Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Piëch odchází z vedení Volkswagenu, kvůli sporům s Winterkornem

Předseda dozorčí rady VW Group se v minulých týdnech snažil odvolat generálního ředitele koncernu Martina Winterkorna. Mocenský boj ale prohrál.
Zpět na článek
25. 4. 2015 20:38
25. 4. 2015 20:54
26. 4. 2015 11:54
26. 4. 2015 05:59
26. 4. 2015 07:43
26. 4. 2015 13:17
26. 4. 2015 07:25
26. 4. 2015 12:17
26. 4. 2015 15:57
25. 4. 2015 22:53
26. 4. 2015 07:12
26. 4. 2015 12:13
26. 4. 2015 12:43
26. 4. 2015 13:44
26. 4. 2015 14:02
26. 4. 2015 17:03
26. 4. 2015 17:14
26. 4. 2015 17:24
26. 4. 2015 17:33
26. 4. 2015 17:41
26. 4. 2015 17:46
26. 4. 2015 17:43
26. 4. 2015 17:42
26. 4. 2015 18:36
26. 4. 2015 12:43
26. 4. 2015 12:45
26. 4. 2015 12:46
26. 4. 2015 12:54
26. 4. 2015 13:03
26. 4. 2015 13:04
26. 4. 2015 13:38
26. 4. 2015 13:45
26. 4. 2015 13:57
26. 4. 2015 14:56
26. 4. 2015 15:06
26. 4. 2015 15:13
26. 4. 2015 16:15
26. 4. 2015 16:32
26. 4. 2015 16:45
26. 4. 2015 16:57
26. 4. 2015 17:16
26. 4. 2015 21:24
26. 4. 2015 13:46
26. 4. 2015 13:26
26. 4. 2015 13:37
26. 4. 2015 13:40
26. 4. 2015 13:45
26. 4. 2015 13:48
26. 4. 2015 13:58
26. 4. 2015 13:56
26. 4. 2015 14:12
26. 4. 2015 14:29
26. 4. 2015 14:47
26. 4. 2015 15:43
26. 4. 2015 15:28
26. 4. 2015 15:47
26. 4. 2015 15:55
26. 4. 2015 16:12
26. 4. 2015 16:16
26. 4. 2015 16:20
26. 4. 2015 16:38
26. 4. 2015 16:57
26. 4. 2015 17:13
26. 4. 2015 17:11
26. 4. 2015 17:15
26. 4. 2015 17:19
26. 4. 2015 16:02
26. 4. 2015 16:15
26. 4. 2015 16:24
26. 4. 2015 16:33
26. 4. 2015 16:39
26. 4. 2015 16:42
26. 4. 2015 18:02
26. 4. 2015 19:08
26. 4. 2015 19:13
27. 4. 2015 00:22
27. 4. 2015 13:00
27. 4. 2015 14:02
27. 4. 2015 15:42
27. 4. 2015 16:37
27. 4. 2015 16:43
26. 4. 2015 13:37
26. 4. 2015 13:42
26. 4. 2015 13:47
26. 4. 2015 13:53
26. 4. 2015 13:34
26. 4. 2015 13:49
26. 4. 2015 14:27
26. 4. 2015 14:37
26. 4. 2015 15:31
26. 4. 2015 14:08
26. 4. 2015 14:09
26. 4. 2015 14:13
26. 4. 2015 14:29
26. 4. 2015 14:46
26. 4. 2015 14:58
26. 4. 2015 15:14
26. 4. 2015 15:29
26. 4. 2015 16:19
26. 4. 2015 16:37
26. 4. 2015 15:45
26. 4. 2015 16:10
27. 4. 2015 09:35
27. 4. 2015 12:29
27. 4. 2015 16:41
27. 4. 2015 18:01
28. 4. 2015 09:29
28. 4. 2015 12:31
27. 4. 2015 16:38
26. 4. 2015 07:35
26. 4. 2015 07:50
26. 4. 2015 08:21
26. 4. 2015 08:27
26. 4. 2015 08:32
26. 4. 2015 12:34
26. 4. 2015 12:44
26. 4. 2015 12:48
26. 4. 2015 12:50
26. 4. 2015 13:00
26. 4. 2015 13:05
26. 4. 2015 10:10
26. 4. 2015 10:27
26. 4. 2015 11:01
26. 4. 2015 11:08
26. 4. 2015 11:26
26. 4. 2015 12:12
26. 4. 2015 12:04
Avatar - donPedro
25. 4. 2015 20:38
No toto!!!
