Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500XL: Italové chystají vlastní Qashqai

Italská značka Fiat v současnosti nabízí dva crossovery. Doplnit by je měl třetí takový automobil.
Zpět na článek
21. 3. 2015 15:09
21. 3. 2015 21:19
22. 3. 2015 00:19
22. 3. 2015 13:55
22. 3. 2015 19:58
22. 3. 2015 10:03
21. 3. 2015 21:51
22. 3. 2015 13:56
21. 3. 2015 16:26
21. 3. 2015 17:53
21. 3. 2015 15:27
21. 3. 2015 17:50
21. 3. 2015 18:12
21. 3. 2015 19:01
21. 3. 2015 21:07
22. 3. 2015 00:31
21. 3. 2015 17:37
21. 3. 2015 17:46
21. 3. 2015 19:00
22. 3. 2015 00:36
22. 3. 2015 00:36
21. 3. 2015 21:15
21. 3. 2015 22:20
22. 3. 2015 00:44
22. 3. 2015 00:41
22. 3. 2015 08:14
22. 3. 2015 09:53
22. 3. 2015 10:45
22. 3. 2015 22:23
22. 3. 2015 22:48
22. 3. 2015 23:04
22. 3. 2015 23:29
23. 3. 2015 05:48
22. 3. 2015 00:46
21. 3. 2015 22:58
21. 3. 2015 15:09
500 ABCDEF
Zachvíľu im už nebudú stačiť písmená abecedy na pomenovanie všetkých variantov 500.
Rozbalit vlákno
22
21. 3. 2015 15:15
Re: 500 ABCDEF
dnes som bol na DOD vyskusat Xko. Auto vyborne, pekne, moderne ale relativne dost drahe (ale to aj konkurencia v tejto triede). Pozitivum je, ze uz je v cenniku zaradeny aj 6st TCT automat k benzinu 1,4T.
Zabila ma ale informacia, zevraj Freemont konci...... ten šašo v svetriku zabije Fiat podla mna do troch rokov uplne.
21. 3. 2015 15:53
Re: 500 ABCDEF
Freemontu by bola škoda, známi ktorý ho má si ho nevie vynachváliť ako poctivý kus auta za dobré peniaze. Nevieš, končí teda aj Dodge Journey, alebo ho len Fiat prestane rebrandovať?

P.S. A možno končí len názov Freemont, a budeme to mať Fiat Grande 500 XXL. >:D
Avatar - Ja Prvni 123
21. 3. 2015 16:02
Re: 500 ABCDEF
taky jsem tam byl.. a mně to teda drahý nepřišlo. Jediný srobnatelný je 1.4 turbo s dvouspojkou... a tak je rozdíl 2.000,- slovy dva tisíce.
Yeti na konci životnosti, s motorem s nevalnou pověstí... a dražší příplatkovou výbavou... proti novince, svěží a útulné. S osvědčeným motrem - a dobře, dvouspojkou ještě neověřenou.

Mně to teda přišlo jako 1:0 pro Fiata.
;-)

Jinak už jsem to psal mockrát: ten název mi nesedí... ale to auto je fakt příjemné.
A na druhou stranu lepší třikrát skoro stejnej název pro různý auta... než tři názvy pro víceméně stejný auto.
;-)
Avatar - Jaros71
21. 3. 2015 21:19
Re: 500 ABCDEF
OPEL MOKKA by byl lepší volba.
FIAT se designem předvedl a konečně je nějaká mutace 500 pěkná!
Jen to zabíjí nesmyslná cena.
Dopadne asi jako Sedici...prodeje byly mizerné a bratrského Suzuki SX4 se prodávalo 10* tolik.
Snad nezruší tradiční Punto. Další derivát 500 by byl velký omyl.
To auto nekupují jen ženské.
Avatar - Ja Prvni 123
21. 3. 2015 21:33
Re: 500 ABCDEF
Co je na té ceně nesmyslného?

Popravdě, chystám se ho koupit... a cena mi přijde úplně v pořádku.

