Tak tomuhle říkám návrat ke kořenům značky. Prťavoučký sporťáček, proti kterému je i MX-5 těžká mrcha, motor na tom nejlepším možném místě, svisle umístěný volant a přitom žádné retro, ale moderna jako blázen. :yes:
I když mám Hondu rád, tak na pár věcí mám svúj odlišný názor.
Auto je až moc kapesní a slaboučké, abych to nazýval sporťákem.
Klasická koncepce pro dvoumístný roadster je pro mne motor v předu nad nebo za přední nápravou, zadní náhon, rozložení hmotnosti 50:50.
Standardní klima je velmi dobrá a i když se to nezdá, je to v kabriu důležitá věc.
Autorova teorie o puristech s větrem ve vlasech vezme za své po minutovém stání na semaforech v rozpáleném letním městě.
MX-5 i s patnáctistovkou se mi líbí víc.
Se 140 konma to bude uz asi opravdu hodne slusne svezeni s parametry klasickych HH.
Pri vaze 1tuny a vykonu 140koni to bude stejne jako drive 2,0 HH s 200 konmi a vaze cca 1,4tuny.