Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jaguar XF od 1.150.000 korun, nejdražší verze S AWD za 1,96 milionu

76 komentářů

webpaja
Už při prémiéře mi přišlo, že auto vypadalo líp na živým videu nad Temží, než na videích a oficiálních fotkách. Věřím, že Jag zachová rubínovou metalízu, bude podle mě nejpůsobivější.
Technický parametry slušný, infotainment vypadá konkurenceschopně, konečně čtyřzonová klima. Ceny jsou...no konkurenceschopný. Teď už jen jak to bude jezdit a vypadat naživo.
4bytelnýkola
ovšem ten cenový skok u dieslu na 6ti válec je slušnej
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

je to dáno výbavou. 2.0d koupíte i jako základní Pure, ale 30d je minimálně druhý stupeň Prestige.
webpaja
Jestli Pure bude stejně vybavenej jako současnej základ, pak hurá. 😉

Edit...není...
Kharl.ANTIDIESEL
hoši...
TADY MÁTE JAGUÁÁÁRA [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Alex deLarge
no jo no... odpusť starcům... ale třeba i na tohle jednou dojde...
webpaja
Bereniko, měl jsem tu čest poprvý sednout. Za 14dní i jízda. První pocity? Sestavení interiéru je tristní, nerovnoměrný spáry, vyjma kůže velmi levný materiály a evidentně choulostivý, vzadu málo místa na hlavu i pro člověka kolem 180cm.
Běžný dojezd podle majitele mezi 350-400km....nedostatečná síť nabíjecích stanic a tvar? Ano máš pravdu, inspirace Jagem je jasně patrná 😄
Alex deLarge
Já bych to zasejc až tak nepodceňoval... málo dobíjecích stanic je pouze v Čechách a pokud by Tesla k autu dodávala domácí dobíjecí stanici se solárním zařízením, případně pokud už na střeše domu nebo garáže solární panely máš... respektive kdyby bylo možné měnit jednoduchým způsobem zdroj energie - baterii nebo čert ví co ještě za pár let příjde (přes den popojíždíš, doma ti slunce nabíjí zdroj na další den)... nedávno jsem na netu sledoval video, kde majitel Tesly vysvětloval velmi podrobně "pohnutky", které jej vedly k nákupu. Když vysvětloval softwarové možnosti nastavení vozu (podvozek mi přišel velmi sofistikovaný) a jak je fajn projíždět Evropu pouze za cenu mýtného... buzerace ze strany samozvaných ekologů také žádná... žádné emisní známky... Tesla je zatím opravdu pro šikovnější lidi (cenou). Já Tesle fandím převelice
webpaja
Odhlídnu-li od ideálů a řeknu-li si co potřebuju, pak je to párkrát do měsíce přejet republiku (to teoreticky půjde, pokud nebudou zácpy, nebudeš klimatizovat, vyhřívat sedačky apod.). Pak ale nemůžeš zůstat ve většině okresních měst, neboť tam není nabíječka...
Prostě neumím.
Alex deLarge
Ano, stále je "tam" spousta kdyby... přesto fandím elektromotorům víc, než foukaným tříhrnkům >😁
Avatar - Anonym
Anonym
dokud nebude nová generace baterií, tak nemá smysl o elektromobilu uvažovat, to by bzlo leda na hrkání po městě, ale to by musela být jiná cenovka
Kharl.ANTIDIESEL
no jasný Baričelo
alidi je kupujou [odkaz] [odkaz] [odkaz] pro srandu králikům >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
webpaja
Jistě...jezdí jich tu mraky a energii čerpají z pangejtů, jsi směšnej a lhář 😄
Avatar - white label
white label
Dám ti zdarma výbornou radu pro komunikaci s tímto TEchnicky SLAbším elektro nickem😒br /> [odkaz]
😉
webpaja
>😒]
Kharl.ANTIDIESEL
Bateriové systémy pro domácí SOLAR a průmysl [odkaz] [odkaz] TESLA odhalí 30.04.2014 soudruzi 😉
Alex deLarge
Když odmázneš ty soudruhy a přestaneš šít do lidí s rozdílným názorem, třeba Tě začnou brát i vážně a naslouchat Ti. Respekt k době "spalovacích motorů" by Ti neuškodil, tím spíše, že více než dvě třetiny konstrukce elektromobilů čerpají především z konstrukčních úspěchů běžného automobilového průmyslu. Chceš-li hlásat vizionářské technologie, chovej se jako vizionář a ber v úvahu více než sto let vývoje, vynaložených finančních prostředků, úspěchů i neúspěchů a bohužel i obětí v tomto průmyslovém odvětví. Přestaneš tím škodit nejen sobě, ale i geniální myšlence tvůrců vozidla, kterým bezesporu TESLA je.
Kharl.ANTIDIESEL
to nevim do čehos rozvrzanyho sednul ale produkční MODEL S [odkaz] je na jedničku :yes: tak moc nekecej >😒]
webpaja
Do auta, který má najeto 15kkm. Dovezeno přes šedý import z US... Uvědom si, že tu nejsi ve svý politický straně a soudruhy si nech na vaši schůzi. Celá tvoje propaganda tady je medvědí službou pro Teslu, neboť jde o věci vytržený z kontextu, polopravdy a lži.
Tesla není tak špatná do jakýho světla ji dokáže postavit Berenika.
4bytelnýkola
díky za info, i tak je ten rozdíl hrozivý, tedy pro mě 😄
webpaja