Jak říkám - reálně poskládané auto vyjde levněji, než Yeti - a to má sněhulák vadnej motor...
Avatar - Jaros71
22. 3. 2015 00:19
Re: 500 ABCDEF
OK , s Fiaty jsem jezdil 20 let..
Motoricky vždy skvělé , prakticky bez problémů.

Klidně bych si Fiat zase koupil.
Jenže ne za cenu německého nebo japonského auta.

Za podobné peníze máš Mokku , Kaškaj , SX4 Cross...atd.

A mají i zavazadelník! ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2015 09:22
Re: 500 ABCDEF
no a v tom se právě asi rozcházíme - proč ne?

Pro mě je to lepší auto... takže dokud není dražší, tak je to OK... a ono je levnější, jen o málo.
A přitom je spolehlivější, servisně méně náročné, na opravy levnější a uživatelky příjemnější.

Já prostě nevidím problém.

Ale je to můj pohled - nikomu ho nevnucuju.
Avatar - miromen
22. 3. 2015 13:55
Re: 500 ABCDEF
"A přitom je spolehlivější, servisně méně náročné, na opravy levnější a uživatelky příjemnější."

Ty si prostě komediant.
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2015 13:56
Re: 500 ABCDEF
Ne, to nejsem.
Ale jezdim obema - takze muzu realne srovnavat.
22. 3. 2015 19:58
Re: 500 ABCDEF
Pokud se opravdu chystáte koupit 500x tak gratuluji, také o něm uvažuji... časem.. pro drahou polovičku. Ale počkám až si to sedne a nebude to taková novinka. Ale i tak si myslím, že vzít dneska "opening edition" se nemusí opakovat a s tou výbavou je to paráda. S fiaty mám pár zkušeností a kecy o "německých anebo japonských" autech mě neberou. Nejsou v ničem jiná. Oproti dnešnímu fiatu možná i horší (hlavně němci, japonce nemohu soudit). Každopádně nejste sám kdo to něm vážně uvažuje. Já také...
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2015 22:06
Re: 500 ABCDEF
To jsem rád.
Po tom týdnu tady napíšu něco na blog... objednal jsem si bezin, tak uvidíme.

;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 3. 2015 22:25
Re: 500 ABCDEF
Asi taky gratuluju :-)
22. 3. 2015 10:56
Re: 500 ABCDEF
Kufor objemu 356L v Mokke je urcite minimalne 2x tolko ako 350L v 500X >:D

Za podobne peniaze mas SX4 Cross....ano, v priemere slabsie auto a to sa oplati >:D
22. 3. 2015 10:03
Re: 500 ABCDEF
Místa Punta bude 500 Plus a to příští rok.
21. 3. 2015 21:51
Re: 500 ABCDEF
Model na konci životnosti je právě naopak velké plus. Netrpí porodními bolestmi a všechny zásadní konstrukční problémy by měly být vychytané a odladěné. Naopak kupovat novinku je ruská ruleta. I to nešťastné HTP se škodovce před koncem životnosti podařilo odladit >:-[]
(popravdě mi z koncernových motorů není nic sympatické, uvidí se co předvedou nové TSI s řemenem. vybírat auto na nájezd do 15-20k ročně, tak je z koncernu HTP nejžhavější adept)
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2015 09:23
Re: 500 ABCDEF
tohle napsaat o autě s původním TSI motorem,kterej má objektivně životnost tak 80 až 100 tis km, při slušném zacházení... to teda chce už docela silnej žaludek.
Avatar - miromen
22. 3. 2015 13:56
Re: 500 ABCDEF
To nebyla řeč o Fiatu.
21. 3. 2015 16:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
21. 3. 2015 16:31
Re: 500 ABCDEF
jo jo, k tomu jsem se ani nevyjadřoval.

Podobně jako - co bylo nářků, když Fiat s Freemontem přišel!
A teď zase budou nářky, když odejde?

Jestli odejde...

