Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeDopravní policie pořídí nové stíhací vozy, celkem jich chce mít čtyřicet
97 komentářů
Magister
U zas k*rvy uvažují, jak nás budou více buzerovat. Kdyby raději posílili hlídky v krizových oblastech nebo nakoupili Fabie a korzovali více po městě, udělali by lépe. Ale tolik by to nevyneslo..
Je to pro ně snadný přísun peněz a míň práce, než třeba přestřelka v Uherském Brodě, kde byli posr... až za ušima a trvalo jim to jak u kanca. Řidič jede většinou sám, takže jsou v přesile a cítí se bezpečně.
V jedné nejmenované obci na Moravě, když se v hospodě pustila banda cigánů do místních, tak přijela hlídka a situaci řešila "pánové, klid, nechte toho, mějte rozum...", takže se pak čekalo na posily, než přijel celý policejní kordon z policejní školy v Holešově, aby situaci zvládli...
V jedné nejmenované obci na Moravě, když se v hospodě pustila banda cigánů do místních, tak přijela hlídka a situaci řešila "pánové, klid, nechte toho, mějte rozum...", takže se pak čekalo na posily, než přijel celý policejní kordon z policejní školy v Holešově, aby situaci zvládli...
V Brodě asi váhali dlouho, ale jinak bychom by jsme měli být trošku objektivní, pokud je někde hlídka sama, a je evidentní, že by zákrok kvůli přesile nedokončila, zákon ji umožňuje vyčkat na posily, navíc by to stejně nebylo efektivní.
Zajímavé, když někoho honí autem, pálí jak na "zápědě", jinde zbraň nepoužijí a čekají na početní posily, aby se cítili v převaze?
No počkej, policie když sjednává pořádek a zákon, tak musí /a měla by/ být v převaze. Pokud chceš vyrovnaný zápas, tak běž na fotbal, nebo na MMA. A Brod byla výjmečná událost, těžko to hodnotit běžnou optikou.
Policisté mají příplatek za to, že ve službě nasazují život,aby zachránili civilisty. Nesplnili svou povinnost.
A jak to v Brodě měli udělat? Očividně ten chlap přišel a střílel... ti mrtví by byli stejně i kdyby tam hlídka šla rovnou okolo....
Dva šli dovnitř, otočili se a utekli ven. Měli tam zůstat a borca odprásknout. Nic jednoduššího za postup není.
To ano, ale celému incidentu zabránit nemohli, tak jsem to myslel, stejně by zabil.... Je dost zkreslených informací, když vlezli dovnitř, tak už dostřílel? Nebo pak zabil ještě další lidi?
Tim, ze reagovali tak, jak reagovali, nezabranili vubec nicemu. Policie musi zasahovat kdyz je potreba a ne cekat na vysledky vysetrovani, ktere zpetne zhodnoti, jestli jejich utek a pasivni vyckavani stejne uz nic zachranit nemohlo.
Potom by nebyly potreba ani ty policejni Superby, kdyz stejne te rychle jizde uz nijak nezabrani (kdyz uz dotycny tak rychle stejne jede). Je potreba postup jak preventivni- omezeni rychlosti, vychovne pusobeni apod., tak represivni- "stihaci" vozy.
Potom by nebyly potreba ani ty policejni Superby, kdyz stejne te rychle jizde uz nijak nezabrani (kdyz uz dotycny tak rychle stejne jede). Je potreba postup jak preventivni- omezeni rychlosti, vychovne pusobeni apod., tak represivni- "stihaci" vozy.
Jenže ty "stíhací" vozy působí i výchovně... ne stoprocentně, ale já si třeba pozor dávám a nejezdim jak blázen, protože vim, že tam někde hlavně v chumlu aut ( a to je nebezpečnější jezdit rychle při provozu) být skrytý Superb od policejních dravců 😄
Jo má to ten efekt, že jezdím rychle jen když za mnou není žádný podezřelý auto. A když dojíždím Superba tak opatrně okukuju co je to zač. V chumlu aut stejně nejezdím rychle. Šlápnu na plyn až když je silnice volná.
