Novinky
za poslední dobu jedna z nejpěknějších hond co tu je! :yes:
Jednooký mezi slepými králem? Kdyby to H bylo rozteklý a v kurzívě, nepochyboval bych. Chybí mi tam nějaký jazyk. Něco identifikovatelnýho a pak sama vyváženost hmoty chybí.
Nevím, mám takové tušení /čistě můj osobní názor/, že tohle bude v reálu pěkné auto.
...což bohužel nic moc neznamená.
Jo, celkově to není tak zlý, je to kupátko a tu práci s hmotou nevidím tak tragicky. Tohle ale budu muset ještě strávit...
[odkaz]
PS: nebo možná nebudu muset...
Jo, celkově to není tak zlý, je to kupátko a tu práci s hmotou nevidím tak tragicky. Tohle ale budu muset ještě strávit...
[odkaz]
PS: nebo možná nebudu muset...
Ono taky otázka zní, jestli si tohle bude moci honda finančně dovolit, pokud něco takového vznikne, nebude to tahoun prodejů.
Honda je jediná automobilka, která už skoro 25 let drží v nabídce kompaktní kupé, co jsem četl, tak je potvrzeno i toto, spolu se 5D a 5D. Začistí nárazníky, dají klasická zrcátka, sundají křídlo a mají hotovo. 😉
nie je márna. Tá hmota by sa dala poriešiť spodnou líniou okien (vzadu sa zbytočne zdvíha). Tie prelisy a la ibiza si mohli odpustiť. Revolúcia to určite nie je, ten dojem vyvoláva iba kupé efekt štúdie, je to dobrá evolúcia. Z tohto pohľadu im 9 utiekla, ako fabia 2.
že túto farbu bude dobre vidieť aj v noci. Na moj vkus je trocha divoká,ale je aj poriadne šmrncovná. Takže palec hore.
Kdyby v tomto stylu (na zkráceném rozvoru) vypadala poslední CRX, tak to mohl být prodejní trhák a ne propadák. :-!
No počkej počkej... myslíš CR-Z? Ta ale vypadá výborně, problém byl spíš v technice, resp. dynamice.
Pardon, zapomněl jsem, že změnili CR-X na CR-Z... :-!
No tak ale CR-Z je fajn, ne? Kompaktní, useklá záď evokuje nejslavnější generaci CR-X, jednoduché tvary... tobě se CR-Z nelíbí?
Ne, CR-Z se mě nelíbí. Zase prdélka nevyšla. Jo a okénko za B sloupkem taky nic moc. Proto asi ty prodeje. CR-X byla perla. :-!
Proto ty prodeje? Nemyslíš si, že se na nich víc podepsalo pohonné ústrojí? Vyšší cena a nižší užitná hodnota mu nepřidaly.
Jo, myslím. Ale celý vůz byl jaksi v zemi nikoho. Jako by Honda chtěla vytvořit nový segment na trhu. Jenomže se nepovedlo. ;-\
Céro bylo pěkné, chyběl výkon. Ta kompresorová verze přišla pozdě a navíc je jen pro USA. 8-s
Pěkná byla ITR. Měla i výkon. Viz moje garáž... :-!
ITR je i dneska nekde jinde, nez jakobysportovni mutace modernich aut. Rychla, hbita a neskutecne atmosfericka - jakoze ma atmosferu nejen pod kapotou.
Ta moje ITR byla special. Zvenku "sleeper", ale pod kapotou byly velké investice. V "závodech od světel" jsem s atm 1.8 porážel dvoulitrové Nissany turba. :-!
Vubec se nedivim, kdyz jsem pred lety vezl jednoho kamarada v ITR bez uprav, tak pote, co motor poradne nad 5000 zabral uzasle zvolal: "Ty vole, to turbo tahne jak lokomotiva" >😁 Samozrejme tam zadne nebylo...