Co na to říct? Snad jen že mne protentokrát nenechala má křišťálová koule ve štychu, viz mé "plácání" o pár článků dříve. Stále zde ale může býti ono slavné: " I'll be back", neb co my víme,že (tedy samosebou až na pár odborníků na slovo vzatých). ;-)
Jaké tedy interpunkčí znaménko dáti za zdánlivě prostou větičku: Finis certaminis . či ?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Typhoon
25. 4. 2015 20:54
Re: No toto!!!
V 78 letech asi nemá valného smyslu pomýšlet na návrat. Nejvyšší čas na důchod a místo přenechat mladším. ;-)
Avatar - Karen_
26. 4. 2015 11:54
Re: No toto!!!
Přesné informace, Piecha jsem nechal odvolat jáááá! Když naši zákazníci odchází k Dacii nebo frantíkům, tak něco zkusíme na VW group, muhehehehe. Lada Granta a Hundé i10 vám to natře odpadi.
26. 4. 2015 16:18
Re: WINTR SE DRŽÍ ZUBY NEHTY ...
jj
TAK PŮL MILIARDY CZK ROČNĚ [odkaz] DĚLÁ SVÝ ŽE ;-) >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
PS: NEMĚLÍ BY NÁHODOU JÍT OBA DVA UŽ DO DŮCHODU A PUSTIT KE KORMIDLU MLADOU INOVATIVNÍ RACIONÁLNÍ VZDĚLANOU GENERACI JAKO JE TŘEBA ELON MUSK [odkaz] [odkaz] ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
26. 4. 2015 16:33
Re: WINTR SE DRŽÍ ZUBY NEHTY ...
Ale Elon nechce riadit automobilku, tu svoju chce predat...
Avatar - Auto CZ
25. 4. 2015 21:00
a co dědic Bohouš Stejskal?
já súú milionáář >:D
Rozbalit vlákno
0
25. 4. 2015 22:26
Žádný strom neroste do nebe...
Zdá se, že dozorčí radě s panem Piëchem došla trpělivost. No, že má za růst značky v minulých dekádách velké zásluhy, mu nikdo nemůže popřít, ale s Winterkornem evidentně pozřel příliš velké sousto... Nu což, má nejvyšší čas si pořádně užít zbytek svého života, nikdo nejsme nesmrtelní a práce přece není vše! ;-)
P.S. Možná, že nový Phaeton (a podobné ekonomicky nesmyslné projekty) nyní ani nebudou realizovány :-O :-!
Rozbalit vlákno
2
25. 4. 2015 22:45
Re: Žádný strom neroste do nebe...
možná tu budu v menšině, ale myslím, že vw na phaetonu nakonec neskutečně vydělal. phaeton podle mě posunul image značky a ve výsledku silně nakopl prodeje passatu. a taky nakopl prodejní ceny. teda phaeton je jen část skládačky, ale přece jen je to určitá noha toho, jak se minimálně v evropě vw posunul a jaký koláč trhu si vzal.

o něco podobného se pokouší hjondé s genesisem. taky by rád, aby se i i30 vyhřála ve stínu velké limuzíny, ale nevím nevím.
Avatar - Emel
26. 4. 2015 14:51
Re: Žádný strom neroste do nebe...
Já to tak nevidím. Podle mě obecné vnímání Phaetonu jakožto neúspěšného modelu VW nijak neprospívá. Takový Veyron je samozřejmě taky ztrátový, ale jeho image je úplně jiné. Kdyby VW udělal Phaeton o třídu menší, s technikou nad mainstreamovými standardy, ale bez ambicí konkurovat SKlasse, udělal by podle mého líp. Ale je fakt, že továrna v Drážďanech je parádní.
Avatar - white label
25. 4. 2015 22:37
To bude mejdan...
...Kyliesakra bude slavit až do rána. >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2015 22:53
Re: To bude mejdan...
Aj ja uz som zacal ! >:D
Al nie preto, ze dedulo ide na dochodok, ale preto, ze MW to teda vyhral na plnej ciare !
:yes: :yes: :yes: :yes:
26. 4. 2015 07:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
26. 4. 2015 09:57
Re: To bude mejdan...
Pohoda ;-)
Neber to tak, ze mam nieco proti Ferimu, ale v kontexte tychto mocenskych bojov som rad, ze pre MW-ho to vyzera viac nez dobre... ;-)
26. 4. 2015 10:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2015 16:40
Re: To bude mejdan...
