Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

DS
gil54
| 10. 4. 2015 09:05
Tak teď už nebude mít DS jen citroën, ale i lada. >:D
Avatar - pumpkin
DS
pumpkin
| 10. 4. 2015 09:06
>:-[] :yes:
Avatar - pumpkin
DS
pumpkin
| 10. 4. 2015 13:43
Kto je slepý a nevidí DS v tej vikingskej lodi, že dal palec dole?
8-s
Avatar - pumpkin
Vesta
pumpkin
| 10. 4. 2015 09:05
Je už nejaký reálny dátum premiéry? Všetci dobre vieme ako dlho zatiaľ trvalo kým Lada prišla s novým modelom. Áno, viem, už to Renault hádam nakopol, ale kým neuvidím, neuverím.
Avatar - Barrichello
Vesta
Barrichello
| 10. 4. 2015 09:12
Září letošního roku
Vesta
Gilgit
| 10. 4. 2015 09:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
Vesta
pumpkin
| 10. 4. 2015 13:44
Vďaka za info, páni. Taká podstatne podstatná, ktorá v článku chýba...
Vesta
Gilgit
| 10. 4. 2015 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 09:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Michal Fokt
Fokt zase píse nesmysly
Michal Fokt
| 10. 4. 2015 09:29
Vycházím z článku od kolegy [odkaz] , takže své roztomilosti můžeš směřovat na něj. Jestli máš pravdu ty nebo on, se uvidí, až Lada představí produkční modely. Mít ovšem pro dva stejně velké modely dvě různé platformy, to rozhodně dává smysl. :-)
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 09:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
gil54
| 10. 4. 2015 10:13
Nejsi tak trochu paranoik ? Článek je primárně o novém logu.

Obdivuji tě, kolik energie jsi ochoten marně vydávat. Měl by sis pořídit vlastní automobilový web, rád na něj budu chodit, protože tam bude všechno absolutně korektní, bez chyb, informace přesné, úplné a důležité. >:D
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 10:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Marybel
| 10. 4. 2015 10:30
A kvalitni info vyzadujes jen na auto.cz co? Nikde jinde jsem te nikde nevidel, ackoliv pisou podobne. Jen jestli to vsechno nebude trochu jinak
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 10:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Marybel
| 10. 4. 2015 10:50
To bys mel vysvetlit spis ty ne? Normalni nespokojeny clovek by cetl neco jinoho a rikal svym kamaradum at sem nechodi ze maji blbe informace. Ale ty tady uz kdo vi jak dlouho produkujes tisice prispevku, casto pravdivych, casto ale hnidopisskych se snahou co nejvic cely web shodit. Takove usili ve jmenu udajne pravdy a lasky nikdo normalni nevyvine, nehlede na neustale osobni vypady a urazky kterymi taky nesetris, aspon co jsem mel moznost videt.
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 11:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Marybel
| 10. 4. 2015 11:08
Ocekavana odpoved
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 11:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Marybel
| 10. 4. 2015 11:52
Vladimirku Vladimirku...
Avatar - Auto-fan
Fokt zase píse nesmysly
Auto-fan
| 10. 4. 2015 17:48
"Byl jsem poveren jistou mimozemskou civilizaci" - hodte na nej uz sít! Na to uz se opravdu neda slusne reagovat >:D Paroubek se taky chtel sveho casu spojovat s Martany >:-[] >:-[] Ale verim, ze si s Jyrkou rozumite >:D >:D
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 18:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
gil54
| 10. 4. 2015 10:42
Je až úsměvné porovnat výrazy "....je upozorněn na chybu...." s " .......drze útočí.....", a pak si formu, kulturu a obsah jednotlivých příspěvků přečíst sám. Tím samozřejmě nechci omlouvat ani v nejmenším faktické nedostatky uváděných materiálů.

Soudný čtenář diskuze - a to nejen této - si udělá obrázek jistě každý sám.
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 10:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Bc. Gilgith
| 10. 4. 2015 17:03
Překvapuješ. Nenazval jsi ho odpadem,nepoužil lži,zvratky atd. Mám pocit ,že si píšeš sám se sebou. Podoba v nicích je zřejmá. :-| :-|
Fokt zase píse nesmysly
Provocateur
| 10. 4. 2015 10:34
Když už se ti nedostalo inteligence, tak kdyby ses líp učil a dosáhl nějaké kvalifikace, pak bys mohl dělat prospěšnější práci než sledovat (ikdyž to ti jde nejlíp) ruský automobilový průmysl >:D
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 10:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Provocateur
| 10. 4. 2015 10:57
Výše ses chlubil jen s Ruskem. Neměl jsi být tolik skromný a měl jsi vypsat všechny regiony :-)

