Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Mondeo Vignale: Ceny luxusní verze začínají na 929.990 Kč

David Bureš
Diskuze (44)
Vrcholná varianta Mondea je dostupná výhradně s dvoulitrovými motory. Objednávat je možné sedan i kombi.

Ford zahájil prodej prvního modelu v luxusní verzi Vignale, kterým se stalo Mondeo. České ceny Mondea s přídomkem slavné italské karosárny začínají na částce 929.990 korun za naftový dvoulitr se 132 kW.

Za tuto částku zákazník dostane karoserii sedan a kombinaci turbodieselu se šestistupňovým manuálem. Za kombi se připlácí 30.000 korun, dvouspojková převodovka Powershift pro obě karosářské varianty přijde na 50.000 korun.

Motor 2.0 TDCi je možné pořídit i v kombinaci s Powershiftem a pohonem všech kol. Taková kombinace stojí 1.029.990 korun, kombi je opět o 30.000 korun dražší.

Mondeo Vignale nabízí opravdu bohatou výbavu. Základem je dvouzónová automatická klimatizace, bezklíčové startování, adaptivní diodové světlomety, vyhřívané čelní sklo, parkovací senzory vpředu i vzadu nebo vyhřívaná přední sedadla.

Součástí výbavy je dále elektricky ovládané sedadlo řidiče v deseti směrech, varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek omezujících rychlost a multimediální systém SYNC 2.

Verze Vignale sází i na elegantní prvky. Základem je metalický lak karoserie nebo litá 18palcová kola. Mlhovky obklopuje chromovaná linka, palubní deska je čalouněná kůží, stejně jako sedadla.

Výbavu Vignale je možné dále rozšířit, jako již tradičně Ford nabízí zvýhodněné sady prvků. Technology 1 za 21.000 korun přidává hlídání mrtvého úhlu, systém prevence nárazu a nafukovací bezpečnostní pásy na zadních sedadlech. Paket Winter 2 za 8.900 Kč nabízí vyhřívaný volant, vyhřívaná zadní sedadla a zásuvku na 220 V.

V polovině roku pak bude dostupný balíček De Luxe Comfort, který za 21.500 korun rozšíří výbavu Mondea o vyhřívaná zadní sedadla a ventilovaná přední sedadla s elektrickým nastavením a masážní funkcí.

Ford Mondeo Vignale – ceny na českém trhu
Motor2.0 TDCi2.0 TDCi 4x42.0 TDCi Bi-Turbo2.0 EcoBoost
Zdvihový objem [cm3]1997199719971999
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]132/3500132/3500154/3600176/5300
Točivý moment [N.m/min]400/2000-2500400/2000-2500450/2000-2500345/2300-4900
Převodovka6M (6DS)6DS6DS6A
Max. rychlost [km/h]225 (223)221233240
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,4 (8,6)--7,9
Komb. spotřeba [l/100 km]4,3 (4,8)5,24,87,3
Cena sedan [Kč]929.9901.029.9901.021.9901.009.990
Cena kombi [Kč]959.9901.059.9901.051.9901.039.990

David Bureš
Diskuze (44)
Avatar - martas2005
26. 4. 2015 15:35
Re: zbytocne
Tak to vyznelo presne naopak (srovnani jen pres cenu).

Podle me kazdy, kdo chvili jezdil premii chape, ze vyssi cenu neplatis za znak na kapote, ale za spoustu veci pod ni. A navic prava premie nabizi zadokolky.
Takze za me jasne Ccko 180cdi (v kuzi, jinak je to fakt smutny), nez Vignale.

A proto ted jezdim Smaxem :))).
Avatar - ladsla
26. 4. 2015 13:25
Re: zbytocne
mluvím o tom, že srovnávat medvěda v základu a vignale v plné palbě jen přes peníze je nesmysl.

fleetové ceny tu neřeším, předmětem diskuse bylo auto do soukr. rukou. Fleety a oficiální ceníky jsou 2 různé věci.
26. 4. 2015 07:47
Re: mondeo 4x4
toje divné..já už to tam v ceníku viděl před týdnem....koukáš správně? :-)
26. 4. 2015 07:46
Re: líbí se mi hodně
A nejde jen o soc zaklad....defakto je to o tridu mensi auto (rozmery) . Tchan ma minulou generaci Cecka....ja do nedavno Mondeo (cenikovka 1,27 s dph) a kdyz ty auta parkovali vedle sebe....tak Mercedes vypadal jako nedochudče (a to ma paket AMG v bílě s černou skl střechou) a ve vnitř? Malinkaté....zejména v zadu....tvrdé...a hlučný diesel.
Chápu pro dva ideální....pro rodinu silně na hraně. Defakto stejný prostor má nižší střední.....ikydž MB BMW a spol mám rád....občas musí volit rozum.
Tzn. silmný benzin a max výbava a tím se nechat hýčkat....versus.....však víme.
Avatar - martas2005
25. 4. 2015 23:46
Re: zbytocne
Nevíš o čem mluvíš.
a) ccko se v zahr dostane ve fleetech cenove pod passat.
b) v minulem 180cdi jsem rozhodne nebrazdil odstavny pruh. I zakladni Ccko musi mit maximalku 200 :). Cimz samo nechci rict, ze by tomu Vignale neujelo.