbami a vačšími diskami sa výrazne potlačí. Dokonca si trúfnem povedať že sedan vyzerá lepšie ako kombi. Ak by som mal určiť poradie, tak Acco vpredu, nasledovaný M6 bok po boku s Avensisom.
Interiér možno na pohľad fádny, na rozdiel od Aurisa s kvalitnými materiálmi a výborným spracovaním. Aj to tmavé drevené uhlie či ako sa volá ten dekor, vyzerá kvalitne. Na širku slabšie ako Acco, avšak v pozdľžnom smere z celej japonskej trojky kraľuje.
Dojmy z jazdy zatiaľ žiadne(hlad bol silnejší ako zvedavosť)ale na Toyotu zaujímave ceny. Pre mňa trochu(príjemné)prekvapenie.
Rozbalit vlákno
8
27. 1. 2009 15:11
Re: Prvé dojmy....
žádná toyota neni krasavec a na to bych u toho auta ani nekoukal. hlavně aby to jezdilo a nesralo se.
27. 1. 2009 15:18
Re: Prvé dojmy....
pokial davas prioritu na to, potom si u Toyoty na spravnom mieste...
27. 1. 2009 15:38
Re: Prvé dojmy....
No, jenže taky se mi auto musí aspoň trochu líbit a hlavně se v něm musim cítit. Pokud k tomu připočtu i některý technický priority, tak si na Toyotu ani nevzdechnu. Že je toyota dělník je fakt.
Avatar - WinDiesel
27. 1. 2009 21:47
Re: Prvé dojmy....
Piezovstřikování s 2000 bary a odlučovač NOx kombinovaný s odlučovačem pevných částic, na který se ostatní ještě nezmohli (Toyota má tento systém již od roku 2003) Ti je málo? A řada dalších věcí a fines? Mnoho lidí má "hezká" auta vysoce poruchová a po nějaké době je to přestane bavit a Japonec potažmo Toyota je první volbou...
27. 1. 2009 21:56
Re: Prvé dojmy....
Je mi to málo. Já mám rád auta přes 200k, automat, 4x4, velký a nebo třeba větraný sedačky. To mají vesměs auta, co za Toyotou nijak nezaostávají. Vstřikování je mi celkem ukradený a ani ho nevidim, takže nemůžu ani určit, jestli se mi líbí. Líbí se mi prostě jiný věci a i jiný auta. Měl jsem Toyoty, jsou to príma držáci, ale to je pro mě dneska málo. Až budu v důchodu a budu si kupovat auto na deset let, tak možná přijde její čas. 2000barů mě dneska opravdu neuchvátí.
Avatar - WinDiesel
28. 1. 2009 09:12
Re: Prvé dojmy....
No, bez urážky, Tvůj přístup zdá se mi poněkud povrchní...
Já umím ocenit i to (hlavně to) co není vidět - bez toho se totiž auto kupodivu neobejde....
27. 1. 2009 15:27
Re: Prvé dojmy....
Na fotkach sa mi to auto nepaci vobec, ale nazivo je celkom v poriadku, bocna linia je pri sedane ale aj pri combi je dynamicka. Predok mi nesedi vobec, ale to ani na predchadzajucej generacii, malo ktora automobilka vie pekne predky, vypracovanie interieru ok. Ale oproti mazde6 a accordu ma velku vyhodu a to automat kombinovany s dieselom!
Avatar - jurajos
27. 1. 2009 15:34
Re: Prvé dojmy....
Vidím to podobne...hlavne v europskych šiestich stupňoch.
27. 1. 2009 14:42
avensis 4x4
Nevíte někdo jak to bude s verzí 4x4? Někde jsem četl, že by snad měla být, ale nic víc a něco konkrétnějšíšho nemůžu nikde najít.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 15:16
O ničom
Toyota postavila automobil s perfektným spracovaním materáliov v interiéry, má výborné motory, výborny podzvok a vôbec, jedná sa o jedno z najlepších aut v strednej triede. No všetky prednosti vozidla jej dizajn takmer anuluje. Nech mi nikto nehovorí, že nový Avensis má európsku tvár. Ten hranantý žabací ksich, no krúza. Já vôbec nechápem, načo Toyota investuje stovky STOVKY! milinov do dizajnového strediska v Európe a zamestnáva tam európskych dizanérov, keď nakoniec aj tak tam dá japonského šéfdizajnéra, čo by ešte bolo v poriadku, veď Japonec viedol aj štúdio Pninfarina, bol to Ken Okuyama, ale nakoniec tomu dajú čisto japonský dizajn. Niekedy sa sám seba opýtam: Nača sakra kórejske a japonské automobilky najímajú európskych dizajnérov, keď majú tak talentovaný dizajnérov. Veď nové VOLVO S60, to je výtvor Alexa Chana, zrejme Číňana, BMW 3 sedan navrhol japonský dizajnér Joji Nagashima, SAAB Aero X, práca od Hongongčana Anthony Lo. Ako som už povedal, Japonec Ken Okuyama dokonca viedol štúdio PINIFARINA! Sergio Pininfarina vtedy povedal, že mu verí a v súťaži o post šéfdizajnéra tohoto štúdia zamietol všetkých ostatných a vybral jeho, čo ani neposlal návrhhy aut. Tak sa Pininfarinovi zapáčil.A sám PININFARINA asi vie, kto sa dizajnu rozumie. Inak než tým, že manažment týchto značiek je konzervatívny si to ani neviem vysveltliť. Ich rodáci veselo navrhujú bouáaky a budúce ikony europskeho dizajnu a oni ani nevedia akého Európana povolať, aby im urobil ten správny dizajn.
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Plautus
27. 1. 2009 15:40
Re: O ničom
kritizuješ dizajn Avensisa, ale koncernový Prasátek mi napriek obľube nepríde ani trochu šmrncovnejší ako Avensis...Avensis je aspoň tvarovo vyvážený, ale na Prasátko som si veru musel dlhší čas zvykať a prispelo k tomu i to, že máme tri kúsky vo veľmi slušnom vyhotovení vo firme a potom aj to, že ho vidím na každom kroku, ale Avensis by som určite nezatracoval
27. 1. 2009 16:54
Re: O ničom
Nevim nevim s těma asiatama, nejsem teda zastánce koncernu, designově spíš odpůrce, ale to co dělají japonci a spol je bohužel jiná kategorie.
Můžu kritizovat VW za konzervativnost a nudnost a oprávněně, ale design třeba u současného Passata je vyvážený a promyšlený. Tohle prostě o Avensisu, Accordu Mazdě 6 nemůžu říct.
Třeba jen čumák Accordu, světla úzké a ostře řezané se zatmavenou optikou, hezké. Pak maska chladiče oproti těm světlům velká a zahryzující se do nárazníku který tak hodně trpí svojí různou tlouštkou. Trojuhelník mezi maskou a světlem který tam prostě zbyl, jak to vyšlo, tka to je síla.
Dál vedle kulatých! mlhovek moderní "nádechy" s tou prapodivnou šikmicí co je rozděluje. No hodí se to k sobě?
To jsou prvky samostatně sice fajn, ale k sobě se vůbec nehodí a to je zásadní problém který se týká 90% asijských aut..
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 17:42
Re: O ničom
Nevidel by som to s tým dizajnom Accordu tak tragicky, ale vystihol si, že dizajn európskych aut je omnoho ucelenejší oproti tým japonským. Vôbec nevedia urobiť elegantné auto. O niečom takom, že UŠLACHTILOSŤ, si môžu nechať len zdať. Ven napríklad "vrcholný" športiak Japonska, Nissan GT-R je podša Japoncov zaujímavejší tým, že interiér je v štýle plejstrejšn. 8-s To naopak VW, to je majster v elegantnosti a myslím si, že hovoriť dnes o konzervatívnosti dizajnu VW je neopodstatnené.
27. 1. 2009 19:03
Re: O ničom
Mě Passat prostě přijde jenom lehce nadprůměrný, uvidíme za 10 let jestli bude vypadat jako nedávná historie nebo pořád dobře. Když se kouknu na devadesátá léta vidím auta které i dnes vypadají skvěle a minulej Passat mi tak nepřijde i když byl ve své době asi na stejné úrovni jako ten dnešní...
Když se kouknu třeba na Citroen XM tak na to, že je mu 20 let vypadá dost dobře, to samé Saab 900II, Mercedes E W124, z opravdu nedávna FocusI nebo Rover 75. To mi přijdou opravdu nadčasová auta :-)
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 19:09
Re: O ničom
Martine, Martine. Jasné, že staré VW zase nie sú extravagantné. Sú konzervatívne, ale na druhej strane, ako ktoré. VW GOLF Mark III síce dnes už vyzerá zastaralo, ale je priam nekustočne, keď sa pozrieš, že jeho konkurencia vyzerá podstane zastaralejšie. Oproti Kadettu, rozdieľ jednej generácie. :yes:
Ale ide mi o ten Passat. Tak Passat 5. generácie je veľmi nadčasový. Tak dobre vyzerajúce auto z tej doby len tak ľahko nenájdeš. A že SAAB 900 II je nadčasové auto. Martine ;-) , mám pocit, že niekedy ty sa len pozeráš na značku a podľa toho hodnotíš nadčasovosť. Síce nevyzerá ako storočný, ale Passat je oproti nemu predsa len nadčasovejší.
27. 1. 2009 19:29
Re: O ničom
Nemůžu si pomoct, ale když si prohlídnu:
[odkaz]
tak B5 vypadá pořád dobře, ale nadčasovější mi přijde B3 ;-)
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 21:55
Re: O ničom
Passat 3? Veď ten vyzerá dosť staro. Omnoho modernejšie než Sierra, ale to hovorí o tom, kde je dnes dizaj kedysi kozmickej Sierry, než kde je dizajn Passat 5. A Passat 5, hlavne po facelifte, no potom facelifte vyzerá snáď ešte luxusnejšie než súčasný. A vyzerá stále moderne. Paráda. :yes:
27. 1. 2009 22:02
Re: O ničom
To mas tedy pravdu, ze mezi Kadettem a Golfem III je rozdil jedne generace, proti trojce totiz stala prvni Astra!
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 17:39
Re: O ničom
To, že Avensis má krikľavešjiu tvár vôbec nemusí znamenať, že je aj šmrncovnejší. Pozri sa na Mazdu 6. Najkrikľavešjie auto strednej trriedy, ale úplne bez šmrncu. Passat je vo všetkom vyvážený a nauveriteľne nadčasový. :yes:
Avatar - Plautus
28. 1. 2009 08:24
Re: O ničom
veď ja som ani nepísal, že Avensis je šmrncovnejší, ale to, že Passat mi nepríde od Avensisu šmrncovnejší a to je rozdiel, pretože inými slovami povedané, pre mňa je Passat a Avensis cca jedna dizajnová liga...sú to autá, na ktoré si moje oči istý čas zvykajú, hoc nemám s nimi problém a netvrdím, že sú škaredé...ale sú autá, ktoré sa mi páčia na prvý pohľad, a takým je pre mňa napr. práve spomínaná Mazda 6, ktorú môžeme nazývať "krikľavou", ale v tom zmysle, že dizajnovo v súčasnosti vyčnieva z bežného davu strednej triedy, je viac svojská ako ostatné autá triedy a to jej nikto nevezme, pre mňa je práveže stelesnením šmrncu a ľahkosti na kolesách, a čo sa jazdných vlastností týka, tak takisto patrí k špičke v triede, pre mňa v súčasnosti numero uno, ale prichádzajú zaujímaví hráči, s ktorými som sa ešte nestretol naživo a to je Insignia a trebárs i tento Avensis...Prasátek mne príde dizajnovo ťažkopádnejší, ale už som si naň zvykol, no stačí mi v práci, v súkromnej garáži ho nechcem...
28. 1. 2009 14:42
Re: O ničom
passat je totál nudný - taká vyvarená knedľa bez iskry
Avatar - Plautus
28. 1. 2009 14:47
Re: O ničom
tak nejak, knedľa, ktorá časom zachutí, ale mňa zrovna neohuruje
28. 1. 2009 20:27
Re: O ničom
mne stará knedľa nechutí.... :no:
Avatar - Plautus
29. 1. 2009 10:08
Re: O ničom
to chápem, mne tiež príliš nechutí, ale "od hladu" si človek nevyberá...tým hladom myslím, že autá v práci som nevyberal ja osobne ;-)
27. 1. 2009 17:00
Re: O ničom
ešte si zabudol prečo Avensis a nie Oktávka ;-)
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 17:45
Re: O ničom
Tak prečo?
27. 1. 2009 17:50
Re: O ničom
šak som ti už vravel, že ja si vyberám auto podľa farby. Takže u mňa jediný dovod prečo Avensis a nie Oktávka by bol, keby na Avensis ponúkali tmavšiu čiernu ako má Oktávka ;-)
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 18:00
Re: O ničom
A keby v tamvšej čiernej ponúkali Matiz?
27. 1. 2009 17:23
Re: O ničom
Sakra, furt se tady resi nejaky japonsky, nemecky, americky nebo korejsky design. Jdete s tim uz nekam, vzdyt ty designove smery se vzajemne maximalne ovlivnuji. Kouknete na Passat CC, kdybych nevedel co je to za znacku, tipl bych nejakou Toyotu pro americky trh, Scirocco - vypada jako 3dverovy Civic 5. generace, BMW 5 - ty na blatniky protazene oci, zadni svetla skoro ja z Daewoo Nexia, facelift Octavie - podobny vzhled predku jako Hyundai Genesis, Mondeo - taky ma tu mohutnost soucasnych japoncu stredni tridy, Insignia - kombinace designovych prvku z posledni Primery a dosluhujiciho Avensise atd. atd. atd. Vubec tim nechci rict, ze by evropske znacky vykradaly "japonsky" nebo "korejsky" design, jde o to, ze se design jednotlivych znacek vzajemne sblizuje, a vubec nezalezi na tom, zda v evropskem, japonskem, americkem ci korejskem smeru. Kazdy kopiruje od kazdeho, vzdyt o tom sam pises, kolik lidi asijskeho puvodu pracuje pro tradicni evropske vyrobce/designerska studia. Tohle je sakra globalizace. Muze se ti to libit, muze se ti to nelibit, ale to je tak vsechno, co s tim muzes udelat. ...no jeste by ses mohl stat sefdesignerem nejake znacky nebo studia, a sam udavat smer ;-)