Je otázkou co bude ve výbavě. Ještě pořád chybí info, zda V6 nafta bude taky AWD. Mě putna, ale 90% aut prodaných s V6 by pohon všech kol mělo.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Na press stránkách jsou kompletní technické údaje, ale u 30d pohon všech kol není. Třeba časem, rozhodně by se neztratil.
Avatar - donPedro
donPedro
A pro staromilce B.R.G. 😉
Avatar - speedfred
speedfred
troška si rýpnem 4-zonovú klímu mám v Peugeote. (neber to v zlom) >😒]
Avatar - white label
white label
Taky si troška rýpnem. To je jako kdybych ti kámoš řekl, že má novou mladou kočku s pěknýma čtyřkama..., a ty bys kontroval tím, že tvoje babička má taky čtyřky prsa (neber to v zlom na apríla). >😁 😉
Avatar - speedfred
speedfred
ja viem ,že tie značky nejdú porovnávať,ale prekvapilo ma že to nemali vo voliteľnej výbave.
...a 4 cecky nie sú dobré asi ani u jednej z nich >😒]
Avatar - white label
white label
Taky nejsem na velké "kozy", ale když čtyř zónová klima, tak proč ne čtverky "cecky"... >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Aááá, tady je někdo na plošiny a norkové tyčky (a norek tičky) >😁 >😁 >😁
webpaja
Neberu, v XF ale poprvý. 😉
Alex deLarge
Už delší dobu "slintám" po XE (a jako že hodně vážně), kde mi konfigurátor vystřelil při mnou požadované výbavě cenu cca 1 700 000 Kč... a tady čtu, že nejlepší výbava XF bude do dvou miliónů... přehlédl jsem něco?
webpaja
NO, ještě bude pár věcí chybět...takže ve verzi S tu "dvojku" přelezeš. S XE se na ní téměř nedostaneš.
Nicméně, jak říkala Helena Růžičková ve Slunce, seno... Tady musíš umět smlouvat >😒] . Ceníkovku bych u svýho taky nezaplatil.
Alex deLarge
no, začínám být neklidný.... zda neslevit ze serepetiček a neuvažovat raději o XF...
webpaja
Obě auta si je potřeba osáhnout. Za 14dní se poprvý dostanu k XE, k XF až na podzim. Pokud by mi XE vyhovovalo, pak nemám problém sejít o třídu níž.
Navíc si XE zachovalo klasickou linku C sloupku, u XF se s tím zatím ještě peru. Ale to vše jsou teoretický pindy. XE zatím chybí naftový V6...tedy jediná volba benzínový.
A hlavně...mojí kočce budou letos teprve dva roky, takže ještě dva zůstává.
A pak je otázka, jakkoliv bych nechtěl gazíko-něco, jestli neuhrane na podzim F-Pace 😉
Alex deLarge
kde že budeš kočku "ohmatávat?"
webpaja
Na Hradě...jen staticky. Jsem zvědavej na prostor (ten u stávajícího XF není vzadu žádná sláva) a obecný vyznění. K jízdě pak v průběhu května.
Alex deLarge
neváhej informovat
webpaja
Určitě, dvoulitrovou naftu jen tak ze zajímavosti, benzín R4 nemá smysl, ke konci roku přijdou nový jednotky, takže nejvíc mě zajímá verze s kompresorem. Při běžným, nijak unylým ježdění se V6 v F-T dokázal konzumačně krotit a při řádění na okruhu to stále ještě šlo.
Spíš jsem zvědavej na řízení a odladění podvozku. Tam pokud se bude držet tradičního mistrovskýho odladění bude moci ukázat D3 záda.
RADEK1
Xe má být vystavené na blížícím se autosalonu v Ba. Já tam k vůli němu jedu.
Avatar - white label
white label
"Jaguar XF od 1.150.000 korun, nejdražší verze S AWD za 1,96 milionu"
Už samotný nadpis píše jasně o nejdražší verzi, nikoli o nejvyšší (možné) výbavě, což bývají právě u prémie obvykle dva různé světy. Nebo si myslíš, že se třeba u takové RS6 (nebo M5 apod.) nemůžeš za žádnou další výbavu připlatit?
Alex deLarge
to chápu... nějaké to vozidlo také vlastním, jak probíhá nákup také vím...mé dilema spočívá právě v těch příplatkových věcech...však píšu... zda neslevit ze serepetiček... ale díky za koment k mému nerozhodnému komentu
Avatar - white label
white label
To je časté dilema, jestli nejít o třídu výš s menší výbavou, za stejnou cenu.
Chce to svézt se v obou verzích (různých tříd) a porovnat taky prostornost (pokud ji požaduješ), která je třeba u A4 vs A6 zásadně rozdílná, takže tam bych osobně neměl co řešit a šel bych do A6.
Alex deLarge
No ty jsi mi teda pomohl chlape ... >😁 >😁 >😁 Já to stejně vidím tak, že XE bude k mání dřív, čili zase podlehnu emocím a alespoň mi zbyde na novej plot kolem baráku >😁
Avatar - white label
white label
Třeba do jaké míry je pro tebe důležitá ta prostornost, bys mohl vědět už dnes. 😉
Alex deLarge
Upřímně... pro mne je důležitý především splněný dětský sen... čili Jaguár
Avatar - white label
white label
Tak i XE bude kočka, takže pokud ti stačí fakt, že budeš vlastnit Jag, tak zbytečně neřeš za co "vyhodit" další peníze navíc.
Alex deLarge
máš recht chlape...
Avatar - Anonym
Anonym
z 380 HP a V6, to měl muj 4,2 V8 kompresor.

