Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Panamera: Nová generace v roce 2016

Ve své druhé generaci se má Porsche Panamera představit ve druhé polovině příštího roku.
Zpět na článek
19. 3. 2015 18:21
19. 3. 2015 23:17
20. 3. 2015 07:16
20. 3. 2015 08:34
20. 3. 2015 08:52
20. 3. 2015 10:02
20. 3. 2015 10:42
20. 3. 2015 10:54
20. 3. 2015 11:40
20. 3. 2015 12:37
20. 3. 2015 12:50
20. 3. 2015 21:55
20. 3. 2015 22:31
20. 3. 2015 23:31
21. 3. 2015 08:37
21. 3. 2015 09:15
21. 3. 2015 09:41
21. 3. 2015 09:49
21. 3. 2015 11:39
21. 3. 2015 11:48
21. 3. 2015 12:26
20. 3. 2015 18:44
19. 3. 2015 18:48
19. 3. 2015 18:21
Kombi
Kombi-Porsche? Snad ne. Doufejme, že v reálu bude o chloupek atraktivnější. Vždyť je to Porsche.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2015 23:17
Re: Kombi
Musíš brát že dneska je to spíš Poooorsche takže kombi nepřekvapí
20. 3. 2015 07:16
Re: Kombi
Ale taky tolik nepotěší.
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2015 08:34
Re: Kombi
Doufám že jim dá Audi konečně k dispozici V6biTdi. Když kombík tak v naftě žejo :-)
Avatar - Dinar
20. 3. 2015 08:52
Re: Kombi
Mě by se takový fastback/kombi líbil víc než snaha o 911 se čtyřmi dveřmi.
Ale, než budeš psát o Poooorsche, zkus se raději panamerou svézt. Za volantem tě rozhodně žádné kroužky napadat nebudou, je to jiný svět. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2015 10:02
Re: Kombi
Vo tom žádná. My ale mluvíme vo příšti generaci v kombíku ;-)
Avatar - AUDIRS6
20. 3. 2015 10:42
Re: Kombi
Šuškandy šuškali...ale zatial tomu nic moc extra nenasvedcuje - tej kombi verzii .
Ked sa nad tym trochu zamyslis a uvedomis si, ze Panamera je Luxus-Klasse, tak by to bolo viac nez prekvapujuce, ze by zrovna Porsche v tejto triede uviedlo kombi karoseriu ako prve na svete. I ked defakto asi to bol prvy luxusny fast/lift-back :-)
Co sa motorov BiTDi tyka - netusim, ci sa uz niekam posunuli s jednaniami s Audi. Podla mna sa caka na dalsiu generaciu tychto motorov aj s E-Laderom a ak sa im podarilo ponuknut Audi nieco na barter, tak je to ocakavatelne. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2015 10:54
Re: Kombi
Fandové Audi volaj po kombi A8 už dlouho, tak proč jim to nesplnit skrz Porsche Panamera ;-)
S tim motorem mi to přijde fakt trapný. Ale s tou novou generací s de facto triturbem máš asi pravdu, ta by mohla bejt docela zajímavá :-)
Avatar - AUDIRS6
20. 3. 2015 11:40
Re: Kombi
Co zase trapne s motorom ?! Ved je to motor Audi. A pokial prof.Dr. M.W. nepovie dajte, tak im ho dat nemusia. chapes ? >:-[]
Stale predpokladam, ze tie motory budu nakoniec vo viac verziach: 1 turbo + E-Lader a 2 turba + E-Lader. Preto aj cakam, ze za nejaky ten rok tu budu 3 verzie V6 TDi, pricom zakladna bude bez E-Ladera, stredna bude taka silnejsia nahrada aktualnej 272 PS verzie s este lepsou krivkou vykonovych parametrov a nizsiou spotrebou, no a verzia s 2 turbami a E-Laderom bude zrela do vrcholnych modelov a necudoval by som sa takej RS Q5 TDi, alebo S6 TDi.
Co sa A8 Avantu tyka - _MT_ tu naposledy spominal ako to ratali, ze by bolo treba predavat cca 10 000 ks rocne, aby sa im to oplatilo. Ked si pozries ceny Porsche Panamera, uvazis vyrobnu cenu jej vs. A8, zistis, ze to Porsche ma uplne inu marzu a teda ze im by stacilo aj o dost menej ks / rok predat. Otazka je, ci sa to fakt odvazia. Predaje Panamery za min. rok ma doslova sokovali, ked som videl, ze sa jej predalo viac nez 7er ( len uz neviem ci to boli cisla EU ci svet...). Takze ekonomicky to paradoxne im moze davat vacsi zmysel nez Audi.
Ved nic, za cca 2-3 roky sa uvidi...
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2015 12:37
Re: Kombi
Furt nechápu :-)
Technika se sdílí napříč portfoliem VW no problem ale fakt povedenej motor do Porsche nedáme? Takže v levnějšim horšim autě je a v lepšim se značkou Porsche ne? Fakt nechápu a fakt je to trapný
Panamera je skvěle vymyšlený a fantasticky výdělečný auto. Proto přece taky bylo nutný převzetí značky před rozjezdem prodejů. Uvidíme možná i dřív, mě by kombi verze vůbec nepřekvapila
Avatar - AUDIRS6
20. 3. 2015 12:50
Re: Kombi
Prosim ta, o akom horsiom aute to zase tliachas ? 8-s
Co si myslis, Nemci povazuju za viac Nemecke A8 alebo Panameru ?
A tvrdi nejaky nemec v nejakom teste ze Panamera je jednoznacne lepsi voz ?
Uz sa prosim ta oprosti tvojej nenavisti k OOOO a zacni rozmyslat trochu inou optikou:
Aj velky sef Dr.Prof. M.W. pribrzdil uvedenie A4 v prospech Passatu. Keby chcel, tak proste prikaze a Audi poskytne Porsche vsetky motory o ktore by Porsche prejavilo zaujem. Situacia je ale trochu ina: Audi je "dizlovejsie" a preto im tento naskok chce asi nejaku dobu este nechat. Ak sa mu bude zdat, ze zakaznici Porsche chcu viac naftakov, tak im ich asi aj casom ponukne. Zatial sa mi ale nezda, ze by 3.0 TDi bol dominantnou motorizaciou Panamery. Predsalen je to sportova "limuzina" a tam tipujem vacsi zaujem kvalitnych Porsche benzinov.
To len ty vo vsetkom hladas konspiracne teorie 8-s
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2015 21:55
Re: Kombi
Co to zase tlacháš vo něčem německym? >:D
Mluvim vo lepšim a horšim autě. Třeba vo Panameře která V6BiTdi mít nesmí a třeba tuctovym A6 kde je. A vymejšlej se trapný výmluvy že se do toho vo třídu většího auta motor nevejde. To je prostě na hlavu
3.0 Tdi určitě nebude nosnou motorizací. Teda v Evropě možná ale celosvětově ani náhodou. A nemluvim vo žádnejch konspiračních teoriích! Řikám že to je zvlášť u firmy kde se bez problémů sdílí vod Seatu po Audi dělat s jednim povedenym motorem výjímku blbost.
Avatar - AUDIRS6
20. 3. 2015 22:31
Re: Kombi
Zavolas M.W.-mu ty, alebo ja ? >:D
Aby ti bolo jasne, preco ten motor este nedostali... >:D
Ze zrovna ty preferujes naftu do Porsche... :-O - fuj, hanbi sa !!!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
A ta "tuctova" A6 je len proste chudiatko konkurent takej 5er, ktora ako asi vies podobny motor ma... A nebolo to raz, co si sa tomu smial(a) ze az po neviem kolkych rokoch prisla odpoved z Ingolstadtu :-! Tak co sa ti nepozdava ? Panamera asi ten motor nepotrebuje a mozno by to brali ako poskodenie jej imidzu - v aktualnej generacii, ked si uvedomis, ze ake to bolo riziko po sportovych modeloch a uz medzicasom uspesnom SUVcku vypustit do sveta 5 dverovy 5 metrovy liftback !!! Uz len toto bolo riziko !