Ozzman😒br />
pro lepsi pochopeni vyznamu prevence vs. represe prikla😜 na dalnici se umisti stacionarni radar a o kus pred nej informacni tabule s upozornenim o mereni rychlosti. Potom nezpomali jenom naprosty trotl. Oproti tomu stejny radar bez predchoziho upozorneni neslouzi ke skutecnemu zpomaleni rychlosti v danem useku, ale jenom k vybirani penez od tech, co o radaru nevi. A stihaci Superb je potom k nahaneni tech trotlu.
A ted trochu jiny uhel pohledu. Cloveka zmeri neoznaceny radar a ten si rekne "dohaje, ty radary jsou vsude, clovek nikdy nevi, budu jezdit pomaleji" zatimco kdyby se vsechny radary oznacovaly, tak by kazdy jezdil jak chce a zpomaloval pouze u oznacenych. Idealni je kombinace obojiho. Skutecne nebezpecna mista oznacit, ale semtam to prolozit "pastickou".
Sem tam mas tu pasticku i dneska a nakonec vzdycky nekde byla. Pokud chces, aby se provoz v nekterem useku skutecne zpomalil a nejenom vybirat pokuty od nekolika jedincu, potom nepomuze ani vic neoznacenych radaru, ani vic Passatu a Superbu na dalnicich. To neni zadny jiny uhel pohledu, ale samotny princip mezi prevenci a represi.
Vzdyt to pisu. Pokud se ma zpomalit v dannem useku, idealni je cedule (radar ani byt nemusi). Pokud chci zpomaleni plosne, neoznacene radary jsou lepsi reseni.
Prave ze to nepises. To plosne zpomaleni zpusobi prave ta cedule. Nahodne mereni zpusobi jenom a pouze nahodne vybirani pokut.
Ne. Cedule zpusobi zpomaleni tam, kde je umistena.
Opakovani matka moudrosti, koukam, ale prosim, uz naposledy😒br />
cedule PLOSNE (= u vsech) zpomali rychlost v danem useku, zpravidla v tom, kde to situace- pocet a nasledky nehod vyzaduji.
Neoznaceny radar nebo nahodna kontrola pouze pomuze vybrat neco penez za pokuty nekterych jedincu, nerespektujicich napr. tu nejvyssi povolenou rychlost.
Potom vic neoznacenych radaru (vic Superbu, vic policistu v terenu apod. = vyssi danove zatizeni vsech obcanu) zpusobi jenom o neco malo vyssi vyber penez za pokuty. O to vyssi vyber, o co dokonaleji se schovaji za bukem a v mistech, kde by je nikdo necekal (a nemel duvod kvuli bezpecnosti provozu jet obzvlast pomalu).
Mozna to jde napsat jeste vic po lopate, ale snad to neni potreba, ja to uz delat nebudu.
Neoznaceny radar nebo nahodna kontrola pouze pomuze vybrat neco penez za pokuty nekterych jedincu, nerespektujicich napr. tu nejvyssi povolenou rychlost.
Potom vic neoznacenych radaru (vic Superbu, vic policistu v terenu apod. = vyssi danove zatizeni vsech obcanu) zpusobi jenom o neco malo vyssi vyber penez za pokuty. O to vyssi vyber, o co dokonaleji se schovaji za bukem a v mistech, kde by je nikdo necekal (a nemel duvod kvuli bezpecnosti provozu jet obzvlast pomalu).
Mozna to jde napsat jeste vic po lopate, ale snad to neni potreba, ja to uz delat nebudu.
Asi si nerozumime. Plosne = celorepublikove. A toho spis dosahnes tim, ze ridici nebudou vedet, kde zrovna bude schovany radar a radeji pojedou pomalu vsude, nez kdyz budou spomalovat pouze tam, kde je cedule a za koncem mereneho useku na to dupnou.
