máš právo na nelíbení. Skôr som písal o tom, že toto auto pochovala doba a nie samotné auto. Zdá sa, že drahé prémiovky od mejnstrímu dnes nikto nechce. Luxus sa predáva možno lepšie ako predtým, ale u iných značiek. Voľakedy slušne predávali frantíci aj Sklase, dnes sú radi ak predajú nižšiu strednú. Roztvorili sa nožnice medzi D3 a mejnstrímom a aj rcz na to zrejme doplatil.
Ano, řadu lidí, troufl bych si říct většinu, nezajímá, co je pod sukněmi. Nejsou však výkony důležitější než rodokmen? Nebo sis snad v RCZ připadal, že řídíš průměrný HB nižší střední?
Dakujem.
Ono - tento prispevok bol cisto humorneho charakteru zamerany ironicky na 1 konkretneho diskutera... ;-) - ved on sa isto ozve a potom pochopis pointu ;-):yes:
Proti autu ako takemu a jeho kupcom nemam nejaku "extra osobnu zášť" ...poväčšinou... >:-[]
Tvoje příspěvky povětšinou velmi respektuji... tady nechápu tvou reakci. C5 vůbec není špatný vůz, poslední generace byla/je povedená a vcelku spolehlivá...
No, RCZ jezdilo tak, jako by s 308 nemělo společného vůbec nic a přidaná hodnota byla zcela evidentní. Jinými slovy, když se v něm člověk projel, mohl mu být nějaký plebejský původ úplně jedno... A to je imho to nejdůležitější.
Pěkné? [odkaz] u rcz mám problém, že se mi nelíbí ze všech úhlů, z profilu je to pak vysloveně tragédie, až mám chuť napsat, že na první pohled není patrné, kde to má předek (brát s nadhledem).
škoda rcz, vo všetkých testoch vychádza super, ale čísla nepustia. Možno ešte mohli skúsiť fejslift podľa novej identity, lebo teraz pôsobí spredu morálne zastaralo (ako výbehovka). Na tomto modeli dobre vidno, že mať pekné a dobre jazdiace auto niekdy nestačí.
Já neříkám, že smysl nemají, jen poukazuji na to, že za velké peníze dostaneš techniku 307, jasně, zlaté rejžování pro automobilky, obal dnes hraje prim a to, co už je pod ním, nikoho nezajímá... Ale máslo je máslo a Rama je pouze margarín...
RCZ je jako Číro od VW. Téměř shodné s Golfem jen kastla jiná. To samé je RCZ. Za maximum peněz technika 307. Pro rozumného člověka jsou to vyhozené peníze (u obou). Pokud chce někdo GT či kupé, mrkne jinde, kde takové auto bylo od počátku vyvýjeno jako kupé, nikoliv rodinný hath.
Mám 508 120kW spotreba 5,7l, od novoty najazdené 198 tis km - pravidelné prehliadky a jediná moja starosť je tankovať naftu a občas doliať vodu do odstrekovačov. Inak nič - podotýkam absolútne žiadna porucha, nič, ani vypálená žiarovka - absolútne absolútne nič.... myslím, že tchnicky na túto oblasť s prehľadom stačia. Toť názor praktika, čo s autami jazdí a nie iba o nich sníva pri PC ;-)
by se měl věnovat oblastem, na které ještě technicky stačí.. nebo by mohl stačit. Třeba rozšiřovat svoji výrobu jízdních kol. Auta ať přenechá schopnějším, díky :-!
RCZ je škoda... I když, stejně by druhou generací jen stěží přebili kvality té první a jediné, takže je v konečném důsledku možná dobře, že RCZ odešlo na vrcholu sil a všichni si jej budou pamatovat jako špičkové předokolkové kupé!
Varianty 200 THP a zejména R jsou future-classics jako vyšití :-)