Novinky
Už delší dobu "slintám" po XE (a jako že hodně vážně), kde mi konfigurátor vystřelil při mnou požadované výbavě cenu cca 1 700 000 Kč... a tady čtu, že nejlepší výbava XF bude do dvou miliónů... přehlédl jsem něco?
NO, ještě bude pár věcí chybět...takže ve verzi S tu "dvojku" přelezeš. S XE se na ní téměř nedostaneš.
Nicméně, jak říkala Helena Růžičková ve Slunce, seno... Tady musíš umět smlouvat >😒] . Ceníkovku bych u svýho taky nezaplatil.
Nicméně, jak říkala Helena Růžičková ve Slunce, seno... Tady musíš umět smlouvat >😒] . Ceníkovku bych u svýho taky nezaplatil.
no, začínám být neklidný.... zda neslevit ze serepetiček a neuvažovat raději o XF...
Obě auta si je potřeba osáhnout. Za 14dní se poprvý dostanu k XE, k XF až na podzim. Pokud by mi XE vyhovovalo, pak nemám problém sejít o třídu níž.
Navíc si XE zachovalo klasickou linku C sloupku, u XF se s tím zatím ještě peru. Ale to vše jsou teoretický pindy. XE zatím chybí naftový V6...tedy jediná volba benzínový.
A hlavně...mojí kočce budou letos teprve dva roky, takže ještě dva zůstává.
A pak je otázka, jakkoliv bych nechtěl gazíko-něco, jestli neuhrane na podzim F-Pace 😉
Navíc si XE zachovalo klasickou linku C sloupku, u XF se s tím zatím ještě peru. Ale to vše jsou teoretický pindy. XE zatím chybí naftový V6...tedy jediná volba benzínový.
A hlavně...mojí kočce budou letos teprve dva roky, takže ještě dva zůstává.
A pak je otázka, jakkoliv bych nechtěl gazíko-něco, jestli neuhrane na podzim F-Pace 😉
kde že budeš kočku "ohmatávat?"
Na Hradě...jen staticky. Jsem zvědavej na prostor (ten u stávajícího XF není vzadu žádná sláva) a obecný vyznění. K jízdě pak v průběhu května.
neváhej informovat
Určitě, dvoulitrovou naftu jen tak ze zajímavosti, benzín R4 nemá smysl, ke konci roku přijdou nový jednotky, takže nejvíc mě zajímá verze s kompresorem. Při běžným, nijak unylým ježdění se V6 v F-T dokázal konzumačně krotit a při řádění na okruhu to stále ještě šlo.
Spíš jsem zvědavej na řízení a odladění podvozku. Tam pokud se bude držet tradičního mistrovskýho odladění bude moci ukázat D3 záda.
Spíš jsem zvědavej na řízení a odladění podvozku. Tam pokud se bude držet tradičního mistrovskýho odladění bude moci ukázat D3 záda.
"Jaguar XF od 1.150.000 korun, nejdražší verze S AWD za 1,96 milionu"
Už samotný nadpis píše jasně o nejdražší verzi, nikoli o nejvyšší (možné) výbavě, což bývají právě u prémie obvykle dva různé světy. Nebo si myslíš, že se třeba u takové RS6 (nebo M5 apod.) nemůžeš za žádnou další výbavu připlatit?
Už samotný nadpis píše jasně o nejdražší verzi, nikoli o nejvyšší (možné) výbavě, což bývají právě u prémie obvykle dva různé světy. Nebo si myslíš, že se třeba u takové RS6 (nebo M5 apod.) nemůžeš za žádnou další výbavu připlatit?
to chápu... nějaké to vozidlo také vlastním, jak probíhá nákup také vím...mé dilema spočívá právě v těch příplatkových věcech...však píšu... zda neslevit ze serepetiček... ale díky za koment k mému nerozhodnému komentu
To je časté dilema, jestli nejít o třídu výš s menší výbavou, za stejnou cenu.
Chce to svézt se v obou verzích (různých tříd) a porovnat taky prostornost (pokud ji požaduješ), která je třeba u A4 vs A6 zásadně rozdílná, takže tam bych osobně neměl co řešit a šel bych do A6.
Chce to svézt se v obou verzích (různých tříd) a porovnat taky prostornost (pokud ji požaduješ), která je třeba u A4 vs A6 zásadně rozdílná, takže tam bych osobně neměl co řešit a šel bych do A6.