A pokud jde o "konzervativnost" Toyoty nebo treba tolik omilaneho Volva, tak bych se oprostil od tech novinarskych klise. Nevim, bud jsem divny ja nebo mi znami, ale znam hodne mladsich lidi (bude mi 27), kteri se o auta skoro nezajimaji, ale Avensis se jim libi a to hodne, stejne tak Volvo, a to nemluvim pouze o C30.
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 17:37
Re: O ničom
Supersoul, potom čo som si prečítal tvoj príspevok a klikol na odpoveď, a klikol do so formuláru, tak som si poriadne vydýchol. Už dávno som načítal akú smršť hlúposti. To sa nehnevaj, ale skús si to prečítať ešte a zamyslieť sa tršokunad sebou. To, že klientele Volva sa páčia Avensisy, a to, že BMW 5 ti pripomína Daewoo Nexia, to je fakt na zaznamenanie do stupidností roka. Alebo skôs desaťročia. Skús si prosím ťa niečo zistiť o autách. Aspoň to minnimum, predpokladám, že to, žeauto má štryi kolesá už vieš. Fakt, niečo také, že BMW 5 vyzerá ako Daewoo Nexia som ešte nčítal. Až som z toho zostal zarmútený. Skutočne, jeden z najhorších príspevkov aké som kedy čítal.
27. 1. 2009 18:04
Re: O ničom
Chlapce, ja nenapsal, ze BMW 5 vypada jako Nexia, bohuzel asi nerozumis tomu, co ctes, ja napsal, ze zadni svetla BMW 5 vypadaji jak z Daewoo Nexia, a to je velky rozdil. Kdyby s designem BMW 5 vyjela nejaka korea nebo japonec, tak to auto vsichni "odbornici pres evropsky design" splachnou do zachodu, ale protoze je to BMW, byli vsichni uneseni. Podle mne se na tom podepsaly dve veci. Za prve si lide pomalu zacali zvykat na design drive predstavene sedmicky, a za druhe ve vsech motoristickych periodicich zacali psat, ze Petka je vyvazenejsi a mene kontroverzni (podle mne je to presne naopak, ale to je otazka vkusu, a meho japonskymi auty zdeformovaneho vkusu >:-[]). Pritom chci podtrhnout, ze nic z toho co jsem napsal neznamena, ze se mi petka i sedmicka libi (no snad jedine kdyz jsou na neumerne malych kolech, ale to je problem vetsiny dnesnich aut).