Winterkorn bol uz od cias v Audi vspurny a vdaka nemu je dnes Audi tam kde je, z D2 urobil D3. Piech ho mozno nemal uz vtedy rad, lebo aj on si stal za svojim a isiel tvrdo za svojim cielom.Mozno si rodina povedala, ze nevymenuje nejakeho poslusneho mopslika a Winterkorn ma mozno vlastnosti Piecha, a je mladsi. Pre sefa je najhorsie mat samych pritakavacov, lebo ked urobi chybu, nema mu to kto povedat.
26. 4. 2015 16:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2015 17:19
Re: To bude mejdan...
Pamatam si matne, ze Winterkorn hajil relativnu samostatnost Audi v technickych rieseniach a branil sa prilisnej unifikacii s tym, ze by to poskodilo audi, dosahoval najvyssie marze na auto v koncerne, aj ked nezabranil rovnakym ovladacom vo fabii 1 a A8 icke. Ale bolo to davno, obaja boli mladsi a aj Piech bol vtedy mozno rad, ze sa ma s kym hadat nad rieseniami, teraz sa uz mozno len rad hada ( hadam ), mnohym dochodcom v pokrocilom veku vadi to, co im pred tym mozno robilo radost.
26. 4. 2015 17:01
Re: To bude mejdan...
Absolutní souhlas.
25. 4. 2015 22:49
celebrita
piëch je pro mě největší celebrita automobilového průmyslu. nevím o nikom větším, kdo by měl za sebou větší story než on. je to prostě král. vw se bez něj samozřejmě obejde, stejně jako by se británie obešla bez královny, ale už to nebude ono.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Petrolhead_CZ
26. 4. 2015 00:55
Re: celebrita
Největší celebrita automobilového průmyslu posledních dekád je bez diskuze Luca di Montezemolo. Nikdo za sebou nemá větší zásluhy a příběh, nikdo nevzbuzoval větší autoritu, nikdo neuměl podněcovat lidi okolo k takovým úspěchům, hrdosti a vlastenectví. Vybudoval nejlepší automobilku na světě, vznikla pod ním nejlepší silniční Ferrari, značka získala nejvíce vítězství a úspěchů v nespočtu sérií motorsportu, dal dohromady nejúspěšnější tým v dějinách F1, to on udělal z Ferrari ikonu a vzor pro ostatní. Zachoval exkluzivitu a auru automobilky, zvyšoval každým rokem zisk a prestiž, to všechno při zachování Enzova odkazu, jedinečných hodnot a filosofie značky. To on je král a legenda, na kterou se bude vzpomínat. Důkazem toho všeho budiž rozlučková konference, kde brečeli i chlapi a celá Itálie mu děkuje a uznává ho jako národní osobnost. Ferrari už takového člověka mít nikdy nebude.
26. 4. 2015 05:59
Re: celebrita
Nepřijde ti trapný poměřování cizích pindíků? Hádat se tu můžete do nekonečna, ale naprosto nesmyslně... ;-)
Avatar - _Karel_
26. 4. 2015 07:43
Re: celebrita
Přesné.... :yes:
Avatar - Petrolhead_CZ
26. 4. 2015 12:13
Re: celebrita
Kde poměřuju cizí pindíky? >:D Porovnání zásluh a velikosti těchto dvou významných lidí je snad na místě...a vážně nevím, jak na tebe může jedna reakce bez jakékoliv ofenzivní vložky působit jako hádání??
26. 4. 2015 13:17
Re: celebrita
A ty si myslíš, že máš znalosti a mandát na porovnání? >:-[] Klídek ;-)
26. 4. 2015 07:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Petrolhead_CZ
26. 4. 2015 12:15
Re: celebrita
To ses teda vyjádřil 8-s

Zalez zpátky do nory, primčo ;-)
26. 4. 2015 12:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
26. 4. 2015 15:57
Re: celebrita
Větší celebrita byl Montezemolo určitě, lepší saka, lepší osobní PR. Úspěch Montezemola jako manažera je nezpochybnitelný, jenže Piechův záběr a jeho stopa v automotive je ale mnohem širší, resp. hlubší. Některé z principů, zefektivnění výroby pomocí sdílení platforem nebo rozšiřování koncernu skrze rozšiřovní portfolia značek s logickou strukturou těchto značek v něm jako způsob fungování výrobců v příštích dekádách, to jsou věci, které se v automotive přeměnily v principy obecné, a to je vždy nejlepší odpověď z hlediska úspěšnosti. ;-)
Avatar - Ham.