No ty jsi mi teda pomohl chlape ... >😁 >😁 >😁 Já to stejně vidím tak, že XE bude k mání dřív, čili zase podlehnu emocím a alespoň mi zbyde na novej plot kolem baráku >😁
Třeba do jaké míry je pro tebe důležitá ta prostornost, bys mohl vědět už dnes. 😉
z 380 HP a V6, to měl muj 4,2 V8 kompresor.
Pěkné, pěkné no, ale tady určitě dost dělá 8.st převodovka a sladění s motorem, to bude určitě na lepší úrovni a převodovka umožnuje rychlejší řazení.
Holt vývoj nezastavíš.
Je fajn, že jag pořád nabízí kompresor a ne turba, velký :yes:
Pěkné, pěkné no, ale tady určitě dost dělá 8.st převodovka a sladění s motorem, to bude určitě na lepší úrovni a převodovka umožnuje rychlejší řazení.
Holt vývoj nezastavíš.
Je fajn, že jag pořád nabízí kompresor a ne turba, velký :yes:
vývoj nezastavíš... a vývoj u Kočky jde jednoznačně tím správným směrem
(info mimo mísu pro tebe speciálně...už se ví, kdo koupil francouzskou pomstu)
(info mimo mísu pro tebe speciálně...už se ví, kdo koupil francouzskou pomstu)
Nevím, taky mi připadá, že u Jaguáru nějak ty koně neumí krotit. Atmosférický pětilitr s 381 hp byl na stovce /u XF/ za 5,5 sekundy a nejsilnější diesel za sedm... konkurence umí se stejným stádem upalovat rychleji...
Na druhou stranu jsou udávaný čísla spíš rezervovaný. Orientačně jsem se dle aplikace na telefonu dostal s V8S na 100km za 3,9...američani naměřili u V8R 3,7. Obojí výrazně pod údaji výrobce.
Nicméně XF třeba ztrácí s naftou u rozjezdu do cca 50km/h, podle mě omezenej výkon na první dva kvalty.
Nicméně XF třeba ztrácí s naftou u rozjezdu do cca 50km/h, podle mě omezenej výkon na první dva kvalty.
Naopak, u Jaguaru jsou nejlepší krotitelé, kdo jezdil novým XF 3.0 supercharged potvrdí. Jak AWD, tak zadokolka. Jaguar př uvedení na trh uváděl 0-100 za 6,4, poté změnil na 5,8 a realita je kolem 5 s na 100. Doloženo vlastní zkušeností i videi. Do 160 je rychlejší než 535i, 435i, 550d, A7 biturbo..... dále neměřeno
pekne auto... jaguar je jedna z tych mala znaciek ktorej by som dal urcite prednost pred akymkolvek nemcom.... XF sa mi paci viac ako E 5ka alebo A6... a posobi na mna aj noblesnejsie a charizmatickejsie ako spominani nemci....... bez vahania volim XF.... a podobne je to aj s XE a s XJ.....
jaguar uz tradicne ... palce hore tejto znacke :yes: :yes:
jaguar uz tradicne ... palce hore tejto znacke :yes: :yes:
Jenže Jaguar se musí sklonit před zabijákem E 63 amg.
No, takové nynější Xf Rs se zase moc klonit nemusí. A to které doufám přijde se už bát nemusí vůbec.
Jo, E63 to je zabiják každým coulem, hlavně v kombíku ho zabije jen to jak vypadá... >😁 😉
>😁
A keby niekomu AMG-ckove E-cko nestacilo...😒br /> [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁
A keby niekomu AMG-ckove E-cko nestacilo...😒br /> [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁
To si kup a můžeš všude machrovat, že máš největší MB AMG na Slovensku.
Přijdeš do klubu, hodíš klíčky na bar, a zeptáš se: Tak co kur.va, má tu snad někdo většího...? 😲 >😒]
Přijdeš do klubu, hodíš klíčky na bar, a zeptáš se: Tak co kur.va, má tu snad někdo většího...? 😲 >😒]
njn, lenze nema to spravny znak na kapote ;-\
...btw., co sa velkosti tyka - zopar "exiek" by mohlo referovat a obcas sa stane, ze kamosi, co nasledovali po mne mi nadavali, ze co som ich tak roztahal >😒]
...btw., co sa velkosti tyka - zopar "exiek" by mohlo referovat a obcas sa stane, ze kamosi, co nasledovali po mne mi nadavali, ze co som ich tak roztahal >😒]
čo tam máš 4 žalude vedľa seba ??? >😒]
To víš, AUDI maniak tělem i duší ("quattro-sexual"), jen jestli taky podle něho nakonec nevzniklo i to¨profláklé😒br />
Čtyři kroužky pro ***ky...
