Profi
Velmi dobry clanok, privital by som viac takychto!
Inac spotreba nieco nad 20 litrov je skvelá!
Ak by som kupoval takýto ťahač tak by som volil čo najmenej elektroniky bez takýchto pomocníkov, inač super!
Automaticke vyradzovanie do neutralu povazujem za zbytocnost.
Inac spotreba nieco nad 20 litrov je skvelá!
Ak by som kupoval takýto ťahač tak by som volil čo najmenej elektroniky bez takýchto pomocníkov, inač super!
Automaticke vyradzovanie do neutralu povazujem za zbytocnost.
jo... no moje řidiče zaujalo především to křeslo... >😁 Nechtěj ani vědět, s čím to zase ti "čuňáci" spojili...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
První dotaz ponechám bez komentáře. Otázkou na křeslo jsi mi popravdě vyrazil dech. Domníval jsem se, že jako řidič víš moc dobře, co znamená na chvíli opustit křeslo před volantem. Posadit se do jiného křesla, pořádně se opřít a natáhnout nohy před sebe... zarelaxovat si... zkrátka změnit polohu těla i myšlenek. Ne vždy se řidiči chce při povinné přestávce natáhnout na postel, protože ví, že pak bude ještě víc unavený. Podvádění s tachografem je trestné. Celý proces kolem linkové jízdy(nakládky, vykládky, povinné přestávky)musí být načasován tak, aby se přizpůsobil dojezdový čas, nikoliv aby se přizpůsobovalo dojezdovému času. Čili podvádění s magnety či jinými prostředky se tak vyloučí. Nárazovými přepravami se nezabýváme.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
no môžeš tri krát hádať ako sa dosahujú tieto snové spotreby. Bez armády elektr. asistentov si dnes pomaly neškrtneš, nehovoriac že základ je automat, manuál len na objednávku. Vyradzovanie má v určitých prípadoch opodstatnenie, skôr sa čudujem, že s tým výrobcovia neprišli už skôr.
EDIT: majitelé pro větší zisk nic neojebávají, pokud mají zdravý rozum a chtějí být součástí trhu. Pokud dostane řidič padáka, tak proto, že si naftu lije do svého osobního ropáka.
Čo sa samotnej tvojej otázky týka, Mercedes ako taký je viacmenj priekopníkom v zavádzaní rôznych "vychytávok" do praxe. Tento nový Actros bol od počiatku stavaný na plnenie normy EURO 6 po všetkých stránkach. Telematiku so vzdialeným prístupom to minimálne na požiadanie ak nie sériovo určite bude mať.
Postup při ekologické havárii stanovuje zákon. Řidiči jsou proškoleni v rámci ADR , jak se mají v případě úniku kapalin chovat vědí, každé vozidlo je vybaveno celou škálou předepsaných ochranných prostředků, včetně manuálu, jak postupovat... jestli chceš popsat celý proces v rámci ISO, tak to nejsem ochoten...
Máš těžkou depresi. Potřebuješ psychoanalytika. To myslím vážně. Nic zlého v mých slovech nehledej. Mám na olomoucku přítelkyni psycholožku, která ti může pomoct zbavit se pocitů křivdy, pocitu osobního neúspěchu. Mohu ti na ni poslat kontakt (sezení je hrazeno v rámci zdravotního pojištění). Nemyslím to zle. Potřebuješ si to zkrátka srovnat. Do podobné situace se může dostat každý a není ostuda se snažit to řešit. Právě naopak.