;-)
Avatar - Ada je zase tady
21. 3. 2015 17:31
Re: 500 ABCDEF
A možná že by to nebyla žádná velká škoda :-!
21. 3. 2015 23:15
Re: 500 ABCDEF
Najviac by si urcite plakal za Renaultom.
Avatar - pelikoš
21. 3. 2015 15:27
jojo
Nissan Qashqai je jen jeden :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ada je zase tady
21. 3. 2015 17:32
Re: jojo
To je fakt. Komponenty od rendlíku s programově zkrácenou životností to asi pod kapotou mít nebude. :-!
Avatar - pelikoš
21. 3. 2015 17:50
Re: jojo
elce, pelce,
láry, fáry,
kecy, prdy, beďary...
21. 3. 2015 18:12
Re: jojo
a to je kolko? lebo moji znami uz maju renaulty 12 rokov a furt nic a su rozhodnuty ist do noveho :-! alebo poznam aj takych co vymenili o2 za dve sandera tak neviem asi mas zlu karmu a ani sa nedivim a pamataj lepsia picha na kapote ako cocot za volantom ;-) neches jednosmernu leteku niekde do sirie? ach jaj s tebou sa ten zivot zahrava :'-( chudak stary senilny :'-(
21. 3. 2015 19:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
21. 3. 2015 21:07
Re: jojo
Tady patrikzx nekoho pobizi se odstehovat a ty se neozves? Kde je tvoje objektivita?? >:D >:D
22. 3. 2015 00:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
21. 3. 2015 17:28
FIAT je jen o trochu lepší značka
než firma rendlík a spol. Takže když společně se Suzuki udělali SX4/Sedici, tak zatímco SX4 se prodávala dobře, Sedici byl víceméně propadák. Důvod je jasný - nedůvěryhodná značka. Pokud dnes udělají menší SUV na zaplnění prázdného místa po Sedici a dají mu značku Fiat, bude se obchodní neúspěch opakovat. Stejné je to s Fiat 500 nuovo, který byl na začátku miloučkým retro vozítkem, ale jakmile ho začali nafukovat, tak výsledek hořkne :no:

Některé automobilky by pro svůj obchodní úspěch udělaly lépe, pokud by svoji chráněnou známku pro negativní konotace u zákazníků raději poslali do muzea... :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - vabis
21. 3. 2015 17:37
Re: FIAT je jen o trochu lepší značka
To sice hořkne, ale Italové když moc chtějí, tak umějí. Tipo bylo držák o TurboStar nemluvě.
21. 3. 2015 19:56
Re: FIAT je jen o trochu lepší značka
Kde jsou tu casy? To Fiat jeste vyrabel velka auta, na kterych si asi nejvic znicil povest.
Pri uvedeni myslim Arduina, nebo neceho podobneho autori hrde uvedli Made in Italy a nasledne se strhla boure prispevku od uzivatelu, ze si nemysli, ze Italy je neco jako Germany a hadali se co je lepsi Cina nebo Italy. Italove jsou asi hrdi na svou krajinu, ale u zakazniku to moc pochopeni nema.
Avatar - ladsla
21. 3. 2015 17:52
Re: FIAT je jen o trochu lepší značka
Sedici byl neprodejný kvůli špatně nastaveným cenám, stejné auto u Suzuki bylo úplně jinde.

a tož tak
21. 3. 2015 18:06
Re: FIAT je jen o trochu lepší značka
No a to je o tom vnímání trhu, marketing Fiatu to nezvládl a nasadil ceny vysoko a to se mu vymstilo. No u 500L je to podobně, ikdyž o chlup lepší ;-) Za rok 2014 prodaných v ČR 1045ks - je to málo nebo moc? Fiat je více méně vnímán jako low end s nevalnou pověstí a servisem v ČR.

Nicméně věřím, že novodobá auta s tím nemají nic společného ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
21. 3. 2015 20:14
Re: FIAT je jen o trochu lepší značka
hmm.. ale to je problém spíš Čechů, než Fiata... že jsme tak náchylní na vymytí mozků a řídíme se víc reklamou, sousedama a hlasem hospody, než vlastním rozumem.

