Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ozzman
Cena
Ozzman
| 17. 4. 2015 16:32
Na první i druhý pohled je má odpověď jasná - Freemont, za ty peníze nabídne nejvíc a navíc vypadá spíš jako SUV, což je pro mne plus. Interiér ale taková hitparáda není, tam bych volil Smax a Espace vypadá taky zajímavě, ale ten i s xtrailem má jen 1.6 :-( Vím, že ta Renaultí motorizace jezdí dobře... v Megane, popřípadě až přijde Laguna, tak bych ji taky bral, ale do takhle velkého stroje bych psychologicky bral dvoulitr :-) Ten z Smaxe mam doma (koukám že posílil o 10NM) a věřím, že Fiatí 103kw nafta taky nepojede hůře, než 1.6Dci :-)
Avatar - H/K_svwet
Cena
H/K_svwet
| 17. 4. 2015 16:47
vacsi objem v pripade dizla rozhodne nemoze byt na skodu to je fakt....... uz len z hladiska spolahlivosti by som viac veril priemerne vykonemu 2 litru ako naslapanej 1,6tke s vykonom priemerneho dvojlitra ...... fiat freemont je asi najlepsi kompromis z tejto stvorice v tabulke z hladiska ceny vykonu priestornosti aj motorov... espace mi pride proste uz dost drahy aj ked samozrejme ide o novy model a dost velke auto... akurat mi v tabulke moc nesedi x Trail ktory je o 190 tacov lacnejsi od espacu a aj rozmerovo je to uz o triedu mensie auto jak v dlzke tak v razvore... takze nie je to len o cene x trailu...

Espace a freemont su si asi vzajomne najblizsie... cena aj motory plus priestorove pomery su u freemontu stale silna zbran.... to musime uznat... aj napriek tomu ze to auto uz ma nejake roky za sebou.... chcelo by to vyskusat obe vozy a zistit ci stoji za to dat tych nieco vyse 160 tisic viac za espace... ale podla mna kto chce tak si espace kupi bez ohladu na cenu freemontu.... auto je to pekne
Cena
Střelec
| 17. 4. 2015 18:59
Jaky z hlediska spolehlivosti? Taky bych radsi bral povalecny 2,0, protoze mel vykon tak 35 koni nez ty dnesni nahoneni nespolehlivy 2,0 naftaky >:D
Spolehlivost zavisi na kvalitni konstrukci, na vyrobci, nekteri umi, jini ne, ale urcite ne na objemu.
Cena
microracer
| 17. 4. 2015 23:54
Souhlas... a tady za mou osobu - Renaultů jsem měl několik (přes Twingo, Mégane, Scénic až po Espace) a ze zkušenosti asi tolik: závady srovnatelné s ostatními výrobci. Co byl problém všech byla přední náprava na našich silnicích (čepy, stabilizátory), problémy s kotouči po čase, ostatní v normě. Ale NIKDY jsem neměl žádný problém s motory od Renaultu! (zde uvádím, že jsem se strategicky vyhnul 2,2dci a příšernému třílitru od Isuzu v Espace IV).
Cena
Střelec
| 17. 4. 2015 18:56
Jojo, 2,0TDI je takove zaklinadlo, takovy cesky sen, sen podnikatelu atd. Z toho asi vychazi ta potreba chtit motor o tomto objemu. Vybirat u techto aut 2,0, ktery jedou oba hure nez francouzska 1,6, to dava smysl >:-[] Jaky ze maji ty 2,0 zrychleni, jakou ze maji max. rychlost, jakou ze maji spotrebu v porovnani s uvedenou 1,6?
Jednoznacne kdyz SUV tak X-trail nebo mezi MPV Espace.
Avatar - ladsla
Cena
ladsla
| 17. 4. 2015 21:32
souhlas . za mě je volba Freemont nebo S Max . Není to úplně srovnatelné bo každé auto míří trochu jinam, výběr tedy dle osobních preferencí každého soudruha.... .
