No tak mi ty odborník na všetko vysvetli čo majú tieto dve autá hoc len z designovej stránky spoločné. Vidím to max. na počet kolies, lebo ani tie niesú rovnaké. Inde si sa domáhal diskusie, chcel si vysvetľovať, tak vysvetľuj.
Volvo a PSA už dlho spolupracujú, motory HDi, niektoré riešenia skeletov, rovnaký dodávatelia čalúnení dverí ,...tď. Každý má svoju úlohu, ale nazvať citroena bahnom autopriemyslu, to je teda okázalá hláška.! >:D
Tak to si budeme rozumět. Stejně sem chodím v podstatě jen kvůli tobě. To abych se pobavil a utvrdil se, že v našem státě už je internet i v pavilonu opic.
Ne opět jsi to nepochopil. Chtěl jsem tím říct, že máš rozum jako opička. I tak píšeš. :-)Do Lesné jezdím mohl bych tě tam navštívit. Stačí napsat číslo klece.
Ak by súčasný Citroen bol aspoň z polovice taký pokrokový ako Volvo, mal by si v tvojom aute minimálne hydractive v sérii a spústu ďalších vychytávok ako sa na historické renomé značky Citroen patrí.
no neviem o tom, aby nová generácia rand Picassa mala hydractiv vôbec v ponuke na rozdiel od generácie predchádzajúcej. Do XC 90 ti dajú aj mechy, ale to ty určite vieš však?
To může. :-) Ale líp jezdí to staré xf :-) V tom picassu čas od času jedu a není to žádná výhra. Ale každý ať si koupí co mu vyhovuje. Mě se jen nepozdavalo srovnání picassa a Volva. A Volvo bych do prémie zařadil. Třeba na její spodní okraj ale myslím, že tam patří.
A tak nás pouč čo je na tom aute čínske? Vyvinuté a vyrobené vo Švédsku, švédskou automobilkou, ktorú akurát vlastnia číňania. Podľa podobnej logiky v podstate Škoda nie je Česká, ani Range Rover Britský atď.
Volvo je čínský stejně jako je Jaguar indickej. Volvo odprodalo většinový balík v osobních vozech výměnou za nákup většinového balíku v nákladních vozech . Což v číně nebude špatný obchod.. jinak XC90 je samozřejmě švédská.
monumentalne dielo ...... ako vytesane do kamena... posobi na mna rozhodne premiovejsie ako nejeden nemecky voz.... toto sa volvu skutocne podarilo ... citit z toho volvo a spravnu svedsku charizmu viac ako povedzme citim z golfa nemecko... je to vazne moc pekne auto .... v interieri ale uz vidim rezervy zvlast ten obrovsky dotykac je uz moc nevkus na moje pomery ale inak ako vidime XC90 bude mat uspech... objednavky sa uz hrnu.... auto bude trhak...... takze tazko nieco vyktnut takemuto autu... a vobec volvu ako takemu.... popravde volvo si takyto model uz aj zasluzilo a malo na to aby prislo s niecim takymto paradnym... je na case uvedomit si ze dobre auto uz dnes nemusi byt len z nemecka.... tak ako sa mi paci sorento tak sa mi paci aj XC90 ale aj santa fe a mala vitara.... vsetko su to krasne vozy... ktore vvo svojej triede ponukaju vazne moc muziky za primerane naklady..... a to vsetko v perfeknom dizajne... uvidime ako to pojde dalej ale z dlhodobejsieho hladiska ma XC90 skutocne predpoklady na velky uspech.... dizajn volva by som sa nebal charizmou a majestatnostou prirovnat k charizme range roveru.... a to uz je docela pecka... ked si uveodmime ze RR je kral v tomto smere ... ktoremu take nemecke SUV v tomto smere nesiahaju ani po blatniky.... ano je to tak XC90 ma charizmy na rozdavanie.. ani sochar michelangelo by krajsie dielo nevytvoril ako to co sa podarilo konstrukterom volva..... v tomto smere vazne pochvala... dychberuci dizajn sa snubi s hodnotami a citenim znacky volvo tak ako si to predstavujem.... pritom sa nejedna o ziadnu lacnu pompeznost a gyc aku vidime uz na nejednej nemeckej premii..... dizajn volva je v tomto smere dokonaly jedinecny a nenahraditelny.... je to vlastne taky svedsky range.... vazne moc krasne auto.... :yes:
Toppere, tvá fobie z německých aut už ani není směšná. Kýčovitost a křečovitost vět, kterými se tu oblažuješ je přímo ukázková.
Nechápu, proč se alespoň jednou za měsíc nesebereš a nejdeš vyzkoušet naživo pár aut. Svět a realitu totiž v katalogu výrobce nenajdeš. ;-)
Topper, proč kurnik nejdeš ven si jedno auto aspoň projet? Nejsi náhodou zamknutý doma? Kolik hodin tvého volného času strávíš psaním tvých předlouhých textů?
Odpovíš mi přesně na tyto dvě otázky nebo budeš opět dělat mrtvého brouka?
Přesně, nikdo nevíme, jaký má "svět". Mi ten kluk neva, je v poho, klidně bych s ním sdílel i jedno pivko. Jsou ale lidi, se kterýma bych asi nesdílel ani jednu ulici, ale to je jiný příběh. :-)
XC90 exterier celkom fajn. Interier je paradny ale obavam sa ze megadotykac len tak lahko nepredycham ale inak viem si predstavit ze by T8 mohla byt jednym z mojich kandidatov na dalsi rok. Naproti tomu Q7 v ociach verejnosti kontroverzny dizajn, osobne s nim sudiac z fotiek problem nemam. Uprednostnujem neutralny menej vyzyvavy vzhlad exterieru bez milionov vlniek, prelisov atd.
Pocet objednavek neznamena vubec nic, neda se s nicim porovnat a tudiz s nim nelze nijak pracovat. Je to malo? Je to hodne? Tezko rici. Jen pro porovnani, je to priblizne polovina toho co kazdorocne BMW proda X5tek v samotnych Spojenych statech a je to vyrazne mene nez ve stejne zemi dokazalo samotne Volvo prodat stare XC90 v dobach jeji nejvetsi slavy. Takze je to cele jenom marketingovy vykrik do tmy, uspesnost modelu bude znama az po prvnich dvou letech vyroby.
Je to informace o velké důvěře potencionálních kupců v um a kvalitní práci švédského výrobce. Nic víc nic míň. Mi to jako bezcenná informace nepřipadá, naopak.
Jak definuješ velkou důvěru? Jak můžeš posoudit, jak dobrý je to výsledek, když neznáš kapacitu, respektive plán? Leda tak pohledem na prodeje předchozí generace a konkurentů. Například pro Panameru by tohle číslo bylo opravdu hodně, je to více než roční produkce. Pro A6 je to zhruba měsíční produkce. Pro Q7 na konci života to byl necelý půl rok. Půl rok není špatný.
až zkusím naživo, budu soudit. Stará XC90 byla z venku velká jak kráva a uvnitř (na ty rozměry) žádná sláva. Ve slušné výbavě snesitelné auto. Uvidím co nová.
Diskutuje se tu C4GP, s tím bych tedy opravdu nesrovnával. Ale je minimálně zvláštní, že dotykové ovládání v C4GP či v P308 všichni zepsuli a tady se z něho mohou po*rat...