Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Zvolili jste nejhezčí vozy: A vítězem se stává...

49 komentářů

frk
Jako majitel Erka mám radost >😁 >😁
Avatar - Glaukos
Glaukos
nechápu jak mohli zapomenout na Škoda 720 když je v žebříčku i Ferat. navíc mám pocit že je správně ÚVMV 1100 GT a ne Škoda
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Glaukos
Glaukos
Ferat je překarosovaný Supersport s ÚVMV to nemá nic společného
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] [odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
miro68
Mylis sa. Kupe UVMV 1100 GT je jedno auto a Skoda Ferat vznikla prerobenim studie Skoda Super Sport 724, alebo 110 GT. Takze tie auta maju spolocny len motor. Bola to vlastne odpoved Skodovky na 1100 GT z UVMV. Takze doucit svoju automobilovu historiu 😒

Skoda 1100 GT ( Skoda Super Sport 724 )

[odkaz]
[odkaz]

UVMV 1100 GT original

[odkaz]
[odkaz]

Osobne mi tam chyba uz spomenuty nadherny JK2500 od slovenskeho konstruktera Julujusa Kubinskeho a honosne kupe Tatra 613 Coupe Vignale

[odkaz]

[odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Otrava
Otrava
Tak (méně známých) závodních a sportovních prototypů, co by mohli aspirovat na podobné ocenění tu bylo více. Například nádherný JK2500, možná i taková Baghira nebo Magda
Chápu že vyhrála Škoda 110r a druhá byla Felicia... vždyť pro spoustu současných hlasujících to byl dětský sen. Já bych osobně byl nejraději za prvenství Tatry (a je mi jedno jestli 603 nebo jedné z jejích předchůdkyň). To bylo sice drahé, ale zároveň elegantní, noblesní a moderní auto. Zkrátka král silnic a ukázka toho, že i tady může vzniknout špičkový vůz. To se o silničním erku (a částečně i Felicii), se vší úctou, v době jeho vzniku tvrdit nedalo...
bafunak
O předválečných to platilo určitě. O Tatře 603 už jenom v rámci "východu". Ale je fakt, že jako kluci jsme na ni zírali.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
je nejhezčí škodovka všech dob, to bude asi proto ,že to není moc škodovka 😄

jinak z toho Rka na obrázku je mi blivno
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
tak to máš blbý 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v minulosti bol iny dizajn a proporcie aut ako dnes..... tazko to zrovnavat s novym superbom.... mne sa naopak stare auta pacia... ale osobne na prve miesto by som dal jednoznacne staru feliciu cabrio 😉 .. tu nie je o com
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
felicia cabrio a favorit cabrio, to je stělesnění slova HNUS ,nezlob se ale to se mi fakt neíbí
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
[odkaz] co je na tomto hnusne?

podla mna krasny veteran ktory by mohol uspiet aj na svetovom dizajnerskom poli veteranov... nielen v ramci CZ
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
jo tak ty myslíš tuhle flicii, tak to jo, já myslel tu novou
Avatar - JGucci
JGucci
Jo stara Felicie by u me taky vyhrala 1. misto. Novodobe Felicie a Favority sice nejsou tak krasne, ale Metalexu patri dik, ze se vubec o neco takoveho pokousel :yes: Dnes uz nikdo takovou odvahu nema a diky ruznym evropskym smernicim uz asi ani mit nebude.

Nevite nekdo, co je s Kaipanem? Vyrabi se to jeste?
Balsam
Jo, vyrábí. Zde již zmíněné slovo "hnus" u něj nalezlo novou dimenzi, zejména u modelu 14 [odkaz]
ryccardo
A to jako proč? 😲
Th0r
Ze aktualni produkce, zejmena z pera umastenyho Kabane, jsou zrudy. Tvrda rana pro hujery co placaj, ze yetik je roztomilej a zbytek zrud je nadcasovej. Tohle je nadcasovy vzhled.
jossalito
Potvrzeno je maximálně to, že neumíš číst.

Volily se vozy historie, nikoliv současnosti ani budoucnosti. 😉
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Však současný Superb 2015 vejde do historie a historie od kdy do kdy se počítá?, pro vývojové dizajnové centrum škody je současný Superb historie a už začaly pracovat na novém Superbu který příjde v roce 2020 nebo příjde později 2025 klidně, protože ten nový bude podle mě nejúspěšnější,ale pracovat na tom můžou klidně už teď
jossalito
Podmínky (pravidla) soutěže byly dány.

Jakékoliv plačky jsou zcela zbytečné. Tzv. tady není o čem. 😉
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Já neuznávám pravidla, já je vytvářím
jossalito
Tady ti to moc nevyšlo. 😉
ryccardo
Bože ty máš kecy poslyš. Kolik ti je? Tipnul bych to na 14 letýho puboše s čepicí typ Strýček Pompo >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
bafunak
To pochybuji. Je to sice dnes asi nejobstojnější Škodovka, což však neznamená, že to není tuctové auto, jakých se podobných vyrábí desítky.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
...sa bohuzial narodila v nespravnom roku a s neprajnickym vedenim automobiloveho priemyslu voci osobnym vozidlam Tatra ako takym, nemala sancu... :-!
Pritom znalci urcite vedia v ktorom roku vznikala a kedy vznikol legendarny McLaren F1... - ano, Tatra bola skor a preto je az nepochopitelne, ako dokazala sokovat svojim supersportovym stvarnenim ! :yes:
Holt, technika bola k dispozicii len doslova typu ČKD - čo kto dá...takze motor spociatku moc "nastegleny" nebol, napravy, tlmice, brzdy - vsetko len maximalne priemer doby... :-!
Pritom zaujem hlavne v USA bol slusny, len to nebol schopny nikto vziat za ten spravny koniec a dopriat tomuto autu karieru, aku by si zasluzilo... :-!
jossalito
Na Tatře MTX V8 byl zajímavý Králův design a potom laděný vzduchem chlazený tatrovácký V8. Zbytek auta za to nestál. Bohužel.