Freemont
SamanAR
| 17. 4. 2015 16:42
a nechal bych komplet nacalounit pristrojovku a nektere dekory, pac se Fiatu, tedy pardon Dodge vubec ale vubec nepovedli a pusobej desne lacine
Avatar - Ozzman
Freemont
Ozzman
| 17. 4. 2015 17:30
:yes: Jo! ale kdyz si vzpomenu na starší US káry po roce 2000, tak zlatej Freemont :-)
Freemont
Velkoodběratel_kukuřice
| 17. 4. 2015 17:52
Freemont má jen chybu ve vysoké palubce, jinak interiér je v pohodě, jasně není to jako u jeho konkurentů, ale neurazí. Za mně Freemont a Ford.
Ten Freemont
zane
| 17. 4. 2015 16:56
má niečo do seba :-)

[odkaz]
Avatar - H/K_svwet
Ten Freemont
H/K_svwet
| 17. 4. 2015 17:01
ten americky look sa mi paci tiez .... ;-) :yes:
Ten Freemont
Velkoodběratel_kukuřice
| 17. 4. 2015 17:50
Tak Black Code je vyšperkovaná verze, jinak mě se taky ten krabicoidní vzhled líbí, jednoduché linie.
Avatar - flyboyeda
nejlepší je nechat si peníze a nic nekoupit
flyboyeda
| 17. 4. 2015 17:58
než tohle to raději nic :-)
nejlepší je nechat si peníze a nic nekoupit
webpaja
| 18. 4. 2015 06:30
Chybí čtyři kroužky pro te... pardon Edu? ;-) Tak vydělávej, ať nemusí jen viset na plakátu :-)
Avatar - Ada je zase tady
Cokoli!
Ada je zase tady
| 17. 4. 2015 18:01
Hlavně nic od rendlíku! :-!
Avatar - speedfred
Tak
speedfred
| 17. 4. 2015 19:02
Freemont bol kedysi horúci favorit na kúpu (3.6L) motor perfekne zladený s prevodovkou a tichučký,ALE nemožnosť kúpy xenonov,predné park. senzory + tragické váhy na ťažnom z neho spravili outsidera.
Nový Espace sa mi hodne páči + fajn interier a do budúcna pôjde snád dolu s cenou.
Freemont
PKSPKS
| 17. 4. 2015 19:51
Stvrty rok mam Dodge Journey 3.6V a to auto by som nemenil za nic. Pentastar je super motor, tichy, rovnomerny, taha a ked ho pritlacim a dostanem nad 4000 otacok tak to je uzas.
Na dlhe trasy zoberie do 9l benzinu, bez ohladu ako je nalozeny.
Podvozok a riadenia z Jeepu je super.
O zvysnych 3 autach v tomto teste by som ani len neuvazoval.
Avatar - speedfred
Freemont
speedfred
| 18. 4. 2015 12:59
...a bol som Freemontom prekvapeny ake je to auto komfortne na tych nestandartnych 19,clovek nevedel o ziadnych vymoloch :yes:
Avatar - pumpkin
Espace
pumpkin
| 17. 4. 2015 19:55
Kto kupuje v tejto kategórii podľa ceny, tak tomu bude drahý aj trochu obstarožný Journey. Espace síce je MPV crossover, no neviem či je dobré ho porovnávať s klasickým SUV akým je X-trail. Ja sa teda teším na test Espace vs. S-max. kde to ale asi vyhrá...Sharan. 8-s
Avatar - H/K_svwet
Espace
H/K_svwet
| 17. 4. 2015 20:08
suhlasim... x trail tu ani mne nesedi... a nielen cenou... Espace je hodne zaujimave auto.... uprimne si ale povedzme ze s odvaznou cenou ale asi v renaulte vedia co robia ... cas ukaze ci je ich cenova politika spravna....

freemont je ale podla mna stale dost dobre vyzerajuce a zaujimave auto.. a to uz nie je ziadny mladik.... dokonca interier freemontu povazujem za pre mna zaujimavejsi a bytelnejsi ako ten hypermoderny megadisplejovy v espace... ale to uz je individualne...

akurat sa obavam ze freemont uz nedostane v eu nastupcu .... ale hadam sa mylim
Avatar - ladsla
Espace
ladsla
| 17. 4. 2015 21:39
nástupce Journey / Freemontu mě taky zajímá. Na poměry Fiatu mi přijde že se to docela prodává, po Itálii jich jezdí docela dost . Vzhledem k tomu jak se FCA opřelo do crossoverů tak bych nástupce očekával, jen aby to nebyla další designová variace na 500 po průniku viagry do nádrže.....už by toho bylo asi moc .
