Novinky
Alex deLarge
2
Ano, stále je "tam" spousta kdyby... přesto fandím elektromotorům víc, než foukaným tříhrnkům >😁
Přejít do diskuze
Já bych to zasejc až tak nepodceňoval... málo dobíjecích stanic je pouze v Čechách a pokud by Tesla k autu dodávala domácí dobíjecí stanici se solárním zařízením, případně pokud už na střeše domu nebo garáže solární panely máš... respektive kdyby bylo možné měnit jednoduchým způsobem zdroj energie - baterii nebo čert ví co ještě za pár let příjde (přes den popojíždíš, doma ti slunce nabíjí zdroj na další den)... nedávno jsem na netu sledoval video, kde majitel Tesly vysvětloval velmi podrobně "pohnutky", které jej vedly k nákupu. Když vysvětloval softwarové možnosti nastavení vozu (podvozek mi přišel velmi sofistikovaný) a jak je fajn projíždět Evropu pouze za cenu mýtného... buzerace ze strany samozvaných ekologů také žádná... žádné emisní známky... Tesla je zatím opravdu pro šikovnější lidi (cenou). Já Tesle fandím převelice
Ten kompresor je hlavně o krásném zvuku, charisma a charakteru motoru. Na to vzpomínám, rozhodně zážitek.
je jasné, že někdo vyždíme lepší zrychlení z podobného počtu koní, ale jen o tom to není
je jasné, že někdo vyždíme lepší zrychlení z podobného počtu koní, ale jen o tom to není
Tak i XE bude kočka, takže pokud ti stačí fakt, že budeš vlastnit Jag, tak zbytečně neřeš za co "vyhodit" další peníze navíc.
Obě auta si je potřeba osáhnout. Za 14dní se poprvý dostanu k XE, k XF až na podzim. Pokud by mi XE vyhovovalo, pak nemám problém sejít o třídu níž.
Navíc si XE zachovalo klasickou linku C sloupku, u XF se s tím zatím ještě peru. Ale to vše jsou teoretický pindy. XE zatím chybí naftový V6...tedy jediná volba benzínový.
A hlavně...mojí kočce budou letos teprve dva roky, takže ještě dva zůstává.
A pak je otázka, jakkoliv bych nechtěl gazíko-něco, jestli neuhrane na podzim F-Pace 😉
Navíc si XE zachovalo klasickou linku C sloupku, u XF se s tím zatím ještě peru. Ale to vše jsou teoretický pindy. XE zatím chybí naftový V6...tedy jediná volba benzínový.
A hlavně...mojí kočce budou letos teprve dva roky, takže ještě dva zůstává.
A pak je otázka, jakkoliv bych nechtěl gazíko-něco, jestli neuhrane na podzim F-Pace 😉
z 380 HP a V6, to měl muj 4,2 V8 kompresor.
Pěkné, pěkné no, ale tady určitě dost dělá 8.st převodovka a sladění s motorem, to bude určitě na lepší úrovni a převodovka umožnuje rychlejší řazení.
Holt vývoj nezastavíš.
Je fajn, že jag pořád nabízí kompresor a ne turba, velký :yes:
Pěkné, pěkné no, ale tady určitě dost dělá 8.st převodovka a sladění s motorem, to bude určitě na lepší úrovni a převodovka umožnuje rychlejší řazení.
Holt vývoj nezastavíš.