;-)
Avatar - Kuski
22. 3. 2015 15:24
Re: FIAT je jen o trochu lepší značka
Fiatů 500L prodaných v roce 2014 a to 1045ks, je nejepší výsledek mezi malými MPV
22. 3. 2015 16:33
Re: FIAT je jen o trochu lepší značka
No neni, před ním je ještě iX20, Roomster, B-Max a Meriva ;-)
21. 3. 2015 18:30
Re: FIAT je jen o trochu lepší značka
Myslíš tím FIAT 500L, který s přehledem vládne segmentu malých MPV? Před druhým v prodejích má prodeje vyšší o 45%?a navýšení ročního prodeje o 26%. Je to ten 500L o kterém mluvíš?
21. 3. 2015 19:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 17:37
freemont
o konci Freemontu mi to povedal kamarat predajca ako zatial neoficialnu ale hotovu informaciu. Tym padom fiat nema co ponuknut 4-5clennym rodinam, kedze nie kazdemu je Living po vôli a neda sa nakonfigurovat s normalnym motorom a automatom.
A ze ten panko v svetriku je šašo - na tom trvam. Kym neprisiel, Fiat bol pojem a vyrabal auta, ktore boli predajne vacsi uspech ako dnes. Okresanie modelov na radu 500 a vyhlasenie, ze Fiat uz nebude masova znacka je podkopnutie stolicky pod sibenicou.
Rozbalit vlákno
40
21. 3. 2015 17:46
Re: freemont
a nepride dodge dart?
21. 3. 2015 19:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 20:47
Re: freemont
Gilgite, nějak to podložíš, nebo jen zase plácání, jako obvykle?
21. 3. 2015 21:21
Re: freemont
odpovím já pro všechny minulé a budoucí rýpaly:
Marchionne přišel do Fiatu v roce 2003, takže Evropský podíl Fiatu v roce 2003 vs 2014+evropská konkurence Fiatu vyjma VW Group:
Fiat: -0,97%
Ford: -1,15%
Citroen: -1,67%
Peugeot: -2,27%
Opel: -2,52
Renault: -3,84%
Avatar - Ja Prvni 123
21. 3. 2015 22:03
Re: freemont
No, jestli ono ale není důležitější, že za rok 2004 (kdy popravdě Marchionne na pozici CEO nastoupil) měl Fiat ztrátu 730 milionů €... a za rok 2010 vykázal zisk cca 600 milionů € a za rok 2011 - tedy poslední před připojením Chrysleru pak 1.651 milionů €... ano, jednu miliardu, šestsetpadesát jeden milion euro... tak jestli tohle není úspěch, tak už nevím.

A že to dokázali při nižších prodejích je jen dobře. Planeta je už teď plná plechovek a není nutné ji zahlcovat dalšími rychleji jen proto, aby firmy víc vydělávaly...

Jo a zisk skupiny FCA za rok 2013 ( zatím poslední známý) je cca 3,4 miliardy €... čistý 2 miliardy po zdanění... takže jo, je to fakt patlal ve svetru...
:-P

Howgh.
21. 3. 2015 22:20
Re: freemont
Já mám Fiat rád i Marchionneho, jen jsem to chtěl slyšet od Gilgita, ten by nám to všem vytmavil a ještě si kulantně zanadával, jací jsme volové. :-!
22. 3. 2015 00:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 3. 2015 00:25
Re: freemont
To spíš byla reakce na tu masovost a jak dneska nic neprodávají a ostatní prodávají miliony aut. Souhlas o peníze jde na prvním místě a o to víc si zasluhuje spíš uznání, než opovržení. A chce to vidět souvislosti ;-)
Avatar - Barrichello
23. 3. 2015 09:43
Re: freemont
Neboj, on vám ten zisk pojede dolů, fiatu pekelně, ale opravdu pekleně ujíždí v USA vlak.