Na to tvoje sledování nepotřebuješ žádnou vysokou inteligenci, kvalifikaci ani školu. Maximálně tak nějaké kurzy zaměřené na práci s internetem. Kolik jsi jich musel absolvovat? >:D

A špatnýho na tom není nic, někdo to dělat "musí". ;-)
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 11:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Provocateur
| 10. 4. 2015 11:24
Nejde o to, co si myslím, ale co ke své "práci" opravdu potřebuješ. Takže viz. výše ;-)
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 11:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Provocateur
| 10. 4. 2015 11:40
Jo jo, když nemám čím argumentovat, tak použiju 3 emotikony :-)

Víš ty vůbec co znamená slovo lež, když neděláš rozdíl mezi skutečností a lží?
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 11:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Provocateur
| 10. 4. 2015 12:29
Je hezký, že víš, že lžu, když píšu skutečnost. Ale když lže Putin (Rusko), tak ti to nevadí anebo vadí, ale dáváš to na roveň se skutečností :-) Ale vy lidi s vychozenou základkou máte úsudky takový jednodušší :-)
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 12:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Provocateur
| 10. 4. 2015 12:59
Ty bys rád reagoval, ale na pravdivý fakta prostě nemáš jak :-)
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 13:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Provocateur
| 10. 4. 2015 13:30
Vy Rusáci máte různý fakta, takže v diskuzi s tebou je potřeba uvést o jaké fakta se jedná ;-)
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 13:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Provocateur
| 10. 4. 2015 19:17
yznam neznám, ale fakta znám. V civilizovaných státech jsou jen jedna fakta, ale v Rusku mají fakta různých druhů (skutečná, lživá atd.- to ale dobře znáš >:D ).
Fokt zase píse nesmysly
Bc. Gilgith
| 10. 4. 2015 16:55
Na tvé debility taky musí mít člověk žaludek ,ale mě třeba dobře bavíš. Nevzpomínám si ,kdy bych na diskuzi potkal takového kašpara.
Avatar - Auto-fan
Fokt zase píse nesmysly
Auto-fan
| 10. 4. 2015 18:00
To bylo presné!! Moje slova! >:D >:D Gilgit je kaspar, ale alespon se clovek jeho "inteligenci" zasmeje :-)
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Michal Fokt
Fokt zase píse nesmysly
Michal Fokt
| 10. 4. 2015 10:43
Neříkám, že nemáš pravdu, neříkám ale ani, že ji máš. Současně netvrdím, že vím všechno o všem, ty ano? Patrně také ne, protože v diskuzi pod zmíněným článkem jsi se věnoval úplně jiným tématům, namísto toho, abys nás vyvedl z temnoty mizerného marketingu zmíněné automobilky. Proto tedy, vcelku logicky, využívám již sdělených informací, zvláště pak, když jsou "Gilgit approved". Tvá orientace na Rusko, Čínu a Kubu ti tedy rozhodně budiž přána.

Jinak ano, rozhodně mi připadá nesmyslné mít v rámci R-N další platformu pro pár aut od Lady, až Carlose potkám, určitě mu to povím.
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 11:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Velkoodběratel_kukuřice
| 10. 4. 2015 11:41
Solidní slinty >:D
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 11:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Bc. Gilgith
| 10. 4. 2015 16:46
Přesolidní.Vzdělaný člověk hulvát. Šílené ;-\
Fokt zase píse nesmysly
Ondřej Chamilla
| 10. 4. 2015 11:46
Z mého článku: "Oba modely mají být postaveny na zcela nové platformě "Lada B"" - že se něco má pravděpodobně stát přece neznamená, že se tak jistě stane. Takto hovořily první informace. Že tomu je nakonec jinak, přece nikdo nikdy nevylučoval. V době psaní článku to byla pouhá spekulace týkající se konceptů, o kterých zatím bylo pramálo ověřených informací. Že to lidé z AvtoVAZu nakonec upřesnili je nejen možné, ale i velmi pravděpodobné, nicméně neznamená to, že informace v původním článku byl "Chamillův nesmysl". Podobné osobní výpady si vyprošuji.

S pozdravem, Ondřej Chamilla
Fokt zase píse nesmysly
Velkoodběratel_kukuřice
| 10. 4. 2015 11:54
Neřešte ho, je to typický potížista, pravděpodobně odněkud z Prahi >:D , času a mouder má na rozdávání.
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 12:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Velkoodběratel_kukuřice
| 10. 4. 2015 12:21
Pokud s tebou nebude někdo souhlasit, tak ho rád podpořím, i kdyby to byla konina :D, samozřejmě všeho s mírou.
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 12:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Bc. Gilgith
| 10. 4. 2015 16:59
Taky ho rád čtu.Akorát vítat někoho ----vítej odpade --- je projev inteligence.Je to zřejmě neštastný člověk ,možná sám ,bez kamarádů atd. atd. Jsem rád ,že nemám podobný exemplář ve svém okolí. To bych se asi osypal.
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 12:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Ondřej Chamilla
| 10. 4. 2015 12:44
Vámi podané to osobní výpady jsou tak jako tak. Kolikrát zde již bylo možno vidět, že jste redaktora nazval blbcem a podobně.

Ohledně platformy, ano v článku Autocaru je to rozděleno tak, jak píšete. Nicméně jiné zdroje uváděly to, že nová modulární platforma používá mimo jiné i díly z Dusteru, a tak se dá přizpůsobit jak pro Vestu, tak pro X-Ray. Ostatně dávalo by to smysl i nyní, že konstrukční řešení podvozku těchto dvou aut je příbuzné (od čeho je ta platforma modulární, že ano), nicméně nechci nijak zpochybňovat vaše informace, že tomu tak není.
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 13:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
Fokt zase píse nesmysly
Auto-fan
| 10. 4. 2015 15:47
Redakce vubec si Gilgita nevsimejte, je to mistni sasek,ale to vy jiste vite! On si mysli, jak je ze vsech nechytrejsi a pritom cely dny vysedava na internetu, takze zrejme dalsi nezamestnany, ktereho my z nasich dani platime.

Nenechte se od mistniho kasparka odradit, ostatni si vasi prace vází! :yes:
Fokt zase píse nesmysly
Gilgit
| 10. 4. 2015 16:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fokt zase píse nesmysly
Bc. Gilgith
| 10. 4. 2015 16:41
Máš pravdu.Měl těžké dětství a je ducha mdlého. V mládí taky trhal mouchám křidélka. Hnus.
Fokt zase píse nesmysly
XTad
| 10. 4. 2015 17:22
Hele a kolik za to zajimani beres? Vzhledem k tvemu nasazeni to vypada, jako prace na plny uvazek. A to vytrvale opravovani clanku tady... Korektor by se s tebou mel sabnout minimalne o pulku vejplaty.
Avatar - J@...
Kupte už
J@...
| 10. 4. 2015 11:35
nekdo tomu bláznovi lístek do DNR, LNR, nebo rovnou do Moskvy. Ty graficke příznaky akutní psychozy se fakt nedají cist, a ani to není zabavne.
Kupte už
Gilgit
| 10. 4. 2015 12:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kupte už
IcePickLodger
| 10. 4. 2015 12:42
Gilgit, takmer v kazdom prispevku poukazujes na principialnu vec - snaha ziskat kvalitne informacie. ak si teda uz dlhodobo presvedceny, ze na auto.cz kvalitne informacie nedostanes, nechapem, preco sem vytrvalo chodis, stracas tu kopec casu a energie a pokracujes v urazani nielen redakcie, ale aj ostatnych citatelov. vychadza mi z toho jedine logicke - ze mas nejake vazne psychicke problemy a nevies/nedokazes ich riesit inak, ako vybijanim cez internet. kde ta nikto nevidi, kde sa pekne dokazes ukryt a nedostat tak riadne po papuli, co by bolo v danej situacii urcite najkorektnejsie. nehadz flintu do zita, daj sancu povolanym psychologom/psychiatrom a skus to prebrat s nimi.
Kupte už
Gilgit
| 10. 4. 2015 13:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kupte už
Manex
| 10. 4. 2015 16:04
Myslím, že oprávněná kritika redakce je dobrá, ale lze ji dělat absolutně jiným a slušnějším způsobem - to je ten důvod proč tě tu všichni kritizují, často používáš rétoriku jako komunističtí kádři na začátku padesátých let a nebo ti chybí jakékoliv sociální vychování... ;-)
Kupte už
Gilgit
| 10. 4. 2015 16:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kupte už
Manex
| 10. 4. 2015 16:25
Slušně se dá reagovat úplně na cokoliv, záleží na osobnosti... ;-)
Kupte už
Gilgit
| 10. 4. 2015 16:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kupte už
Manex
| 10. 4. 2015 16:40
nebavíme se o pravdě a nepravdě ale o stylu jakým se do spousty lidí tady navážíš a jak je urážíš... Takovéhle příspěvky pak dělají z diskuzí pěkné bahno kde si spousta lidí pod anonymem jen léčí svoje mindráky utočením na někoho jiného.

