Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo: Kromě V6 od Ferrari také nadupaný čtyřválec

Alfa oznámila, že bude vyrábět dva nové motory. Kromě očekávaného šestiválce, vyvinutého Ferrari, se mámě těšit i na čtyřválec s vysokým výkonem.
Zpět na článek
9. 4. 2015 10:22
9. 4. 2015 18:21
Avatar - KANKUNEN
9. 4. 2015 09:07
Tu tabulku jsem už viděl, akorát roky jsou přepsané
Pokud má letos něco vyjít, tak kde je nějaká testovací zamaskovaná mula. Auto musí být už teď hotové a ve stádiu dolaďování.
Rozbalit vlákno
3
9. 4. 2015 09:39
Re: Tu tabulku jsem už viděl, akorát roky jsou přepsané
Mula jezdila s karoserií Ghibli, ale maskovanej prototyp ještě nikdo nezachytil.
Avatar - del42sa
9. 4. 2015 12:37
Re: Tu tabulku jsem už viděl, akorát roky jsou přepsané
tady byla k vidění další mula Alfy v pokročilejším stádiu testování ;-)

[odkaz]
9. 4. 2015 15:03
Re: Tu tabulku jsem už viděl, akorát roky jsou přepsané
No, máte pravdu, je přinejmenším podivné, že nikde nebyly zveřejněny zamaskovaná finální auta. Pokud se nová Giulia má odtajnit toho 24.6. 2015, tak jsou taloši buď geniální v utajování, nebo se v toto datum ukáže jen maketa ve skutečné velikosti :-O
9. 4. 2015 09:12
Hlavně nezapomenout na patřičný zvuk!
Alfa to opravdu nemá lehké. Kromě všech ostatních nároků (nadprůměrný výkon, kultivovanost, emise) musí svým zákazníkům u benzinových jednotek nabídnout také "radostné" vytáčení a hlavně typický sytý a nezaměnitelný zvuk, tvořený "hlubokým chraplákem", jehož melodie by se měla měnit spolu s otáčkami. Nový šestiválec budou všichni alfisté porovnávat s legendárním Bussem, čtyřválec zase s Twin Sparkem, no není to prostě jednoduché. Tak ať se daří! ;-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dzakobo
9. 4. 2015 09:35
Karavana jede dál
Je sice fajn, že budou výkonné benzíny, ale většina prodejů ve střední a vyšší třídě bude i nadále v naftě. I Ghibli pálí ve většině dehet, tak u Alfy to jiné nebude ;-\ . Kdyby vyrobili nějaký V6 3,6 biturbo diesel o takových 380k, tak takovou motorizací by si získali i mě.
Rozbalit vlákno
18
9. 4. 2015 09:41
Re: Karavana jede dál
Jejich 3,0V6 by měla dostat upgrade, základ ke 190kw a druhý stupeň kolem 220kw. Zážehový motory se prodávají v NA a Asii, kde se umístí valná část produkce Ghibli.
Pravda je, že stávající 202kw verze výkonově přesvědčivá není...
9. 4. 2015 10:01
Re: Karavana jede dál
Není to tak dávno, co se psalo, že uvažují o naftové V8.
9. 4. 2015 10:02
Re: Karavana jede dál
Pardon, diesely by měly být nově ve verzích 250, 275 a 340HP. Fiat údajně vyvíjí naftovou V8 s cca 400HP.
9. 4. 2015 10:12
Re: Karavana jede dál
Nějak sem už lehce potratil naději, že se toho dožiju... Mám čím dál větší pocit, že sice z toho něco přijde, ale vzhledem k nulové kontinuitě v následném období to zase upadne do agónie.
Problém Italů je teď jeden a zásadní. Oni veškerou svoji energii vloží do těchto projektů, ale už nebudou mít sílu pokračovat v dalším rozvoji. A to možná bude konec. Chtěl bych se teda mýlit, ale bojím se bojím, že se nepletu. Všechno trvá strašně dlouho.

Vždyť mělo přijít Mito 5D atd... a nic z toho nedošlo. Taková A1 byla míň úspěšná při příchodu na trh než to Mito. Ale němci neustálým vylepšováním toho auta nakonec to auto prosadili a Mito upadlo v zapomnění. A při tom stačilo fakt jen přijít s 5D verzí a podobně a bylo by to o něčem jiném. A bojím, že tohle se bude zase opakovat.