To, ze se Avensis libi klientum Volva samozrejme jasne byt muze, podle stejne logiky by se jim mel libit i Passat, ne vzdy je to ale pravda. Treba u toho Passatu, ktery je pro me primo kvintesenci konzervativniho designu (dokonce ten Avensis mi prijde revolucnejsi) a nebyt zadnich LED svetel bylo by to snad nejnudnejsi auto na svete, me dost uchvatila verze R36, ale nic to nemeni na tom, ze ostatni verze jsou pro me nuda a sed.

Doporucoval bych ti oprostit se od predsudku, shodit klapky z oci a porozhlednout se okolo sebe. Svet totiz neni jenom cerny a bily, a neexistuje jedna univerzalni pravda. Nauc se taky interpretovat to, co ctes. Zkus chapat text jako celek a ne pouze v jeho jednotlivych castech.
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 18:57
Re: O ničom
Ale no tak. Hádam mi tu nechceš povedať, že dizajn BMW 5 je na úrovni kórejskeho alebo japonskho dizajnu. Chápem, že si tým chcel povedať len to, že kaponci m§ôžu výjsť aj s dizanom xy a aj tak bude zatracovaný, ale dať za to xy BMW 5 je úplne mimo. Naviac, tu niekto nehovorí, že japonský dizaj sa bude zatracovať tak či tak. A že má BMW 5 zadné svetlá ako z Daewoo Nexie? To naozaj nemyslíš vážne!
Súhlasím s tým, že máš japonskými autami zdeformovaný vkus. :-) :yes: A ver mi, BMW 5 je naozaj menej kontroverznejšia. Veď BMW 7 znamenal prvý odkon o klasického dizanu a naviac, to, že BMW 5 vyzerá športovejšie, ešte neznamená, že musí byť kontroverznejšie.
A povedať mi, že Passat 6. generácie je najnudnejšie auto na svete, že jeho klientela sa v dizajne poozerá aj po dizajne Avensisu, tak to, na to nemám komentár.
A mimochodom, ty si jeden z tých najmenej povolaných, kto má tu hovoriť, aby sa poozeral po svete. Toto som ti napísal už v minulom príspevku. To totiž platí pre teba. Doslova.
27. 1. 2009 20:15
Re: O ničom
No dobra, nejnudnejsi auto na svete asi ne, ale nejnudnejsi auto v ramci tzv. "premie" a "mainstreamu" ve stredni tride asi urcite (v tomhle mu slapal na paty posledni Nissan Primera - coz mne osobne velmi mrzi - ale ten uz se myslim neprodava).