Upřímně nechápu že to někomu stojí za to chodit pravidelně každý den na nějaký web o kterém je přesvědčený že tam neodvádí kvalitní práci a trefovat se do všech okolo a jen komentovat jak je ten web špatný nebo jak ti diskutéři jsou špatní...co z toho máš?
Kupte už
Gilgit
| 10. 4. 2015 16:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kupte už
Manex
| 10. 4. 2015 16:57
ok, to beru, i když bys to mohl dělat slušnějším způsobem.

ano, je tu spousta takových diskutérů, ale to pořád není důvod to diskuzní bahýnko ještě víc prohlubovat ne? ;-)
Avatar - Auto-fan
Kupte už
Auto-fan
| 10. 4. 2015 15:49
Super napad, vyhlasuji sbirku na "one way ticket" pro Gilgita, nejlepe na Sibir! :-!
Kupte už
Gilgit
| 10. 4. 2015 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kupte už
Bc. Gilgith
| 10. 4. 2015 16:44
On nepoučuje.On tě chce na Sibiř.
Hezke plany
Atila_
| 10. 4. 2015 11:57
Tak snazi se kluci rusti co muzou, zastarale technologie po svete sbiraji o sto sest, mozna nakonec i nejake auto vyrobi, nicmene obavam se ze pro cilovou skupinu techto aut bude napresrok v Rusku aktualni spise kde sehnat penize na chleba nez na nove auto. :-!
Hezke plany
pogo26
| 10. 4. 2015 13:52
Na rozdíl od nás, kteří si na chleba půjčí, si na něj budou muset v Rusku vydělat. Ale socky žijící na dluh se jim budou dál ve své dementní nadutosti smát.
Hezke plany
Gilgit
| 10. 4. 2015 13:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hezke plany
Manex
| 10. 4. 2015 16:01
To že celý západ žije na dluh je smutné a nedopadne to dobře.
Nicméně Rusko žije především ze svých nerostných surovín (ne nadarmo je GAZPROM největší ruská firma) a z tohoto pohledu už na tom zase tak dobře nejsou... Místo aby svoje bohatství používali ke zkvalitňování života svých obyvatel tak se jen dostávají do izolace a místo bohatnutí chudnou...ale kdo chce kam...
Hezke plany
pogo26
| 10. 4. 2015 16:45
Pokud nevidíš ten obrovský růst, který přišel po odchodu Jelcina, tak je to těžké. Po Jelcinovi zůstal zhroucený stát s obrovským propadem životní úrovně, snížila se porodnost, klesl průměrný věk. Se současnou ruskou administrativou pak přišel obrovský růst a nediv se Rusům, že se už nechtějí vracet k jelcinovskému budování kolonie. Chudnutí si už prožili a teď svoje bohatství používají ke zkvalitńování života svých obyvatel. Přesně dle tvých rad.
Hezke plany
Manex
| 10. 4. 2015 16:54
V devadesátých letech si prožily ekonomický propad všechny země bývalého východního bloku včetně nás - prostě jsme zaplatili za 40 let neekonomického chování. Navíc nikdo tu Jelcina neobhajuje. Současná administrativa dlouhou dobu pro Rusy něco dělala až jim ta nezměrná popularita vlezla na mozek - dnes se chovají jako diktátoři a chtějí být světovou mocností za každou cenu. Myslím, že dnes své nerostné bohatství využívají hlavně k vydírání západu a zisky z něj k budování armády proti fiktivnímu nepřiteli. Navíc možná teď ekonomicky nejsou v takovém bahně jako za Jelcina, ale má to svoje nevýhody jako je třeba potlačování občanských práv a svobod ;-) Navíc teď se Ruská ekonomika propadá a izoluje, tak nevím kde teď vezmou nějaké finance na zkvalitňování života svých obyvatel...
Hezke plany
pogo26
| 10. 4. 2015 17:15
Co na to říct. Asi žiješ v nějakém jiném světě. Já tu agresi, vydírání ostatních a hledání nepřátelů vidím na druhé straně.
Hezke plany
Manex
| 10. 4. 2015 17:39
já ji vidím na obou stranách jestli tě to uklidní...ale to nikoho neomlouvá. Jestli si myslíš, že svět je černobílej (ať už si pod tou bílou stranou představuješ Rusko nebo USA) tak se dost pleteš...
Hezke plany
pogo26
| 10. 4. 2015 17:56
Jde asi o míru. Rusko zatím nikoho nenapadá, nerozvrací státy. Nejsou za ním milióny uprchlíků, zničené životy miliónů lidí. Nevytváří zvěrstva jako Islámský stát. Nepodporují radikální muslimy v boji proti skoro sekulárním státům,......
Hezke plany
Manex
| 10. 4. 2015 18:39
Rusko podporuje Asada, Irán a já nevím koho. V Afgánistánu celou tu situaci jaká tam je způsobil Sovětský svaz, má cenu pokračovat? Nemá. Opakuji, svět není černobílej...
Hezke plany
pogo26
| 10. 4. 2015 19:00
Tak se zeptej, jak se za Asada žilo třeba křesťanům. A pak se jich zeptej, jak se jim žije v Islámském státu, který USA podporovalo (a možná dál podporuje). Za Asada byla Sýrie skoro sekulární stát. Podívej se, co se tam a nejen tam děje teď. Nechápu, jak někdo alespoń trochu normální může podporovat radikální muslimské islámisty v jejich džihádu. Jinak máš pravdu v tom, že Rusko podporuje "méněcenné" šíty proti radikálním sunnitským muslimům podporovaných Saudi a USA.
Hezke plany
Gilgit
| 10. 4. 2015 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hezke plany
Gilgit
| 10. 4. 2015 19:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hezke plany
pogo26
| 10. 4. 2015 19:12
Asi málokoho napadne, že by se chtěl Irán třeba účinně bránit proti útoku zvenčí. V době, kdy probíhá sunnitský džihád proti šítům je to docela logické.
Hezke plany
Manex
| 10. 4. 2015 20:10
Ja bych nechtel zit ani v Syrii pod Asadem, ani v Syrii pod ISIS...

