Novinky
Nonsens
1
V tejto kategórii by som išiel určite k susedom, lebo tie poločínske zadné svetlá, palubovka patlala patlala (to čo má byť za výduchy vedľa obrazovky), tento model (ani odchádzajúca gen) sa im nevydaril, tam by asi sedelo viac logo inej značky.
3_diamanty
1
:yes:
wakantanka
0
na vzduchovom podvozku to ale jazdí parádne. S interiérom staršej verzie som tiež nemal nejaký problém, skôr naopak.
na prve M-ko z Jurskeho parku.... bejvavalo.....
tieto sucasne amorfne obludy od mercedesu ako GLE GLA CLA .... mi bohuzial uz nic nehovoria... to uz aj X6 od BMW je voci nim krasavec..... bohuzial .... za mna osobne velke nie.... tomuto dizajnu vraj premiovemu..... ved je to uplna tvarova bezradnost ... chcelo by to Peta Schreyera im tam poslat... aspon na mesiac dva .... nech im ukaze ako sa to robi....
tieto sucasne amorfne obludy od mercedesu ako GLE GLA CLA .... mi bohuzial uz nic nehovoria... to uz aj X6 od BMW je voci nim krasavec..... bohuzial .... za mna osobne velke nie.... tomuto dizajnu vraj premiovemu..... ved je to uplna tvarova bezradnost ... chcelo by to Peta Schreyera im tam poslat... aspon na mesiac dva .... nech im ukaze ako sa to robi....
Nesouhlasím. konkrétně GLA a CLA jsou krásná auta. Otevři oči!
ani CLA sa nevydarilo (môj názor) a obe majú spoločné okrem komplikovaného dizajnu aj komplikované mená, v ktorých sa fakt nevyznám a logiku pozná asi len dotyčný autor. Kde sa podela krása jednoduchosti dizajnu a názvov, A, B, C, E, M? Prečo GLE, CLA? To je test iq alebo čo?
Súhlasím, tie názvy sú tak mätúce, že sa v nich vyzná iba skutočný fanúšik M-B a možno predajca. Mimochodom večer idem na jednu akciu do Mercedesu, tak schválne vyskúšam predajcov, nakoľko tieto nové označenia (modelov i motorizácií) ovládajú. 😉
Vždyť to práve teď začíná smysl dávat😒br />
A-> GLA
C-> GLC
E-> GLE
S-> GLS
+ to samý auto s promáčklou střechou GLE coupé, GLC coupé atd.
C-> GLC
E-> GLE
S-> GLS
+ to samý auto s promáčklou střechou GLE coupé, GLC coupé atd.
To by malo istú logiku vtedy, ak by napr. GLE (doterajšie ML) malo základ v triede E (teda "Gelände" verzia E), čo evidentne nemá. No ak by i malo, i tak je to zbytočne komplikované.
Podle mě je stejně nutný koukat se na rozměry😒br />
GLE (ML) = 4804mm délka
E = 4879mm
GLS (GL)=5120mm
S=5116mm
GLC (GLK)=4536mm
C=4590mm
co z čeho vychází je podle mě fuk
E = 4879mm
GLS (GL)=5120mm
S=5116mm
GLC (GLK)=4536mm
C=4590mm
co z čeho vychází je podle mě fuk
Po velmi dlhej dobe s tebou nesuhlasim.
praveze po tom rozharanom pismenkovani ( a to aj v inych radach CL, SL, SLK ... 8-s ) to konecne bude davat fakt poriadny zmysel. :yes:
Ono - vychadza / nevychadza z niecoho... - myslim, ze kedysi ked ML 2.gen. zacala, tak sa pisalo, ze vychadza z platformy pre belke mercedesy, teda E - klasy, a ta 3. gen. je asi tak tretia, ako Passat bol B5 a B 5,5 😄 - technika len upravena z predchadzajucej a aj plechy boli len ako poriadny FL. Jo - narvali tam vtedy potrebnu elektroniku na dorovnanie urovne doby...