25. 4. 2015 22:53
Piech
jestli ještě prodá svůj akciový podíl ve VW, tak bude ještě slušný rachot. Jinak mám pocit, že odchází osvícený šéf, sice trochu despota, ale jeden z posledních šéfů, který znal své řemeslo do posledního šroubku a nastupuje demokratické vedení společnosti, kdy do toho budou mluvit všichni, odboráři počínaje a dolnosaskými politiky konče, ale odpovědnost, jak je v těchto případech typické, nebude mít nikdo. Takže to z dlouhodobého pohledu tipuji spíše na špatnou zprávu pro VW.
Rozbalit vlákno
99
26. 4. 2015 07:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 12:13
Re: Piech
No, tak tohle byl pro mě překvapák. Už dříve jsem tu psal, že Piech asi nemá rodinu zcela pod kontrolou a tento vývoj potvrzuje mou domněnku. Poslední záchytný bod bude valná hromada 5. května. Proč ale hodil ručník do ringu už teď? :-!
26. 4. 2015 12:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 13:44
Re: Piech
Mám kámoše. Je stejně starý jako Piech. A asi i stejně ješitný. Ješitnost a důslednost v tom věku jsou nejlepší spojenci. ;-) Ano, může jít o bluff, ale mám takové neblahé tušení, že "zázračná zbraň", která měla ještě v dubnu 1945 otočit válku ve prospěch Říše ani tentokrát nedorazí. ;-\
26. 4. 2015 14:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 17:03
Re: Piech
No mě jen nesedí ten fakt, že osobu, kterou Piech horko těžko prosadil do vedení, chtěl nyní odvolat a to ještě bez toho, že by si připravil "zadní kolečka"? To nebyla dobrá práce...to byl "a sloppy job" :-! Ještě mě napadla taková věc. Co se týče relativně chabých prodejních výsledků VW v US. V US měl VW po desetiletí image založenou víceméně na Beatlu (Herbie) a Campervanu. Podobně tomu bylo i v Austrálii. Možná a opakuji just možná, že v US se zákazníci stále dívají na VW očima hippies z 60tých a 70tých let a proto nepovažují další vozy koncernu za seriózní nabídku. :-!
26. 4. 2015 17:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 17:24
Re: Piech
Jasný, něco se změnilo. Jen jestli to nebylo jen v Piechově hlavě. V každém případě se na tento "útok" špatně připravil a jestli nechce již dál pokračovat ve vedení, to by zase nasvědčovalo uražené ješitnosti. Co si myslíš o mé tézi na prodeje VW v US?
Avatar - AUDIRS6
26. 4. 2015 17:33
Re: Piech
...ze ti amici maju dobru pamät... :-! alebo aktualne beru moc fetu >:-[] , alebo oboje >:D
Problem menom Audi 5000 je kamenom urazu neuspechu Audi - moj nazor. Preco ale niesu schopni odpustit Nemcom desiatky rokov staru vec a Japoncom ( problemy s plyn. pedalom na Toyotach ) ano, to mi je vacsia zahada. Pritom Pearl Harbor im poriesili Japonci a nie Nemci...keby som sa mal snazit to nejako pochopit z historickeho hladiska... :-!
Neviem... Aktualne by som to videl aj na mozno trosku nevhodnu modelovu politiku, nakolko casto citam US comenty pri predstaveni nejakeho Avant modelu a amici pistia - chceme ho, ale nedostavaju ich... :-! Plus - RS modely: Aktulane max. nejaky liftback (RS7) inac Avanty, a amici by chceli klasicke sedany - preto sa uz vraj chysta zmena, ktora zacne s RS3 sedan...
No nic, cas ukaze...
PS: Ten Pearl Harbor treba brat trosku s rezervou... ;-)
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 17:41
Re: Piech
Já myslím, že Němcům amíci odpustili hned potom, co von Braun poslal amíky do vesmíru... :-!
Avatar - AUDIRS6
26. 4. 2015 17:46
Re: Piech
na to som zabudol >:D - no vidis... :-)
26. 4. 2015 17:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2015 17:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 18:36
Re: Piech
Jasný, jediný důvod to nebude. Golf je opravdu záhadou. Je to ale hatchback a ty v US moc "nejedou". V 80létech začala Toyota s GM vyrábět v US Corollu a celkem to šlo. Pak začala vyrábět Camry, to už sama, a roky už je Camry nejprodávanějším osobní autem v US. Ano, oba to jsou sedany. Roky jsem se denně s nimi setkával a roky s nimi jezdil. Jsou to solidní vozy, ale nic extra. Možná to je právě to, co nenáročné američany přitahuje do showroomů. :-! A to, že již roky kupují Camry také svědčí o tom, že neradi experimentují s novými značkami. :-!