A budu se opakovat, ale ja jsem nechtel obhajovat USA ale rozhodne nesouhlasim ani s tou vasi obhajobou Ruska, ze USA jsou prece horsi...

Jak jsme Gilgite oba psali - svet neni cernobilej - a dle meho Rusko i USA jsou spis v te tmave sede barve nez v te svetle sede... nicmene vam zavidim tu jistotu ktery z nich je lepsi a ktery horsi, ja si tim tak jistej nejsem...
Hezke plany
Gilgit
| 10. 4. 2015 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hezke plany
Manex
| 10. 4. 2015 21:57
Asi Asada v dobe pred zacatkem revoluce v Syrii...od te doby se nechova zrovna nejlip...

Ok, tak si rozumime...

Ja osobne si myslim, ze my mame patrit k zapadu, ale k zapadni evrope a co me stve je to, ze je plna neschopnych socialistu. Nepochopim, ze pulmiliardova EU ma strach z nepomerne mensiho Ruska a musi se neustale o neco doprosovat USA...
Hezke plany
pogo26
| 10. 4. 2015 22:44
To, že máme a chceme patřit k západu ještě neznamená, že musíme se vším souhlasit. Pak by jsme taky časem možná zjistili, že už tam být nechceme. Ten strach z Ruska je jen úspěchem naší propagandy, která to z nějakého důvodu chtěla. A tvá slova o doprošování USA jsou dalším důkazem této propagandy. Evropa by se nemusela ničeho doprošovat, pokud by někomu nevadila spolupráce Evropy a Ruska.
Hezke plany
Manex
| 10. 4. 2015 22:57
Nevím proč bysme zrovna teď měli nějak extra spolupracovat s Ruskem. Az se zbaví Putina a povede je někdo demokraticky tak proč ne. Do te doby stále trvam na svém názoru ze to ted v Rusku inklinuje spis k diktature a to je důvod proč se s nima nebavit vůbec...
Hezke plany
Gilgit
| 10. 4. 2015 17:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hezke plany
Manex
| 10. 4. 2015 17:37
Jasně, jak už jsem napsal, neobhajuji tady Jelcina a ano, některé země měly ten propad větší, některé menší, bylo to dáno různými faktory...

Jinak myslím, že diktatura se vyznačuje omezováním svobody slova (vražda Politkovské), potlačováním demokracie a demokratické opozice (vražda opozičního předáka Němcova, odebírání imunity poslanci co byl proti připojení Krymu, atd..), budováním kultu jednoho muže (tady snad stačí zmínit jen ty prokleté amfory vylovené ze dna moře ve stavu jakoby je právě někdo vyrobil osobně panem Putinem), potlačování či nepovolování demonstrací proti režimu, usilovné zbrojení...toto všechno v Rusku probíhá... A to vydírání, myslíš si, že dohoda v Minsku byla v zimních měsících proč? Nebylo to třeba tím, že to je doba kdy by si žádný evropský politik nedovolil zapříčinit konec dodávek plynu do domácností?