To určitě, ale mají také jisté kapacity a různé hlídky mají různé schopnosti a výcvik. A pokud vím, tak žádného policajta nenutí zákon učinit zákrok, když je zjevné, pokud jej nemůže dokončit, nebo by byl zcela neefektivní. A je to logické, měli bychom navíc k těm obětem mrtvé policajty. Chápu že je to diskutabilní, ale je to logické. To že se někdy najede policajt, který pracuje navíc, a udělá něco nad rámec je chválihodné, ale je to o síle okamžiku a jeho rozhodnutí. Ne na povinnosti uložené zákonem.
a co takový hasiči?? ti riskují každý den mnohem víc , berou svoje povolání jako poslání a většina z nich je ochotna riskovat svůj život a vběhnout do hořícího domu ikdyž je to nelogické a zákon jim to nenařizuje . to je jako by se hasič bál vytáhnout hadici a jít k hořícímu domu hasit protože je tam moc velkej žár a nechal barák shořet a pak říkal že tam bylo prostě moc velký vedro a fakt se to nedalo.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
KubikCv
Tak si říkám k čemu jsou mýtné brány...prostě jen kus železa k ho*nu?
Jsou na nich kamery...proč jednoduchým softwarovým řešením neudělat z kamer poměrové radary? Fungovaly by po celé dálniční síti a s menšími náklady než provoz stíhaček a dvou gum... Holt by se musel trochu posílit úřednický aparát a soudy. Lojza by se po pár cestách na dálnici vybodoval a při kontrole PČR by mu vyslovili zákaz řízení,po dalším přestupku rovnou podmínka a pak natvrdo. Stálo by to míň peněz,ale zase by si někdo nenamastil kapsu že...
Jsou na nich kamery...proč jednoduchým softwarovým řešením neudělat z kamer poměrové radary? Fungovaly by po celé dálniční síti a s menšími náklady než provoz stíhaček a dvou gum... Holt by se musel trochu posílit úřednický aparát a soudy. Lojza by se po pár cestách na dálnici vybodoval a při kontrole PČR by mu vyslovili zákaz řízení,po dalším přestupku rovnou podmínka a pak natvrdo. Stálo by to míň peněz,ale zase by si někdo nenamastil kapsu že...
Sni dál svůj bláhový sen, že to "jednoduchý softwarový řešení" by pro stát někdo udělal za pakatel a nenamastil by si na něm kapsu někdo jiný. Vzhledem ke zkušenostem se státními zakázkámi na software by to vyšlo ještě mnohem dráž než nákup pár desítek aut 😉
co je těžkýho na tom vypočítat rychlost podle času pořízení fotek a vzdálenosti mýtných bran? Beztak je využívá PČR...
Vybodoval by ses krásně na jedné jízdě, protože bys měl dostat body za každý úsek zvlášť. Tedy 141 km/h na dálnici a po 7 bránách jsi bez řidičáku. Nevím detaily, ale ne všechny kamery sledující dopravu smí používat k úsekovému měření (například, co si pamatuji, pokud k jejich pořízení byly použity prostředky z fondů EU).
prestupky se nescitaji a navic dnes se body neudeluji pokud zaplatis a neudas ridice
Z hlediska bodů je každé naměření vyšší než povolené rychlosti bráno jako samostatný přestupek, k žádnému sčítání nedochází. Je na to myslím rozhodnutí Nejvyššího správního soudu. Pokud by nezměnili zákon, platilo by to i pro nepřetržité úsekové měření. Jen za stávající situace není moc pravděpodobné, že tě změří vícekrát za jednu cestu (ale může se to stát).
další majitel 3válce, který závidí, že to někomu jede i víc než 70 a nemá rád svobodu pohybu
to, že by zavření poloviny národa stálo mín peněz než je nechat jezdit rychle jsem ještě asi nikdy nečetl >😁
to, že by zavření poloviny národa stálo mín peněz než je nechat jezdit rychle jsem ještě asi nikdy nečetl >😁
jasný..mnohem lepší je potkat auto ve dvou kilech a za ním v závěsu Passata nebo Supa...To co jsem psal by bylo efektivnější než pár poldů v Superbu
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neurotic: "Další majitel tříválce..." >😁 Přesně, líp bych to nenapsal :yes: Je to pořád dokola: Soused má kozu, já ji nemám a chtěl bych ji taky. Ale místo toho, abych se hecnul a taky ji měl, tak radši budu chtít zakázat kozy, to je pohodlnější.