Avatar - Ham.
26. 4. 2015 12:43
Re: Piech
Možná hodil ručník do ringu, cítí se starý a lidově řečeno "kašle" na to. To je jedno vysvětlení.
Druhé vysvětlení je, že si právě tímto krokem snaží připravit půdu pro nadcházející valnou hromadu 5.5. Jinak řečeno, je celkem známé a jasné, že v rodině Piech/Porsche není nikdo tak schopný jako on, jeho bratranec je trubka schopná žít jenom z podstaty vytvořené předky. Tímto krokem se možná snaží donutit rodinu aby se sjednotila a přiklonila na jeho stranu, protože těm schopnějším z rodiny po tomto jeho odstoupení ze všech funkcí ve VW možná dojde, že jako rodina ztratí kontrolu nad VW, protože Piech si bude dělat se svou čtvrtkou co chce, Porsche potáhne svou čtvrtku někam jinam a výsledek bude, že si ve VW budou vládnout odbory s politiky, protože rodina nebude schopná zasáhnout ani silou nadpoloviční většiny hlasovacích práv ani postavením schopného zástupce ze svého středu do dozorčí rady. No a pokud by mu tento tah "sjednocení" rodiny vyšel, tak si 5.5 mohou všichni co se mu postavili do cesty balit kufry, protože jako rodina mají nadpoloviční většinu hlasovacích práv a Piech si zamete dvorek podle svého.
Myslím, že pravý stav věci (poklidný odchod na penzi vs smršť na valné hromadě) se dozvíme až 5.5.
Avatar - _Karel_
26. 4. 2015 12:45
Re: Piech
Zajímavé :yes: :yes: :yes:
26. 4. 2015 12:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2015 12:54
Re: Piech
Vídím to stejně a doufám ve variantu číslo dvě. Každý koncern potřebuje "despotu", tvrdou ruku a jen jeden názor. Demokracie tam nemá místo. :-)
26. 4. 2015 13:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
26. 4. 2015 13:04
Re: Piech
No dobre, ale pokial to ma byt cele postavene v rovine bud MW alebo FP, tak neviem... :-|
Ja by som vdaka schopnostiam MW-ho, ktore su tiez nespochybnitelne, videl v cele rad jeho. To rozlozenie sil - hlasovacich prav je sice dost krkolomna zalezitost, len neviem, ci je fakt sa treba bat nejakej "demokracie" a tym padom ohrozenie smerovania koncernu ako takeho. Neviem aky vysledok mam teda v ramci zachovania spravneho smeru chciet, ale rad by som bol za pokracovanie v nastolenom trende.
No nic, 5.5. budeme mudrejsi...
Avatar - Ham.
26. 4. 2015 13:38
Re: Piech
Hlavně je potřeba rozlišovat, Piech nebo Porsche jsou majoritní vlastníci. Winterkorn je najatý žoldák, manažer. Takže jestli je někde spor, který někdo vyhraje nebo prohraje, tak je v rodině Piech/Porsche, nikde jinde. Žádný spor jak jej líčí média Piech vs Winterkorn v podstatě neexistuje, Piech se rozhodl nahradit Winterkorna někým schopnějším a narazil na vlastní rodinu. Když to trochu přeženu, tak je to jako kdyby si se rozhodoval vyměnit staré auto za nové, myslel sis, že je to tutovka, jasná zpráva, máš tisíc logických argumentů. Může proti tomu něco dělat tvé staré auto? Odpověď zní nemůže. Může tvé rozhodnutí někdo zvrátit? Odpověď zní ano, třeba tvá manželka, když tě seřve na tři doby a prosadí si co já vím třeba cestu kolem světa. :-)
Avatar - _Karel_
26. 4. 2015 13:45
Re: Piech
Mě tvoje přirovnání nepřijde úplně trefný, Winterkorn není přece jen tak nějaký podržtaška a i on má své možnosti, jak ovlivnit rodinu. Což možná udělal.A pokud ano, pak takhle mohl vyhrát "spor" s Piechem.
Avatar - Ham.
