Novinky
_MT_
1
V minulé generaci říkali, že se stane součástí standardní nabídky. Dobře, že to vyšlo.
Přejít do diskuze
:yes:
375 šemíků, motor na správném místě, s manuálem, něco přes 1300kg a klasická plátěnka, to je ideál auta pro víkendovou zábavu.
375 šemíků, motor na správném místě, s manuálem, něco přes 1300kg a klasická plátěnka, to je ideál auta pro víkendovou zábavu.
SLK a SLK 55 s AMG podvozkem a uzávěrkou zadního diferenciálu bude dost podstatný rozdíl. Každopádně obě zajímavá retro autíčka a atmosféry. Krása.
Z SLK jsem nikdy u vytržení nebyl, nedostala mě ani jízdně, ani ničím jiným. Boxster by naopak byl jasnou mojí volbou 😉
Vtip to asi není, bo je to i na německých stránkách. Krásné.... 3,8 litru atmosféra ..375 koní... rádio by mi nechybělo, více už klima, i když bez střechy je k ničemu. Jen to manuální nasazování střechy to by byla otrava. Ale jinak výjimečný kousek. 0 - 100 za 4,5 sekundy.
A teď z jiného soudku... Podstatně levnější a stejně krásné s pevnou skládací střechou a luxusní výbavou SLK 55 s atmo V8 s objemem 5,5 to udělá za 4,6 sekundy (což není žádný rozdíl, navíc bez race startu). Tady by byla moje volba asi jasná....
A teď z jiného soudku... Podstatně levnější a stejně krásné s pevnou skládací střechou a luxusní výbavou SLK 55 s atmo V8 s objemem 5,5 to udělá za 4,6 sekundy (což není žádný rozdíl, navíc bez race startu). Tady by byla moje volba asi jasná....
... za ty všechny nádherný káry. Při Caymanu GT4 mě trefil málem šlak, Spyder mě dodělal. Jsem rád, že Porsche má ty dýzlový makany a kejeny, neboť aspoň jsou peníze a chuť dělat auta, o kterých jsme si mysleli, že už nikdy nebudou - N/A, 6MT. I tak mám pocit, že se díváme na posledního mohykána, vzhledem k tomu, že po faceliftu 991 a C/B budou mít Porsche větrníky.
Jen v tichosti doufám, že to nebude limitka jak GT4, abych si jednoho mohl za pár let koupit. :-!
Jen v tichosti doufám, že to nebude limitka jak GT4, abych si jednoho mohl za pár let koupit. :-!