Á, pan Gilgit si zase nedal svou pravidelnou dávku prášků na uklidnění.... Tak šup do toho a rychle do kruhu mezi ostatní Vašimi potížemi postiženými...
Vždycky a v každém lidském kolektivu se najde jeden blázen a všichni to o něm ví... A pokud se Vám zdá že jako jediný to nemůžete být, jste to na 100% vy! >:D
Drza CCTV a vlezdo***isticke auto.cz Predpokladam, ze ses o te zprave dozvedel prave diky tomu, ze ji auto.cz prevzalo a zverejnilo, takze tvuj prispevek je uplne mimo. A ke tvemu pusobeni tady - nikdo jiny nema tolik konfliktu a takove mnozstvy utocnych prispevku a to nejen vuci redakci, ale zejmena ostatnim diskuterum. Jestli ti vadi ironicke odpovedi redakce, tak vzhledem k tomu, jak smesne a monotematicke jsou tvoje prispevky, tak se neni cemu divit. Ty si sice myslis, ze si v pravu a mas potrebu to porad dokazovat citovanim a vselijakym odkazovanim "viz tvuj prispevek z te a te hodiny" atd. ale nikomu z mistnich to neprijde. Cim driv to pochopis, tim lip.
Nevim o co jde tobe, ale v prispevku si stezujes na vlezdo***stvi auto.cz, coz je v rozporu se zverejnenim zpravy vrhajici spatne svetlo na VW. Zbytek slintu nekomentuj, ale zamysli se nad nim. Jinak, na vypisu tvych poslednich prispevku neni ani jeden o autech. To o necem svedci.
Takze tenhle clanek je vlastne takova kamuflaz >:D Prost tohle jsi netrefil. Nerikam, ze se tu VW nevenuje velka pozornost, pod stopadesatym testem touaregu jsem se i ja ozval, ale aby se cinani meli prijet ucit VW propagandu a nepsat kriticke clanky od media, ktere ten samy clanek otisklo... Jinak tvoje prispevky nijak nesleduji, akorat jsem videl ctyri po sobe jdouci utocne prispevky pod espacem prolozene palci (prave kvuli tomu je tady funkce alcovani prispevku) a ted vidim, co tropis tady, tak jsem se kouknul jestli je to u tebe opravdu staly trend.
Nie sú tí Číňania nejakí drzí? Kritizovať (čoskoro) najväčšiu automobilku na svete za kvalitu? To akože volkswagen vyrába šmejdy?
To predsa nemôže byť pravda, keďže tu žiadnu informáciu o zvolávačke na viac ako 93.000 automobilov nepublikovali (aspoň ja som ju nezachytil-ako vy?), tak je to jasná komunistická antipropaganta 8-s
Tak nevím, jsem na auto.cz a čtu tu článek o problémech Volkswagenu, v tom článku ze strany redakce k původní zprávě ČTK nevidím žádný komentář, který by dával smysl tvé reakci na něj.
Od zoufalců typu Gilgita už můžou ty žlučoidní výkřiky těžko někoho překvapit, od některých jiných, alespoň mě, překvapily. ;-\
hele gilgite, netvrdim, ze je a.cz naprosta spicka bez chyby. to rozhodne ne. Ale tvoje prispevky tady vypovidaji o tobe ze trpis nejakou formou obscese. Urcite mas prehled o automobilovym prumyslu, vo tom zadna. Ale s tou tvoji krikou (at uz nekdy opravnenou) to prehanis. Zajimalo by mne jestli taky tak kritizujes a prispivas i na nejaky jiny stranky? Zatim to totiz vypada, ze jsi prospusteny zhrzeny zamestnanec a.cz
Myslím že bude zhrzenej životem tak nějak celkově - mamka mu přestala vařit kakao, propustili ho z chráněné dílny, samice nosála se na něj taky vykašlala........... >:D
jak rikam, je to obscese. Ty kazdy den vstavas hnan potrebou neco vyvracet, kritizovat, zesmesnovat a pohrdat (to delas velmi casto). Mas smutny zivot.
Nerikej mi, ze kdyz jsi s necim tak hrozne nespokojeny, ze mas furt potrebu na to poukazovat, kdyz to primarne nijak do tveho zivota nemusi zasahovat?
Neustale tento web nazyvas odpadem. Pro mne kdyz je neco odpad, tak se k nemu taky tak chovam. Hodim do popelnice a vic mne nezajima.
Ne že bych měl potřebu vám řešit vaše spory, koneckonců si roztrhejte občanky navzájem. Jenže když už ve tvém druhém příspěvku čtu slovo obscese musím přemýšlet nad tím proč používáš cizí slova a ani je neznáš. Nebo snad má být tvůj novotvar kombinací obsese a obscénost. Když chceš někoho zesměšnit za použití cizích slov nauč se je nejprve ovládat, v opačném případě jsi směšný sám.
Ale prd... Nechci se ho zastávat, protože je dostkrát tady otravný a diskutuje uplně do bezvědomí a dohaduje se s kýmkoliv >:D Ale občas napíše něco k věci a s nadsázkou jeho první koment lze brát za pravdivý.... kdyby nerozvíje tolik flamediskuzí, určitě by neměl tolik palců dolů a lidi by tak nestval :-)
Na druhou stranu, s těmi, s kým občas diskutuje, je to možná dobře, protože to kolikrát jsou lidé taktéž fanatičtí a vzájemě se to vyruší >:D
V ČR je volný trh, brání Ti někdo založit nový autoweb? Takový, který bude objektivní, vyvážený, bez chyb a opisování? Nebrání, máš možnost realizovat (se) a dodat nám stádu (často tak nazýváš ostatní čtenáře) kvalitní informace.