Daj parametre, ze na kolko si ju mal "nalechtanu" 😉
Stock dávala nějakých 200K. S úpravami motor, sání, výfuk + HONDATA ECU 239K. Může se to zdát málo, ale stock motor byl už našponovaný až až. takže dostat výkon někde dál, byla otázka velkých peněz. Omezovač nastaven na 9500 ot/min. Někde mám dokonce DYNO READ-OUT. Prodal jsem ji v roce 2006. Momentálně je v Australii na prodej. Pořád v dobrém stavu.
[odkaz]
[odkaz]
U CR-Z byl problem v tom, ze na tom aute nebylo nic, ale vubec nic, dobre.
Hybridni soustava udelaovala autu jen prumernou dynamiku, podlahu s nim vytrelo kdejake obchodacke tedeicko, pritom spotreba byle uplne standartni v teto objemove a vykonove kategporii, uspora zadna.
Misto uvnitr striktne pro dva vietnamce, kuft minimlani - uzitna hodnota Smartu Roadster.
Zkrtaka pulka auta za cenu celeho a bez naroku na pozdejsi uspory.
Tohle nemelo v Evrope ani tu nejmensi sanci na uspech.
Pritom stacilo tak malo - vykaslat se na hybrid, ktery Honda nikdy neumela a neumi, dat tam normalni atmo 1,6, diky absenci hybridu by to bylo lehke, hbite, neco ala SSS, ale od Hondy a s kupe karoserii.
Hybridni soustava udelaovala autu jen prumernou dynamiku, podlahu s nim vytrelo kdejake obchodacke tedeicko, pritom spotreba byle uplne standartni v teto objemove a vykonove kategporii, uspora zadna.
Misto uvnitr striktne pro dva vietnamce, kuft minimlani - uzitna hodnota Smartu Roadster.
Zkrtaka pulka auta za cenu celeho a bez naroku na pozdejsi uspory.
Tohle nemelo v Evrope ani tu nejmensi sanci na uspech.
Pritom stacilo tak malo - vykaslat se na hybrid, ktery Honda nikdy neumela a neumi, dat tam normalni atmo 1,6, diky absenci hybridu by to bylo lehke, hbite, neco ala SSS, ale od Hondy a s kupe karoserii.
Zase lžeš. CR-Z podle SM 6,0 l, Mini Cooper 7,2, Veloster 7,8 a třeba ...Fiesta 6,9 l.
Interiér v rámci B segmentu spíš větší, protože zadní sedadla nebyla žádná. Kufr tím pádem více, než dostačující - v základním uspořádání, natož pak po sklopení těch jakosedadel.
Kulantně jsi vynechal fantastické jízdní vlastnosti, převodovku a velmi slušné řízení a sedadla.
A kterým ze současných hybridních systémů SH i-DCD, SH i-MMD a SH SH-AWD [odkaz] jsi jel, abys zkonstatoval, že Honda hybridy neumí? 8-s
Interiér v rámci B segmentu spíš větší, protože zadní sedadla nebyla žádná. Kufr tím pádem více, než dostačující - v základním uspořádání, natož pak po sklopení těch jakosedadel.
Kulantně jsi vynechal fantastické jízdní vlastnosti, převodovku a velmi slušné řízení a sedadla.
A kterým ze současných hybridních systémů SH i-DCD, SH i-MMD a SH SH-AWD [odkaz] jsi jel, abys zkonstatoval, že Honda hybridy neumí? 8-s
Mini Cooper s jakym motorem? A Veloster a Fiesta s jakym?
A kolik lidi nacpes na zadni sedadla CR-Z? Stejne tolik, jako ve Fieste, nebo o neco malo mene?
Pidiauto s pouze dvema sedadly, ktere ma byt usporne, ale neni, nemelo na Evropskem trhu zadnou sanci na uspech.
A kolik lidi nacpes na zadni sedadla CR-Z? Stejne tolik, jako ve Fieste, nebo o neco malo mene?