Pěkné, pěkné no, ale tady určitě dost dělá 8.st převodovka a sladění s motorem, to bude určitě na lepší úrovni a převodovka umožnuje rychlejší řazení.
Holt vývoj nezastavíš.

Je fajn, že jag pořád nabízí kompresor a ne turba, velký :yes:
Alex deLarge
vývoj nezastavíš... a vývoj u Kočky jde jednoznačně tím správným směrem
(info mimo mísu pro tebe speciálně...už se ví, kdo koupil francouzskou pomstu)
Avatar - Anonym
Anonym
nevím
Alex deLarge
dal jsem to do komentáře pod patřičný článek...
Mig_35
Nevím, taky mi připadá, že u Jaguáru nějak ty koně neumí krotit. Atmosférický pětilitr s 381 hp byl na stovce /u XF/ za 5,5 sekundy a nejsilnější diesel za sedm... konkurence umí se stejným stádem upalovat rychleji...
webpaja
Na druhou stranu jsou udávaný čísla spíš rezervovaný. Orientačně jsem se dle aplikace na telefonu dostal s V8S na 100km za 3,9...američani naměřili u V8R 3,7. Obojí výrazně pod údaji výrobce.
Nicméně XF třeba ztrácí s naftou u rozjezdu do cca 50km/h, podle mě omezenej výkon na první dva kvalty.
Avatar - Anonym
Anonym
Ten kompresor je hlavně o krásném zvuku, charisma a charakteru motoru. Na to vzpomínám, rozhodně zážitek.

je jasné, že někdo vyždíme lepší zrychlení z podobného počtu koní, ale jen o tom to není
Tiasek
Naopak, u Jaguaru jsou nejlepší krotitelé, kdo jezdil novým XF 3.0 supercharged potvrdí. Jak AWD, tak zadokolka. Jaguar př uvedení na trh uváděl 0-100 za 6,4, poté změnil na 5,8 a realita je kolem 5 s na 100. Doloženo vlastní zkušeností i videi. Do 160 je rychlejší než 535i, 435i, 550d, A7 biturbo..... dále neměřeno
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pekne auto... jaguar je jedna z tych mala znaciek ktorej by som dal urcite prednost pred akymkolvek nemcom.... XF sa mi paci viac ako E 5ka alebo A6... a posobi na mna aj noblesnejsie a charizmatickejsie ako spominani nemci....... bez vahania volim XF.... a podobne je to aj s XE a s XJ.....