Je fajn, že jag pořád nabízí kompresor a ne turba, velký :yes:
Taky si troška rýpnem. To je jako kdybych ti kámoš řekl, že má novou mladou kočku s pěknýma čtyřkama..., a ty bys kontroval tím, že tvoje babička má taky čtyřky prsa (neber to v zlom na apríla). >😁 😉
pekne auto... jaguar je jedna z tych mala znaciek ktorej by som dal urcite prednost pred akymkolvek nemcom.... XF sa mi paci viac ako E 5ka alebo A6... a posobi na mna aj noblesnejsie a charizmatickejsie ako spominani nemci....... bez vahania volim XF.... a podobne je to aj s XE a s XJ.....
jaguar uz tradicne ... palce hore tejto znacke :yes: :yes:
jaguar uz tradicne ... palce hore tejto znacke :yes: :yes:
Dám ti zdarma výbornou radu pro komunikaci s tímto TEchnicky SLAbším elektro nickem😒br />
[odkaz]
😉
😉
no jasný Baričelo
alidi je kupujou [odkaz] [odkaz] [odkaz] pro srandu králikům >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
alidi je kupujou [odkaz] [odkaz] [odkaz] pro srandu králikům >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
to nevim do čehos rozvrzanyho sednul ale produkční MODEL S [odkaz] je na jedničku :yes: tak moc nekecej >😒]
Bateriové systémy pro domácí SOLAR a průmysl [odkaz] [odkaz] TESLA odhalí 30.04.2014 soudruzi 😉
dokud nebude nová generace baterií, tak nemá smysl o elektromobilu uvažovat, to by bzlo leda na hrkání po městě, ale to by musela být jiná cenovka
Ano, na zadní sloupky jsem narážel. Odpovědí mi bylo, že mi víme co se nám líbí a Callum ví co se nám bude líbit. Tak čekám až to ke mě doteče 😉
Jaguar nový SVR ještě nepředstavil, současný má výkonovej deficit. Ale 550HP není úplně málo. Většině záleží na ovladatelnosti a jízdě...tam je třeba hledat sklánění spíš než v desetinách sekundy při zrychlení 😉
Tak apríl už nám právě skončil. Kam se najednou poděl tvůj "machovský" smysl pro humor..., s tvou velikostí bys byl jistě postrachem pánských sprch. >😁 😉
Když si quattro-sexuál, tak logicky nemůžeš být jen homosexuál.
Co říkáš na "olympijskou" fotku? >😒]
Když si quattro-sexuál, tak logicky nemůžeš být jen homosexuál.
Co říkáš na "olympijskou" fotku? >😒]
To víš, AUDI maniak tělem i duší ("quattro-sexual"), jen jestli taky podle něho nakonec nevzniklo i to¨profláklé😒br />
Čtyři kroužky pro ***ky...
[odkaz]
>😁 😉
[odkaz]
>😁 😉
njn, lenze nema to spravny znak na kapote ;-\
...btw., co sa velkosti tyka - zopar "exiek" by mohlo referovat a obcas sa stane, ze kamosi, co nasledovali po mne mi nadavali, ze co som ich tak roztahal >😒]
...btw., co sa velkosti tyka - zopar "exiek" by mohlo referovat a obcas sa stane, ze kamosi, co nasledovali po mne mi nadavali, ze co som ich tak roztahal >😒]
ja viem ,že tie značky nejdú porovnávať,ale prekvapilo ma že to nemali vo voliteľnej výbave.
...a 4 cecky nie sú dobré asi ani u jednej z nich >😒]
...a 4 cecky nie sú dobré asi ani u jednej z nich >😒]
Jo, E63 to je zabiják každým coulem, hlavně v kombíku ho zabije jen to jak vypadá... >😁 😉
To je časté dilema, jestli nejít o třídu výš s menší výbavou, za stejnou cenu.
Chce to svézt se v obou verzích (různých tříd) a porovnat taky prostornost (pokud ji požaduješ), která je třeba u A4 vs A6 zásadně rozdílná, takže tam bych osobně neměl co řešit a šel bych do A6.
Chce to svézt se v obou verzích (různých tříd) a porovnat taky prostornost (pokud ji požaduješ), která je třeba u A4 vs A6 zásadně rozdílná, takže tam bych osobně neměl co řešit a šel bych do A6.