Ale tahle debata sem fakt nepatří, jsme na serveru o autech...
Hezke plany
Gilgit
| 10. 4. 2015 17:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hezke plany
Manex
| 10. 4. 2015 18:20
Jasně, když to rozebereš takto na jednotlivé případy tak je to jakoby přijatelnějši - i jinde se některé z těchto věcí staly nebo dějí. Problém je, že v Rusku se to děje všechno dohromady a děje se to především kritikům Putina.
Když vynecháme vraždu Ňemcova a třeba i Litviněnka tak tu máme třeba nucené vystěhování Kasparova do USA a ono zbavení imunity Ponomareva.
Jasně, jenže když se Putin ukazuje v nereálných situacích které z něho dělají jakéhosi nadčlověka/Indiana Jonese nebo já nevím co tak už to je budování kultu osobnosti.
A tohle všechno dohromady i s vězněním nepohodlných osob a zbrojením, nekritickým a místy lživým zpravodajstvím a zároveň vytlačováním nezávislého zpravodajství - jsou prostě náznaky diktatury jak vyšité, ať chceš nebo ne.

Ono když bys to takhle rozdělil na jednotlivé příklady co je špatně, tak by ti nakonec i ten Kim Čong Un vyšel jako milej chlapík a KLDR jako přátelská skorodemokracie... ;-)
Hezke plany
Gilgit
| 10. 4. 2015 18:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hezke plany
Manex
| 10. 4. 2015 18:34
jak jsem napsal, všechny znaky nasvědčují tomu, že tam něco jako diktatura je... Bez dostatečných argumentu jsou to s prominutím jen kecy, že se Putin rád ukazuje... ;-)
Hezke plany
Gilgit
| 10. 4. 2015 18:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hezke plany
pogo26
| 10. 4. 2015 19:07
Z tvé strany jsem taky žádné argumenty neslyšel. Jen nějaké propagandistické hesla a doměnky. Všechno, co jsi napsal o Rusku můžeš ještě ve větší míře napsat i o USA a spol. Včetně té propagandy, lží, zpravodajství, vražd, zbrojení,...
Hezke plany
Manex
| 10. 4. 2015 20:05
Panove to jsme se nepochopili, ja tady neobhajuji USA ja jen rikam co si myslim o Rusku. Problem je, ze jakmile vam dojdou argumenty kterymi byste branili Rusko tak zacnete oba mluvit o tom co dela spatne USA.

Ja s USA ve spouste veci nesouhlasim, stejne tak jako s Ruskem. Debata ale je o ruské automobilce Lada a ne o GM nebo Fordu... ;-)
Hezke plany
Gilgit
| 10. 4. 2015 20:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hezke plany
Manex
| 10. 4. 2015 20:13
Ja se takto nevyjadruju, zato jsem tu cetl hodne nazoru ze zlejsi USA nez ne zas tak spatne Rusko a to proste neni pro Rusko a Putina zadna omluva...