Pidiauto s pouze dvema sedadly, ktere ma byt usporne, ale neni, nemelo na Evropskem trhu zadnou sanci na uspech.
Vyčítat kupé, že je to kupé, to je opravdu síla. 😐
A kde to jako vidis?
Klídek chlapi. Prodeje jsou tím nejlepším důkazem, jak který model zákazníci vnímají. Bohužel (říkám bohužel, protože mám kupátka rád a v životě jsem řídil většinou kupátka) faktem zůstává, že dnešní trend a politics kupátkům nenahrávají. Nejsem si zcela jist, zda politics více než trend, nemají na tom vinu. :-!
Ta poslední věta má slovosled jak od gůgl překladače. 😉
Ja mam kupatka taky rad a s CR-Z jsem se neco najezdil, ale prave ten striktne dvoumistny interier me odradil, proste jsem si nedovolil vydat takovy obnos za ciste dvoumistne auto, kor kdyz provozni uspornost byla diskutabilni ve stylu "nechci slevu zadarmo".
No být single, mít peníze a auto se mě líbí, tak bych do toho šel i s dvěma sedadly. Čas kvapí a než se naděješ, budeš se dívat po SUV jako já... 😉
Nebyl jsem single a auto se mi az tak nelibilo, jezdilo hezky, to ano, ale chtel jsem kombinaci hezkeho, rychleho a usporneho auta, bohuzel CR-Z nebylo ani moc rychle, ani moc usporne, zato bylo krute drahe. Pak ho casem trochu cenove umravnili, ale to uz bylo pozde...
SUV uz mam a nikdy vice.
SUV uz mam a nikdy vice.
Nikdy více co? SUV anebo kupé? :-!
Nikdy vice SUV 😄
Nezatracuju je celkove, ale je to presne to auto, ktere kdyz mas, tak porad chces nejake jine.
Nezatracuju je celkove, ale je to presne to auto, ktere kdyz mas, tak porad chces nejake jine.
Souhlas. Proto nechám X5 manželce, prodám jejího Yarise a koupím si Focus RS anebo CTR. Rozhodnu se až po evaluaci obou vozů. Ale Focus se mě na obrázcích zamlouvá víc. :-!
A nechces to "na stara kolena" 😄 zkusit se zadokolkou?
Zadokolky jsem měl 2. Ford Capri GT rok výroby 1969. Pak Toyota Celica ST rok výroby 1977. Tu jsem notně upravil i motor 18R-C vyměnil za DOHC 18R-G a s tou jsem již jezdil okruhy. Po té jsem měl již jen předkolky. Speciálně na okruhu mě předkolka vyhovovala víc. :-! Jediná zadokolka, o které bych uvažoval je M135i. Ale ta je jako městské vozítko moc dlouhá. :-!
O kolik je M135i delší, než Fo3RS? 😉
Nevím. Ale vypadá delší. Je to asi tím dlouhým předkem... 😉
Jenže delší má jenom tak předek, přitom je ale celkově o 36 mm kratší, než Focus hb, a to bude pravděpodobně verze Focusu RS o ještě o kousek delší, než verze běžná. 😉
No vidíš. Pak může mít X5ka menšího bratra... 😉 Nakonec bude ve hře i M235i, protože když bych šel do jedničky, tak jen 3dvířko (5ti dvířko se mě nelíbí) no a to pak můžu jít zrovna do 2dvířka. Uvědomuji si také, že to je poslední šance mít 6ti válec ve voze této velikosti. Decisions...decisions... 😉
Ale 2er (coupé) je zase o 11 čísel (+ 108 mm) delší, než 1er. Ovšem pokud by ti to nevadilo, pak může být ve hře i verze M2. 😉
5ti dvířko bych taky nebral, buď 3, nebo 2.
5ti dvířko bych taky nebral, buď 3, nebo 2.
Tak pokud bude 10G velikosti Corolly, rozvor cca 2700 a delka cca 4850 tak by to mohl byt zajimavy model i do evropy. Accord asi nebude a tohle by mohla byt levnejsi nahrada.