"Jaguar XF od 1.150.000 korun, nejdražší verze S AWD za 1,96 milionu"
Už samotný nadpis píše jasně o nejdražší verzi, nikoli o nejvyšší (možné) výbavě, což bývají právě u prémie obvykle dva různé světy. Nebo si myslíš, že se třeba u takové RS6 (nebo M5 apod.) nemůžeš za žádnou další výbavu připlatit?
Už samotný nadpis píše jasně o nejdražší verzi, nikoli o nejvyšší (možné) výbavě, což bývají právě u prémie obvykle dva různé světy. Nebo si myslíš, že se třeba u takové RS6 (nebo M5 apod.) nemůžeš za žádnou další výbavu připlatit?
Na druhou stranu jsou udávaný čísla spíš rezervovaný. Orientačně jsem se dle aplikace na telefonu dostal s V8S na 100km za 3,9...američani naměřili u V8R 3,7. Obojí výrazně pod údaji výrobce.
Nicméně XF třeba ztrácí s naftou u rozjezdu do cca 50km/h, podle mě omezenej výkon na první dva kvalty.
Nicméně XF třeba ztrácí s naftou u rozjezdu do cca 50km/h, podle mě omezenej výkon na první dva kvalty.
Určitě, dvoulitrovou naftu jen tak ze zajímavosti, benzín R4 nemá smysl, ke konci roku přijdou nový jednotky, takže nejvíc mě zajímá verze s kompresorem. Při běžným, nijak unylým ježdění se V6 v F-T dokázal konzumačně krotit a při řádění na okruhu to stále ještě šlo.
Spíš jsem zvědavej na řízení a odladění podvozku. Tam pokud se bude držet tradičního mistrovskýho odladění bude moci ukázat D3 záda.
Spíš jsem zvědavej na řízení a odladění podvozku. Tam pokud se bude držet tradičního mistrovskýho odladění bude moci ukázat D3 záda.
Na Hradě...jen staticky. Jsem zvědavej na prostor (ten u stávajícího XF není vzadu žádná sláva) a obecný vyznění. K jízdě pak v průběhu května.
vývoj nezastavíš... a vývoj u Kočky jde jednoznačně tím správným směrem
(info mimo mísu pro tebe speciálně...už se ví, kdo koupil francouzskou pomstu)
(info mimo mísu pro tebe speciálně...už se ví, kdo koupil francouzskou pomstu)
Dobrý den,
je to dáno výbavou. 2.0d koupíte i jako základní Pure, ale 30d je minimálně druhý stupeň Prestige.
je to dáno výbavou. 2.0d koupíte i jako základní Pure, ale 30d je minimálně druhý stupeň Prestige.
Už při prémiéře mi přišlo, že auto vypadalo líp na živým videu nad Temží, než na videích a oficiálních fotkách. Věřím, že Jag zachová rubínovou metalízu, bude podle mě nejpůsobivější.
Technický parametry slušný, infotainment vypadá konkurenceschopně, konečně čtyřzonová klima. Ceny jsou...no konkurenceschopný. Teď už jen jak to bude jezdit a vypadat naživo.
Technický parametry slušný, infotainment vypadá konkurenceschopně, konečně čtyřzonová klima. Ceny jsou...no konkurenceschopný. Teď už jen jak to bude jezdit a vypadat naživo.
Do auta, který má najeto 15kkm. Dovezeno přes šedý import z US... Uvědom si, že tu nejsi ve svý politický straně a soudruhy si nech na vaši schůzi. Celá tvoje propaganda tady je medvědí službou pro Teslu, neboť jde o věci vytržený z kontextu, polopravdy a lži.
Tesla není tak špatná do jakýho světla ji dokáže postavit Berenika.
Tesla není tak špatná do jakýho světla ji dokáže postavit Berenika.
Bereniko, měl jsem tu čest poprvý sednout. Za 14dní i jízda. První pocity? Sestavení interiéru je tristní, nerovnoměrný spáry, vyjma kůže velmi levný materiály a evidentně choulostivý, vzadu málo místa na hlavu i pro člověka kolem 180cm.