Pokud jde o klientelu, tak Volvo, Toyota, Volkswagen, a v posledni dobe treba i Skoda ve svem hlavnim proudu posilhavaji po podobne sorte lidi, tedy mirne konzervativneji zamerenych, kteri se ale nechteji vzdavat technickych novinek. Tohle ale neplati opacne, tedy ze klient Passatu musi zakonite pokukovat po Avensisu nebo S60.

Podotykam, ze z pozice spotrebitele odmitam rozdeleni trhu na lowend, mainstream, supermainstream, subpremii, premii, superpremii atd., atp. Tohle jsou jen marketingova slova, a v dnesni dobe se jednotlive kategorie prilis prekryvaji, aby mely zasadnejsi vliv na rozhodovani klienta, ktery nakonec bude vybirat podle sve penezenky a svych osobnich preferenci.

Pokud jde o BMW 5 tak ja tam vidim presne ten u korejcu a japoncu zatracovany styl, ale jak uz jsem napsal, mam deformovany vkus, a proto se mi ta asijska petka libi. To ze vypada sportovneji (i kdyz v porovnani s E39 je to opticky stejne jen pojizdna houska) opravdu neznamena, ze by to auto melo byt kontroverzni, ale urcite neni konzervativnejsi nez sedmicka. Ty zadni svetla bylo jen velmi vzdalene prirovnani, ktere melo naznacit, ze dosud se svetla v tomto stylu objevovala na asijskych autech. Nemusis to brat tak doslova.

Pokud jde o muj rozhled, myslim, ze je dost siroky, mozna nemam moc praktickych zkusenosti s jednotlivymi auty, ale to snad na hodnoceni designu nepotrebuji.

Vis, na rozdil od tebe jsem schopen byt kriticky k japonske i korejske produkci, stejne jako jsem schopen uznat, ze se nejake evropske auto podarilo. Kazdopadne fakt, ze kara ma na ksichtu modro-bilou vrtuli, tri vecka nebo blesk, neznamena, ze budu nekriticky prijimat vsechno, co vypusti na trh. Stejne tak fakt, ze je to stylizovane tecko, tri diamanty nebo letici emko neznamena, ze vsechno co vypusti nebo udelaji se mi libi (treba mne hodne mrzi upadek Nissanu v nizsi stredni a stredni tride, a Infiniti tuto situaci bohuzel nevyresi, nebo ruseni sportovnich modelu Toyoty mne taky stve).