Pentastary na motory GM nestačí už ani omylem, sou absolutně ve všem horší - menší výkon, horší spotřeba, nemaj vypínání válců, nemaj přímý vstřik, emise horší.....

9st. převodovky sou omyl a nefungují jak mají a 6ti a 8st převodovky maj už dnes všichni, palubní systémy, dispelej a infotaiment má Chrysler taky daleko horší, omezená paleta modelů, zastaralé modely Town and Country, Caravan, neúspěšný Dart, kterému prodeje narostly jedině díky ukončení Avengeru, jinak by to byl úplně propadák, neúspěšný Viper, který nemá prodejní porčty ani na ty nejdražší verze Corvette, klasické, ale leta nemodernizované V8 HEMI, 3 modely u chrysleru sou výsměch, víc modelů má i Lincoln >:D

A jestli tohle chtěj yměnit, tak musí ale krutě investovat a obří balík.

Jeep je sám o sobě nezachrání
Avatar - CommonUser
23. 3. 2015 10:27
Re: freemont
Zdroj ?
Aby tie zisky netahalo len Ferrari a Maserati... pretoze zabita Lancia, oholena ponuka Fiatu ci Alfy na nic podobne neukzauju.
22. 3. 2015 00:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
21. 3. 2015 21:15
Re: freemont
Ano Gilgite - na cem si trvaji ostatni je jedno, jedine spravne je to, na cem si trvas ty >:D >:D
21. 3. 2015 21:17
Re: freemont
Zřídka kdy má pravdu, ale na tom nesejde, vždycky se těším, až začne to lynčovaní, >:D občas si taky rád kopnu do Toppera, ale ten se poslední dobou zlepšil.
Avatar - centrum
21. 3. 2015 22:20
Re: freemont
prečo lynčovať? toho darebáka Gylgita by na divokom západe zavesili v meste na najvyšší strom ako zaslúži 8-s :-!
22. 3. 2015 00:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 3. 2015 00:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
22. 3. 2015 08:14
Re: freemont
A tu skutecnost urcís ty, jelikoz jsi neomylny ;-) Ten prostacek zrovna od tebe sedi >:D >:D
22. 3. 2015 09:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
22. 3. 2015 10:20
Re: freemont
Fakt nikdo neurčuje? :-)
22. 3. 2015 10:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
22. 3. 2015 10:54
Re: freemont
Tebe to srovnání se zakladatelem Spolku přátel Ruska nějak dostalo >:D
To mi teď budeš řikat Kylie už navždycky :-)
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2015 11:43
Re: freemont
bral bych to jako poklonu... to děvče o autech fakt dost vědělo.
;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 3. 2015 21:08
Re: freemont
Vyřídim :yes: :-)
Zrovna včera psala že byla na [odkaz] a prej slabý a za houby prej stála i letošní Ženeva
22. 3. 2015 22:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
22. 3. 2015 22:26
Re: freemont
Co to zase meleš? Tobě fakt vod toho srovnání s Vyvadilem přeskočilo >:D
A jestli mám věřit tobě že letošní Ženeva byla fenomenální nebo Kylii že byla slabší než minule tak to je fakt snadná volba. Nápověda: Dám na toho s kym mám stejnej názor na anexi Krymu :-)
Avatar - AUDIRS6
22. 3. 2015 22:48
Re: freemont
pozeram, ze este nemas dost >:D
kasli na to uz prosim ta, a ak mas zaujem tuto frasku nejako dat na uveritlnu mieru, tak popros Kylie, nech sa tu ukaze, budem mat aj ja dusicku na mieste, ze nezijem v klame. ;-)
22. 3. 2015 23:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
22. 3. 2015 23:10
Re: freemont
Za houby stál Autosalon Salzburk, letošní Ženeva byla slabší než dřívější ročníky. A jo z vás dvou dám radši na toho s kym sdílim názor na anexi Krymu. Až přestaneš bejt v týhle šílený křeči tak si to přečti eště jednou třeba to pochopíš ;-)