Běžný dojezd podle majitele mezi 350-400km....nedostatečná síť nabíjecích stanic a tvar? Ano máš pravdu, inspirace Jagem je jasně patrná 😄
Běžný dojezd podle majitele mezi 350-400km....nedostatečná síť nabíjecích stanic a tvar? Ano máš pravdu, inspirace Jagem je jasně patrná 😄
Nevím, taky mi připadá, že u Jaguáru nějak ty koně neumí krotit. Atmosférický pětilitr s 381 hp byl na stovce /u XF/ za 5,5 sekundy a nejsilnější diesel za sedm... konkurence umí se stejným stádem upalovat rychleji...
Naopak, u Jaguaru jsou nejlepší krotitelé, kdo jezdil novým XF 3.0 supercharged potvrdí. Jak AWD, tak zadokolka. Jaguar př uvedení na trh uváděl 0-100 za 6,4, poté změnil na 5,8 a realita je kolem 5 s na 100. Doloženo vlastní zkušeností i videi. Do 160 je rychlejší než 535i, 435i, 550d, A7 biturbo..... dále neměřeno
Quarzite jsem si navolil právě s těmi Star koly, uvidíme jaká ta barva bude naživo. Ve virtuální podobě mě taky zaujala. Já obecně ty dvoubarevný kola s tou jakoby odfrézovanou čelní plochou nemusím, možná tak na FT-86, ale na Jag ne.
Z barev bych asi vybral Quarzite a z kol jsou ve 20" pěkné i dvoubarevné Venon (můj favorit z nabídky kol)... a pokud by někdo trval na menších 18" kolech, tak kontrastní Helix se taky dají, ale spíš ke světlejším lakům.
no nevím, stávající XF nebo XJ mi prijdou tak nejak vyváženější, u toho nového mi aspoň na fotkách přijde hrozně mohutnej ten zadní převis a vubec celej ten zadek je takovej tezkopadnej... ale i tak je to krasný auto 😄
😄 V konfigurátoru není rubínová, ale Oddysey Red je asi nejblíž. Je fajn, že S verzi lze objednat i chromovaný lišty kolem oken. Naopak, výběr kol mě nijak zvlášť nenadchl, Star jsou pěkný, ale 20". To bych měl na těch našich silnicích pomalu strach. Jinak asi Razor 19".
Machovsky zmysel pre humor 8-s ? hmm, no neviem, aktualne ho neviem najst...
Panske sprchy - tiez nic pre mna, mam rad svoje sukromie a zavist je svina >😒]
Aj preto napr. po tenise radsej ostanem pozametat kurt, nech sa tam s ostatnymi nemusim tlacit.
Quattro - sexual znie sice zujimavo, ale... neviem to slusne vyjadrit. Asi preto, ze ma napadaju teda 4 rozne orientacie, pritom za spravnu povazujem len jednu.
Foto - hentake znacenie mali usporiadatelske vozy olympiady v Soči ? >😁
Panske sprchy - tiez nic pre mna, mam rad svoje sukromie a zavist je svina >😒]
Aj preto napr. po tenise radsej ostanem pozametat kurt, nech sa tam s ostatnymi nemusim tlacit.
Quattro - sexual znie sice zujimavo, ale... neviem to slusne vyjadrit. Asi preto, ze ma napadaju teda 4 rozne orientacie, pritom za spravnu povazujem len jednu.
Foto - hentake znacenie mali usporiadatelske vozy olympiady v Soči ? >😁
hmmm... ;-\ 8-s
esteze je 1.4. :-!
Inac by som si to vysvetloval inac, a o to viac by som bol z toho prekvapeny... ;-\
No nic. Moju klasicku orientaciu dokazovat nepotrebujem, ta je ludom co ma poznaju nad slnko jasna.
esteze je 1.4. :-!
Inac by som si to vysvetloval inac, a o to viac by som bol z toho prekvapeny... ;-\
No nic. Moju klasicku orientaciu dokazovat nepotrebujem, ta je ludom co ma poznaju nad slnko jasna.