Takze klapky na ocich rozhodne nemam, a snazim se vse objektivne zhodnotit, bohuzel celkove hodnoceni bude vzdy poznamenano subjektivnimi faktory, a ty, jak uz jsem rekl vyse, mam radne deformovane >:-[]

Kazdopadne plati, kdyz se ti to nelibi, tak to nekupuj ...nebo snad plati, ze by sis to rad koupil, kdyby to jen nemelo design, ktery se ti nelibi? V kazdem pripade Toyota ztratila zakaznika, a ty muzes jit ke konkurenci - Citroen, Peugeot, Renault, Alfa Romeo, Lancia, Fiat, Saab atd. budou jiste radi.
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 22:02
Re: O ničom
Supersoule, ty máš skôr superdeformovaný vôbec prehľad o autách. Tie reči o tom, že Passatu šľape na päty Primera a že ľudia, ktorý rozmýšľajú o Škode či Passate chodia aj do shoowroomov Toyoty. 8-s Uvedom si, že konzervatívizmus nie je konzervatívizmus. Dizajn Škody a VW je premakaný a nadčasový, tie od Japoncov, to je dizajn, ktorý nenadchne, ani kolesami, lebo tie sú na každom aute.
Pokiaľ ide o BMW 5, to snáď nemôžeš myslieť vážne. Pokiaľ sa ti po tých rokoch uvedenia stále zdajú zadné svetlá BMW 5 ako ázijske, tak si si asi pozrel len jednu fotku. A videl si ten BAWORÁK len na fotke. V skutočnosti ide o tie nefalšované, drzé a namyslené svetlá, tak typické pre BMW.
A to hodnotenie podľa toho, aké majú autá znak na kapote môžem považovať za urážku. To vôbec nie je pravda a láskavo si pozri čo som naísal na adresu pár nemeckým aut.

A máš fakt pravdu s tým deformovaným vkusom. :yes: Len to doplním, aj prehľadom.
neregistrovaný "cabel"
28. 1. 2009 09:52
Re: O ničom
chjo ty jsi dost ubohej, supersoul se ti snazi rict jen to, ze kazdy kdo tu vyzdvihuje nejakou znacku aut a druhou zatracuje, nema pravdu jako jedinej na svete, ale a pouze tzv. "svou" vlastni pravdu, cili vlastni a VELMI subjektivni nazor, nic jinyho :-!
28. 1. 2009 14:28
Re: O ničom
ty máš deformovanú hlavu, toľko blbostí, čo si tu popísal na jednom mieste, z toho snáď aj padne server... :-!
27. 1. 2009 23:08
Re: O ničom
Vem si to tak... Je ti 65, většinu krás si viděl s CK Fischer raisen, služební auto si odevzdal při cestě do důchodu, už ti nestojí, vijágra by tě stejně zabila a potřebuješ bezproblémový auto na deset let. Jasně, jdeš do Toyoty. Ta tě nezklame, nikoho nenas.ere, žádnou holku neohromí a při cestách do Prachovských skal, pro vnoučata do školy, nebo do Teska ti naprosto vyhovuje. Za deset let si dojdeš pro novou, pokud udržíš stolici a ukecáš doktora, tak v tom nehledej nějakou krásu. :-O
neregistrovaný "507--"
28. 1. 2009 15:04
Re: O ničom
Viem o jedno dôchodcovi, ktorý si kupuje Toyoty tak dloh, že jeho narodeniny oslavovali u dílera. Ale Avensis neprichádza na to, aby oslovil dôchodcov. Hoci viem podľa tvojho príspevku, že v postate somnou súhlasíš.
Avatar - Rampa89
27. 1. 2009 18:09
Bambusovej dekor
To mě dostalo do kolen >:D