Espace
stréc od piva
| 17. 4. 2015 23:31
Freemont (Journye) je na americkém trhu někdy od 2008,čili ta hranatá krabice už nějaký rok pamatuje,přesto je ten design atratkivní.Možná i proto,že to auto potkáte na českých silnicích velmi zřídka.A pokud ano,běžný řidič ani nepozná že je to FIAT >:D

A ano bohužel z neoficiálních zdrojů je potvrzené,že přestože prodeje Freemontu se pohybují kolem 12 000kusů ročně,tak se z nástupcem nepočítá
Srovnání
Ivan_M
| 17. 4. 2015 20:35
Espace je pořád velké MPV = tři místa vzadu. Pokud bych je nepotřeboval tak se jdu podívat jinam, ale v opačném případě je to dealbreaker a zůstane jen S-max, Galaxy a duo Sharan/Alhambra vůči kterým bych podobné srovnání dělal primárně.
Pokud někdo hledá auto primárně pro 4 tak se mu podle mě ve výběru Freemont s Espacem nikdy nesejdou.
Srovnání
P 407
| 18. 4. 2015 09:57
Přesně tak.
Avatar - petrumr
Srovnání
petrumr
| 18. 4. 2015 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jasná volba
P 407
| 17. 4. 2015 22:01
Protože jsem před měsícem problém S-Max vs Freemont vs něco, řešil pro potřeby čtyřčlenné rodiny s možností navýšení přepravní kapacity na sedm, mé rozhodnutí bylo nakonec velmi jednoduché a jasné. Podle testů a osobních sympatií by zpočátku vítězil Freemont. Jenže. Vzal jsem manželku a dvě děti a vlezli jsme do Maxíka a prostor nás zcela uspokojil. Do druhé řady vlezou dvě sedačky s komfortním prostorem uprostřed pro osobu servisující uřvance. Tři sedačky nepředstavují problém!!!!!! Kufr - ano, velký. Pak jsme jeli kouknout Freemont - a v přímém srovnání malé auto. Málo prostoru v druhé řadě, pocit stísněnosti vpředu, kufr - ano, malý. Využitelná !!! šířka i délka Maxe deklasuje Freemont do jiné prostorové kategorie. Takže jsem nakonec koupil Maxe. Freemont jsem navíc dost projel, ale nebyl jsem schopen nalézt příjemný prostor pro pravé koleno, všude mě to tlačilo, takže moje individuální rozměry si s vozem nerozumí. Espace jest teoretickou volbou budoucnosti, pokud překonám dosud nepřekonatelný odpor k matlacím obrazovkám. S Maxíkem jsme zcela spokojeni, manželce nevadí chybějící ,,panička efekt", spíš oceňujeme naložení velkého kočárku v nesloženém stavu ( nebo dvou ve složeném), atd. Abych to ukončil - Freemont je vedle S- Maxe uvnitř malý! A mám za to, že to platí ostatně pro všechna SUV. Z uvedené nabídky lze proti sobě postavit Espace a S- Max.
Jasná volba
stréc od piva
| 17. 4. 2015 23:29
Dobře a jaký byl cenový rozdíl v Vaší konfiguraci S-Maxe a Freemonta v podobné?
Přeci jen S-Max startuje na 650 000.-kč Freemont na 570 000.-
V nějaké obstojné konfiguraci se dostanu u S-Maxe na 970 000 při podobné motorizaci co má Freemont.Pokud u Freemontu nastavím stejné finesy (bezklíč,vyhřívaání sedaček,kůže...) tak se dostanu na 700 max a to včetně 4x4 která u S-Maxe chybí (nebo ne?) Takže cenově vychází lépe Freemont. Vnitřní prostor v Freemontu je tedy obrovský (v S-Maxu jsem nejel), v 3řadě potvrzuji,že dospěly vydrží jet tak 20km :-) ale děti se o ni perou
Jasná volba
spojka
| 18. 4. 2015 07:32
Jasná volba je Renault Espace,krásné auto zvenku i uvnitř a ty dci motory těch 600000 km zvládnou jako nic,stačí měnit olej po 15tis :yes: :yes: :yes:
Jasná volba
silversurfer
| 18. 4. 2015 08:55
To je presne ono, nový s max už nabízí 4x4 , ale az někde od 900tis, to je mimo. Freemonta člověk muže mit za 750 čtyřkolku i s automatem...
