RRS je mazel i bez šperků. Já jsem si ho na víkend užíval loni v létě s osmiválcem v naftě. Super. A zatímco za např. X6 už se neotočí nikdo, tenhle mazlik na 22 palcových kolech byl středem pozornosti všude. :-)
Jen jedna maličkost mě překvapila: možná by si tenhle aristokrat zasloužil lepší rozlišení displaye. Tenhle stávající vypadal jak ze začátku tisíciletí a byl pomalejší, než většina dnešních mainstreamistů. Srovnávám s R-Link, Amundsen atd (myšleno rozlišení displaye).
To určitě, ale je jich jak máku, a prostě už se neohlížíš s tím wow efektem... RRS prostě je furt za výjimečnou podívanou. Teda ty nový. Starých volítaných jezdí mraky. ;-)
Vzhledem k prodejům RR v posl dvou letech se i tohle rychle změní, Sport přestává být bílou vránou, samo že X6 s jen malou designovou evolucí vůči předchozí generaci už těžko vyvolá wow efekt.
Já s tím dokonce přijel na svatbu, kde nevěsta jela v ML na 19kách. Do tý doby střed pozornosti. A pak jsme přijeli my, a můžu ti říct, že přišli na kukec všichni, kteří to nebrali jako urážku. :-) A večer, když odemkneš, a vedle auta se na zemi rozsvítí ten nápis RANGE ROVER... Pak do tmy a ticha nastartuješ ten osmiválec a šlápneš na plyn... No prostě mazel. A pokud srovnám řidičův výhled, u X6 je kapota obrovská, ale když jsem pak sednul do RRS, a měl před sebou tu majestátní, nikde nekončící rovnou plochu, polknul jsem na sucho. Zaplať pánbů za senzory a kamery kolem auta. :-)
Teď nedávno jsem měl RR, a to už manželka zhodnotila, že je sice megaluxusní, ale už obrovský, a že prej raději toho Sporta. Tak už šetřím. >:D
Tak to sedí. Ale že to je ku.evská plavba.:-) S tím RRS mě ještě překvapilo, že VOPRAVDU i já dokázal jezdit do devíti litrů. S osmiválcem... Ten RR byl šestihrnek třílitr, a tam jsem to měl cca za 9,5. A přitom ten Sport jsem nakládal podstatně víc. Ono totiž v zatáčkách ten třítunovej RR už pocitově nebyl tak jistej jak RRS. Ačkoliv je mi jasný, že urvat to ze silnice by chtělo daleko víc odvahy. :-)
Úspornost v zásadě starých jen pravidelně modifikovaných motorů JLR je velmi slušná. Naštěstí už pomalu přestávám potřebovat takhle velký auta, takže si napříště dopřeju klasickej sedan...pokud mě tedy F-Pace nebo připravovanej nejsportovnější RR nepřekvapí ;-)
Zítra si jedeme do salonu pro Sporta přesně v té červené firenze a s dynamic paketem, jako má auto na fotce k článku, jen kola budou klasika 22". Osmiválec, vzhledem ke spotřebě co popisuješ, předpokládám dýzlový, nedává vedle aktuální, posílené, verze V6 SVD moc smysl, ideální je V8 kompresor, ale tam je třeba se smířit s patnácti plus. ;-)
Vidím to podobně. Mezi V6 a V8 je příliš malý rozdíl. Zkoušel jsi ten jejich hybrid? Na některých trzích mají zážehovou V6 s kompresorem - v EU vím o Polsku. Tahle motorizace by nemusela být marná.
Hybrid jsem jel jen ve velkém RR, ale pro mně tahle auta nejsou, všechno to funguje, ale je to takové odtažité, ticho, pak najednou hukot, všude blikající šipečky s toky energie. >:D Zato s plnotučným RR s V8 kompresorem byla pr.del i na okruhu, zdivočelý parník, nádhera. :-);-)
V6 kompresor bude ok, charakterem nejspíš podobný projev jako X5 35i, ale pořád jsou tam ty tři litry navrch oproti stejně jedoucí naftě.
Kdes žil posledních šest let, Bimbo, na Marsu? Je málo aut, která vyvolala svým designem takový rozruch jako X6, milion diskusí, otáčel se za ní každý.
a to je presne ten rozdiel medzi nemeckymi radobypremiovkami medourom bmw audi a britskycm range roverom.... zatial co bmw si ani nevsimnes a jeho dizajn je uz skor priserny ako pekny tak range rover je stelesnenim charizmy a vizualnej premiovej dokonalosti.... v podstate je to 4 kolesove umelecke dielo ktore je vsade stredom pozornosti a ktore ma charizmy viac ako cela D3 dohromady
RR, RR sport, RR evoque :yes: jasna volba v premiovej SUV triede :yes: