Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Opel uvádí Corsu 1.4 LPG ecoFLEX

14 komentářů

fahrenaufderautobahn
Co má LPG společného se zkapalněným zemním plynem kromě skupenství?

LPG - Liquefied Petroleum Gas česky taky propan-butan

LNG - Liquefied Natural Gas, v dopravě zatím nepoužívaný.
O. Pavlůsek (externí redaktor)
Dobrý den,

došlo bohužel k překlepu v rámci překladu.
Avatar - abacus
abacus
Od 1.10.2012 LNG busy v meste Olsztyn: 11 autobusov. Od 1.1.2015 Varšava 25 autobusov spoločnosti Solbus.
9.2.2015 preméra - skúšobná prevádzka na Slovensku.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdenda77
tak si kup první auto na CNG ve městě ..někdo musí přijít první a začít . CNG je budoucnost .,, smrt LPG bude ještě trvat mnoho let .FELICIA LPG je totiž nesmrtelná .
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Flai
Flai
To přepnutí je velice rychlé,obzvláště v letě 😄 ale nevím jak je to řešeno u oplu. Jinak celku paradox,že Opel nabízí motor 1.4 90 k a Dacia Logan MCV má pouze 1.2 72k LPG 😢 Kdyby byla Corsa v kombiku,tak ideální kombinace.Neví někdo jestli je to ta stará 1.4 která se už montovala do Corsa C a byla i v Chevrolet Aveo1 ,které jsem vlastnil a spotřeba byla vždy přes 7 litrů,většinou okolo 8 litrů Co jsem se dozvěděl,tak tahle spotřeba je u tohohle motoru normální.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdenda77
LPG je už naprosto mrtvá záležitost . Budoucnost je v CNG . levnější čisté .konstantní kvalita .LPG už dožívá a podpora automobilek je téměř nulová . navíc každý kdo počítá už LPG opustil .Svět motoru tomu věnoval dost prostoru a čísla hovoří jasně .
Vzhledem k ceně LPG a spotřebě to je naprosto nezajímavá a okrajová záležitost .
Jenže opel prodává staré auto a tam není prostor na CNG nádrže . navíc corsa v základu za 16000*27.5=440000kč ?? to asi nebude hit . za tu cenu dostanete GOLF 7 CNG .
ALLSTONE
Proč říkáš mrtvá věc,když se stále montují LPG přestavby do aut a jsou čekací doby 2 - 4 týdny???...nikoho nebaví jezdit v létě za 40 kč za litr benzínu...pokud bude aspoň jedna automobilka dávat do aut atmosférické motory,budou si je lidé předělávat na LPG.. CNG je taky fajn,ale v praxi je strašně málo čerpaček a doba čerpání je taky dlouhá...to nemluvím,že je před čerpačkou pár aut...
Navíc dnešní naftové motory stojí za * a připlácet si za ně 60 - 80 tis. oproti benzínu je taky zcela mimo mísu.opravy dieselu jsou pak trest..
O ekologičtějším provozu LPG,opoti naftě se není třeba zmiňovat...
Avatar - Anonym
Anonym
Do budoucna asi jo.
Ale aktuálně je LPG celkem dobrá volba. Dnes jsem tankoval za 13,10 Kč/l, což při spotřebě kolem 8 litrů znamená palivové náklady 1,05 Kč/km, s připočtením benzínu na studené starty je to 1,15 Kč/km.
Jo, CNG nabídne ještě o něco nižší náklady, ale se spoustou minusů - drahá vstupní investice, řídká síť čerpacích stanic, většinou ještě menší dojezd než na LPG atd.
Co se týče Corsy, tak těžko lze Opel kritizovat za to, že "tam není prostor pro CNG nádrže". V rámci konkurence má CNG verzi pouze Fiat Punto. Nikdo jiný.
frite
Když tvrdíš že čísla světy motorů hovoří jasně, tak si uvědom že aktuální humbuk v českém tisku okolo CNG je hlavně proto že ho začal nabízet svatosvatý koncern..
Když jsem si propočítal návratnost dražší Octavky 1,4 CNG oproti levnější Astře1,4 LPG tak byla víceméně v nekonečnu.
A to Astra nabízí výkonnější motor.
PKSPKS
a nezavedie sa aj na LPG. Mam Suzuki Wagon R+ domaci pracant a 4 roky som ho nemal na LPG a dodnes to lutujem. Bolo mi luto dat za prerobenie. Dal som ho prerobit az pred rokom.
To miniauto bolo schopne zozrat na dialnici aj 9l benzinu, na LPG Sa vojde do 10. Po meste na kratke trasy kde sa najviac pouziva berie 7l benzinu, alebo 8,5l LPG. Prevadzkove naklady klesli o 42%.