... za ty všechny nádherný káry. Při Caymanu GT4 mě trefil málem šlak, Spyder mě dodělal. Jsem rád, že Porsche má ty dýzlový makany a kejeny, neboť aspoň jsou peníze a chuť dělat auta, o kterých jsme si mysleli, že už nikdy nebudou - N/A, 6MT. I tak mám pocit, že se díváme na posledního mohykána, vzhledem k tomu, že po faceliftu 991 a C/B budou mít Porsche větrníky.
Jen v tichosti doufám, že to nebude limitka jak GT4, abych si jednoho mohl za pár let koupit. :-!
Vtip to asi není, bo je to i na německých stránkách. Krásné.... 3,8 litru atmosféra ..375 koní... rádio by mi nechybělo, více už klima, i když bez střechy je k ničemu. Jen to manuální nasazování střechy to by byla otrava. Ale jinak výjimečný kousek. 0 - 100 za 4,5 sekundy.
A teď z jiného soudku... Podstatně levnější a stejně krásné s pevnou skládací střechou a luxusní výbavou SLK 55 s atmo V8 s objemem 5,5 to udělá za 4,6 sekundy (což není žádný rozdíl, navíc bez race startu). Tady by byla moje volba asi jasná....