Na to ze je to snad takto velky auto vypada prace s hmotou velmi dobre. Jedinou pripominku mam ohledne prolisu kolem SPZ, uvidime co se z toho dostane do serie. Predek vyborny, zadni svitilny rovnz velmi povedeny a zajimavy. Celkove oproti 9G velky posun vpred :yes:
Na to ze je to snad takto velky auto vypada prace s hmotou velmi dobre. Jedinou pripominku mam ohledne prolisu kolem SPZ, uvidime co se z toho dostane do serie. Predek vyborny, zadni svitilny rovnz velmi povedeny a zajimavy. Celkove oproti 9G velky posun vpred :yes:
Nevoní ti "maximálně jednoduché a ladné" pojetí zádě?
[odkaz]
PS: promiň, ale tohle mě bude bavit ještě dlouho 😄
[odkaz]
PS: promiň, ale tohle mě bude bavit ještě dlouho 😄
Tak zadek se mi libi, jen ty prolisy od SPZ sikmo ke svetlu a nahoru napojujici na linku na karoserii mi neuplne sedi. Skutecnost muze byt uplne jina a v jine barve uplne jiny dojem. Z tohoto zadniho pohledu mi to nevadi. Trochu mi to nesedi z pohledu zesikma
[odkaz]
Ty cerny plochy, svitilny vedle cervenych svitilen asi takto nezustanou. Urcite to budou svitilny v cervenem provedeni a bude to zase vypadat jinak.
Pokud bude mit Euro Civic 10G spolecny design predku, profilu, tak to muze byt podobne uspesny model jako 8G.
Z tohoto pohledu :yes:
[odkaz]
pripomina mi to
[odkaz]
[odkaz]
Ty cerny plochy, svitilny vedle cervenych svitilen asi takto nezustanou. Urcite to budou svitilny v cervenem provedeni a bude to zase vypadat jinak.
Pokud bude mit Euro Civic 10G spolecny design predku, profilu, tak to muze byt podobne uspesny model jako 8G.
Z tohoto pohledu :yes:
[odkaz]
pripomina mi to
[odkaz]
Ta zelená příšera nahoře je jen mírnou evolucí UFO designu, který táhne čím dál méně.
Dávám palec nahoru za kupé, ale ten styl je naprosto stejný, jako doteď a až bude venku sériovka s normálními koly, zapadlými v blatnících, bude to stejně o ničem, jako je to o ničem teď. Není v tom nis sportovního, je to prostě divné a osobně mě to dost zklamalo, čekal jsem, že se Honda umoudří a od nepochopitelného UFO stylu upustí.
No tak snad za deset, patnáct let...
Po dobře dekádě designového tápání se zdá, že má Honda jasno - tápat bude dál >😁 :yes:
ber to s humorom, aj ked moje odporucenie skocit k ocnemu ber vazne :-!
No a este si tak pozriet portfolio Audi a zistit, ze co sa vyraba ako A4 a co ako A5...ale to uz chcem asi moc... 8-s
[odkaz]
Já netvrdím že jednoduché = dobré a rafinované = špatné... ale pokud chceme velebit jednoduchost tvarů, pak záď tohoto Civicu s tím opravdu nejde dohromady.
[odkaz]
Za jednoduchy design s minimem kudrlinek povazuji tohle: [odkaz]
To, co Honda predvadi poslednich cca sest let je designova katastrofa a ukazka toho, jak to nema vypadat.
BTW.: Americky Civic sedan vypada podstatne lepe: [odkaz] , byt nevim, kterea je to generace.
Accord beru, HR-V v podstate taky.
Ale tezistem prodeju je v Evrope porad kompaktni HB, pokud ho nemas, jakobys nebyl, Quashquai je jen vyjimka.
A kompaktni HB pro Evropu je od Hondy hruzostrasny a podle horniho green monstra na tom Honda nehodla nic menit.