Edit: Daleko casteji slysim nazor zle USA a lepsi Rusko nez naopak...takze bych netvrdil, ze se tak vyjadruje vetsina kritiku Ruska. Vetsinou mam pocit, ze kdyz nekdo kritizuje Rusko tak snasi argumenty pro to co si mysli zatim co ze strany obhajcu Ruska se to nakonec vzdycky zvrtne v to jak spatne jsou USA - viz nase dnesni debata...ale nic ve zlem...
Hezke plany
Atila_
| 10. 4. 2015 16:56
Zadny fakticky rust neprobehnul. Jedine co probehlo byl masivni rust ceny ropy a zemniho plynu, ale ruska ekonomika jako takova je na tom ted jeste hure nez za Jelcina. Struktura ruskeho exportu odpovida strukture exportu Spojenych arabskych emiratu. Rusko uz nedokaze v zahranici prodat vubec nic, ropny emirat s atomovkama. S ohledem na predpoklady vyvoje ropy na svetovych trzich nevalna prognoza. Vsechno co se udelalo za Putina je jenom pozlatko, ve skutecnosti pokracuje skoro pul stoleti stagnace a poklesu zapocaty jeste za Brezneva.
Hezke plany
Gilgit
| 10. 4. 2015 17:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
Hezke plany
petrumr
| 10. 4. 2015 21:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hezke plany
Atila_
| 10. 4. 2015 16:57
Tak Rusove si tezko mohou pujcovat, kdyz s ratingem ve spekulativnim pasu jim jaksi nikdo uz nepujci. :-!
Avatar - J@...
Goooooooglite
J@...
| 10. 4. 2015 12:13
Vis jak se pozná inteligentní člověk? ..........že dovedete rozlišovat mezi podstatnými a nepodstatnými detaily!
Goooooooglite
Gilgit
| 10. 4. 2015 12:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Goooooooglite
Arese
| 10. 4. 2015 17:19
Od pána s nickem "Gilgit" jsme zde zvyklí už na ledacos, ale to, co zde předvedl dnes je opravdu hnus. Tolik arogance, urážek a sebestřednosti se u jednoho diskutéra opravdu jen tak nevidí, nemluvě o jeho ujetém rusoidním vidění světa... Pan Gilgit velmi rád posílá diskusní partnery k psychiatrům apod., ale psychyatrické vyšetření by měl v prvé řadě absolvovat on sám. Zřejmě jde o mimořádně nešťasného sebestředného člověka, který si zde snaží léčit své hluboké komplexy méněcennosti. Tak nějak mi v leččems připomíná našeho současného prezidenta, včetně té nevymáchané pusy (vlastně pussy :))) Smutné.... :-O :no: :no: :no:
Co se týče Lady, snaha o její záchranu (samozřejmě za pomoci západních technologií i šéfa) je sympatická, ovšem šanci na nějaký slušný prodejní úspěch asi mají jen na rozvojových a polorozvojových trzích. To ovšem nic nemění na tom, že se mi Vesta docela líbí, to auto má styl a designérskou osobitost ;-) :yes: Teď ještě aby také slušně jezdila a byla opravdu kvalitně vyrobené...
Goooooooglite
Gilgit
| 10. 4. 2015 17:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Goooooooglite
Arese
| 10. 4. 2015 17:54
Tak to seš (jako obvykle) zase úplně vedle. Já nemám vůbec nic proti konstruktivní kritice, ale jde také o formu, jakou je podávána... Pravě ta totiž hodně ukazuje o úrovni svého autora. Ale tu tvou už tady na auto.cz dávno všichni znají, že... Jak už tady bylo mnohkrát řečeno, pokud je auto.cz tak "strašný" a "odpadový" web, je zarážející a nelogické, že se na jeho diskusním fóru nejčastěji projevuješ právě ty. >:-[] >:-[] >:-[]
Goooooooglite
Gilgit
| 10. 4. 2015 18:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
Goooooooglite
petrumr
| 10. 4. 2015 20:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Goooooooglite
Gilgit
| 10. 4. 2015 20:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
Goooooooglite
petrumr
| 10. 4. 2015 20:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Goooooooglite
Gilgit
| 10. 4. 2015 20:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
Goooooooglite
petrumr
| 10. 4. 2015 21:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nikdy nepochopím...
Manex
| 10. 4. 2015 15:50
...že je někdo schopný trávit tolik času pliváním po lidech kolem sebe...

Co se Lady týká tak myslím že v EU bude mít úspěch zhruba jako čínské MG. Tak jako ma Hyundai špatný marketing v ČR tak si myslím, že ruským výrobkům dělá velmi špatný marketing soudruh Putin. Ale třeba se mýlím...

Co se znaku týká - třeba se Renault rozhodl torpédovat PSA s jeho značkou DS a rusové jako mistři kamufláže (viz vojáci na dovolené v Donbasu cestující "velepohodlnými" T72) to schovávájí za nějakou lodičku - tedy aspoň to tak vypada...
Avatar - KubikCv
Nikdy nepochopím...
KubikCv
| 10. 4. 2015 20:52
v ČR je marketing Lady tragédie....ale v sousedním Německu má svoje zákazníky pořád.
Avatar - petrumr
Nikdy nepochopím...
petrumr
| 10. 4. 2015 20:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
Nikdy nepochopím...
KubikCv
| 14. 4. 2015 22:43
a v ČR je nejprodávanější škodofka...protože tu máme tolik dutohlavů >:D
Avatar - petrumr
bojkot
petrumr
| 10. 4. 2015 20:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - H/K_svwet
bojkot
H/K_svwet
| 10. 4. 2015 20:26
poznas ten vtip... ze rusi vraj maju najrychlejsie hodiny na svete ;-)