jaguar uz tradicne ... palce hore tejto znacke :yes: :yes:
Velkoodběratel_kukuřice
Jenže Jaguar se musí sklonit před zabijákem E 63 amg.
RADEK1
No, takové nynější Xf Rs se zase moc klonit nemusí. A to které doufám přijde se už bát nemusí vůbec.
Avatar - white label
white label
Jo, E63 to je zabiják každým coulem, hlavně v kombíku ho zabije jen to jak vypadá... >😁 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
>😁
A keby niekomu AMG-ckove E-cko nestacilo...😒br /> [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - white label
white label
To si kup a můžeš všude machrovat, že máš největší MB AMG na Slovensku.
Přijdeš do klubu, hodíš klíčky na bar, a zeptáš se: Tak co kur.va, má tu snad někdo většího...? 😲 >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
njn, lenze nema to spravny znak na kapote ;-\
...btw., co sa velkosti tyka - zopar "exiek" by mohlo referovat a obcas sa stane, ze kamosi, co nasledovali po mne mi nadavali, ze co som ich tak roztahal >😒]
Avatar - speedfred
speedfred
čo tam máš 4 žalude vedľa seba ??? >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
>😒] >😒] >😒] >😒] :yes:
Nikedy staci mat 1 vec a poriadnu 😉
Avatar - white label
white label
To víš, AUDI maniak tělem i duší ("quattro-sexual"), jen jestli taky podle něho nakonec nevzniklo i to¨profláklé😒br /> Čtyři kroužky pro ***ky...
[odkaz]
>😁 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
hmmm... ;-\ 8-s
esteze je 1.4. :-!
Inac by som si to vysvetloval inac, a o to viac by som bol z toho prekvapeny... ;-\
No nic. Moju klasicku orientaciu dokazovat nepotrebujem, ta je ludom co ma poznaju nad slnko jasna.
Avatar - white label
white label
Tak apríl už nám právě skončil. Kam se najednou poděl tvůj "machovský" smysl pro humor..., s tvou velikostí bys byl jistě postrachem pánských sprch. >😁 😉
Když si quattro-sexuál, tak logicky nemůžeš být jen homosexuál.
Co říkáš na "olympijskou" fotku? >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Machovsky zmysel pre humor 8-s ? hmm, no neviem, aktualne ho neviem najst...
Panske sprchy - tiez nic pre mna, mam rad svoje sukromie a zavist je svina >😒]
Aj preto napr. po tenise radsej ostanem pozametat kurt, nech sa tam s ostatnymi nemusim tlacit.
Quattro - sexual znie sice zujimavo, ale... neviem to slusne vyjadrit. Asi preto, ze ma napadaju teda 4 rozne orientacie, pritom za spravnu povazujem len jednu.
Foto - hentake znacenie mali usporiadatelske vozy olympiady v Soči ? >😁
Avatar - white label
white label
Takže tys byl taky v Soči..., cos tam dělal, řidiče jednoho z těch Audi? >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Nie, vraj neboli k dispozicii ziadne S a RS modely, tak som sa im na to vykaslal. >😒]
webpaja
Jaguar nový SVR ještě nepředstavil, současný má výkonovej deficit. Ale 550HP není úplně málo. Většině záleží na ovladatelnosti a jízdě...tam je třeba hledat sklánění spíš než v desetinách sekundy při zrychlení 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Z některých zadobočních pohledů to působí dost tuctově, řekl bych, že to mají na svědomí ty tenké C-sloupky. A světla, sakra co bránilo tomu, udělat je více jako na skicách. Věřím, že dojem na živo bude lepší, přesto, stejně jako u XE vidím promarněnou příležitost udělat esteticky dokonalé auto.
webpaja
Ano, na zadní sloupky jsem narážel. Odpovědí mi bylo, že mi víme co se nám líbí a Callum ví co se nám bude líbit. Tak čekám až to ke mě doteče 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
😄 V konfigurátoru není rubínová, ale Oddysey Red je asi nejblíž. Je fajn, že S verzi lze objednat i chromovaný lišty kolem oken. Naopak, výběr kol mě nijak zvlášť nenadchl, Star jsou pěkný, ale 20". To bych měl na těch našich silnicích pomalu strach. Jinak asi Razor 19".
Avatar - white label
white label
Z barev bych asi vybral Quarzite a z kol jsou ve 20" pěkné i dvoubarevné Venon (můj favorit z nabídky kol)... a pokud by někdo trval na menších 18" kolech, tak kontrastní Helix se taky dají, ale spíš ke světlejším lakům.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Quarzite jsem si navolil právě s těmi Star koly, uvidíme jaká ta barva bude naživo. Ve virtuální podobě mě taky zaujala. Já obecně ty dvoubarevný kola s tou jakoby odfrézovanou čelní plochou nemusím, možná tak na FT-86, ale na Jag ne.
Manex
no nevím, stávající XF nebo XJ mi prijdou tak nejak vyváženější, u toho nového mi aspoň na fotkách přijde hrozně mohutnej ten zadní převis a vubec celej ten zadek je takovej tezkopadnej... ale i tak je to krasný auto 😄