Oni snad začnou za chvilu dělat i koberec jako udusanou hlínu...
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2009 18:58
PRIJEMNY POHLED
Toyota jakozto celosvetovy synonymum kvality a spolehlivosti se vzdy bude dobre prodavat. Nynejsi Avensis je jednim z nejlepsich ve sve tride. Novy je ocividne zase o krucek dal. Technika je tak vydarena, ze u konkurence netreba hledat. ;-)
Ergonomie a pohodli je na vysi jako vzdy. Vzhled, ac kazdeho osobni veci, povazuji za povedeny. Nicim "nekrici" a pritom se z kazdeho uhlu da najit neco zajimaveho. Osobne se mi libi pohled primo zpredu.
Celkove je automobil originalni, nikde se neopisovalo. Design zde bude prijemne nadcasovy.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 19:04
Re: PRIJEMNY POHLED
Ach, mário, o čom to tu zase píseš? Veď je jasné, že ergonómia a pohodlia je vyššia ako vždy. Alebo máš pocit, že by mala význam nová generácia, ak by v rôznych oblastiach nebolo o krok vyššie? >:D
No a, je iróniou, že chvála v skutočnosti odhaluješ ako to tu hráš. Pochváliť dizan tohoto Avensisu a nazvať dizajn Passatu ako nedodelek, pochváliť dizajn Mazdy 3 a zatratiť Dizajn VW GOLF. 8-s A že je originálna a to z každého uhla? No samozrejme, že je. Aj Mazda 6 je originálna z každého uhla, ale či je je dizajn aj nejak vkusný, tak to teda nie. Alebo máš pocit, že najlepšie je obliekať sa ako klaun, lebo budeš originálny?
27. 1. 2009 19:27
Re: PRIJEMNY POHLED
Danieli, jde pouze o me dojmy, zkusenosti a nazory. Sam si muzes opisovat a prepisovat nazory jinych kolik chces, me nezajimaji.
Design Passatu je asi tak napadity jako design balvanu leziciho leta na dni reky. A design dnesniho Golfu? I pres to, ze jde o vyborny vuz, vzhled pontonu zname jiz od roku 1993. Takze pokud bychom tuto diskuzi vedli v rove 1993 (coz je samozrejme nemozne, je ti pouze 12), rekl bych ti, ze novy vzhled Golfu je neocekavane povedeny a velice moderni.
Na zbytek nereba reagovat, az vyrostes, (snad) pochopis.
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 21:53
Re: PRIJEMNY POHLED
Mário, vôbec neviem odkiaľ máš toho Dnaiela, to mi vysvetli. A povieš ako môže mať už teraz kúsenosť s novým Avensisom. To mi asi nevysvetlíš, ani keď vyrastieš. >:D
Avatar - jurajos
27. 1. 2009 22:31
Re: PRIJEMNY POHLED
Len tak mimochodom: skúsenosť s novým Avensisom už môže mať každy s vodičákom!
27. 1. 2009 22:34
Re: PRIJEMNY POHLED
No a co vodičák, ten může mít zkušenost s Avensisem? >:-[]
Avatar - jurajos
27. 1. 2009 22:50
Re: PRIJEMNY POHLED
To sa že vraj nedoporučuje! ;-)
27. 1. 2009 22:59
Re: PRIJEMNY POHLED
No jen jestli ti neni dvanáct a tady machruješ >:D
28. 1. 2009 00:29
Re: PRIJEMNY POHLED
Navtechu, jen tak mezi náma. Ty máš zálibu v obrážení autosalónů a zkoušení nových modelů? >:D

Já na to nemám čas a ani chuť. Ale vyjímky, ty se vždycky najdou, žel k něm takový Avensis a jemu podobní nepatří. ;-)
28. 1. 2009 00:39
Re: PRIJEMNY POHLED
Jak mezi náma? Autosalony neobrážim. Naposled jsem byl na autosalonu v PKOJF, když tam představovali VW Phaeton za 4 mega a první oktávku s odpočtem DPH.

U německý trojky, pár určitejch italů a něco z Impexu se snažim obskočit všechno. Z Tojóty jsem prubnul v podstatě a cíleně jen 600Lh.