26. 4. 2015 13:57
Re: Piech
Napsal jsem "když to trochu přeženu". V podstatě ať se ti to líbí nebo ne, tak v soukromé firmě je najatý CEO "podržtaška", chceš-li to tak nazývat. Prostě dokud jej majitel chce, tak ho zaměstná, pokud se rozhodne jej vyměnit, tak má plné právo jej vyměnit stejně jako to auto. Že se CEO může snažit zalíbit někomu z rodiny a rozhodnutí zvrátit je sice možné, ale také trochu neprofesionální. Každému je snad jasné, že firma nemůže dlouhodobě fungovat pokud bude ve sporu majitel (v tomto případě jeden ze dvou hlavních majitelů) a najatý manažer.
Avatar - Emel
26. 4. 2015 14:56
Re: Piech
Jenže i majitelům jde o peníze. Můžeš zabít slepici snášející zlatá vejce... ale obvykle nechceš.
Avatar - Ham.
26. 4. 2015 15:06
Re: Piech
Ano jde a proto jsem napsal, že hlavní spor se vede uvnitř rodiny, Porsche si myslí, že slepice snáší zlatá vejce, Piech si evidentně myslí, že snáší mizerně a mohla by snášet lépe, proto to není spor Piech vs. slepice, ale Piech vs. bratranec Porsche.
Avatar - Dinar
26. 4. 2015 15:13
Re: Piech
Přesně tak, a Winterkorn v tom z pohledu Piecha musí být spíše jako nešťastná než nenáviděná figura, byl to vždy jeho kůň. Já mám taky pocit, že Piechovi se už prostě nechce bojovat, tak to postavil tak, že, "vážená famílie, buď to bude po mém nebo si to dělejte dál sami." ;-)
Avatar - Ham.
26. 4. 2015 16:15
Re: Piech
Souhlas, Piech si Winterkorna našel, protlačil až na pozici CEO, celé roky jej podporoval a nakonec i platil nejlépe z německých manažerů. Takže je to jeho "dítě". A když jej nyní chce nahradit (nikoliv zastřelit za úsvitu nastoupenou jednotkou) a dál rozvíjet firmu, tak mu do toho hodí kramle vlastní rodina, která o strategickém vedení automobilky má možná stejně "kvalitní" představu jako my tady v diskuzi. Takže jestli je Piech na někoho naprdnutý, tak především na vlastního bratrance.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 16:32
Re: Piech
Možná, docela možná, že s přibývajícím věkem se Piech změnil (proč jinak by chtěl "odstřelit" svoje vlastní "dítě", Winterkorna, že?) a kdo jiný by to měl zaregistrovat lépe, než jeho vlastní rodina a ta se rozhodla zakročit. To by bylo docela logické, ne?
26. 4. 2015 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
26. 4. 2015 16:57
Re: Piech
Dá se to vysvětlit i opačně, dobrý majitel firmy pozná, když někdo nestačí na svou pozici a takového člověka umí včas vyměnit. To, že někdo vyhovoval deset let neznamená, že je ideální kandidát na dalších deset let života firmy. To není o nějaké nenávisti či osobním boji P vs. W jak se to snaží líčit média. Já tomu říkám teorie vyjetého oleje. U lidí se to nenosí a různě se to zakrývá city, ale i člověk se opotřebuje, ani jeho zdraví nemusí být 100% a prostě když poznám, že daný člověk na danou pozici nestačí, tak jej musím vyměnit i kdyby to byl vlastní syn (nakonec tomu synovi chci přeci zanechat prosperující a vydělávající firmu a když poznám, že by ji ten syn pohnojil, tak ho prostě k řízení nepustím). A zrovna toto je vlastnost, kterou Piech vždy měl a šéfy dokázal královsky platit, ale když nadešel jejich čas, tak je prostě vyměnil, myslím, že nejlépe o tom svědčí jeho vlastní citát, který teď neznám doslova, ale něco v tom smyslu jako "můj smysl pro harmonii měl/má vždy své meze". Podle mě tím myslel přesně to, že dokud věci fungují jak mají, tak OK, pokud ne, tak i za cenu nadělání si nepřátel do toho šlápne. Tím se podle mě odlišují úspěšné firmy od těch neúspěšných. V neúspěšné firmě se dlouho nic neděje, stále je vše dobré, všichni jsou se všemi kamarádi, pohoda, idyla a pak bác firma je v troskách. Firmy, kde se pořád zjišťuje, že to jsme udělali blbě, tohle musíme okamžitě zafixovat a udělat jinak a na problémy se reaguje, jsou většinou ty úspěšné. Chyby totiž dělají všichni úplně stejně, liší se jenom tím jak na chyby dokáží reagovat (úspěšní) nebo nereagovat (neúspěšní). Takže to, že Winterkorn je dítě Piecha není vůbec v rozporu s myšlenkou, že nastal čas jej vyměnit a Piech to jako dědek s dobrým čuchem prostě vycítil a začal jednat. Ale možná máš pravdu a je to jenom senilní dědek, jenom časový odstup od těchto události ukáže, kde byla pravda.
