Lada představuje nové logo, dostane jej Vesta

Ruská automobilka Lada ze středoevropských trhů téměř zmizela, teď však chystá novinky, s nimiž se chce vrátit zpátky do hry. Již dříve oznámila, že jednou z hlavních priorit bude design a tento smělý plán podpořila vloni představením konceptů Vesta a XRay 2, což je malý sedan a od něj odvozený městský crossover.
Jak moc dokáží vozy oslovit designem, zatím těžko soudit, ovšem závodní speciál Vesta WTCC vypadá opravdu dobře. Nová generace Lady však nebude o líbivé tvářičce se zastaralou technikou, nová platforma vychází ze společného vývoje s Renaultem a Nissanem, což signalizuje široké možnosti využití koncernové techniky a to vše bude podpořeno novými moderními benzinovými motory.
Zkrátka a jednoduše - avizovaná nová éra Lady nejsou jen plané řeči, což si zaslouží i změnu na úrovni loga automobilky, byť nijak zvlášť radikální. Rusové představili novou podobu své plachetnice - jedná se už o pátou evoluci tohoto znaku a sedmé logo v pořadí, naposledy bylo "faceliftováno" v roce 2002. Poprvé bude použito na autě, které má být symbolem probíhajících změn, tedy sedanu Vesta.