Doba takovým pokusům nepřála.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pekny sportovy voz 😉

na tu dobu to bola iste pecka.... hlavne dizajnom :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
bafunak
Na to, že to dělali na koleně, to byl pozoruhodný kousek. Ale snad každému, logicky uvažujícímu, bylo jasné, že dál, než k prototypům, se to nedostane. Bohužel.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Když ne hned jako druhou, tak nejpozději jako třetí.
😉
Demmy
Musím říci, že všechna auta v top10 jsou parádní :yes: (i když já bych minimálně prohodil první a druhé místo). Bohužel o dnešní produkci se to říci úplně nedá. A to u Škody i jiných automobilek (a ano, nový Superb je nádherný). Auta jsou dnes ryze spotřební zboží, jedna generace vydrží na trhu 5 let a už je stará a out. Ale vždyť každá nová generace vypadá vlastně (v kontextu s historií) úplně stejně, jako ta odcházející. Ano, nová auta mají navíc pár elektronických pomocníků a prolisů a zpravidla jsou o něco větší, ale když se odprostíme od detailů, tak třeba Octavia III je úplně stejná jako II. A teď mě nechytejte za slovo, že Golf je stejný už čtyřicet let...spíše chci poukázat na to, že dnes (i z důvodu velmi rychlé generační obměny) jsou vlastně všechna nová auta úplně stejná. Přijde mi, že dříve, i podle modelů, které se umístily, to byl co kus (model) to originál
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas... tiez by som to prehodil... felicia cabrio u mna tiez jasny vitaz :yes😒br />
auta uz dospeli do isteho stadia kde uz nie je moc co zlepsovat... preto sa auta z generacie na generaciu v buducnosti uz budu viac podobat... bez ohladu na znacku triedu a postavenie .....

zoberme si prikla😜 medzi G3 a G4 je vcelku neskutocny rozdiel jak v bezpecnosti tak vo vybave aj dizajne a el. systemoch ... ale medzi G7 a G8 uz taky skok iste nebude... sme uz na istej urovni od ktorej sa uz neposuvame skokmi dalej ale ideme uz len po krocikoch.... uz sme dosiahli fakticky strop...
Avatar - pumpkin
pumpkin
eRko sa bez pochýb stalo českou ikonou a v mnohých zrejme evokuje čosi výnimočné čo nemohol mať každý, ale po čom väčšina skutočne túžila, narozdiel od papaláškych tatroviek, ktoré si ľudia spájali s vtedajšími funkcionármi. Toto je len taká moja úvaha, ale podľa mňa je eRko preceňované a čo sa krásy týka, radšej by som na piedestáli videl Tatru. Ideálne T87-ku. Bolo by zaujímavé spraviť rovnakú anketu niekde v Amerike, kde k nominovaným autám nemajú žiaden vzťah a že ako by rozhodli.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jossalito
Anketa v Americe už snad nějaká proběhla. Kupodivu ji právě tato Tatra vyhrála. 😉

[odkaz]
Avatar - pumpkin
pumpkin
Dík za link, aj v Jalopniku sa z nej vytešovali. [odkaz]
bafunak
Myslím, že by do ankety měly být zařazeny jen vozy, které se, alespoň v malých sériích, vyráběly. Kusové prototypy nikoliv. To je k těm sériovým trochu nefér.
pedro603
Kralovnou silnic je jednoznacne Tatra 603...!!!
Aerodynamicka a krasna karoserie a motor se spravnym poctem valcu u ktereho beha mraz po zadech, to je poctive ceskoslovenske AUTO !
Balsam
603-I, 603-II, 603-III ?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
ALLSTONE
Byl to můj sen,,mít červené Erko s blatníkama ze Š1000...
Jak jsem si ho pak mohl klidně koupit,neudělal jsem to,jelikož se tady začaly vozit auta z německa a teď bych zase jedno Erko chtěl mít,nebo Š Felicii cabrio....JJ..to tak v životě je..
Avatar - euro89
euro89
Na předních místech škodovky... lidi asi nepochopili, že to není anketa o tom, čím dříve jezdili či čím jezdili jejich rodiče. Jiné vysvětlení pro to nemám. Né že by Š110R bylo ošklivé auto, ale nejhezčí není ani omylem. A taková Tatra T80 s motorem V12 tam chybí úplně, přitom by si tam zasloužila být v každé karosářské verzi, která vznikla(vím minimálně o třech)! To samé původní 613 od studia Vignale. Jinak o anketě jako takové jsem ani nevěděl, takže nevím, jaká byla její pravidla. Zda se mohlo hlasovat jen o vyloženě českých značkách, nebo i o zahraniční vozech s českou karoserií? Pokud platí i to druhé, pak by u mě první místo zasloužila Lancia Astura s karoserií Sodomka. Ale o tomhle autě asi většina lidí ani netuší, že někdy vzniklo.
Makaveli
Co takhle nedávno zrekonstruovana Škoda 440 Karosa ze Sodomkovy dílny, nalezena a zrekonstruovana ve Východních Čechách??? Podle mě absolutní porno na kolech...