Vrtá mi hlavou jedna věc - pokud má být nový Roomster sourozencem nového Caddy, který je vlastně modernizací svého předchůdce, bude tedy v podstatě vycházet z konstrukčně ještě staršího modelu, než je první Roomster? >:D Zvláštní.
To by dávalo větší smysl, ale proč by VW rok před uvedením nové generace tak výrazně inovoval končící model, vybavil jej nejnovějšími technologiemi a ještě jej prezentoval jako novinku...
Me vubec prijde divny, kdyz Skodovka vi uz roky dopredu, ze stavajici model bude muset kvuli emisim skoncit, proc ji bude trvat dalsi rok, nez preznackuje Caddyho? Proc maji 1 ROK mezeru??
na ihnedu měli přímo v titulku, že se jich za 9 let vyrobilo 370 tisíc. Určitě by tento údaj v tomto článku neměl chybět, ale tak víme jak to tu občas chodí, že se důležité informace občas nenapíšou, protože jsou redaktoři pod tlakem chrlit velké množství článků a na dohledávání podrobných a podstatných informací už jim nezbývá moc času.
ve variabilitě zadního prostoru, díky manipulaci se sedadli a hlavně v jízdních vlastnostech, díky té octávkové nápravě je roomster pohodlnější, lépe sedí v zatáčkách a tlumí lépe rázy.
Chvíľu som s tým jazdil, 1,6 TDI, bolo to zdochnuté, voči francúzskym dieslom citeľne, a bol z toho mizerný výhľad. Interiér na denné jazdenie sakra stiesnený, variabilita vzadu k ničomu, sedadlá tak úzke, že sa každý, kto tam sedel, sťažoval. Aj keď stredný šamlík vypadol, tak nič moc, priestoru viac, ale sedadlo, z ktorého chlapovi po stranách trčí zadok stojí za ho... však vieš za čo. V lete dostávala klíma zabrať, na služobáku tmavé fólie ani náhodou, prehrievalo sa to jak skleník. Do kufra schod jak prasa, dvíhať buxy s náradím nič príjemné. A aj keď to vyzeralo jak súdok, tak ten objem zas až taký nebol. Po peripetiách so servisom to majiteľ popredával a nakúpil Renaulty Kangoo, tie sú úplne o niečom inom.
Ne, že bych se chtěl Toppera jakkoliv zastávat, ale proč ho nazýváš klaunem, když jen vždy slušně prezentuje pouze svůj názor. I když mnohdy zvláštním způsobem.
Máš také spoustu chyb, tak se zamysli a možná uber trochu plyn.
Asi sem nechodis tak dlho ako ja, a nepamatas si jeho zaciatky, kedy sa este nesnazil krotit a ukazoval co je naozaj zac. (napriklad priznal ze niekomu kto ho nastval prepichol gumy na aute). Pre mna je to proste hlupy vidlak, a nezmeni na tom ani to ze teraz sa snazi pisat co najviac "politicky korektne", hov no nevylestis. ;-)
je preco Skoda uz davno neponuka nejake MPV aspon vo velikosti Tourana. Na to ze sa tvari ako "simply clever" a rodinna znacka v podstate "rodinne" auto neponuka.
Na idnes citují prodejce Skody, ze prodeje Roomsteru necekane vzrostly ke konci kariery - mozna to bude i tim, ze Roomster byl posledni Skodovkou s atmosférou 1,4. Moderni atmosfery Skoda v EU nenabizi - asi maji strach, ze by jim pak Tsicka lezely skladem. :no:
To nemyslím, že by bylo kvůli motorům. Ale on byl třeba před dvěma lety neuvěřitelně cenově výhodný v referenčních autech. Já ho kupoval prakticky v plný výbavě za 240 tis a i jako funglovka byl zajímavější než třeba fabie nebo rapid a tky ho hodně brali firmy, co potřebují větší auto než fabku.
4,5 roka dozadu ked som kupoval niečo rodinnejšie tak roomster bol v širšom výbere,ale vtedy tá cenová politika stála za prd (neviem ako teraz) ,skončil som inde s vačším autom a pri porovnatlnej výbave výrazne lecnejšie.
...že končí. Přišlo mi, že za poslední dva roky respektive po FL, když začal mít různě barevnou střechu a doplňky se jich docela rozjezdilo. Překvapilo mě, že třeba v německu jsem jich viděl víc jak fabií, když jsem tam byl. Je pravda, že i ve škodovce mi říkali, že pro němce je zajímavější jak fabii combi, kvůli většímu prostoru.
Já teda musím říct, že jsem si ho oblíbil. Je to takové malé velké auto a nestalo se mi, že bych v něm něco neodvezl a přesto to nemá charakter dodávky. Pokud by měl být něco jako caddy, tak to už není nic pro mě i touran už je příliš velké auto, ale tohle špatný nebylo.. Líbí se mi jízdní vlastnosti, to auto sedí daleko líp než jedničková octavie, co jsem měl předtím.
Ale 9 let je dlouhá doba a taky by asi musel končit kvůli EU6. Nicméně chápu, že design je velmi kontraverzní a pro spoustu lidí nepřekousnutelný.
Taky vídávám v Nemecku vice Roomster, nez Fabii Combi. Ale pozor v Nemecku na Roomstery zaparkovane tesne u silnice - uz velmi casto jsem videl Roomstera s "fotoaparatem", ale o takove fotky nema jiste nikdo zajem ;-)