A propos, který web, když to není auto.cz, považuješ za nejlepší český web? Také zde vidím chyby, ale nemám potřebu je neustálými ironickými výpady zaplevelovat na diskuzích.
Jinak ano, je to svobodná volba každého z nás, jen si myslím, že nepadá na úrodnou půdu. Zdejší diskuze byly kdysi takové...jak bych to řekl...normálnější. Dnes, když si něco chci přečíst, musím se přehrabat okolním balastem, ke kterému nemalou měrou přispíváš. Existují přece i jiné možnosti jak upozornit na chyby v článku, ne?
Ty posíláš každý den pekařům 20 dopisů, nebo komentářů na jejich web o tom, jak nekvalitní pečivo vyrábí? No to snad ne... ;-) A srovnávat pečivo a automobily z pohledu kvality a ozvání se na kvalitu výrobku, to už chce velkou odvahu. Předpokládám, že rozlišuješ takovou drobnost jako cenový rozdíl mezi pečivem za pár kaček a autem za stovky tisíc.
OK, ne všechny, ale nalijme si čistého vína - většinu ano. Nebo minimálně většinu z těch, kteří přispívají do diskuzí. Nebo znáš snad i jiné, pokud nepřispívají?
Za mě je tohle web, který patří mezi ty lepší - jednoznačně. Myslím, že není primárně orientován na autoprůmysl atd, ale spíše testy a dojmy aut, novinky značek... Upřímně, dá se to řešit i jinou formou, než na diskuzi. Napiš redakci, že je mají chybu(y) v článku a je. Čas, který tomu budeš věnovat je stejný, jako na diskuzi. Redakce opraví a všichni jsou spokojení, včetně tebe. Způsob, který volíš ty je podobný křiklounům z novinek... Třeba Tě vezmou (v rámci článku o autoprůmyslu) jako externího partnera (korektora) a zlepšíš kvalitu webu. Je to otázka chtění a nabídnutí možností, ne jen křičet - tohle a tohle je špatně. To umí každý. Umět nabídnout řešení a pomocnou ruku odděluje, jak bych to řekl... zrno od plev.
Jak se to pozná, že nemá zájem? Pokud jsem si všimnul, tak na upozornění danou věc opravili.
Podle mě každá normální, fungující firma, a to bezesporu a.cz je, má zájem se zlepšovat. Ano, i tady se objevily různé rozporuplné komerčně-reklamní záležitosti. Ale je to web, který je zdarma, nic neplatíš, nebo ano? Tvůj styl kritiky se mi nelíbí, i když máš často pravdu, ale Gilgite - ta forma, vždyť pokud jsi inteligentní člověk, tak se přesně snižuješ na úroveň kvality, kterou tak plamenně kritizuješ.
Možná by si tu pomocnou ruku vzali, ale...no však víš, píši o tom výše. Také zaměstnávám lidi a tento způsob kritiky prostě není možný, jak směrem dolů, tak opačně.
Tak se měj, asi zase dlouho přispívat nebudu. Mám ten cyklus asi jednou za 10 let
1.
ak by sme to aplikovali na pekara, tak ty som si ta predstavoval ako toho, co kazdy den pride do pekarne, kupi si chlieb a 10 rozkov, zjazdi pekara, ze zase je chlieb tvrdy, rozky nedopecene, malo slane, prilis male.... potom sa postavis niekam do rohu a vsetkym, ktori nakupuju pecivo vysvetlujes (s plnymi ustami) ake zle, nekvalitne pecivo kupuju a ze v podstate lepsiu pekaren nepoznas, ale aj tak je to cele zle.
Na druhy den si v tej pekarni zas...
Sutazna otazka: Ako ta asi vnimaju ostatni kupujuci?
Sorry, ale to je divnej priklad.
Pokud mne stve pekar se spatnym pecivem, tak jdu proste k jinemu, kterej ho pece lip.
A rozhodne pak nebudu k tomu prvnimu porad chodit do kramu a rikat mu, ze ho ma furt na prd.
co má společného to, že jsme montovna bez přidané hodnoty s prací více či méně málo kvalifikovaných dělníků ( nechcu se dotknout těch kvalitních , co v linkách jsou ) odněkud z východního Slovenska s vidinou toho že až se to začne vyplácet jinde, potáhne hyundé nebo PSA někam za kopečky s tím, že Auto.cz je takové jako je ?
kdes přišel na to že máme rozvinutý autoprůmysl prosím tě ? Jsme montovna - ať už aut , nebo komponentů. Můžeš mi vyjmenovat třeba 5 původních českých produktů , výsledek českých hlav ? Pokud používám k produkci čehokoliv jen ruce a ne hlavu, pak realizuju minimální přidanou hodnotu. Opakuju, nechci se dotknout nikoho na linkách, dělat bych to nechtěl.