26. 4. 2015 17:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
26. 4. 2015 21:24
Re: Piech
Je těžké říct, jestli Piech má jako jediný motiv zlatost vajec. Jinak jasně, hodnocení slepice není v kompetenci dané slepice...
Avatar - AUDIRS6
26. 4. 2015 13:46
Re: Piech
:-) :yes:
ale MW je "dobre auto", ktore by som mal problem vymenit za ine... - teda ja, noooo ;-)
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 13:26
Re: Piech
Jedna věc je jasnější než tisíc sluncí. Pokud VW ovládnou odbory s politiky, tak to s VW dopadne jak s British Leylandem. Proto doufejme, že Piech a Porsche famílie se nějak rozumně dohodnou a po 5 květnu budou stále VW kontrolovat. :-!
26. 4. 2015 13:37
Re: Piech
Odbory byly i za Piecha velice silné. Silnější než v jiných automobilkách. A přesto zkrachovaly a nebo se nedaří těm automobilkám, kde byly odbory slabší.
Avatar - _Karel_
26. 4. 2015 13:40
Re: Piech
A jak se přihodí, že krachne automobilka, kde se odbory málo bijí za práva zaměstnanců? Já doteď žiju v tom, že automobilky krachují kvůli špatným produktům.
26. 4. 2015 13:45
Re: Piech
Nechápu tvůj dotaz. Jen jsem napsal, že nemá smysl strašení odbory a politiky, když stáli za úspěchem VW za Piecha.
Avatar - _Karel_
26. 4. 2015 13:48
Re: Piech
Napsal jsi i že jinde jsou odbory slabé a takovým automobilkám se často nedaří nebo krachují, což rozhodně vypadá, že to dáváš do souvislosti.
26. 4. 2015 13:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 13:56
Re: Piech
Odbory a firma jsou vždy na opačné straně barikády. Kdyby byly odbory na straně firmy, tak v tu chvíli se dostávají do střetu zájmu a přestávají reprezentovat pracující. Jediná cesta jak zachovat prosperující firmu je udělat se zaměstnanců přímé akcionáře a tím zrušit odbory. Ale odbory to dobře vědí, tak dělají vše co je v jejich silách, aby k tomu nikdy nedošlo. :-!
26. 4. 2015 14:12
Re: Piech
Mě nezajímají nějaké ideologické poučky. Mě zajímají reálné činy. A odbory VW reálně pomohly. V době krize Berthold Huber prosadil kurzarbeit, šrotovné a dohodu Pforzheim. Také pomohl s udržením zákona o VW. To vše jsou zákony, které VW hodně pomohly. Prostě odbory jsou ve VW silnější než jinde a přesto se VW daří.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 14:29
Re: Piech
Jo kamaráde, kdyby se VW nemusela potýkat s odbory, tak jsou již roky před Toyotou... :-!
26. 4. 2015 14:47
Re: Piech
To je tvůj pohled a tvoje kdyby. Takhle se tady můžeme bavit donekonečna.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 15:43
Re: Piech
Můj pohled podporovaný historickými fakty, kamarád fajka... :-!