Takhle narychlo sem žádný hodnocení letošní Ženevy nenašel ale když mrknu na to místní [odkaz] že nejvíc zaujala Kia Sportspace Fabia v černočervený nebo Mazda CX-3 a Seat 20V20 tak nepřekvapí že Kylii to přišlo jako slabší ročník >:-[]
Avatar - AUDIRS6
22. 3. 2015 23:29
Re: freemont
Ku Kii som si vybudoval vcelku pozitivny vztah.
Nechcem to nejako precenovat a pausalizovat, ale Peto si tam robi fakt dobru robotu :yes:
Defakto len pokracuje, kde s Audi prestal, a ak sa na to zadivas poriadne a na to, ako sa snazi aj do interierov vniest Nemecky poriadok a kvalitu, bude ( ak uz teda teraz nikto nebere ) ich fakt treba zacat brat vazne ! :yes:
Teraz ide o to, ako proeuropsky sa postavia k ponuke pohonnych jednotiek pre novu Optimu. Ak bude silna nafta, 4x4 a planovany kombik sa bude hodne podobat na Sportspace, tak uspech je defakto zaruceny. Co znamena zaruceny ? - no niekolko nasobne vyssie predaje oproti aktualnej Optime si viem predstavit. Jasne ze nebude hned atakovat Passata, Mondeo, Supa, Insigniu...ale take "best of the rest" by mohla byt....a casom aj viac.
Na rovinu - keby stal Sportspace vedla Prologue Avantu, asi by som im venoval rovnako vela casu ! ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 3. 2015 23:36
Re: freemont
Já bych s tim snad i souhlasil ale tipuju že Kylie s Buřtíkem stánku Kia moc pozornosti nevěnovali :-)

A rozhodně nehodlám dělat drama z toho jestli byl letošní ročník trochu slabší nebo ne
23. 3. 2015 05:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2015 13:23
Re: freemont
Ty snad fakt musíš bejt ten Vyvadil, jinak taková křeč neni možná [odkaz] [odkaz] >:D
Bavíš jak mě posíláš na kurzy vaření máš hysterák a děláš aféru jen z toho že Kylii nenadchnul autosalon v Ženevě a zklamal v Salzburku ale tobě se říct nic nesmí :yes: ;-)

Použiju tvuj přístup: Kde sis přečet že Kiu Sportspace Kylie s Buřtíkem vidí jinak? Najdi to nebo tě budu brát za naprosto neseriozního slintala. Jak chutnaj vlastní metody? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 3. 2015 23:08
Re: freemont
To fakt nevim jestli můžu slíbit. Holčičky sou někdy zásadovější než my a ona je jejich královna :-)
Ale už jsme se bavili že by mohla napsat něco vo jejim novym autě tak to bych moh zkusit naťuknout
A s těma výstavama to nebyl vtip nevim co se na tom Gilgitovi nezdá. Ta včerejší prej stála úplně za houby snad jen nějakej F-Type Coupe jí padnul do noty
21. 3. 2015 23:01
Re: freemont
ja sa bavim o image fiatu, o modelovej palete a o predajoch. Punto I, brava, ale aj stilo sa predavali vcelku fajn. Bravo horsie, stredna trieda nula kedze vypadla aj alfa 159 aj croma, sedici bola nula, punto taha 10 rok a v tabulkach uz nefiguruje velmi dlho. Panda III je dalsi mrtvy model podla poctu na ulici a 500L sa sice v europe predava ako tak, ale to nie je portfoli. Zacina mi to pripominat ponuku Skodovky v 1998. Felicia a Octavia. to uz len je portfolio....
K tomu tie keci šaša v svetríku - čo kvartal, to nove plany a prehlasenia. A tak uz pred dvoma rokmi hotovy nastupca Punta bol zruseny, lebo vraj nebol spravny cas a boli by s nim velke vydaje. Parada, ked nepredavaju nic, nemaju ani vydaje to je pravda...
Pisem to preto, lebo Fiat mam a som ich fanusik, ale z momentalnej ponuky by som si auto pre rodinu vybral len velmi tazko.
Avatar - twistedTSD
21. 3. 2015 23:17
Re: freemont
Punto I a Brava sice jsou ale modely devadesátých let.