Auto.cz je takové, jaké je a když se ti nelíbí tak sem prostě nechoď. Občas si každý z nás povzdechne, ale mělo by to mít trochu formu a myšlenku.....v rámci tržního mechanismu když auto.cz nebude mít čtenáře pak neprodá reklamu a tím pádem se budou muset zamyslet co dělají blbě. Jinak to asi nepůjde.....
S názorem, že se tu hodně tlačí dopředu VAG souhlasím, ale to není problém jen na auto.cz v rámci české kotliny.........
Je pravdou, že sem chodím pomenej, ale v uplynulých mesiacoch som zachytil viaceré správy o problémoch vw v iných médiách a tu ani ťuk, až na nejaké alibistické ČTK po dlhej dobe - tak preto môj komentár.
Po Tvojej reakcii sa priam pýta nasprejovať na stenu "Dinar + vw = love". Že máš pocit krivdy najlepšej automobilke a "žlučoidní výkřiky" si predviedol v takomto duchu naopak nikoho neprekvapí...
Možná by sis měl ujasnit, co znamená pojem fanatik, resp. zkusit k těm svým elaborátům o amerických autech pod každým druhým článkem dát nějaké elaboráty moje o D3, když mám být tím fanatikem.
Ty jsou pod každým druhým článkem či testem od D3 - tam jediné vše funguje jak má, o nespolehlivosti ani písmeno, závady žádné, skvělá ergonomie, super infotaiment, geniální výbava atd.
Všichni ostatní to maj nedotažený, divný, špatně fungující, nelogický, nevkusný atd.
Pohyb v kategoriích "pocit křivdy" vůči nějaké automobilce apod. je možná tvůj svět, podobně jako "napravování" redakce. Já mám rád auta, chodím na auto.cz debatovat s podobně založenými, bohužel v diskusích je to tu v poslední době spíš tenhle gilgití spam o ničem, ale ok, je to svobodný prostor, jen mě překvapilo, že se v tom spamu najde i nick Ondore. Ale po tomto tvém "vysvětlení" je mi jasné, že mě to příště už nepřekvapí.
Pocit krivdy je výstrel mimo, ale je fakt, že som za vyváženosť. Pokiaľ sa tu niekto bije do pŕs, že automobilka XY (doplň svoju značku) je najlepšia, tak nevidím nič zlé na tom ohradiť sa voči tomu nezmyslu. Dtto platí v prípade, ak niekto určité fakty (obvykle negatívne) úmyselne zveličuje či naopak zamlčuje.
Osobne by som bol rád, keby toto boli stránky pre ľudí, ktorí hľadajú a navzájom si vymieňajú informácie o autách. Ale ako vravíš, máme tu slobodný priestor, kde aj (anti)fanatici ako Ty či ja môžu povedať čo chcú - našťastie.
Kvalita VW je všeobecně známá i jejich přístup ke svolávačkám, o spolehlivosti a pouplaritě nejvíc svědčí údaje z nejnáročnějího trhu na světě (pro automobilky) - z USA.
>:D >:D
jinak, jak jsi ty spokojenej se "svýma Amerikama", je někdo stejně nebo i více spokojenej se svým Volkswagenem, to tě nenapadlo? pár takových lidí znám
akorát, že ne každej má potřebu tu hanit vozy jiných značek a ignorantně tu vzývat své oblíbence >:D
S čím prosímtebe nesouhlasíš? 21. místo z 30ti značek není spodní část tabulky?
Anebo že z 10ti US značek je jich 6 před VW a to z těch 4 za VW sou 3 pod kormidlem Fiatu, pod nímž kvalita zásadně stoupá, ovšem budto jaksi směrem dolů anebo vzhůru tempem slimáka, zatímco konkurence tempem geparda >:D >:D
Všechno je zmanipulované. VW je v USA nejlepší, Babiš nebyl v STB, Kim Čong Un je lidumil, koncetrační tábory nebyly a na Ukrajině se střílí američani s čínanama.
Ja som osobne skatulkovany ako hater (aj ked s tym osobne nesuhlasim), kedze VW za jeho pristup k zakaznikom velmi nechvalim.
Uprimne je mi VW ukradnuty a povazujem ju za automobilku ako kazdu inu. Ale pristup k zakaznikovi (napr. hadky o opravy TSI) je na facku. Nehovoriac o tom, ze co zakaznik, to betatester novych technologii z dielne VW.
V neposlednom rade - VW sa chce za kazdu cenu stat cislo 1 vo svete a predbehnut Toyotu. Tvrdim uz dlhu dobu (a asi preto som povazovany za hater-a), ze tieto zvolavacky su len zaciatok. Nie je mozne prudko vyrast a popri tom este globalizovat modely bez problemov. Toyota na to doplatila. Postavila rychlo zavody, aby mohla vyrabat ako o zivot a vyplavali na povrch problemy s kvalitou. Akio zmrazil expanziu a zameral sa na kvalitu. Zda sa, ze VW sa z chyb konkurencie nepoucil a robi presne to iste. Preto si myslim, ze cim viac spolocnych dielov a cim viac produkovanych aut, tym viac zvolavaciek bude. Ak sa k tomu VW samozrejme chlapsky prizna a nebude ich do oprav tlacit Cina (vid DSG).