Přestože často jezdím s T4, jejíž optimálka je zhruba 85 km/h, tak nechápu, proč by mi mělo vadit, když mě na dálnici při mých 110 km/h někdo předjede druhým pruhem 210 km/h. Všichni tihle omezovači se do jednoho budou odvolávat na bezpečnost, ale realita bude spíš taková, že by moc rádi měli taky takovou A6, co je právě předjela ve 200 km/h, ale protože ji pravděpodobně nikdy mít nebudou, tak aspoň udělají všechno pro to, aby tomu, co ji má, jízdu co nejvíc zprudili (omezená rychlost, radary, policejní stíhačky v civilu).
Tomu zbytku, odhaduju tak 10%, co je tyhle situace skutečně děsí, bych i ve vlastním zájmu radši doporučil autobus, aby mě nebo někoho dalšího při své "bezpečné" předpisové jízdě nesestřelili...
Přestože často jezdím s T4, jejíž optimálka je zhruba 85 km/h, tak nechápu, proč by mi mělo vadit, když mě na dálnici při mých 110 km/h někdo předjede druhým pruhem 210 km/h. Všichni tihle omezovači se do jednoho budou odvolávat na bezpečnost, ale realita bude spíš taková, že by moc rádi měli taky takovou A6, co je právě předjela ve 200 km/h, ale protože ji pravděpodobně nikdy mít nebudou, tak aspoň udělají všechno pro to, aby tomu, co ji má, jízdu co nejvíc zprudili (omezená rychlost, radary, policejní stíhačky v civilu).
Tomu zbytku, odhaduju tak 10%, co je tyhle situace skutečně děsí, bych i ve vlastním zájmu radši doporučil autobus, aby mě nebo někoho dalšího při své "bezpečné" předpisové jízdě nesestřelili...
Řekni mi na kterým úseku našich dálnic se dá jet v pohodě přes dvě? Nejspíš jen 😱,možná pár úseků D1...kousek po Hradecký nebo na Liberec...R7 tragédie. Něco jinýho je na to šlapat ve dvou pruzích v ČR,nebo minimálně ve třech v Říši. Paradoxně na německý dálnici potkávám míň "střelců" než tady.
Že nenadáváš na poměrový měření v Praze? Na spojce by v nočních hodinách mohla bejt s klidem stotřicítka.
Když slyším o nákupu dálničních stíhaček,tak si vždycky s úsměvem vzpomenu na nahánění vopelichaný 626 se kterou týpek ujel všem hlídkám a ještě si dokázal s průstřelem dojet až na příjem plzeňskýho špitálu >😁 >😁 >😁
Že nenadáváš na poměrový měření v Praze? Na spojce by v nočních hodinách mohla bejt s klidem stotřicítka.
Když slyším o nákupu dálničních stíhaček,tak si vždycky s úsměvem vzpomenu na nahánění vopelichaný 626 se kterou týpek ujel všem hlídkám a ještě si dokázal s průstřelem dojet až na příjem plzeňskýho špitálu >😁 >😁 >😁
Hradecká je od Poděbrad dál na východ v pohodě, samozřejmě ne u sjezdů a na horizontech, záleží taky na provozu a na autě. Na Německo se pochopitelně nechytáme, když už u nás někde jsou tři pruhy, tak už tam většinou dávno měly být čtyři, stejné je to se dvěma i s jedním. Spojka je přece jenom v obci, takže asi hraje roli i hluk, ale z hlediska provozu by se v noci klidně dala rychlost zvýšit. Otázka je, jestli to vůbec legálně jde. Pokud jde o plošné omezení rychlosti mimo obce, klidně bych ho zrušil, přestože s T4 by se pro mě vlastně nic nezměnilo. To je samozřejmě nereálné, ale rozhodně bych zvážil mnohem širší využití doporučené rychlosti...
na R7 mě ve 130ti předjížděla T4 s okruhovou Octavií naloženou na platu >😁 >😁
Ono by obecně bylo lepší,když by PČR nepostihovala striktně jen rychlost,ale nesprávný způsob jízdy,vynucování si přednosti,bránění v předjíždění apod. To co jsem psal s mýtnejma branama bylo trochu nadnesený,ale možná účinnější než pár rychlejch koncernovejch aut.