no ja by som nebol proti lade u nas v europe... a podla mna ak che lada v buducnosti prezit tak by mala do europy prist cim skor... lebo spoliehat sa na domaci trh vecne uz nemoze...
Avatar - petrumr
bojkot
petrumr
| 10. 4. 2015 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
Gilgit
KubikCv
| 10. 4. 2015 20:50
Klidně mi naklikejte mínusy,ale musím se ho zastat...začínám chodit na acz hlavně kvůli diskusím,jelikož články mě delší dobu nezaujaly. Třeba autoprofi je fajn rubika ale celkem dost opomíjená jak redaktory,tak místními komentátory :-) Provázanost se Škoda masochistickým SM je víc než zřejmá. Dostat se tady k informacím jiným než ctrl+c a ctrl+v je celkem obtížné. Procento chyb a nepřesností se poslední dobou docela zvyšuje :-( Před kým mohu opravdu smeknout je pan Dragoun a pan Vaculík i díky jejich článkům stojí za to na ACZ zabloudit.
Ale co by člověk po Ringieru chtěl,že....
Avatar - petrumr
Gilgit
petrumr
| 10. 4. 2015 20:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
Gilgit
KubikCv
| 10. 4. 2015 21:08
ano tati :yes:
Avatar - petrumr
Gilgit
petrumr
| 10. 4. 2015 21:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
Gilgit
KubikCv
| 10. 4. 2015 22:33
jak vykmi tak mykvy
Gilgit
Gilgit
| 11. 4. 2015 01:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
Gilgit
AUDIRS6
| 10. 4. 2015 21:30
S panom Dragounom tu pochvalu schvalovat nemozem - naposledy o SQ7 to nepopisal dostatocne precizne a niektore veci tam boli chybne.
Skor by som pochvalil p. Dusila - jeho technicisticky styl mi vyhovuje ovela viac, nez u zvysku autorov. Lebo napisat o aute ze to sa mi paci a hento nie, tak to uz pomaly moze pisat aj Topper >:-[]
Takze Vazena redakcia, pokial mate zaujem, aby ubudlo nasej kritiky, zapracujte na svojej kvalite, pekne Vas o to prosim... :-!
Som presvedceny, ze geometrickym radom sa znizi aj pocet Gilgitovych kritickych prispevkov.
Dakujem.
Avatar - KubikCv
Gilgit
KubikCv
| 10. 4. 2015 21:41
já myslel spíš jeho příspěvky na veterán.auto.cz
Avatar - AUDIRS6
Gilgit
AUDIRS6
| 10. 4. 2015 21:50
tam nechodim... :-!
tak potom sa mu teda touto cestou osúravedlnujem, a pokial ma vo veteranoch jasnejsie, nech sa ne ne zameria. ;-)
Uz som to myslim par krat pisal - asi by si mali chalani rozdelit kompetencie:
Audi a spol - p. Dusil
Skoda a spol. - p. Chamila / Mička
Japan cars - p. Fokt ( len poprosim pracdivo a nie cucat z prstu ;-) )
No a ostatne nejako rozumne prerozdelit...
to "spol" - he myslene - konkurencia, s ktorou sa konkretne auto musi porovnavat.
Takze v pripade Audi by kludne mohla zazniet zmienka v zmysle ze ok, ale podvozok na tom a tom modely ladi lepsie BMW alebo JAG...atd, nebudem sa hnevat. Ba naopak - budem to vitat !
Hlavne ale doporucujem 1 zasadnu vec - pri testoch dat hlavy dohromady viacerym redaktorom a nejako kolektivnejsie sa k tomu postavit...
ale to je zase na moc dlhy rozbor...takze mozno nabuduce ;-)
Avatar - KubikCv
Gilgit
KubikCv
| 10. 4. 2015 22:30
s tímhle souhlasím....
Gilgit
Gilgit
| 11. 4. 2015 01:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Balsam
| 11. 4. 2015 20:13
Nejde o obsah - jde o způsob podání. Pořád se do někoho naváží, je arogantní, drzý, zesměšňuje a uráží. To přebije celý obsah jeho pragmatických příspěvků, kterých je na ACZ opravdu malá část. Proto jsem diskutéra s nickem Golgit nazval imbecilem, a svůj názor nemám důvod měnit, spíš naopak. Donedávna se navážel jenom do ostatních diskutérů a práci redaktorů komentoval ještě se špetkou zdrženlivosti, ale teď se drze a arogantně naváží do redaktorů osobně, a to přesahuje všechny meze. Žádné zastávaní, naopak, měl by dostat ban, protože jeho přítomností pozbývají zdejší diskuze i poslední špetku jakékoli úrovně.
Avatar - KubikCv
Gilgit
KubikCv
| 12. 4. 2015 18:05
když někdy nemá úroveň článek..jak by ho mohla mít diskuse?
Gilgit
Balsam
| 13. 4. 2015 14:47
A proč by to nešlo? Když článek stojí za kulový, tak diskuze klidně může být nadpůměrná - je vždy taková, jací jsou její přispívatelé, ne jaký je článek. Kolikrát tady už byla fajn diskuze, i když úplně mimo téma článku... Což může být někdy i plus...
...
RS
| 10. 4. 2015 23:44
Avatar - J@...
...
J@...
| 11. 4. 2015 08:55
Informátor, zdroj přesných a korektních informací https://www.youtube.com/watch?v=6dbSVYOM…
...
Gilgit
| 11. 4. 2015 10:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.