hadam najdolezitejsi trh na svete.... pohnevat s ich nemusi byt zrovna dvakrat vyhra... je lepsie postavit sa k problemu celom a netvarit sa vzdy ako pan dokonaly.... aj vw robi chyby a zvolavacky by mali byt samozrejmostou ak sa pride na chybu.... keby sa to stalo v nemecku nepochybne by s tym nieco robili....
na topspeede bol minuly rok v lete dobry clanok... kde sa pisalo o skrtoch v koncerne VW a o cistkach pre nedodrzanie vyrobnych nakladov ... a vraj to tam v koncerne take ruzove a kvalitne vsetko nie je ako na prvy pohlad vyzera podla predajov .... a stale je vraj otazna buducnost seatu a to napriek tomu ze jeho predaje uz pekne vdaka novemu leonu stupaju .... avsak verim ze v tomto tvrdeni to bolo uz trosku pritiahnute za vlasy a seat to vdaka bohu prezije.... kedze medzitym uz schalili seatu nove SUV ktore je uz na ceste
Ono někdy bylo něco ve VW kvalitní? To sou mi novinky, statistiky ofiko servisů mluví jasně a počet závad u Touranů, Touaregů , Passatů CC a Pola je takový, že za kvalitní vůz to můe označit jen fanatik nebo ten kdo nemá přehled.
Taková prelička - Pasat CC, stříbrný, zatékání do vozu v záruce - 3x záruční oprava
Polo - vrzání přístrojové desky po 1500 km, opět řešeno při 15 000km.
Touareg - vadné turbo - 52 000 km,
Touran - závada na elektroinstalaci, 65 000 km
Touran další - převodovka KO - 111 000 km
To jen tak namátkou údaje z jednoho ofiko servisu za 3 týdny :o)))
Tomu se říká mít známý ve VAG servisu a nemít klapky na očích >:D
Mam pro tebe perličku - záruční opravy jednoho Passatu CC, by vyšly, kdyby na auto nebyla záruka a byly všechny účtovány majiteli na směšných 188 356 Kč >:D >:D
To se vyplatí :yes:
Das Auto - Qualittéét from dojčland >:D
No, to je jedna věc, hlavně že mi tu tenkrát snad GTI napsal, že toto nevadí, protože se to opraví v záruce a proto je VW lepší >:D Já tvrdím, že jsou si všichni rovni... neřikej, že ta Amerika taky nemá občas problémy?
Fakt je ten, že VW na konci 90. let bylo s tou spolehlivostí hodně vysoko.... dnes se snaží o co největší výrobu a zisk, proto to přepálili a kvalita šla dolu, jak spolehlivosti, tak vseho ostatního.... Dnes si nevybereš, každý má něco..
No, turba také neodchází u všech motorů VW atd.... ja si myslím, že to je vždy o konkrétní specifikaci vozu, modelovém roku a tak... Nedávno jsme tu analyzoval nějaký průzkum spolehlivosti a když jsem si sesumarizoval všechny aspekty, došel jsem k závěru, že rozdíl, mezi auty nejspolehlivější a těmi na opačné straně žebříčku bylo asi 15%... to je sakra málo na to o jednom napsat, že je nadauto a o tom druhém, že je odpad.
Hele já těmi auty jezdím v podstatě 10 let, takže mam docela přehled co se rozbíjí a co ne a navíc čtu diskuze na netu, volaj mi kámoši, znam servismeny.
Pokud se rozbije něco vážného, je tam zanedbaná údržba. Jistě, to může být i u at z D3, neříkám že ne.
Ale pak sou věci, u kterých se u D3 žádná údržba provádět v podstatě nedá a rozbíjí se a u amerik ne.
Takové tu specialitky jako topení, výparníky, stěrače, váhy vzduchu, převodovky před předepsaným intervalem výměny náplně, střešní okna atd.
No, tohle naštve, ale pořád lepší, než když se potká motoro žejo >:D Já sem tu tady už psal mockrát a nechce se mi to vypisovat, ale auta od koncernu za posledních 15 let z okolí mám také zmapované, stejně tak jako francouze, nebo třeba Fordy a u žádného nemužu říct, to je nejlepší ( paradoxně bych to zatím mohl tvrdit pouze o svém Mondeu, které mimo prkotin (zoxidovaný konektor antény k rádiu, prasklé žárovky a věcí, které jsem sám způsobil (ukopnuté lišty, ulomené ovládání větráku, zanedbání údržby baterie), najelo a jezdí dále bez jakýchkoliv problémů.
Myslím, že v mainstreamu si toho opravdu nemá kdo co vyčítat a mohou se tu někteří upsat do bezvědomí, že to či tamto je lepší... prémii moc neznám, ale z dobrých zdrojů vím, že takové BMW na tom uplně ctnostně není a některé Audiny s "vybranými motorizacemi či převodovkami" jakybsme :-)
Tak, prostě dneska je si všechno podobné ve smyslu že závady má každý. Určité rozdíly mohou být jen v tom, co se kde rozbíjí a kolik stojá případné opravy.
Dnes ej nejdražší cena práce, hlavně u nkěterých druhů oprav stojí práce 3x tolik jak cena dílu.