[odkaz]
>😁 😉
[odkaz]
>😁 😉
hmmm... ;-\ 8-s
esteze je 1.4. :-!
Inac by som si to vysvetloval inac, a o to viac by som bol z toho prekvapeny... ;-\
No nic. Moju klasicku orientaciu dokazovat nepotrebujem, ta je ludom co ma poznaju nad slnko jasna.
esteze je 1.4. :-!
Inac by som si to vysvetloval inac, a o to viac by som bol z toho prekvapeny... ;-\
No nic. Moju klasicku orientaciu dokazovat nepotrebujem, ta je ludom co ma poznaju nad slnko jasna.
Tak apríl už nám právě skončil. Kam se najednou poděl tvůj "machovský" smysl pro humor..., s tvou velikostí bys byl jistě postrachem pánských sprch. >😁 😉
Když si quattro-sexuál, tak logicky nemůžeš být jen homosexuál.
Co říkáš na "olympijskou" fotku? >😒]
Když si quattro-sexuál, tak logicky nemůžeš být jen homosexuál.
Co říkáš na "olympijskou" fotku? >😒]
Machovsky zmysel pre humor 8-s ? hmm, no neviem, aktualne ho neviem najst...
Panske sprchy - tiez nic pre mna, mam rad svoje sukromie a zavist je svina >😒]
Aj preto napr. po tenise radsej ostanem pozametat kurt, nech sa tam s ostatnymi nemusim tlacit.
Quattro - sexual znie sice zujimavo, ale... neviem to slusne vyjadrit. Asi preto, ze ma napadaju teda 4 rozne orientacie, pritom za spravnu povazujem len jednu.
Foto - hentake znacenie mali usporiadatelske vozy olympiady v Soči ? >😁
Panske sprchy - tiez nic pre mna, mam rad svoje sukromie a zavist je svina >😒]
Aj preto napr. po tenise radsej ostanem pozametat kurt, nech sa tam s ostatnymi nemusim tlacit.
Quattro - sexual znie sice zujimavo, ale... neviem to slusne vyjadrit. Asi preto, ze ma napadaju teda 4 rozne orientacie, pritom za spravnu povazujem len jednu.
Foto - hentake znacenie mali usporiadatelske vozy olympiady v Soči ? >😁
Z některých zadobočních pohledů to působí dost tuctově, řekl bych, že to mají na svědomí ty tenké C-sloupky. A světla, sakra co bránilo tomu, udělat je více jako na skicách. Věřím, že dojem na živo bude lepší, přesto, stejně jako u XE vidím promarněnou příležitost udělat esteticky dokonalé auto.
Ano, na zadní sloupky jsem narážel. Odpovědí mi bylo, že mi víme co se nám líbí a Callum ví co se nám bude líbit. Tak čekám až to ke mě doteče 😉
😄 V konfigurátoru není rubínová, ale Oddysey Red je asi nejblíž. Je fajn, že S verzi lze objednat i chromovaný lišty kolem oken. Naopak, výběr kol mě nijak zvlášť nenadchl, Star jsou pěkný, ale 20". To bych měl na těch našich silnicích pomalu strach. Jinak asi Razor 19".
Z barev bych asi vybral Quarzite a z kol jsou ve 20" pěkné i dvoubarevné Venon (můj favorit z nabídky kol)... a pokud by někdo trval na menších 18" kolech, tak kontrastní Helix se taky dají, ale spíš ke světlejším lakům.
no nevím, stávající XF nebo XJ mi prijdou tak nejak vyváženější, u toho nového mi aspoň na fotkách přijde hrozně mohutnej ten zadní převis a vubec celej ten zadek je takovej tezkopadnej... ale i tak je to krasný auto 😄
Technický parametry slušný, infotainment vypadá konkurenceschopně, konečně čtyřzonová klima. Ceny jsou...no konkurenceschopný. Teď už jen jak to bude jezdit a vypadat naživo.
je to dáno výbavou. 2.0d koupíte i jako základní Pure, ale 30d je minimálně druhý stupeň Prestige.
Edit...není...
TADY MÁTE JAGUÁÁÁRA [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Běžný dojezd podle majitele mezi 350-400km....nedostatečná síť nabíjecích stanic a tvar? Ano máš pravdu, inspirace Jagem je jasně patrná 😄
Prostě neumím.
alidi je kupujou [odkaz] [odkaz] [odkaz] pro srandu králikům >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
😉
Tesla není tak špatná do jakýho světla ji dokáže postavit Berenika.
...a 4 cecky nie sú dobré asi ani u jednej z nich >😒]