[odkaz]
nebo
[odkaz]
Každej přece poznal, že se jedná o Hondu a přitom byla geniálně jednoduše tvarovaná.
Zase dneska nemůžeš chtít, aby auto vypadalo hatch z konce devadesátek...
[odkaz]
Neříkám že to je nutně špatně, ale jednoduché tvary to rozhodně nejsou.
Podstatné je, že i ten výstřelek je dobře zakomponovaný do celku, což byl trošku problém zadních světel na současném EU hatchi.
A nevím, po jaké kritičnosti voláš- když se mi to líbí, nebudu si schválně vymýšlet chyby. Myslím, že nemám problém s kritikou ani u svých oblíbených značek, ani u své garáže, ale nemusím ji hledat za každou cenu.
Jsou samosebou auta vyvolávající emoce, kterým se člověk neubrání, ale v případě konceptu je oslavně laděnej článek s predikcí výroby trochu mimo.
U současných běžných modelů Hondy mi chybí (pokud se bavíme o designu) hlavně líbivost pro širší spektrum obecenstva, tak jak se to Hondě dařilo speciálně v 90-tých letech.
Takze Honda muze byt v klidu, bude to jiste uspesne auto, kdyz ty rikas ze ne >😁
Zakaznici Hondy chtej neco jineho nez ty >😒]
Jakkoliv se mi zdála NSX při představení možná až příliš na některých místech podobná konkurenci, s odstupem času s ní umím pracovat jako s Hondou. Je opticky lehká, možná malinko překombinovaná, ale jinak ladná s jasně definovanými tvary. Proč Honda nešla cestou NSX dále?
Postupem casu toho FoKinga zacinam chapat, ze se snazi vykryvat nekriticke nadseni nad Fabii svym nekritickym nadsenim nad Hondou. Ne, ze bych to schvaloval, ale chapu mechanismus vzniku a nedivim se mu.
Ale nic proti tomuhle článku...
CR-Z mi na mych cestach zralo uplne stejne, jako jakekoliv jine auto o stejnem objemu motoru a vykonu, jsem realny uzivatela rozdil 6,3 vs 6,6 litru pro mne nedela rozdil tridy a neni to pro me duvod, abych tvrdil o jednom, ze je usporne a to druhe ne.
Ze Honda neumi hybrid je jasne kazdemu, kdo se o hybridni technologie aspon trochu zajima, srovnej s Toyotou a mas jasno, ostatne to nejsou moje slova, ale slova vaseho velkeho guru, hledej a najdes. A ze je horni green monster jen evoluci designu, se kterym ted v Evrope "boduje" Civic 9G, to snad vidi kazdy, kdo si nenasadil zeleny brejle.
Nicmene rozdil mezi tim, co pisu ja a tim, co pise FoKing je v tom, ze ja jsem diskuter, mam pravo napsat neco zaujate, blbe, nebo absolutne od veci, kdezto redaktori by meli k psani clanku pristupovat podstatne odborneneji a mene zaujate. Chapu, ze na hondaclubu se to nenosi.
Mimochodem s BMW 2 kupé nemám žádný problém, naopak se mi líbí, stejně jako posledně jednička.
Nevím, jak supersport souvisí s masovou produkcí. Podívej se u R8, jak dopadla snaha skloubit design masových modelů a supersportu. A vypadá Focus jako Ford GT? >😁 Navíc tenhle koncept má jasně definované tvary a to už dvě generace po sobě - [odkaz] a [odkaz]
Nebe a dudy. 😉
Já ti povím proč - ta chromová slzička v C sloupku, genesis měl takovou vlnku pod zadním bočním oknem.
Tohle je Civic 10G. Sedan bude určitě hodně podobný a protože chtějí prodávat v US i 5D, počítám, že tam taky u 10G budou nějaké společné rysy.
-První věc: pneumatiky přesahují blatník, takže si je v produkci představ o pár cm zasunuté dovnitř.
-Druhá věc: to klenutí blatníku působí poněkud násilně, ale možná je to dané jen agresivním nasvícením, z jiných úhlů už to vypadá přirozeněji
Jinak ale jo, proč ne, mně se to celkem líbí, až na tu hmyzí p..del.
PS: ta fotka M3 co jsi dal ukazuje mou pochybnost o vyváženosti designu Mazdy... proto se mi víc líbí M6 než M3.
Menší kola tomu určitě ublíží, ale nemyslím, že to auto půjde pod 17", to ostatně uvidíme na podzim, tak bych nepředjímal.
Na ten zadek jsem sám zvědavý, jak to ve finále dopadne. 😄
Mazdy se teď lidem hodně líbí, tak mi to přišlo jako dobrý příklad. 😉
První R8 s druhou nebudu srovnávat, druhá generace ztratila šmrnc, jedinečnost a glanc tý první.
Focus je tvarový trademark sám o sobě a není potřeba ho připodobňovat ke GT, kde budeme mít oba rozdílný názory.
Mě nejde primárně o to nějak kopat do Hondy, už jsem tu psal, že mi její širší prezentace na evropským trhu chybí a moc by se mi líbilo, kdyby se vrátila k tomu, co znamenala v 90-tých letech.
Co se R8 týče, mně se první generace líbila. Že druhou trochu pohnojili, nic neříká o kloubení designu cestovních a sportovních modelů. TT je v téhle generaci pěkné.
[odkaz]
[odkaz]
PS: 8G s mřížkou :yes:
Ale jo, já vím, za bačkoru stály i ty předchozí nafťáky, to je nějaká kletba Japonců - Subaru, Toyota, Mazda. Nissan možná může být rád, že je má od Renaultu, kdo by si to pomyslel. 😒
Mitsubishi má snad dobré, nebo si alespoň nevybavuji, že by se mluvilo o opaku - s Hondou jediná čestná výjimka.
PS: Teď jsem si vybavil nějakou 1,8, nebo něco takového, ten myslíš?
O vačkách psalo pár lidí tu, a nakonec v novým speciálu SM se o tom rozepsal Vaculík. Žádná fáma to není.Vačky jezdí jen po kluzných plochách, odírají se, a špony časem zničí obě turba,vývěvu atd.
Vypadá to, že jsem volil benzín dobře, hlavně kvůli smradu v garáži.
Stejne jsou obludne predni blatniky (podle vaseho nastenkare "decentne vytazene"), stejne obludne presahujici pres kola (predstav si to na normalnich 17", utopenych v kastli, napoveda: [odkaz] ) a stejne silene tvarovana zad, i kdyz ta zadni partie vypada podstatne lepe, nez na jakekoliv 8G, o hruzostrasne 9G radeji nepsat...
To, ze z 5D HB udelali kupe neni zmena designu, ani zadna revoluce, ani nove smerovani, je to jen presentace stejneho designoveho jazyka na jinem typu karoserie.
Ale chapu, ze pro tebe je Honda Astar Seran, ani ti to nebudu rozmlouvat.
Masa nad koly je opravdu děsivá, a to i přes jejich rozměr. Zadek i předek opět nevkusně překombinovaný. Z profilu to svým způsobem připomíná Hyundai Coupé někdy z přelomu tisíciletí, ale proti tomu zadku ještě pořád dobré.
Tenhle design sice má H faktor, bohužel to není H jako Honda, ale spíš H jako Ho... (počet písmen je stejný a jen dvě písmena jiná).
😉
Ale třeba pro TJ to jistě bude opět designová nirvána. >😒]
P.S. Přední nárazník ve stylu "vetřelec" je opravdu "neodolatelný"...o zadní partii raději nemluvě. No a profil to je doslova designová revoluce! A čísla automobilového trhu USA jsou tvým měřítkem vkusu/nevkusu, ale co jiného dnes ultrafandům Hondy zbývá, než podobná argumentace.