Z některých zadobočních pohledů to působí dost tuctově, řekl bych, že to mají na svědomí ty tenké C-sloupky. A světla, sakra co bránilo tomu, udělat je více jako na skicách. Věřím, že dojem na živo bude lepší, přesto, stejně jako u XE vidím promarněnou příležitost udělat esteticky dokonalé auto.
To si kup a můžeš všude machrovat, že máš největší MB AMG na Slovensku.
Přijdeš do klubu, hodíš klíčky na bar, a zeptáš se: Tak co kur.va, má tu snad někdo většího...? 😲 >😒]
Přijdeš do klubu, hodíš klíčky na bar, a zeptáš se: Tak co kur.va, má tu snad někdo většího...? 😲 >😒]
hoši...
TADY MÁTE JAGUÁÁÁRA [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
TADY MÁTE JAGUÁÁÁRA [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
No, takové nynější Xf Rs se zase moc klonit nemusí. A to které doufám přijde se už bát nemusí vůbec.
No ty jsi mi teda pomohl chlape ... >😁 >😁 >😁 Já to stejně vidím tak, že XE bude k mání dřív, čili zase podlehnu emocím a alespoň mi zbyde na novej plot kolem baráku >😁
to chápu... nějaké to vozidlo také vlastním, jak probíhá nákup také vím...mé dilema spočívá právě v těch příplatkových věcech...však píšu... zda neslevit ze serepetiček... ale díky za koment k mému nerozhodnému komentu
NO, ještě bude pár věcí chybět...takže ve verzi S tu "dvojku" přelezeš. S XE se na ní téměř nedostaneš.
Nicméně, jak říkala Helena Růžičková ve Slunce, seno... Tady musíš umět smlouvat >😒] . Ceníkovku bych u svýho taky nezaplatil.
Nicméně, jak říkala Helena Růžičková ve Slunce, seno... Tady musíš umět smlouvat >😒] . Ceníkovku bych u svýho taky nezaplatil.
Už delší dobu "slintám" po XE (a jako že hodně vážně), kde mi konfigurátor vystřelil při mnou požadované výbavě cenu cca 1 700 000 Kč... a tady čtu, že nejlepší výbava XF bude do dvou miliónů... přehlédl jsem něco?
Na press stránkách jsou kompletní technické údaje, ale u 30d pohon všech kol není. Třeba časem, rozhodně by se neztratil.
Je otázkou co bude ve výbavě. Ještě pořád chybí info, zda V6 nafta bude taky AWD. Mě putna, ale 90% aut prodaných s V6 by pohon všech kol mělo.
Když odmázneš ty soudruhy a přestaneš šít do lidí s rozdílným názorem, třeba Tě začnou brát i vážně a naslouchat Ti. Respekt k době "spalovacích motorů" by Ti neuškodil, tím spíše, že více než dvě třetiny konstrukce elektromobilů čerpají především z konstrukčních úspěchů běžného automobilového průmyslu. Chceš-li hlásat vizionářské technologie, chovej se jako vizionář a ber v úvahu více než sto let vývoje, vynaložených finančních prostředků, úspěchů i neúspěchů a bohužel i obětí v tomto průmyslovém odvětví. Přestaneš tím škodit nejen sobě, ale i geniální myšlence tvůrců vozidla, kterým bezesporu TESLA je.
Odhlídnu-li od ideálů a řeknu-li si co potřebuju, pak je to párkrát do měsíce přejet republiku (to teoreticky půjde, pokud nebudou zácpy, nebudeš klimatizovat, vyhřívat sedačky apod.). Pak ale nemůžeš zůstat ve většině okresních měst, neboť tam není nabíječka...
Prostě neumím.
Prostě neumím.
Taky nejsem na velké "kozy", ale když čtyř zónová klima, tak proč ne čtverky "cecky"... >😒]