Ked to ich znacenie teraz ale porovnam s BMW a Audi, tak uz konecne maju vsetci vo vsetkom poriadok. Paradoxne za par rokov bode problem u Audi, resp. hned niekolko😒br /> Nove male Q-cka, kde v poriadku je len Q1. Q2, Q4 = problem 8-s
no a este nanovo rozvinute spekulacie o minivozitku oproti Smartu - A0 = nezmysel, a dokonca som uz pocul uvahy o nazve "Junior" co ale dufam ze neprejde, lebo ak ano, potom by sa mohli najviac vyskierat majitelia Fabii I Junior... 8-s 8-s 8-s 8-s
praveze po tom rozharanom pismenkovani ( a to aj v inych radach CL, SL, SLK ... 8-s ) to konecne bude davat fakt poriadny zmysel. :yes:
Ono - vychadza / nevychadza z niecoho... - myslim, ze kedysi ked ML 2.gen. zacala, tak sa pisalo, ze vychadza z platformy pre belke mercedesy, teda E - klasy, a ta 3. gen. je asi tak tretia, ako Passat bol B5 a B 5,5 😄 - technika len upravena z predchadzajucej a aj plechy boli len ako poriadny FL. Jo - narvali tam vtedy potrebnu elektroniku na dorovnanie urovne doby...
Ked to ich znacenie teraz ale porovnam s BMW a Audi, tak uz konecne maju vsetci vo vsetkom poriadok. Paradoxne za par rokov bode problem u Audi, resp. hned niekolko😒br /> Nove male Q-cka, kde v poriadku je len Q1. Q2, Q4 = problem 8-s
no a este nanovo rozvinute spekulacie o minivozitku oproti Smartu - A0 = nezmysel, a dokonca som uz pocul uvahy o nazve "Junior" co ale dufam ze neprejde, lebo ak ano, potom by sa mohli najviac vyskierat majitelia Fabii I Junior... 8-s 8-s 8-s 8-s
Možná bych i pochopil změnu jména...ale v rámci FL?
Marketingový záměr a touha zvýšit prodejní čísla v rámci této ne moc (designově) povedené gerenace?
Teda jak se mi nové C líbí, tak celá příhoda s GLx je pro MB až nedůstojná...
Marketingový záměr a touha zvýšit prodejní čísla v rámci této ne moc (designově) povedené gerenace?
Teda jak se mi nové C líbí, tak celá příhoda s GLx je pro MB až nedůstojná...
Záď vozu působí příliš robustně, až neohrabaně. Z bočního profilu je to jakási slátanina, která s dynamickou přídí nevytváří dokonalý celek. Nicméně interiér je bez výhrad, snad zamrzí pouze ten tablet, hlavně jeho rámeček je zbytečně moc velký. Je tam tak palec a půl černa.
Už aby přišla nová generace. Tohle auto designově nefunguje. Zepředu to je ještě jde (bez těch obrovských otvorů u AMG), zezadu Čína a vevnitř chaos mezi starou přístrojovkou a tabletovým morem. Jako kdyby na poslední chvíli před představením konečně přišla dodávka displejů a lazy ass workers nezbylo nic jiného než vyrvat starý Command a herkulesem přilepit tabletík. Tohle není hodno značky, která pod logem na konci každé reklamy má "Das Beste oder Nichts."
Jel jsem krátkou trasu v ML 250 CDI. Co si pamatuji, je hlučný motor jak z traktoru a tvrdý (pasivní) podvozek... Asi bych neměl důvod jít do GLE místo X5, RRS nebo další.
Jel jsem krátkou trasu v ML 250 CDI. Co si pamatuji, je hlučný motor jak z traktoru a tvrdý (pasivní) podvozek... Asi bych neměl důvod jít do GLE místo X5, RRS nebo další.
Mě tohle tak bolí... Když se podívám na krásné modely C, E a S... a pak vedle toho postavíte GL a GLE, to je jak kladivem do hlavy. Odporní nevkusní mastodonti. Celá ta kategorie SUV je parodie. Co to jako je Sport Utility Vehicle. Sport a Utility už ze zásady k sobě nejdou. Vysoké těžiště, vysoká spotřeba a kufr menší než v kombíku. Bezpečnost prakticky totožná. A pak ještě přidaj špatnej design a je to celé jen k pláči.
samozrjeme, viete tu vsetci ze som fetak na volanky a ich dizajn. Hrozne, ten hrackarsky z Ccka tam dali? Mne sa aktualny ML nepacil ked prisiel ale priznam sa zvykam si. Asi aj priority su dolezite, viete, je to auto ktore nie je az tak napadne ale ano..je to lepsie nieco nez Touareg a nic moc inak dizajn. "GLE" je len facelift. A nove veci. Snad len ten volant...to tazko prekusnem. Ale ja musim povedat ze dizajn je OK- tkay neurazi nepotesi, aj ked to je aj X5 podobne na tom 😄
...ci mal puovodny model oficialne oznacenie M alebo ML. vsade sa to uvadzalo inak. ked pre nic ine, tak aspon pre tuto zmenu (do modeloveho znacenia logicky zapadajucu) za mna palec hore 😄 ten trapny tablet v pristrojovke si vsak vazne mohli odpustit!
K dizajnu sa vyjadrovať nebudem, predbežne sa skôr prikláňam k skeptickému pohľadu kolegov (chcem si ale spraviť názor na nový dizajn M-B osobne dnes v salóne, hlavne chcem skúsiť GLE kupé).
Každopádne ma zaujal fakt, že Mercedes akoby nekládol dostatočný dôraz na dízlové motory, pričom zrovna tie tvoria gro predajov veľkých SUV. V ponuke sú len 2 dízle (oproti 4 benzínom), z toho ten štvorvalec je nepoužiteľný a dobrý je len na zníženie emisií modelu. Teda zostáva len jeden šesťvalec, ktorý si uzurpuje odhadom 75% predajov u nás. Tiež je výrazný odskok výkonov dízlov a benzínov: najslabší benzín začína o 55 kW vyššie, ako najsilnejší dízel. Tiež prepracované boli len benzínové motory (zvýšené výkony 500 a oboch AMG), na dízle sa očividne nesiahlo. Pozitívne aspoň hodnotím prechod k normálnemu označovaniu motorov, kde sa upustilo od ničnehovoriaceho označovania Bluetec na jednoduché a jednoznačné "d" ako dízel.
Každopádne ma zaujal fakt, že Mercedes akoby nekládol dostatočný dôraz na dízlové motory, pričom zrovna tie tvoria gro predajov veľkých SUV. V ponuke sú len 2 dízle (oproti 4 benzínom), z toho ten štvorvalec je nepoužiteľný a dobrý je len na zníženie emisií modelu. Teda zostáva len jeden šesťvalec, ktorý si uzurpuje odhadom 75% predajov u nás. Tiež je výrazný odskok výkonov dízlov a benzínov: najslabší benzín začína o 55 kW vyššie, ako najsilnejší dízel. Tiež prepracované boli len benzínové motory (zvýšené výkony 500 a oboch AMG), na dízle sa očividne nesiahlo. Pozitívne aspoň hodnotím prechod k normálnemu označovaniu motorov, kde sa upustilo od ničnehovoriaceho označovania Bluetec na jednoduché a jednoznačné "d" ako dízel.
Tak a tohle je poslední potřebný trumf do rukou Land Roveru, aby poslal celou prémiovou německou trojku v segmentu velkých (resp. i středních) SUV do...do Dikobrazu...
Design Q7 (minulé i současné), X5 a tohoto výtvoru je pro mě prostě k smíchu :no:
RR a Disco prostě jede :yes:
Design Q7 (minulé i současné), X5 a tohoto výtvoru je pro mě prostě k smíchu :no:
RR a Disco prostě jede :yes:
Evropa se snazi vyjit vstric cinskemu vkusu, asie zase poevropstuje a design tim strasne trpi.
Nechápu, co se s nima děje!
Umí krásná auta (i ty světla se podle mě povedli)😒br /> - třída A - pěkný
- třída S - nádhera
- třída C - super
- třída V - paráda
...a pak přijdou s GLE coupé, potom na tuto verzi namontují nesmyslná rovnátka....snad jsou to jen přešlapy....
Umí krásná auta (i ty světla se podle mě povedli)😒br /> - třída A - pěkný
- třída S - nádhera
- třída C - super
- třída V - paráda
...a pak přijdou s GLE coupé, potom na tuto verzi namontují nesmyslná rovnátka....snad jsou to jen přešlapy....