zbytocne sa hrabe ford do vod, kde nema sancu.. Mondeo je super auto,ma svoje plusy aj minusy ale na premiovy segment mu bude chybat okrem image aj poriadny sestvalec.
Proto také nestojí 1,3m, ale 930t. Stačí brát to jako vrcholnou výbavu (i když mi za těch 930 zas tak vrcholná nepřijde), v cenovým srovnání s Passatem ale asi obstojí.
lenze za 930t mozes mat uz mercedesa ;-) s neporovnatelnou aurou a imidzom voci akemukolvek nadupanemu fordu... ok beriem je to individualne... ale milion za mondeo by som nedal... to uz radcej Cecko.. inak aj novy jaguar XE zacina na cene okolo miliona a to je uz ina piiila :yes:
1,55 stoji top verzia.... zaklad uz mozes mat nieco len kusok nad milion [odkaz]
nadherny jaguar s 200 konovym benzinom ( u mna jasna volba ) mas za slusnych 1 037 000 kc :yes: ... takze mondeo za melon by som nedal ani nahodou .. nic proti fordu
A kdo si kupuje úplnej základ? Jedině někdo, kdo na to auto pořádně nemá, ale potřebuje si nahonit ego aspoň značkou.
Problém dražších aut, že příplatky jdou nahoru dost rychle. Třeba Mercedes, Audi a BMW jsou toho zářným příkladem......a Škoofka taky
Základní verze jsou poměrně hojné na západ od našich hranic, stačí se podívat na statistiku prodejů u klasiky fleetu, řekněme A6 nebo Passatu. drtivá většina v základu lehce vylepšené malým extra. Česko je v tomhle atyp - když už auto nad 750tis, tak pořádněji vybavené.
Nevím jestli ego, jižní evropa a její systém pojištění generuje kombinace podladěných motorů a pseudovýbav. Vybavuju si Volvo tzv. italku nebo pseudo M3 ve Španělsku.
Mercedesa? Za 930 (resp. 960) se srovnatelným motorem jedině v úplném základu, tedy bez metalízy, tempomatu, LED/xenonů, na šestnáctkách (...). V tomto kontextu mi tedy přijde, že Vingale rozhodně své místo na trhu najít může. Ale je otázkou, jak velký ten prostor je.
toto moze vypustit len trotel ako ty, co ten milion nikdy nebude mat. Bud mas mondeo vo vrcholovej vybave alebo holotu od mercedesu. Tu mi asi ta hviezda n akpote moze byt jedno, ked mam zakladnu vybavu.
Zajimave, ze na diskuzi pod zakladnim ceckem jsi zase nechapal, jak nekdo muze dat takove penize za zakladni model, kdyz ma za stejnou cenu nabusenejsiho passata a ze nevidis duvod priplaceni za znacku a obecne nevnimas rozdil mezi premii a mainstreamem. Jinak milion dneska muze stat i octavka.
Taky jsem si vzpomněl na úpadek prémie a slabej základ u MB C... A ejhle. Topr by bral raději upadající prémii v základu než plnou palbu na vrcholu mainstreamu. :-)
To je uplně stejné, jako že můžeš za mega mít Oktávku.... Prostě to Ford nabízí.... Nám obyčejným smrtelníkům bohatě vystačí Titanium, ale jak už tu kdysi někdo vysvětloval, je to i pro managery, kteří mají rozpočet a nemohou jezdit prémií, tak koupí nadupané Vignale.
Mne zklamalo, že Vignale nedostane trochu prémiovější motorizace, o to víc, když takové motory Ford má, třeba 2.3EB.
myslíš céčko 85kW na plechových kolech v bílé barvě a s nemožností do něj víceméně něco dokoupit, tzv. ENTRY jak mu u medvěda říkají ? jo, to je panečku aura .....nelze srovnávat top verzi a základ jenom proto že se tomu protnou cenovky....za mě raději nakrmené mondeo s odpovídajícím motorem respektive s-max než chudobku prémiovku která se potáhne v odstavném pruhu v každém stoupání......
Nevíš o čem mluvíš.
a) ccko se v zahr dostane ve fleetech cenove pod passat.
b) v minulem 180cdi jsem rozhodne nebrazdil odstavny pruh. I zakladni Ccko musi mit maximalku 200 :). Cimz samo nechci rict, ze by tomu Vignale neujelo.
Tak to vyznelo presne naopak (srovnani jen pres cenu).
Podle me kazdy, kdo chvili jezdil premii chape, ze vyssi cenu neplatis za znak na kapote, ale za spoustu veci pod ni. A navic prava premie nabizi zadokolky.