Ustali to, vypoculi si aj kritiku a idu dalej. Je pravdepodobne, ze v EU by sa uzivil aj dalsi naftak, ale asi to malo nejake opodstatnenie.
A co sa zdielania vsetkeho v ramci koncernu tyka:
Prevo nema O III DCC, Superb nebude mat TFT displej, HUD...?
No lebo na to ma vedenie iny nazor. Tak isto maju aj iny nazor na to, co by malo byt pod kapotou Porsche. :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2015 23:31
Re: Kombi
Snad mu radši zavolej ty :-)
Určitě nepreferuju ale když už do takovýhohle auta nafta tak tu nejlepší. Holt třeba v příští generaci. A6, MB-E a 5ka sou dneska bohužel už spíš tuctový auta. V Evropě to navíc potvrzuje jejich nejrozšířenější motorizace dvoulitr čtyřválec nafta 8-s
Proč nejnižší značka koncernu nemá stejnou výbavu se dá eště pochopit, proč dražší a pro mě ta nejlepší co koncern má nesmí mít to co levnější značka a modely fakt ne ;-)
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 08:37
Re: Kombi
Skus si najst, kolko % 5er, A6 a E-Klasse sa preda s akymi motormi realne... :-!
5er dava zmysel aj v R4, lebo aj s nim sa kombinuje X-drive. E-Klassa momentalne netusim, ale tam asi bude tiez riadne % predstavovat 250 CDi, teda ano - R4.
Ale zrovna A6 kedze sa predava v drvivej vacsine ako quattro a spomenies si na posledny FL, tak zistis, ze ku quattru su len V6 motorizacie ;-) Takze aspon co sa tyka A6, tak obavy za nejaky "prehnany vyskyt" R4 nemam. ;-)
To co pises s tymi R4 plati tak pre strednu triedu.
A co sa "najlepsej" znacky koncernu tyka - tam by som bol opatrny ;-) - technicky mozno - aj tam si este dovolim polemizovat s rovnocennostou s Audi. ( predsalen sa pocas tej bohatej zavodnej historie -rely, DTM, LeMans a WEC... ) nieco naucili. ;-)
A ak to mam brat ze najlepsi - ako ten, kto dokaze predat auto za najvacsiu cenu, tak potom sa musis pozriet do UK a FR - Bentley a Bugatti ;-) To uz hadam ani ty so mnou rozporovat nechces...ci ? :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 09:15
Re: Kombi
Ne bohužel to už platí i pro vyšší střední. Samozřejmě mluvim vo Evropě ;-\
Průměrnej prodanej objem u Audi je 2069 cm3 u MB 2215, u BMW 2291. Tolik k tvý představě že u A6 je to jinak [odkaz]
Bugatti mě nikdy nebralo tak jak by tak drahý auto mělo asi brát, Bentley tam bych ve vteřině šel do Continental GT V8 S
Ale nejradši mám stejně Porsche :yes: :-)
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 09:41
Re: Kombi
Mna z teba drbne >:D
Preco vzdy musime pisat aj niekolko dni, kym sa zhodneme ??? >:D
Ok - Bugatti - je to Luxus, ale technika defakto all-in z koncernu - kto co mal, to dal a vdaka tomu bol Veyron nakoniec aj hotovy a uzil si svoju slavu. Ci zasluzene, to necham na inych, mne sa vyslovene ze az nepacil :-! Ale ako vidis, tych 450 kupcov za cenu 1m € et+ sa naslo a ide sa dalej...