Souhlasil bych třeba s doporučenou rychlostí na dálnici...doporučená 130,mohl bys jet víc,ale jakmile bys zavinil nehodu,čekal by tě přísnější postih.
Co mě třeba štve,je že na jednu stranu se utrácí miliony za dálniční stíhačky,ale třeba na většině silnic nižších tříd není na pořádný značení krajnic apod.
Ono by obecně bylo lepší,když by PČR nepostihovala striktně jen rychlost,ale nesprávný způsob jízdy,vynucování si přednosti,bránění v předjíždění apod. To co jsem psal s mýtnejma branama bylo trochu nadnesený,ale možná účinnější než pár rychlejch koncernovejch aut.
Souhlasil bych třeba s doporučenou rychlostí na dálnici...doporučená 130,mohl bys jet víc,ale jakmile bys zavinil nehodu,čekal by tě přísnější postih.
Co mě třeba štve,je že na jednu stranu se utrácí miliony za dálniční stíhačky,ale třeba na většině silnic nižších tříd není na pořádný značení krajnic apod.
Pod to se podepisuji. jenže ono je to hlavně o lidech, jak těch za volantem, tak těch, co mají jejich počínání soudit a hlavně regulovat z prostého důvodu elementární bezpečnosti. Jsou šoféři gauneři a slušňáci, i když oba jedou stošede na rovině a při slabém provozu. Ti, co to derou před dvě kila, mají obvykle nakradeno a měli by bručet, těch 70+ km navíc je při jakémkoli střetu fatální. V německu je hlavně vidět hodně svižných, ale nezáludných a předem dobře čitelných šoférů včetně pověstných mlaďochů s papínkovým či čerstvým narozeninovým porsche. U nás člověk na 100 km potká klidně i deset magorů, kteří prostě ignorují elementární pravidla slušnosti na silnici. Osobně jsem pro zvýšení rychlosti na 160 všude, kde to jde a každé porušení omezené rychlosti hodnotit individuálně dle podmínek (a solit třeba 50+ natvrdo a exemplárně). Já stěmi kluky ve stíhačkách problém nemám a klidně se stáhnu stejně jako to je třeba v Rakousku, kde za vámi jedou a měří a když se včas stáhnete, nechají vás jet.
jj, však ona umí 160 km/h a to ani zdaleka není nejsilnější verze, ale ta spotřeba je pak naprosto pekelná >😒] A souhlas, chybějící čáry na frekventovaných silnicích jsou další věcí, která je mnohem nebezpečnější, než rychlost.
Chtěl jsem na tohle argumentovat, ale ne, nemá to cenu. Použiju to co platí na mého psa:
Fuj ! :no:
Fuj ! :no:
Uživatel_5340709
dálnic vs. 40 ks dálničních policejních aut, to máme co 17 km jedno policejní auto. Pěkně si to "pracanti" plánujou. Jen tak mimochodem by mě zajímalo, kolik ta statistika vychází v Německu? Myslím, že ten nákup v r. 2013 bohatě stačil.
Neviem ako Nemecko, ale v Rakusku som za 10 rokov policajtov na dialnici nestretol. Na rychlostnych cestach som ich par krat videl, ale len "kempovat" (merat rychlost zo zaparkovaneho auta, obvykle dake MPV). Nikdy ziadne nahanacky a nikdy meranie z iduceho vozidla. V drvivej vacsine len stacionary (vacsinou tunely, mosty, atd) a usekove radary (pri ktorych je este aj varovna tabula)...