Stilo že se prodávalo fajn? Vždyť to byl pro Fiat propadák a patrně to hlavní, co jej položilo na lopatky.

Kolik Pand potkáváš na ulici je irelevantní. Pokud vím, v Evropě si stále nevede zle.

Ano, současný stav Fiatu je tak trochu smutný, ale jeho počátky sahají podstatně dále, než si myslíš.
22. 3. 2015 00:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
21. 3. 2015 20:18
Re: freemont
popravdě - jestli je informace o konci Freemonta stejně spolehlivá jako informace o stavu Fiata při nástupu Marchioneho - tak si ho užijeme ještě dlouho.

;-)

Mně to zní tak, že Freemont skončí po nástupu toho velkýho skoro SUV, o kterém se tady píše = někdy v roce 2017... a to je docela možný.
21. 3. 2015 22:58
Re: freemont
Osud Freemontu je spíš závislý na tom, jak dlouho je v plánu ještě vyrábět mateřský Journey.
22. 3. 2015 00:01
V priamom porovnani s 500X
vychadzaju Tiguan, Mokka a Yeti, coby priami konkurenti ocividne horsie. Yeti v prostrednej vybave je priam sockakchar.

Velmi si na tomto aute dal Fiat zalezat a vysledok je na skutocnu pochvalu.

Plakat nad cenou, ked Tiguan 1.4 120k zacina na 21000Eur, Mokka 1.4 140k zacina po zlave na 17500Eur a 500X 1.4 140k na 18000 je uplne smiesne a daktori ocividne nevedia, o com hovoria.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Ada je zase tady
22. 3. 2015 09:11
Re: V priamom porovnani s 500X
A víra tvá tě spasí... :no:

Ty nejsi makovník, ale makovec :no: Srovnávat Tiguana s F500, to chce opravdu kachní žaludek!
22. 3. 2015 09:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 3. 2015 10:46
Re: V priamom porovnani s 500X
Stary, senilny a blby Adolf. To nie je F500, ale F500X. Pokial rozdiel nevidis, navstiv ocneho a subezne aj psychiatra. Jedno pismenko v tomto pripade robi zasadny rozdiel.
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2015 11:45
Re: V priamom porovnani s 500X
no - ale v tomhle s ním náhodou souhlasím...
Srovnání to nesnese... F500X je výrazně lepší!

:-)
22. 3. 2015 12:56
Re: V priamom porovnani s 500X
No, tak to mi řekni v čem? F500X je výrazně menší auto než Tiguan a hlavně cílí na jinou skupinu zákazníků. Reálně ho můžeš srovnávat s Yetim, Mokkou a třeba bratříčkem Jeep Ranegade ;-)
22. 3. 2015 13:49
Re: V priamom porovnani s 500X
Takze vsetky testy, kde sa porovnava Tiguan a Yeti su uplne zle?
Kedze sa 500x da porovnat len s Yetim a Tiguanom nie.

Tiaguan> D 4426 x Š 1809 x V 1703
500x> D 4250-4270 x Š 1800 x V 1600-1620
Je urcite vyrazne mensie?
22. 3. 2015 14:07
Re: V priamom porovnani s 500X
Ano je, v každém ohledu, rozměry, kufr (-100l) atd. Navíc s Tigim utáhneš až 2500kg přívěs, o čem se ti u F500X může jen zdát - 1200kg max. Prostě F500X je jinak zaměřený, více do města. Proto srovnání s auty jako je Mokka, Renagade, Yeti a možná i Countryman ;-)

Já proti F500X nic nemám, jako malé SUV se mi líbí, ale srovnávat ho s Tiguanem je prostě blbost...
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2015 14:21
Re: V priamom porovnani s 500X
ale jo, větší je, to je fakt... já jsem mluvil o tom, že mi X je příjemnější.

Pokud bych potřeboval tahat 2500kg, tak si na to 500 opatřovat nebudu, to se nedá popřít... ale já osobně ani Tiguana ne.

Už jsem to tady párkrát psal, ale pro jistotu: já se neposmívám lidem, co si ho koupí... jen jsem alergickej na bezhlavé adorování říšských plechovek a plivání na Italy - když ani jedno není pravda.
22. 3. 2015 14:37
Re: V priamom porovnani s 500X
Já přece na Fiat 500X neplivu, je to pěkný auto, jen bych ho nesrovnával s Tiguanem. Toť vše. :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2015 19:28
Re: V priamom porovnani s 500X
Ty ne.
Proto Ti odpovídám.
;-)
Avatar - miromen
22. 3. 2015 16:33
Re: V priamom porovnani s 500X
Zato z tve ruky padaji same skvosty. Nemaš rad a přitom sam si ten co tu oblbuje druhe svymi "moudry".
22. 3. 2015 15:25
Re: V priamom porovnani s 500X
Porovnavat auto podla moznosti tahat brzdeny prives by mi nenapadlo ani vo sne.
Kufr Tiguana je sice 470L, ale akurat virtualny, realne ma vyuzitelnych zhruba 100L menej, ked mas dojazdove koleso. Papier znesie vela a kufor nezniesol ani zimnu lyzovacku pre dvoch, museli sa obsadit aj zadne sedacky.
Rozmerovo je Tig. dlhsi o 15cm a 10cm vyssi, to je vsetko.

Pozri si testy Yeti vs. Tig. vs. ....hocico...podla teba su vsetky nespravne?
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2015 13:55
Re: V priamom porovnani s 500X
To tady nepoznas...
Bez, sedni si do obou...s vez se s nima,a lepe 300, nez 30 km, a uvidis sam.
;-)
Avatar - miromen
22. 3. 2015 14:00
Re: V priamom porovnani s 500X
Stači se u 500X podivat na ten interier z hračkařstvi a hned musi byt jasne že tyhle dvě auta si konkurovat rozhodně nebudou. O rozdilnosti třid se už vubec nema cenu bavit.
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2015 14:17
Re: V priamom porovnani s 500X
takže jsi v něm ještě neseděl...

;-)
Avatar - miromen
22. 3. 2015 14:19
Re: V priamom porovnani s 500X
Na auta typu krabice mam ještě čas a možna ani ten čas nepřijde. Teda doufam v to.
22. 3. 2015 15:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
22. 3. 2015 16:29
Re: V priamom porovnani s 500X
Tak pravil největši mistni diskuzni hňup. :yes:
22. 3. 2015 17:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
22. 3. 2015 17:26
Re: V priamom porovnani s 500X
Otřepana a dětska reakce nepřevapila. :-!
22. 3. 2015 17:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 3. 2015 20:25
Re: V priamom porovnani s 500X
V 500x jsem seděl, zatím nejel, ale seděl a zkusil si to. O jakém interiéru z hračkářství píšete?
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2015 22:14
Re: V priamom porovnani s 500X
on je místní plácal - vůbec neví, o čem píše.

Už jenom to, označit 500X za krabici svědčí o tom, že ji neviděl ani zvenku, natož aby v ní seděl...

Je to zase po čase auto, který se mi opravdu líbí. Usměvavý, neagresivní, přitom prostorný a pohodlný... ale to zjistí až ten, kdo si ho obejde zvenku, sedne si dovnitř... a povozí se.

Mrzí mě, ža zatím není dostupná ta základní verze = 1.6. Teda objednat se dá - myslím jako na vyzkoušení.
Mám už svoje roky a říkám si, že by mi tohle auto mohlo chvíli vydržet... a ta 1.6 bez udělátek typu start a stop by potenciálně měla vydržet dlouho.
Otázka je, jak pojede. Přece jen to není malý auto...

:-(

Uvidíme.

;-)
22. 3. 2015 22:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
22. 3. 2015 23:14
Re: V priamom porovnani s 500X
To ti za tu komedii kterou zde předvadiš někdo plati ?