PS: a hele, na obrážení autosalónů tady mam svý koně, jako je třeba pan Zezulka. Tu krásu pohledu z mojeho křesla s nohama na stole si nenechám vzít nějakym cestováním po švajcu. ;-)
Avatar - Plautus
28. 1. 2009 08:33
Re: NEPRIJEMNY 507
dizajn je vec subjektívna, Tebe sa páči dizajn VW koncern, s ktorým nemám osobne problém, sú to pohľadné autá, až na niektoré ťažšie stráviteľné kúsky, ale inému sa zase páči iný dizajn a tiež Ti nebude vnucovať svoj vkus, iba povie svoj názor, že jemu sa páči zase to iné, čo sa Tebe nemusí, ale je otázne kto z Vás/nás má horší vkus...zase mi však nedá zastať sa M 6, pretože mne šašovská vôbec nepríde, pre mňa je to pekný, čistý, svieži dizajn a to neber ako vnucovanie, ale vyjadrenie môjho názoru...ale ak Ty budeš niekomu vnucovať iba svoj vkus, tak tu budeš za šaška Ty, takže zvoľni a rešpektuj aj názory a vkus iných... :-!
neregistrovaný "507--"
27. 1. 2009 19:16
MIMOCHODOM,
Česi, budte pýšný. Na dizajne interiéru sa podiela Rus a hádajte kto. No jeden z mála českých dizajnérov vo svetovom dizajnovo štúdiu svetovej automobilky. JAROMÍR ČECH! Gratulujem k úspechu. :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Plautus
28. 1. 2009 08:42
Re: MIMOCHODOM,
vo svete je to už dnes bežné, poznám Slováka, ktorý sa podielal na dizajne BMW a konkrétnejšie svetlometov už pred dobrými 25 rokmi, tým vôbec nechcem znižovať Čecha ;-)
neregistrovaný "507--"
28. 1. 2009 14:27
Re: MIMOCHODOM,
Povedz mi prosím kto na akom kedy. VEĽMI PEKNE ĎAKUJEM!!!
Avatar - Ada je zase tady
27. 1. 2009 23:58
Nejak mi nejde na rozum
Nejak mi nejde na rozum, proc se tyhle dnesni auta delaji tak, ze tahaji bricho po zemi. Ani z vedlejsi silnice na hlavni se s tim neda vyjet o vyjeti z parkoviste pres chodnik s obrubnikem ani nemluve. Mel jsem take kdysi takove nizke auto s velkymi koly a nizkoprofilovymi pneu a uz bych nikdy nic takoveho nechtel. Chapu, ze lide chteji, aby to sedelo co nejlepe na silnici - ale ruku na srdce, kdo z dospelych muze v dnesnim provozu vyuzivat na doraz o malinko lepsi jizdni vlastnosti auta, ktere je nizsi o 2-3cm, nez normalni vyrobek. Takova rodinna auta, jako je Volvo XC70, nebo Octavia Scout je to (z hlediska svetle vysky) pro normalni silnicni provoz prave orechove. Samozrejme jedine vcetne podvozku 4 motion. Jinak ta Toyota je moc pekna, hlavne ve verzi variant.
Rozbalit vlákno
8
28. 1. 2009 00:04
Re: Nejak mi nejde na rozum
O tom jsou právě ty SUV, allroady, scouty a pod. Proto je mám rád...
Avatar - woody-alien
28. 1. 2009 00:39
Re: Nejak mi nejde na rozum
A já taky...může mě trefit, když mi hrdej vlastník Fábie v novinách vysvětluje, že jsem škůdce planety a všehomíra a jezdím ouplně zbytečným autem. Nehledě na stav našich silnic, kde se pohybuju nejvíc, říkám : Je to moje volba a já vám tu vaší ( Picanto, Ferrari nebo Maybach) taky neberu.
28. 1. 2009 00:55
Re: Nejak mi nejde na rozum
Na to je odborník Klaudius ;-) Pro toho je všechno větší zbytečný. Asi má malý... nezáleží... >:D Jasně, když ti frajer ve Ferrari vyčte tvojí X5, tak je to lepší debata, než když ti Clio nadává do ekologickýho dobytka. ;-\

Já osobně miluju prostor a vyšší posez a od toho se to ostatní odvíjí.
28. 1. 2009 12:02
Re: Nejak mi nejde na rozum
Tak teraz som sa urazil.
Taký Citelis je celkom užitočné vozidlo, aj keď je veľké a ťažké. >:D
Avatar - Plautus
28. 1. 2009 12:08
Re: Nejak mi nejde na rozum
ale tam by asi Navtechovi vadila príliš početná posádka a treba na to D-éčko >:D
28. 1. 2009 14:21
Re: Nejak mi nejde na rozum
no ked si to D-cko nemoze dovolit, tak nech je ticho >:D
28. 1. 2009 10:47
Re: Nejak mi nejde na rozum
No asi nemajú všade tak nekvalitné cesty ako u nás...
Avatar - Plautus
28. 1. 2009 11:05
Re: Nejak mi nejde na rozum
tak s tým sa dá iba súhlasiť :yes:
28. 1. 2009 03:18
Avensis v reálu
Podélný prostor je s mými 193 cm v pohodě sednu si sám za sebe, na výšku vpředu to jde, ale špatně se vystupuje - volant v nejvyšší pozici překáží pravé noze. Na zadním sedadle v sedanu se nenarovnám, v kombi se skleněnou střechou je hlava v kontaktu se střešním obložení, s normální střechou to snad bude ok. Avensis sedan - proč zrušili liftback? Sedan se neprodával ani v min.generaci.Zadní část je pěkná, proti min.generaci až sportovní.Předek.. ach jo, bude to chtít čas.
Rozbalit vlákno
0