Jasná volba
Somewhere je už preč
| 18. 4. 2015 09:21
P407 nikde nepísal o potrebe štvorkolky. Prečo kupovať za každú cenu lacnejšie, keď v tom, čo potrebuje, teda v priestore, Freemont nespĺňa požiadavky, a brať ho kvôli lacnejšiemu pohonu 4x4, ktorý nepotrebuje?
Jasná volba
silversurfer
| 18. 4. 2015 10:09
Já reagoval na Streca:-) potřeby jsou samozrejme ruzne, jen uplne nevím co je laciný pohon 4x4 :-) u těchto aut by třeba u me bylo dulezite pohodlí pasažérů a třeba zrovna ten smax má kupr sezení spolujezdce jak na bonbone a mista na nohy min jak Bravo. Na druhou stranu pokud si tam muže dat 3 sedačky vedle sebe, tak není co resit:-)
Jasná volba
P 407
| 18. 4. 2015 09:34
:-) To taky důležité jsem vynechal. Jsem bazarový kovboj. :-) Byla to volba mezi Maxem z 2010 před faceliftem a Freemontem 2011. S-Max za 240.000 nebo Freemont za cca. 340.000,-. Oba 2 litrové turbodiesely. Ale i kdyby by byl Freemont levnější, tak beru stejně Maxe. Postavte si je vedle sebe. Naložte rodinu a pak je volba pro mě jasná. Ale každý máme jiné priority. Výbavu u ojetiny neřeším, tam musí rozhodovat technický stav. Jinak Freemont se mi víc líbí, škoda, že mi to uvnitř nevyhovuje. Mám 190 cm, možná bude menším lidem vyhovovat víc. Zajímavé je, že cena ojetých Freemontů nijak dramaticky nepadá.
Avatar -
Fiat Freemont a jednoduchý atmosférický čtyřválec
| 18. 4. 2015 10:15
A není to naopak výhoda, že má Fiat Freemont jednoduchý atmosférický čtyřválec? Až se během pár let zjistí, že kvůli normované spotřebě a emisní normě Euro 5 a 6 přiškrcené "downsizingované" motory méně vydrží a reálná konzumace paliva se od té udávané výrazně liší. I kdybychom uvěřili, že jim pokrok v materiálech umožňuje vyšší namáhání snášet bez snížení životnosti, trpí na karbonování sacích ventilů (v sacích kanálech se totiž usazuje karbon z recirkulovaných výfukových plynů, který není čím omývat, neboť zde neproudí směs vzduchu s palivem, ale jen čistý vzduch).Navíc stále hrozí riziko poškození vstřikovačů (které pracují pod stále vyšším tlakem) českým nekvalitním palivem.
Avatar - petrumr
Fiat Freemont a jednoduchý atmosférický čtyřválec
petrumr
| 18. 4. 2015 12:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar -
Fiat Freemont a jednoduchý atmosférický čtyřválec
| 18. 4. 2015 13:51
Tak už znáš. Jezdím na LPG od roku 1990, první auto s vícebodovým vstřikováním jsem mněl od roku 1996 a žádné benzínové vstřikovače jsem neměnil. Taky není proč, když jsou při jízdě na LPG vypnuty. Ale znám pár lidí, co jezdí s autem čistě na benzín, a ty vstřikovače měnili. Ono se není čemu divit, stále se vyrábějí auta s vyšším tlakem paliva a tady u nás v ČR do toho tankují pančované nekvalitní "topivo", co má oficiální název automobilový benzín nebo motorová nafta.
A víťazom sa stáva...
zino
| 18. 4. 2015 19:12
Vyhrala škoda auto s jeho neexistujúcim modelom v tejto triede. Teda aspoň takto nejako by to vyzeralo, keby ho mala. V redakcii sa aj tak tešia, že škodofka je proste top naj mega... >:D
Avatar - MGRR
Toyota Sienna neni
MGRR
| 11. 8. 2015 22:49
Pritom stoji za hranicemi stejne, jde o obrovske auto s moznosti 4x4 a predelani na LPG

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku