Novinky
su hadam este zvlastnejsie ako u faceliftovaneho outlandera .... netvrdim ze krajsie alebo skaredsie ( to je hodne subjektivne ) ale rozhodne su zvlastnejsie... pritom kedysi bola RAVka vcelku dizajnovo jednoduche auto.... zacinaju to v toyote tusim uz trosku prehanat.... aj ked uznavam ze mensiemu aurisu takyto face celkom sedi..... bohuzial s faceliftovanym yarisom sa uz nestotoznujem a povazujem jeho face za nie moc vydareny ..... vratme sa k RAVke..... jej predaje v EU by tiez mohli byt vyssie... pamatam si na ine predaje ako ma dnes .. ale obavam sa ze stare casy su fuc ( ktovie ci za tym nie je dizajn alebo aj prichod korejcov ) ...... kym v r 2006 predala RAVka v eu 106 tisic aut.. v roku 2014 to bolo sotva polovica ... 54 000 aut ( a v r 2012 to bolo len 36 tisic ) ..... ja vidim trosku problem aj v dizajne aj v prichode konkurenie z vychodu ( sportage , ix35 ) .. dnes uz o RAVku nie je taky zaujem ako kedysi.... vidim to aj na cestach kde novu RAVku fakticky uz ani nestretavam.. stare uspesne casy RAVky v eu asi skoncili .... a hybrid to asi tiez nezachrani.... kazdopadne drzim palce... nech buduca generacia RAVky uz bude uspesnejsia ako posledne dve generacie.. .... a vrati RAVke v eu zaslu slavu.... :yes😒br />
len pre porovnanie RAVka vs Outlander za rok 2014 v EU😒br />
54 000kusov : 34 000kusov .... co nie je az take hrozne zle pre outlander ktory kazdemu pride hnusny a nepredajny ...uprimne... tento rok by som sa necudoval keby outlander uz RAVku dobehol.. ma na to :yes:
len pre porovnanie RAVka vs Outlander za rok 2014 v EU😒br />
54 000kusov : 34 000kusov .... co nie je az take hrozne zle pre outlander ktory kazdemu pride hnusny a nepredajny ...uprimne... tento rok by som sa necudoval keby outlander uz RAVku dobehol.. ma na to :yes:
Rav4 Toyota nezabíjí jen designem ale především technikou a kvalitou a může za to právě ten modelový ročník 2006 který ji zbavil trvalého pohonu 4x4 a potom i možnost koupit ji úplně bez 4x4 a bez typické zadní rezervy na pátých dveřích. Spolehlivost zřejmě zůstává ale kvalita jde do kopru. Vim o čem mluvím. Koupil jsem si právě RV 2007 a už v roce 2010 me zastihla rez v interieru popraskana hlavice řadící páky, později strihly stabilizátor, neskutečný amaterismus v servisu a ke konci pak i zrezly střední díl výfuku který se mění i s katalyzátorem za bratru 30 tisíc atd atd. Vzpominam na ni ve zlem, znechutila mi jak značku Toyota tak cely segment SUV, peníze mi to ale nevrátí...
Tých hrán, prelisov, lomov a rovín vo všelijakých uhloch pri pohľade spredu je fakt priveľa.
Ten předek bych nenazval zvláštní, ale přímo obludný. To je tak na úrovni korejců před 10 lety. S tímto přístupem je opravdu i ten nepříliš pohledný outlander předběhne.
jaroš:??? zajímalo by mě odkud ty informace o špatném crash testu berete ???
viz linky [odkaz]
https😐/www.youtube.com/watch?…… />
cena není hrozná protože již v základu má 4x4 a výborný 2.0 valvematic který dostačuje
viz linky [odkaz]
https😐/www.youtube.com/watch?…… />
cena není hrozná protože již v základu má 4x4 a výborný 2.0 valvematic který dostačuje
Mám takový dojem, že předek RAVky navrhl ten samý designer, co navrhoval HCTR... 😉 Nevěděl jsem, že Toyota spolupracuje s Hondou. :-!
jj
... MODEL X [odkaz] A HYBRID NETŘEBA, JAPOUŠKOVÉ Z TOJOTY UŽ ROKY PLÁCAJ A PŘIHŘEJVAJÍ SE KDE JEN TO JDE...
PS: VĚDĚLI JSTE ŽE TOYOTA produkovala v letech 1997-2003 RAV4 EV [odkaz] jako čistý ELEKTROMOBIL ?? 😉
😉
😉 😉
😉 😉 😉
😉 😉 😉 😉
😉 😉 😉 😉 😉
😉 😉 😉 😉 ;-) ;-)
;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
... MODEL X [odkaz] A HYBRID NETŘEBA, JAPOUŠKOVÉ Z TOJOTY UŽ ROKY PLÁCAJ A PŘIHŘEJVAJÍ SE KDE JEN TO JDE...
PS: VĚDĚLI JSTE ŽE TOYOTA produkovala v letech 1997-2003 RAV4 EV [odkaz] jako čistý ELEKTROMOBIL ?? 😉
😉
😉 😉
😉 😉 😉
😉 😉 😉 😉
😉 😉 😉 😉 😉
😉 😉 😉 😉 ;-) ;-)
;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
Já myslím , že je to lepší než před faceliftem.
Pořád nic moc , ale lepší to je.
Prodeje váznou , protože auto má několik chyb.
1. cena je nyní už dost vysoká!
2. nepochopitelně nemá tunel na lyže či sklápění 40-20-40 jako CX5 či X-Trail.
3. není možné připlatit k výbavám šíbr ;-\ - je jen k TOP verzi celé v kůži 8-s
4. v crash testech USA dopadla velmi špatně , nejhorší SUV při nárazu 25% na přední sloupek.. to se tedy u takového auta neodpouští.
5. světlá výška je menší než dříve..na silnici ok , ale mimo ? Hmm, je to přeci SUV???
Pomohla by nějaká akce importéra a poučit se z chyb.
Pořád nic moc , ale lepší to je.
Prodeje váznou , protože auto má několik chyb.
1. cena je nyní už dost vysoká!
2. nepochopitelně nemá tunel na lyže či sklápění 40-20-40 jako CX5 či X-Trail.
3. není možné připlatit k výbavám šíbr ;-\ - je jen k TOP verzi celé v kůži 8-s
4. v crash testech USA dopadla velmi špatně , nejhorší SUV při nárazu 25% na přední sloupek.. to se tedy u takového auta neodpouští.
5. světlá výška je menší než dříve..na silnici ok , ale mimo ? Hmm, je to přeci SUV???
Pomohla by nějaká akce importéra a poučit se z chyb.
Taky myslím , že je to lepší...
Ze škaredého auta je méně škaredé.. 😉
Ale pořád lepší než stále hnusný Outlander.
Tomu ani facelift nepomůže. 8-s
Ze škaredého auta je méně škaredé.. 😉
Ale pořád lepší než stále hnusný Outlander.
Tomu ani facelift nepomůže. 8-s
ano, je to komplikovane, ale ako celok sa mi to pozdava. :yes😒br /> akurat skoda toho interieru...