Novinky
Nerozumiem fotogalerii. Vyber par foto 2 roznych generacii.... :no: Trosku sa tu ktosi ponahlal a pointa usla...
To kombi na fotkách opravdu vychází z předchozí generace Commodoru, který byl evropskému Opelu Omega i očividně podobný. Jak bývá u některých automobilek zvykem, tak se karoserie combi vždycky o generaci přeskakuje. Bylo to třeba i evropského Kadetta ještě s náhonem na zadek, nebo u Escortu z téže doby. V Japonsku to bývala taky běžná praxe třeba Nissan Bluebird, Sunny atd... Jo a v Evropě by se tohle auto mělo prodávat jako luxusní Bitter Vero. Ale to je zase jiná písnička.
Ale to kombi vyzerá ako keby to ani nebolo rovnaké auto. 😉
[odkaz]
Podvozok Omegy je o generáciu dozadu a možno práve ten kombík na nej stojí.
JO BTW. ozyvalo se loni ze Holden muze vyvinout "malou" RWD platformu - tj. auto velikosti Oktavky, ktere mnelo navazat na puvodni Toranu a objevit se i jako Cevy.. atd a mozna i Opel coz by byla parada. Ale v soucasne situaci se to stane asi tezko......
BTW. Nechapu GM proc Commodora nevyrabi/nedovazi i do Evropy jako Omegu - zajem by byl - viz vyse.... s nejakym rozumnejim motorem... 2.0 turbo, 6V Diesel.... kdyz byl vyvujim ve verzim s volantem na abou stranach.... Jo prototypy s temito motory uz jezdi vice jako rok.
Proste GM (a Holden) se brani a moc nemysli na to co zakaznici pozaduji.... chtaji si udrzovat tradici "velkymi V6 a V8.... ale kdyz to chce stale mene lidi, nevidim duvod proc na nakup do supermarketu potrbuje zanska 200kW V6......
Jinak platforma to je, ale i kdyz to na sedanu neni tak videt jako na kombi, tak je to porad puvodni skelet omegy. Podvozek se da vylepsovat, stejne jsou to dneska jenom zavesy.
[odkaz]