Novinky
tak to bude úplná paráda a príjemné oživenie ciest. To, čo slabúčko pracuje na Picasse, a o poznanie lepšie na Cactuse by mohla kompaktná karoséria C4 doviesť k (takmer) dokonalosti. :yes:
BTW...Samotného mě to překvapuje, ale na to Picasso jsem si už na silnicích docela zvykl (naopak Cactus jsem snad ještě ani neviděl).
Teď hlavně C4 nezabít tradičními "francouzovinami" jako chybějící otáčkoměr...
Teď hlavně C4 nezabít tradičními "francouzovinami" jako chybějící otáčkoměr...
petrumr
ještě udělat kombík a dát mu odlišný předek jak to má picasso versus grand.
a přitom žádné kroky ke zlepšení k kvality? Alespoň do stavu dobrý, ze stavu katastrofální 8-s Jenom prohlášení, že Pažó by se měl rovnat s německou konkurencí >😁 no, to ani v nejdivočejším snu. Pažó, Citró :no:
petrumr
nedala ti? Dala přednost autu, kde se sklopí sedačky a vznikne rovná plocha idealní pro ty, kteří se mají rádi. Brbláš, tak si to můžeš dělat sám. :-! A nevymlouvej se na kvalitu, někdo říká, že na velikosti nezáleží, ale tohle je kec.
Maska p*časa se mi po prvotním leknutí líbí, má to něco do sebe. Takže dobrý k Citroenu to sedí :yes: Vzhledem k tomu, že mnoho aut je dneska komerčních, tak se kvality zas až tak nebojím.
Který jsou nekomerční auta??? 😉
petrumr
komerční jsou ty auta, co se nehodí k domácímu užití, např auta se složitou nápravou, která svou zástavbou auto uplně degraduje. Jsou to auta vyrobeny aby se utratilo co nejvíce peněz a nehledí se na normální lidi, boháči to zaplatí a jim to ani nedojde, že platili za blbosti.
Futuristický a moderní ! :yes:
SUPER.
Proti starému modelu , paráda.