Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Toyota Auris 1,33 VVT-i na českém trhu: Nižší spotřeba, vyšší výkon a levnější povinné ručení

20 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak má vypadat základní motor kompaktu. V médiích teď letí malé turba kolem 150ti koní, ale na základní benzíny se zapomíná.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Do auta patri diesel.
Uveď alespoň jeden racionální důvod, proč do auta cpát diesel ? Snad nejsi jeden z těch co si myslí, že tím ušetří ... >😁 ???
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Protoze se s nim prijemne jezdi. Rozhodne prijemneji, nez s benzinovym motorem. Do auta bych kupoval diesel i pokud by se na tom neusetrilo. Nicmene provoz s dieselovym motorem je stale nejen prijemnejsi, ale navic take mnohem levnejsi.
Aha, takže další co si to myslí ... >😁
A2
A ty patříš... :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
tříválcový
Avatar - Ronault.
Ronault.
A do mozkovny mozek.
ZocelenyDrapalik
:yes:
Starší motor to bude mít těžké, když je dražší, slabší, žíznivější a platí se za něj více u povinného ručení ...
A2
Taky nechápu tuhle politiku. 😄
Politika tu není od toho,aby se chápala >😁 :yes:
Mám 1.4 VVTi 71kW. Bohužel na auto velikosti Corolla nebo Auris je to v dnešní konkurenci slabý výkon. Ani spotřeba není nijak malá, ale odpovídá hodnotám výrobce na chlup přesně. Připouštím, že mám asi příliš velké nároky, ale motor 1.8 považuji za roumnou alternativu. Bohužel v Evropě se již nedodává, dostupné pouze v USA. Motory Valvetronic, které se nyní dávají do Avensisu se ani neplánují montovat. Zdá se mi, že sortiment Toyoty na Evropské půdě je natolik ořezaný, že patrně v budoucnosti se přesměruji jinam. Nebudu říkat kam, protože, jak praví Marphyho zákony, došlo by určitě k problémům.
Je to čistě reakce na Hondu Civic, která od nového roku nabízí podobný motor. Stejně jako Honda Accord dotáhla s 136 kW Mazdu 6 v provedení 2,2 diesel. Nikdo nechce skončit vzadu 😉
zlysoused
tyhle malý atmo. benzíny prostě umí. Zkoušel jsem dřív ještě tu 1,4 u poslední koroly i 1,0 u jarouše a je to fakt příjemný, tady máme ještě v Evropě co dohánět. Jediná nevýhoda je, že to němělo aspoň 6 válců a 3 litry objem jak se na slušný auto patří.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
..."maly objem ano - ale zasadne s turbom"...

a] obsah nicim nenahradis
b] diesel je v praxi vzdy lepsi, nez stejne vykonny benzin
c] moderni motor samozrejme ma byt s turbem, protoze se tim zlepsuje ucinnost
vratidlo007
Doporucuji vyzkouset prave tyto VVTi. V Aurisu mam 1.4 (jsem mirne rozladeny, kdyz si ctu, ze ted tam davaji tuhle 1.33 😄 a hodne me rekvapilo, jak tenhle slaby motor pracuje v nizkych a strednich otackach. O vysokych (na tenhle motor) neni treba mluvit, tam je vyborny (vzhledem k objemu). Po meste jsou optimalni provozi otacky pod 2000 (podle signalizace razeni) a podle zvuku to motoru v zadnem pripade nevadi, takze se chova stejne jako diesel, jen s tim rozdilem, ze staci seslapnout plyn a bez razeni auto jede o 30km/h rychleji. Cim tedy obhajit bod b)?. Spotrebou? To je dosti sporne. S bodem a) se da take polemizovat. Takovy 2l z WRC nebo 2.4l z F1 urcite nejosu spatne motory 😉. Jak moc je ekonomicky turbomotor? Ja bych to videl spise doplnenim spalovaciho motoru o elektromotor, jak to je treba v Lexusech. Elektromotor je vyborne riditelny, takze se jim vyrovnaji vykonove extremy spalovaciho motoru.
A jaký druh el. motoru konkrétně? BTW:el.motor se neřídí, ale ovládá, řídí se auto.Proto PSA, BMW aj. valí vývoj hybridů jako kombinaci malých vznětových turbo motorů + el.motorů....by sem měli skáknot,aby nešli slepou cestou >😁
manetino
a) objem nahradíš turbem nebo otáčkami
b) disel je v prxi vždy horší než benzín
c) turbo do motoru podle potřeby,někdy je motor lepší bez přeplňování - třeba na spotřebu je to hrob.