Bentley - to je pre mna zatial este na hodne dlho len nesplnitelny sen... :'-( :yes:
A Porsche ? - keby mi pred domomo zastavila Carrera GT s hardtopom a notarsky overenou plnou mocou na prepis na mna... >:D >:D >:D >:D :yes: Tam nieje o com !!!! :yes:
Ved klidek, pohodicka...hadam sa nejako dohodnu a budu normalne spolupracovat a nie len stale medzi sebou sutazit ( i ked prave v tom je ta krasa - sutazivost je "motor" pokroku a vyvoja !!!) a ak sa im podari nieco medzi sebou vybartrovat, tak sa dockas aj ty "adekvatnej" naftovej motorizacie v novej Panamere.
Len ked mi to este stale moc neide dokopy...Porsche a diesel... :-! 8-s
a keby len to... - co nevidno aj Bentley a diesel !!! :-O :-!
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 09:49
Re: Kombi
Ok s Bugatti sme na tom stejně. Je nás 7 a čtvrt miliardy, 450 troubů se najde vždycky [odkaz]
I s Bentley sme na tom taky stejně
S Porsche fakt neni o čem :-)
Zrovna koukám na poslední čísla evropskejch statistik a Audi prodalo 33% vozů 4x4, možná tě potěší že BMW jen 30%. Audi s průměrnym výkonem 121kW, BMW 135 kW, MB 126kW. BMW i Audi s naprosto shodnym průměrnym počtem válců 4,4 ;-)
Kdyby ses chtěl trápit tak tam je všechno včetně průměrnýho zrychlení benzínů i dieslů atp. :-)

[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 11:39
Re: Kombi
Fig. 5-11 Passenger cars:Number of cylinders by segment:
podla grafu tam vidim cca 4,75
to je jediny relevantny udaj pre vyssiu strednu triedu a aj to je za rok 2013...
Pocet valcoc v nej bude mat A6 nadpriemerny, nakolko vies, ze sa jej preda vyse 80% quattro ( v CR 90% ) a tam je aktualne moznost len s V6 a viac. Takze tuto temu uz odpiskaj, tam ma Audi jednoznacne najprestiznejsie cisla zpomedzi D3.
A ako vidis, V6 v Audi rozhodne nekonci - ba naopak - prefekcionistickou pracou inzinierov sa podarilo urobit V6 TDi tak dobru, ze vykazuje v NEDC EU cykle lepsie cisla v A6 3.0 TDi quattro ( 160 aj 200 Kw rovnako ) nez Passat 2.0 BiTDi 4 Motion. ;-)
Dalsi vyvoj s E-Laderom tie cisla este zlepsi, takze V6-ky vo vyssej strednej a dovolim si tvrdit ze aj v strednej triede ( A4, A5 ) sa tak rychlo nestratia. ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:48
Re: Kombi
To je myslim prodiskutovaný téma který se nijak zvlášť nemění. Z aktuálního pohledu bych dal pro výkon BiTdi z Passatu furt eště přednost V6, u nižších výkonu R4.
Buď si jistej že se rychlo stratia, teda během jedný generace je konec. Jestli to u nějaký značky bude vo 2-3 roky dýl nebo dřív vpodstatě nehraje roli. Já jedno zajímavý auto naplánovaný mám a protože mám špatný zkušenosti tak neprozradim. Ale když to dotáhnu tak dám vědět :-)
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 12:26
Re: Kombi
V6 sa Audi vo vyssej strednej ( ale aj strednej ) este peknych par rokov nevzda.
A co za auto to ma byt ? :-O
Ak to nechces verejne, kludne SZ... ;-)
20. 3. 2015 18:44
Re: Kombi
Mně se tedy "Sport Turismo" líbí víc než klasická Panamera. Jsem proti kombíkům tak trochu zaujatý, ale pokud s tím zadkem něco neudělají (možná pro příští generaci nebudou klást takový důraz na prostor na zadních sedadlech), bude pro mne přijatelnější. Lepší než snaha o klesající linii za každou cenu. Díru jak vrata od stodoly bude mít v karoserii tak jako tak.
Avatar - lejbl
19. 3. 2015 18:48
mmm
sedan nebude konecne?
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2015 18:58
hatchback za 3
tomu říkám hothatch :-)
Rozbalit vlákno
0