No jen jste si nevšiml. V Německu jezdi, civilní i pomalovane. A meri velmi rádi třeba hned za Rozvadovem, je tam 110. Celkem i dupou po rozestupech.
Podle me je rozestup z hlediska bezpecne jizdy dulezitejsi, nez rychlost. I kdyz to spolu souvisi.
iudex
Skúsim si tipnúť podmienky vo výberovom konaní na novú policajnú stíhačku😒br />
- stredná trieda
- benzínový motor
- objem max. 2 litre
- výkon minimálne 206 kW
- pohon 4x4
- dvojspojková prevodovka
- karoséria liftback.
A keď to napokon ten Superb vyhrá, tak len pokrčia ramenami a povedia, že nik iný sa do výberka neprihlásil. :-!
- benzínový motor
- objem max. 2 litre
- výkon minimálne 206 kW
- pohon 4x4
- dvojspojková prevodovka
- karoséria liftback.
A keď to napokon ten Superb vyhrá, tak len pokrčia ramenami a povedia, že nik iný sa do výberka neprihlásil. :-!
A v čem je problém? Je Superb špatný auto? Který by se na to hodilo víc?
Superb nieje spatne auto. Spatne je vyberove konanie, ktore niekto "nastavi" tak, ze "vyhrat" moze len jeden kandidat...
Přesně tak - je to ČESKÁ POLICIE tak má jezdit v ČESKÉM AUTĚ, a to i proto, že je nenápadné, protože jich tu jezdí drtivě nejvíc. Navíc se na výrobě značně podílí čeští občané, kteří odvádí ze své práce daně ČESKÉMU STÁTU který je utratí za jejich výrobek. Je na tom někomu něco nesrozumitelného?
Aby nám ten boj za nediskriminaci nezačínal hraničit s blbostí....
Aby nám ten boj za nediskriminaci nezačínal hraničit s blbostí....
:yes: >😒] Jak jinak.
Mimochodem jsem včera potkal demaskovaný 4 kousky a s xenony vypadá dobře. Určitě taky měly minimálně 18" kola, což pomohlo moc.
Mimochodem jsem včera potkal demaskovaný 4 kousky a s xenony vypadá dobře. Určitě taky měly minimálně 18" kola, což pomohlo moc.
Xonik
Absolutně smysl takovýchto aut nechápu. Na jaké užití jsou určeny? Normální člověk zastaví na signál i dieslový octavii, a když bude blázen a nezastaví, tak si chtějí hrát na kobru 11 a honit ho v běžném provozu a ohrožovat tak ještě více ostatní účastníky? ;-\
Tohle je na diskuzi, ale jenom pro zabavu by to nekupovali.
Zábavu jsem nemyslel, ale pro bezpečnost provozu to taky není.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nevim, o co "vam" jde, ale zmerit a vyfotit rychle jedouci auto muzes i kdyz stojis u krajnice.
Asi jen úplný blbec bude ujizdet policejní hlídce. Když na mě zablika na dálnici třeba Fabie samozřejmě zastavím a nebudu jim ujizdet. Takže tvé tvrzení je opět úplně mimo.
Asi tak. Prece tu neni takova anarchie, ze by mezi vinou nebo nevinou rozhodoval pocet koni pod kapotou, ze kdo utece, ten vyhraje 😄 Na tomhle nas pravni system, ani dokazovani trestnych cinu postaveno neni.
Víš kolik se takových blbců najde? Hrozně moc.
Asi najde, v dnešní době moznosti komunikace mezi policií asi není problém dotyčného oblkicit a ne se za ním hnát.
I tak splníš dvě důležité úlohy - pořídíš důkazní materiál a dáš dotyčnému jasně vědět, že byl chycen při činu. Pokud se rozhodne ujet a bude nebezpečný pro provoz, máš k dispozici další nástroje. Není zrovna ve veřejném zájmu, aby ses za ním v provozu honil.