Takze za me jasne Ccko 180cdi (v kuzi, jinak je to fakt smutny), nez Vignale.
bez ohledu na všeobecné škarohlídství a mírnou předraženost, přijde mi to velmi vkusné a pro fanoušky značky určitě vítané zpestření nabídky... kdybych nevěděl, co s penězi, klidně bych si Mondeo Vignale pořídil a nestyděl bych se v něm jezdit...
tu nejde o to ze by sa v tom clovek musel stydet... to u auta za milion asi nehrozi ze jo .... skor vidim problem v tom ze stale to bude len mondeo akokolvek ho vyceckaju .... tak ako aj golf so 400 konmi nikdy nebude porsche aj ked bude rovnako rychle........... ono problem vidim v tom ze za milion uz mozes mat dnes aj slusne volvo alebo mercedes.... [odkaz] ... osobne by som dal prednost Cecku za milion ako mondeu.... ale ano uznavam je to individualne .......
taka C 200ka so 135kw za 966tisic je aspon u mna jasna volba voci mondeu :yes:
Jasně že to je o vkusu jednotlivce. Patřím k lidem, které auta s hvězdou nikdy moc nenadchla a vlastně celkově německá produkce jaksi nepadla do oka svým designem... (to však neznamená vůbec nic, je to jen o vkusu)...to pak ani nemáš v našich končinách z čeho moc vybírat. Zbývá Japonec nebo Američan... nebo pseudoameričan. Měl bych ještě napsat Korejec... ale kecal bych a zrovna tobě lézt do zadku nemusím, protože se mi jevíš v diskuzích normální
Volvo... no, to je dobrá úvaha...
EDIT: a já si auto kupuji kvůli sobě, nikoliv kvůli tomu, co řekne soused nebo kámoš... to je totiž ta největší nemoc postkomunistického myšlení obyvatel... co tomu řeknou ostatní... a na to já se.u ;-)
ano pisem ze je to individualne.. ja by som za 900 tacov napriklad zobral sorento.... niekto iny zase subaru outback.... alebo genesis coupe a dalsi zase audi S3 za milion..... alebo zakladne A7 za milion tristo ....kazdopadne mondeo touto cenou uz atakuje ceny skutocne zaujimavych aut.... ono v cene za milion je uz ozaj z coho vyberat... a to uz aj zo skutocnych premioviek...
Ono je potřeba se na to dívat i z trochu jiného úhlu. Pokud máš v práci nárok na služební auto, tak ve většině případů jsou dané nejen povolené specifikace, ale i značky. Z prémie určitě není obvyklé dostat schválení na Mercedes nebo BMW, Audi i díky příslušnosti k VW takový problém nebývá, což si myslím, že je jeden z důvodů oblíbenosti této značky u českých managerů. Služební vozy také nebývají značky Jaguar, Volvo nebo Lexus. K Fordu většinou nikdo neřekne ani popel, i když ho nakonfiguruješ na hladinu nad 1 mil ....
to vieš,niekto ten milion má ale nechce byť viditeľný v bmw,mb či jagu chce také "obyčajné" auto ale hodne dobre vybavené ,čo u prémie nebude ani náhodou - skús si nakonfigurovať el. sedačky,masáž,lepšiu hudbu+navi a tam to ide hodne hore. Za mňa mondeo :yes:
...aleboooo, sa mu rozsvietilo v makovici a zistil, ze ono asi ta premia ma fakt nejaky pre neho doteraz nepochopitelny zmysel...
Ale to mu asi moc fandim... >:D
A nejde jen o soc zaklad....defakto je to o tridu mensi auto (rozmery) . Tchan ma minulou generaci Cecka....ja do nedavno Mondeo (cenikovka 1,27 s dph) a kdyz ty auta parkovali vedle sebe....tak Mercedes vypadal jako nedochudče (a to ma paket AMG v bílě s černou skl střechou) a ve vnitř? Malinkaté....zejména v zadu....tvrdé...a hlučný diesel.
Chápu pro dva ideální....pro rodinu silně na hraně. Defakto stejný prostor má nižší střední.....ikydž MB BMW a spol mám rád....občas musí volit rozum.
Tzn. silmný benzin a max výbava a tím se nechat hýčkat....versus.....však víme.
Tak nějak na mne Vignale působí. Líbí se mi, barva, interiér až na ten rámeček středového panelu z plastu... proč to ani tady nejde vyměnit? Interiér je jinak opravdu parádní (zase sem si v týdnu byl jeden Titanium kousek prolézt a líbí se mi čím dál více).... no stejně mi nezbyde než ten rámeček přežít, nebo ho přelepit, protože zatím je to pro mne kandidát, na co šetřit po MK IV >:-[]
diky, uvidime... (jeden kolega v praci se po nem pidi, vidi ho jako alternativu k passatu, ale podle me si stejne vybere passata, pri pohledu na ta auta neni co resit ;-) )