Ja bych řekl, že 50% těch závad, hlavně s vyšším nájezdem si způsobí i majitel tím, jak se o auto stará..... když jezdíš na prasáka bez výměny oleje či nejdeš na rozvody.... a že to dělá pořad hodně majitelů si snad nemusíme vyprávět :-)
starsie tourany zrovna kvalitou nevynikali to sa docitame hadam vsade.... avsak s touaregom to neviem.... kazde auto je pokazitelne to je fakt... aj rolls.... aj ferrari.... aj vw
vw ma aut vela na cestach takze je ich aj viac v servisoch ... taky qoros ma zatial prazdne servisy to je fakt ale na druhej strane ked tu v celej eu beha len 51 aut tak asi nie je comu sa cudovat ze su prazdne ... ale nie vazne..... ;-) ... ja som len chcel napisat ze u vw doslo minuly rok k cistkam na vyssich postoch ohladom kontroly vyrobnych nakladov.... asi vyrabali moc draho a kvalitne... dnes je bohuzial trend opacny.. cielom je vyrabat co najviac najrychlejsie a co najlacnejsie ... ;-\
To víš, tam kde je kvantita, nebude nikdy dlouhodobě kvalita.
Oni jednou narazí, neboj.
Já měl úplně nový Multivan Highline. Vystřídal jsem desítky aut, ale nikdy jsem od nova do 3.000km nezažil tak nekvalitní věc a tolik závad. Vrátil jsem jej. Neustále nějaký problém :/
Meine ex. Land Rover Range Rover byl ještě horší, ty jsem musel mít dva a jeden byl prostě vždy v servisu.
říkalo se to jako vtip. Ale znam lidi co si k tomu nespolehlivýmu koupili něco spolehlivýho a pak znám osobně pána, kterýmu v 95tém na proseku vylétla ojnice z Jaga XJ Soverign z roku 1988 >:D >:D
Znovu, nikoho takovýho neznám a okruh známých mám řekl bych velmi solidní. A skazka o tom, jak tu někdo měl RR a k němu koupil dalšího mi přijde opravdu vtipná ;-) .
Už vidím, jak někdo nakráčí do servisu a říká, že jim předává auto na opravu a ať mu objednají ještě jedno takový za další trojku, aby měl v čem jezdit. >:-[]
Tak to je samozřejmě blbost, to nejsem v rozporu. Ale k něčemu méne spolehlivému, co ale jinak člověku vyhovouje si někdo mohl koupit káru jiný značky na běžný ježdení, to si představit umím.
Nespolehlivost můžu u auta posoudit při nákupu novýho a tam víme, že jsou právní cesty jak dosáhnout vrácení nebo výměny. U ojetin je to samozřejmě horší, i teoreticky nezničitelný auto může joudozní chování se k vozu dostat na kolena.
Nie je to 1x co cinske media, media prakticky komunistickeho statu, tlacia kapitalisticku firmu, aby sa spravala zodpovedne.
Na druhej strane tu mame auto.cz, medium radoby demokratickej krajiny, ktore si ulohu strazneho psa selektivne demokracie neplni. A uz aj ked sa vykasleme na demokraciu, tak ani blaho spotrebitela a citatela sa v auto.cz netesi ucte...
Problém VW je, že nerado přiznává chybu. Kdyby řekli, pardon, podělali sme to, svolala by se vozidla s problémovými částmi a vyměnilo se to, jako to dělá každá jiná automobilka, nebyl by z toho problém. Vemte si problémy s TSI (taktně se mlčí ještě se o tom hádají se zákazníkem), to byl stejný problém (možá ještě větší).
Na druhou stranu, není čemu se divit..... Čínskej Volkswagen prostě nikdy nebude takovej, jako ten Evropskej.
Nenávistné řeči zde moc nechápu, VW jako automobilka špatná není, to co je tady je spíš boj řidičů(majitelů) vozidel a za to automobilka nemůže a tito řidiči fanatici mne také rozčilují... na obou frontách...
presne tak... je nejaky problem uznat chybu? kto ma trosku sudnosti a ucty k sebe aj inym tak si chybu prizna..... ved sme ludia.... a auta budu vzdy pokazitelne..... taka toyota neustale zvolava tisice aut a je mi vdaka tomuto ovela sympatickejsia ako niekto kto chyby taji .... a tvari sa dokonale aj ked dokonaly nie je
nad autom som jazdil 2 roky ( polom 44kw rocnik 96 ) .... po 110 tisicoch mu odisla prevodovka.... taketo neico sa mi nestalo ani na felde... servis auto gabriel kosice mi len zdelil ze nova prevodovka vyjde na 1000 eur ( v r 2009 ).. pricom cele auto malo uz vo svocjich vtedajcich 13 rokoch hodnotu mozno 2-3 tisicky ... a to este by som povedal ze vtedajsie pola boli dost kvalitne..... mozno zly kus... proste smola... 5ka bezne vypadavala za jazdy.... a vraj to nie je ziadna zvlastnost... su toho plne fora... tych nestastnych prevodoviek v tychto starych polach a ibizach z 90tych rokov
Hlavně starý kus... ono i málo jeté staré auto už nebude nikdy tak dobré, jako kdybys ho koupil a najezdil na nem stejný nájezd od nova, materiál se také unaví :-) Toho Pola se docela divim. Dnes se to děje ale častěji....
malo 13 rokov ( zdedil som ho ) ano malo uz svoj vek ...... ale inak vnutri kvalita... sedacky tvrde robustne... lespie ako v novsej fabii.... vsetko pekne aj palubovka.... ved to poznas kalsicke polo ... este stara klasika s radiom na pasky >:D ---- len skoda tej prevodovky... oprava uz ale nedavala zmysel... skoda... navyse uz odchadzali aj dute kotuce vpredu ktore zacinali hrdzaviet ... tam to chcelo uz vacsie investicie ... takze tak... ale inak to bolo zive prijemne auto...
Neřikej, že na šrotišti se nenajde převodovka do Pola? 1000eur je raketa, to i tenkrát na o dost novější Lagunu II mi řikali polovic :-) Já to znám, kamarád to měl.
nenajde... hladal som 3 tyzdne a co som nasiel tak nepasovalo ( je tam rozdiel a z ibizy pasovat nebude , inak su skrutky a vycnelky na tele prevodovky, mozno schvalne ) .. auto som mal odstavene mimo bydliska na parkovisku pri obchodaku.... ked auto slo na zdvihak prislo sa aj na znicene kotuce... navyse to vsetko bolo v case ked uz sa blizila technicka kontrola STK ... takze nastala rodinna porada co dal .... s takym vysledkom ..... ze som sa potom toho auta cim skor zbavil ... bohuzial... uz nemalo zmysel vrazat do neho... navyse sme stale mali feliciu a sluzobne auto.... takze polo ktore bolo fakticky len pre moje potesenie uz muselo ist z domu... skoda je mi za nim dodnes smutno pacilo sa mi
1000e vyzera ako dobra cena, samozrejme nie na tak stare auto, pretoze len za vymenu oleja v niektorych automatoch das cez 300e s nutnou vymenou filtra a taka vymena oleja sa doporucuje kazdych 40 tisic km. Horsie, ale je ze tie prevodovky boly konstrukce zle alebo poddimenzovane.
Stejný problém byl s převodovkou na jedničkový Oktávky 1,9 SDI. Taky nebyly a když byly tak za 25. práce za výměnu + nová spojka a bum, oprava stála víc jak repase automatu.
s tymi prevodovkami bol tam vtedy nejaky problem.. to mi normalne povedal servisak. ze niektore kusy uz po 80 tisicoch su znicene... takze som na tom vraj este dobre ;-\
V pohodě, nedávno byl dle číňanů prozměnu jedovatý Mercedes >:D Rusáci najednou usoudí, že cukrovinky Roshen od Poroshenka jsou závadné atd >:D Klaus kolem sebe kope a Babiš je hrůzostrašný jj >:D
Stačí znát Hylomar, patented by Rolls Royce a nepoteče ti ani kapa. Už ke konci totáče se na STK seběhla celá parta a říkali, že je to jediná šáde 120, co má orezlou olejovou vanu. Že tak suchej spodek auta ještě neviděli.
od vlastnich obrovskych problemu se znecistovanim zivotniho prostředí, tak kapitalistum spocitaj kazdou ukaplou kapku oleje.
tuhle demagogii komunisti ovladaji velmi dobře.
nerikam ze vw cas od casu něco neukapne podobne jako vsem automobilkam, ale cinani by si měli nejdriv zamést před vlastním prahem, tedy nevypouštět tolik jedu do rek a do ovzdusi, aby aspoň párkrát za život videli opravdove slunicko
že u VW tiguan mi odešla řídící jednotka a auto nemělo najeto ani 70 tis., tak tomu nebudete věřit. A jako na potvoru se to sype po záruce. Pojem německá kvalita se už používá jen ze setrvačnosti, protože realita je poněkud jiná.
problem vidim v tom ze sa vyraba stale rychlejsie a lacnejsie a viac ide o zisky ako o spokojnost zakaznikov..... kvantita nam nahradza kvalitu..... to mas aj s potravinami takto.... kedysi si mal kvalitny dzem aj med... dnes uz kupis len vodou riedene a Eckami nadopovane gebuzinky
Nikdo z vás si už nepamatuje za komárů parkoviště před panelákama s olejničkama? Jak každej majitel neustále ležel pod autem a něco spravoval?
Nechápete jaký jsou nároky na auta teď a dříve? Jak se změnil styl jízdy, jak je vše rychlejší?
Pak si nezbývá připomenout, že co v autě není se nepodělá. Story o lacinosti jsou ještě lacinější než o čem vypráví.
A kecy o medu nebo džemu? Kdo šetří na tom co do sebe láduje, ten si holt koupí i chemickej roztok místo pochutiny. Ten kdo si váží svýho zdraví pak raději pečlivě vybírá a kupuje potraviny, ne sajrajt.
Zapoměl si, že za totáče bylo servisů 5,5, věčně plno a ještě pochybná kvalita práce a nedostupné díly, takže bylo lepší zajít za Tondou co uměl, dát mu kilo a on ti to vyměnil. Za další kilo si sehnal podpultový díly z mototechny nebo Lojza znal Vencu, co díly kradl v Bolleslavi a levně porodával >:D >:D
co nešlo sehnat vůbec se udělalo ve fabrikách. Úplně běžne GO převodovky.
táta takhle servisoval všem známým 100ky, 120ky a občas i žiguly. Lidi přišli, dovalili díly a on jim to udělal.
Ano, velmi častý GO motoru, převodovky, všude na parkovištích olej. Tak o čem tu sakra pindáme? Jak v minulosti bylo všechno lepší? Jak Franta dělá líp nebo hůř tržních podmínkách než John apod.
V těchhle situacích je tolik proměnných, že to jsou nesmysly.
pamatuju tu dobu
tata mel k 1203 nahradni motor a párkrát ho pritahli na lane a do noci jsme motor menili aby moh rano jet. a to jestli najezdil 30tis za rok, tak to bylo hodne.
zigul byl na 160tis tak zdechlej, ze mirnej kopecek jsme jezdili na trojku
představa jak dřív bylo vse kvalitnejsi sirej bud komousi nebo ti co ještě chodi do skoly
a když ti reknu ze většina z nas tehdy zila v cesku, kde zigul bylo lepsi auto...
a ani na tom zapade nejezdily jen samy 3 litrovy bmw a mercedesy a vetsi lidi tam jezdila autem typu opel kadet, ford escort, Peugeot 205 nebo 309 s typicky 60-80 konmi a snad ještě pamatuješ jak hnily všechny auta od vychodu na zapad bez vyjmky, i když pravda, nektery hnily vic, nektery min a nektery hnijou doted
Hnily, ale jezdily :-) I kdyz podle ceska s vysokou vlhkosti vzduchu a velkymi rozdily teplot se to taky neda moc brat. A stare peugeoty ze 70. a 80. let byly spolehliva auta. Nakonec, spolu se starymi mercedesy dodnes prezivaji v Africe. Ale netreba chodit do praveku. Jeste pred deseti lety se delala spolehliva auta.
Spíš o tom, že lidi to opravovali na parkovišti proto, že to budto nebylo kam dát, nebo že to uměli sami a nechtěli za to plaitit anebo že to dělali někomu jako melouch.
Dřív totiž lidi měli čas, protože už byly někteří ve 3 doma a tak klidně do 7 fušovali a melouchařili.
No a ve fabrikách už si GO dělat nikdo enbude, protože fabrik je tu třetina co dřív a jednak už by jim to nikdo jaksi neumožnil že notabene za pomécí nakradených dílů.
Jiná doba.
Ty by sis dal káru za totáče do servisu, když bys to uměl sám a dělal si ve Fabrice? Proč jako? Když si to mohl mít zadarmo a ještě kvalitněji....
vis co je lidi, co dnes do práce vůbec nechodej, takze maj spoustu casu aby něco fusovali, ale radsi se valej u televize nebo v hospode?
dřív lidi jednak nemeli peníze a jednak to s oficielnim servisem bylo bidny a byl jsi tam vystavenej na milost a nemilost.
pamatuju jak se soused ke konci bolsevismu nasral kvůli tomu, ze si jel do pneuservisu nechat vyvazit kola a oni mu rekli ze ted delaj skodofky, zejtra ziguly a ty jeho kola budou delat az pak, takze nebudou kvůli nemu davat jinou hlavici, tak at si ty kolecka zas nalozi na karku a prijede pozítří.
takze milej soused se na ne vysral a ještě za bolseviku zalozil oficielni pneuservis, kde delal takovy kola, jaky si kdo zrovna prines. a spousta lidi chodila jenom vyvazovat a prezouvala doma montpakama aby usetrili. a to přitom většina tech co za bolševika měli auto byli spise ti majetnejsi..
cas od casu se něco pose... to je uplne normalni a je jedno jestli se jedna o auto, televizi, nebo sroubovak. a dnes je tech věci v aute co se muze po.. mnohem vic nez před ctvrt stoletim.
ridici jednotky navíc nevyrabi VW.
mas proste smulu. navíc to byla nejspis jen nejaka součástka za 10kc, třeba budic can sbernice a ten vyrabej v cine ...
v podstatě nikdo nic nevyrábí, když to vezmu do extrému, ale montuje tam části od jistých výrobců. a má si vstupní kontrolou budto hlídat kvalitu a u věcí kde to enjde monitorengem počtu závad a pokud je % moc vysoké, vyměnit dodavatele nebo mu rázně domluvit.
Mě je v podstatě jako zákazníkovi putna, že problém je na straně Behr Hella, Bosch či Pioneer, podstatné je to, že ta věc nefunguje nebo funguje špatně.
To může takhle křičet každý výrobce, že oni za to nemůžou, že to Valeo, AC Delco, Delphi, Automotive Lightning, TRW, Magnettti Marelli atd.........
zadna součástka nemá spolehlivost 100%.
ani obycejny odpor, natoz polovodic.
zivotnost elektrolytických kondenzatoru, které jsou v kazde elektronice, se udava v pouhych tisicich hodin.
jako výrobce samozrejme muzes zivotnost zarizeni ovlivnit vyberem vyrobce soucastek a materialu, ale vpodstate nemás sanci dlouhodobou spolehlivost v době dodavky nebo navrhu zarizeni otestovat. a ani ten nejlepsi výrobce ti neda jistotu100%.
podivej se na historii raketoplanu, kolikrat se musel start prerusit při odpocitavani, protože něco odeslo a to bych predpokladal, ze tam je to nejlepší z nejlepšího a ještě peclive vybirano.
blabolisti, kteří tvrdi, ze nejake zarizeni ma nebo muze mit spolehlivost 100% jsou uplne mimo
to se mu odesla ridici jednotka u vw, kterých po svete jezdi několik desitek milionu o nicem nevypovida. a taky je otazke, jestli s tim nejel nekde kdy dosli k silnému elektromagnetickému impulsu jako napr. při vybuchu atomove bomby ;-)
Moje zkusenost je, ze neni zmatena, ale ze radi stejne blbe, jako to v aute s manualem radi. Neskutecne to podtaci motor - 60 km/h jsem jezdil zasadne na sedmicku a nepodradilo to ani pri akceleraci (mirne). To pak neni divu, ze Tsi nic nevydrzi
...
To mi taky přijde jako pitomost, kór, když z motoru TSI (mám manuál, ale jel jsem i s DSG) slyšíš, že se mu líbí 1500 a výš. Proto osobně jezdím na 1500 ot/min s minimální zátěží, ale pokud chci přidat, nebo do kopce, tak podřazuju alespoň na 2000 ot/min.
ja nemam problém s tsi jet po rovine 1200ot a i od tehto otáček to vpohode zrychluje.
vyssi rychlost bezne radim uz před 2tis ot.
asi zalezi co mas za motor.
nejakej malej kolovratek musíš logicky vic vytacet
jeden by čekal, že s tím malým kolovrátkem (měl jsem kdysi (2009) Octavii 1.4TSI 90 kW DSG 7°) bude počítat i ta převodovka (v případě manuálu pak ten "Radil" na MaxiDotu), ale to ne, podtáčela to ve tvém stylu a v pohodě to fakt nebylo. Ono je to ale taky i o troše citu pro techniku... ;-)
Neříkám, že to nejede, jen že slyším, že motor má raději 1500 výš... Jinak motor 2.0 TSI CAWB... což je starší verze se 147kW. Novější se 155kW a výš už můžou být poladěny jinak a 1200 jim možná problém dělat nebude. Ale stejně bych raději točil výš, už jen z principu bezínového motoru.
při zatezi urcite, ale po rovine v obci kdy se sotva dotykas plynu to nevidim jako problém.
ale samozrejme, rozjizdet se z 1200ot s plynem na podlaze, to vyžaduje hodne velkou davku technického antitalentu a nezalezi na tom, ze to palubnímu pocitaci nevadi
Ať do VW řežou, když si to zaslouží. Třeba si konečně rozmyslí vyrábět sra.ky jako Passat CC a podobně....
A proč taky patřím k VW haterům? 29 závad dohromady na dvou vozech CC hovoří za své viz níže na moje.auto.cz:
[odkaz]
PS: Teď se do mě klidně pusťte, ale názor nezměním.
To je výsledek těch nesmyslně snížených podvozků, takže auta už z výroby tahají břicho po zemi. Potom stačí dlažební kostka, propadlý kanál apod, na převodovce se objeví prasklinka a únik oleje je na světě.
EK předepisuje všechno možné, ale na předepsaný minimální limit světlé výšky osobních vozů (navrhoval bych 15cm) se "jaksi" zapomnělo... :no:
Jenže s Tiguanem se jezdi jinak a jinde. Takže dostane ran ještě více. A ten problém nízké světlé výšky se zdaleka netýká jen vozů VW. Pro Rusko a Čínu by měly být vozy dole pancéřované. Ostatně jistě si pamatujete, že rendlíky vyráběné v Turecky měly delší péra. Jaký to mělo důvod si asi dovede spočítat každý... :-!
Je úžasné, jakou diskusi to tady dokázalo rozpoutat ;-)
Ked toyota mala problemy s kvalitou, zakaznici jej to zratali - prisli slabsie predaje. A toyota velmi makala, aby vsetko co najskor napravila - zvolavacky, padanie hlav, riesili aj veci, ktore nemuseli atd. Ked sa v japonskom aute/mazde/ usadi pavuk, automobilka spravi bezpatnu zvolavacku, len aby bol zakaznik spokojny... Japonska mentalita si jednoducho zaklada na spolahlivosti a niet nic horsie ako nekvalitny produkt..Tym nemyslim miesance ako nissan, ale japoncami vedene automobilky ako toyota, honda, mazda...
Ked sa nieco pokazi u vw, tak je to nahoda, vadny kus, chyba medzi pedalami a sedadlom , zanedbana udrzba, nikto z VW sa k tomu nehlasi, opravuje sa na naklady, repas turba obhajuje majitel VW na fore ako spotrebny material, este aj vymena retaze je fajn, lebo ved bude mat novu... A s predajmi VW v EU to ani nezamava - rastu a rastu. Chcel by som mat takych fanatickych zakaznikov ako VW v EU.
Dalsia vec je krizovy manazment: ak nastane problem, co u japonca znamena podozrenie, ze nieco by nemuselo byt o.k. pozastavi sa predaj, spravi sa zvolavacka a zakaznik neplati ani cent...
A potom vraj je majitel japonca a podobnych aut fanatik, ktory ohovara europske auta.
Amici uz davno pochopili, ze auta sa nedelia na americke, japonske a europske, ale na kvalitne a nekvalitne... To, co nespravi aspon 150000 km bez vaznej zavady, si nezasluzi podla mojho nazoru nazov auto...
Fakt sa tu naskyta otazka, ze ktori majitelia aut su tu fanatici