Je to o psychologii. Na tebe stačí cokoli s majákem, na magory je nutné zapůsobit "silou", jiné řeči nerozumí.
FZ1Fazer
Tak jestli chtějí auta jako vyloženě nástroj na vybírání peněz, tak až nakupují auta od rozličných výrobců v omezených počtech. Superbem chytí jen toho, kdo se nevěnuje provozu. Zatmavené skla, 4 laufy a ploutev na střeše je jasný signál pro každého a pakliže se nejede alespoň 220, tak v podstatě kromě noci nejdou přehlídnout >😁 Ale jako prevence fungujou skvěle :yes: >😒]
No, zní to super, ale třeba já na dálnici přibržďuju před každým Superbem se zatmavenýma sklama, a to je trochu otrava, protože v 90% případů zjistíš, že jsi zpomaloval zbytečně...
to se mi stalo nedávno cestou po 😱..přede mnou jela služebka Passat asi 130...v levým rozjetej Caddy a když viděl Passata,tak šel na brzdy. Mě se naopak stalo na dvouproudový okresce,že jsem chtěl večer předjet pomalejšího Supa a vidím jen,jak tam vzadu prosvítala krabička s ledkama....zvolnil jsem a když jsem ho míjel,tak to byly švestky >😁
S8
Vážená redakce - na hlavní straně máte titulek😒br />
Dopravní policie si pořídí 40 nových stíhacích vozů
Když otevřu článek, tak čtu titulek😒br />
Dopravní policie pořídí nové stíhací vozy, celkem jich chce mít čtyřicet
Chápete prosím rozdíl mezi 40 novými a 40 celkem? Pokud ne, rád vysvětlím, ale jinak by stálo za to si to opravit na správnou variantu.
Dopravní policie si pořídí 40 nových stíhacích vozů
Když otevřu článek, tak čtu titulek😒br />
Dopravní policie pořídí nové stíhací vozy, celkem jich chce mít čtyřicet
Chápete prosím rozdíl mezi 40 novými a 40 celkem? Pokud ne, rád vysvětlím, ale jinak by stálo za to si to opravit na správnou variantu.
Odhliadnuc od faktu, ze na trhu su auta, ktore funkciu stihaciek plnia lepsie nez lubovolna Skoda, nakup je zbytocny.
Na dialniciach ma byt usekove meranie rychlosti + klasicke automaticke radarove fotoaparaty a pokuty maju byt vydavane automaticky a bez debaty.
Policajti maju jazdit v anonymnych autach a pokutovat debilov jazdiacich v strednom pruhu, s hmlovkami atd.
Na dialniciach ma byt usekove meranie rychlosti + klasicke automaticke radarove fotoaparaty a pokuty maju byt vydavane automaticky a bez debaty.
Policajti maju jazdit v anonymnych autach a pokutovat debilov jazdiacich v strednom pruhu, s hmlovkami atd.
Mirecek
Aspon zas maj za co utracet. A hlavne se maji cim odvest k bufaci. Buzerace je to jen na rychle ridice ale ne na ty co brzdi provoz v levem jizdnim pruhu svoji jizdou kolem 100km/h.a nechce uhnout. To jsou velmi nebezpecni pirati a na ne staci bezne auto.
petr164
Problém úsekového měření je, že na delších úsecích nepostihne ty, co na této trase vjedou a nebo odbočí mimo. Tohle zneužívají mladí střelci u Vídně a je to dost opruz. Ono s rostoucí elektronizací v autech se spíš nabízí využít monitoringu GPS nebo jiných datových vysílačů a senzorů, jenže to už pak bude lepší rovnou autopilot...
B6 R36 - Ten vídám jak měří rychlost u nás ve městě na okraji Prahy na okrsce II. třídy
B7 - Dálnice + u nás taky občas už začíná měřit
Superby - dálnice >😁
Nevím, proč ty starší nepoužívá pořád dálniční policie? To už nejezdí tak rychle?
A trochu nechápu, že Policie má Superby, myslím, že stejně dobře by jim posloužila ORS TSI, nebo snad ne? 😄