9. 4. 2015 10:18
Re: Karavana jede dál
Podobně to je i s Giuliettou. Ta taky měla zachraňovat AR a nakonec bez nějakých větších modernizací a rozšiřování variant jen dožívá na okraji zájmu i v Itálii.
9. 4. 2015 10:23
Re: Karavana jede dál
Jo přesně to mám na mysli. Při tom to auto je super, ale bez nějakých dalších vazeb a větší podpoře je to osamocený rytíř v boji a mimo Itálii si na ni nejspíš nikdo při úvahách o novém autě ani nevzpomene. Takže ty auta udělají slušné prodeje během prvních dvou let výroby a pak konec. Dožívají někde schoulené v zákoutí... Při tom, kterákoliv značka je schopná s velkou pompou nabízet konstrukčně desetiletý auta.

Tohle je prostě věc, které se bojím, že by jim mohla zlomit vaz. O kvalitu těch aut a nebo motorů pokud vyjednou obavy nemám, protože cokoliv od FCA orpavdu teď považuju za konstrukčně dobře zvládnuté bez nějakých potenciálních fatalních chyb (narozdíl od jiných). Ale ta nekontinuita a opouštění rádoby nepovedených modelů a jmen stojí moc peněz.
9. 4. 2015 10:41
Re: Karavana jede dál
Je to jednoduchý...nepřijde-li letos Giulia, má VW novej brand. Nebo AR upadne do zapomnění jako Lancia.
Navíc Giulia bude muset být jasně lepší než konkurence D3 a Jag XE. Nabídnout vše co mají oni bez jakýchkoliv okolků a výmluv.
Avatar - Ham.
9. 4. 2015 11:13
Re: Karavana jede dál
No to jsi dal dost těžké podmínky. Nabídnout vše co má D3 a být jasně lepší než D3 je dost nesplnitelný a nereálný úkol. A podle mě není ani podstatné jestli nová Giulia bude jednička nebo pětka ve třídě. Podle mě musí nabídnout část, určitou oblast, kde alespoň zčásti budou konkurovat D3 a budou se nějak odlišovat (Jag také nekonkuruje v plném "záběru" a nemá vše co D3) a budou schopni se "vymezit", ale to podstatné je podle mě to co napsal wolf, musí vydržet, s každou novou generací, s každým faceliftem, s každým modelovým ročníkem být lepší, doplňovat motorizace, doplňovat výbavu, neustále modernizovat, přitom dlouhodobě udržet kvalitu. Prostě vytvořit určitou kontinuitu a dlouhodobý "tlak" na zákazníky, kdy značka je se svými modely neustále poblíž špičky. Povědomí o prémii nevytvoří jeden sebelepší model, ale systematická modelová nabídka, která má nějaký kontinuální vývoj. Sebelepší "výkřik do tmy" nic neřeší, než zasít semínko a pak se vybodnout na okopávání a zalévání, tak je smysluplnější (a levnější) neutrácet peníze ani za to semínko.
9. 4. 2015 12:03
Re: Karavana jede dál
Beru v potaz porovnání např. Ghibli a D3. že schází prostor asi spousta lidí včetně mě smázne pomocí Mazerááááty faktoru. Podvozek je fantastickej, řízení na poměry třídy taky, ale v EU nejprodávanější motor mi nepřišel tak silnej jak slibují parametry. Pak nastupuje to horší v podobě chybějící nabídky asistentů, hluku od oken, divnýho hluku motoru v dálničních rychlostech, možnost si navolat prvky jako 4-zónová klima, zavírání víka kufru přes el apod. Je to poznat na prodejích, prvotní nadšení vyprchalo a omezuje se výroba.
XE ze startu nemá sice šestiválcovou motorizaci a 4x4, nicméně nasazení bude brzy. Nemůže si dovolit tah M-B s Céčkem, který se prodává výborně i přes absenci reprezentativnější naftový motorizace. C prestiž a jméno má, stejně jako A4 nebo BMW3.
Giulia se stejně jako kočka nemůže spolehnout na company prodeje, páteř bude tvořit privat. A tam musí něčím zabodovat, mám obavu, že s přetrženou kontinuitou to jen pomocí designu nepůjde. Proto píšu lepší.
Průběžnou modernizaci beru jako samozřejmost od výrobců, kteří chtějí prodávat za víc než je ve třídě běžný.
Avatar - Ham.
9. 4. 2015 12:53
Re: Karavana jede dál
"Průběžnou modernizaci beru jako samozřejmost" no to je právě to jádro pudla. Já ji jako samozřejmost u Alfy nevidím a docela sedí to, co napsal wolf ...takže ty auta udělají slušné prodeje během prvních dvou let výroby a pak konec. Dožívají někde schoulené v zákoutí....Přesně to prodělala Jůlinka, přesně to hrozí nyní Ghibli a přesně toho se obávám u Giulie jakkoliv na začátku bude třeba skvělá. Bude-li.
9. 4. 2015 15:57
Re: Karavana jede dál
Já ji beru jako samozřejmost od toho, kdo chce být součástí prémiový party... To jsem měl na mysli.
A mělo by to být o to tvrději vyžadovaný u taliánů...když mi jeden z prodejců Mase povídal o Ghibli produktovým meetingu s hochy od trojzubce, nevěděl jsem jestli si dělá legraci nebo to myslí vážně ;-)
9. 4. 2015 15:06
Re: Karavana jede dál
Přesně tak, Giulietta měla už dávno dostat verzi kombi (samozřejmě sportovně laděnou) a hlavně facelift, který by odstranil tý šílený, na výšku postavený světla! Tak krásný auto, a s tak zprzněným předkem, to by člověk brečel... ;-\
9. 4. 2015 15:17
Re: Karavana jede dál
No Giuliettu už evidentně odpískali. Jinak souhlas, dávno měla mít kombi a taky GTA verzi, který by stačila na nejlepší současné HH.
9. 4. 2015 15:55
Re: Karavana jede dál
No dneska sme se shodli. Nemá smysl se tady bavit o detailech. Nikdo asi nepochybujeme o tom, že umí udělat skvělé auto (chyby má všechno když je chceš najít),a le chybí ta další systémovost ladění těch modelů. A bohužel pokud se to u Julči nezmění, tak to nedopadne dobře. Já jim moc přeju aby to dopadlo dobře, ale strach mám. Giulietta by s trochou podpory mohla stále patřit do top segmentu.
Avatar - del42sa
10. 4. 2015 09:06
Re: Karavana jede dál
a ten důvod proč tomu tak není je právě to čekání a nejista, kterými FIAT dlouhodobě testuje trpělivost zákazníků. Proto nastal odliv.... Kdysi jsi tady vykřikoval, že mezera v nabídce nevadí, hlavně když pak přijde nějaký ten "super truper" model. No a plány se furt měnily, termíny se posouvaly a teď to vidíš sám kam takové "výpadky v nabídce" vedou... ;-)
9. 4. 2015 12:31
Re: Karavana jede dál
Podla vyrocnej spravy FCA za r. 2014 EU netvori ani tretinu predaja Maserati, takze neprecenuj diesel ;-)
9. 4. 2015 12:38
Re: Karavana jede dál
V Evropě?
9. 4. 2015 16:48
Re: Karavana jede dál
Reagujem na "Je sice fajn, že budou výkonné benzíny, ale většina prodejů ve střední a vyšší třídě bude i nadále v naftě. I Ghibli pálí ve většině dehet, tak u Alfy to jiné nebude" -- o Európe tam nič nie je.
Avatar - deolator
9. 4. 2015 10:22
Agónie
Myslím, že ta agónie Alfy Romeo je větší, než si připouští samotní Italové. Ještě si svět přečte tak dva, tři replány a pak už bude bohužel definitivní konec... :-(
Rozbalit vlákno
1
9. 4. 2015 18:21
Re: Agónie
... nebo definitivní prodej ;-)
9. 4. 2015 20:30
Kolikrát ještě?
Půjdou zaručené zprávy od Alfy, že představí nový model, stanoví datum a pak kde nic tu nic ... Sakra tak ať to udělají a přestanou mlžit. Už je to i trapné. Je mi Alfy líto :-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Avanti
9. 4. 2015 21:57
Re: Kolikrát ještě?
Ved bol stanoveny datum 24.6. tak o co ti ide, silou mocou rypat? Bolo uz 24.6.2015? Nebolo. Tak? Ziaden iny termin sa na nic nekonkretizoval.