Avatar - Dinar
26. 4. 2015 15:28
Re: Piech
Ty kluku odborářská, pěkně si tu přihříváš polívčičku, jenže je bohužel zasmrádlá. Ty vw zákony pomohly hlavně pozici odborů. Podstatné ovšem je, že klasicky zaměňuješ příčinu a následek. Silné odbory ve vw jsou historickou záležitostí, vycházející z kapitálového podílu členů kdf z doby války a násl. poválečné Brity určené vlastnické struktury. Piech tuto raritu musel respektovat stejně jako šéfové vw před ním. Jaký měl vztah k odborům si můžeš přečíst v rozhovorech s ním, a že odbory reprezentované závodní radou stojí za největším korupčním skandálem v automotive, což stálo volkswagen miliardy (tím nemyslím jen miliony přímo promr.dané s prostitutkami) a Piecha málem stálo post, přestože se prokázalo, že on v této odborářské frašce žádnou roli nehrál, to situaci jen podtrhuje. VW se daří odborům navzdory, horší je to s tvými soudruhy v sousední Francii, tam se jim průmysl, i ten automobilový, daří likvidovat mnohem efektivněji. ;-)
26. 4. 2015 15:47
Re: Piech
Ten uplacenej Volkert je jen důkazem, že s funkčními neuplacenými odbory se VW daří mnohem lépe. Je lepší se zaměstnanci spolupracovat a motivovat je než je uplácet nebo s nimi bojovat.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 15:55
Re: Piech
Měl bys založit firmu, nasadit si do ní odbory a předvést nám to... :-! Tvůj otec byl komunistický funkcionář? S podobnými názory se totiž setkávám právě u těchto lidí :-!
26. 4. 2015 16:12
Re: Piech
Co mají komunisti společného s odbory? Za komunistů nějaké byly?
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 16:16
Re: Piech
Ano, za komunistů odbory byly. Vedly je komunisté. Na Západě taky. :-!
26. 4. 2015 16:20
Re: Piech
V Japonsku taky? Bylo by to bez nich lepší?
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 16:38
Re: Piech
Japonská mentalita je úplně někde jinde. To platí i o japonských odborech. Ty neexistují na bázi třídní nenávisti jako jinde ve světě. :-!
26. 4. 2015 16:57
Re: Piech
A tady snad existují na základě třídní nenávisti? Já tu třídní nenávist vidím spíš od lidí, kteří jsou mimo vztah odbory x zaměstnavatel.
Avatar - AUDIRS6
26. 4. 2015 17:11
Re: Piech
si mlady, takze skratku "ROH" si nepamätas...opytaj sa rodicov. ;-)
26. 4. 2015 17:15
Re: Piech
Asi pořád žiješ v době ROH a třídního boje.
Avatar - AUDIRS6
26. 4. 2015 17:19
Re: Piech
coooo ? jaaaa ? >:D >:D >:D >:D
ja tu za nieco bojujem ? >:D
Avatar - Dinar
26. 4. 2015 16:02
Re: Piech
>:D >:D To je max. důkazem, že ke spolupráci se zaměstnanci nikdo žádné odborové předáky nepotřebuje.
26. 4. 2015 16:15
Re: Piech
A přesto to tak ve fungujících firmách je. Vedení s tím problém nemá, naopak je to pro ně docela výhodné.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 16:24
Re: Piech
Už jsem ti doporučil založit si firmu, nasadit si do ní odbory a pak nám všem za čas napíšeš, jak je to pro tvou firmu výhodné... :-!
26. 4. 2015 16:33
Re: Piech
To bych asi musel založit ty firmy 2. Třeba 10-20 let počkat a pak to porovnat.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 16:39
Re: Piech
Ještě lepší nápad! :-!
26. 4. 2015 16:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2015 18:02
Re: Piech
Jezisi, to je zase cerna - bila. Na druhou stranu zase muzeme vytahnout ceskou sklarnu, kterou ze sr*cek vytahli odborari a dneska ta fabrika funguje. Odborari jsou partnerem k diskuzi, ve 99procentech pripadu nejsou "decision makers" - vzdy jde o dohodu - ve vetsine pripadu zastupuji prava zamestnancu a ve vetsine pripadu dobre, jinak z logiky veci by odbory nebyly a bylo by nula clenu v tom jejich kovosrotu nebo jak se to nazyva.

Odbory samy o sobe a ze sve podstaty dost tezko mohou negativne ovlivnovat "cela odvetvi"...samo na miste je otazka co znamena "skodit firmam".

Kazda firma, podnikatel se snazi mit spokojene, dobre zaplacene a motivovane zamestnane (vyborna kniha - empoyees first, customers second), pokud je nema drive nebo pozdeji pujde do haje.Jakmile budou mit sve zakladni potreby a potreby dane svym socialnim postavenim pokryty (Dan Pink mluvi o prekroceni tzv. thresholdu), tak zacnou resit praci, zlepsovaky, firmu a nebudou vam rotovat co rok do jine firmy, nebou fnukat v kuchynkach ohledne penez...ach na delsi debatu.

*updated, bavim se o ceskych realiich, v Nemecku a dalsich zemich nevim o roli odboru nic.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 19:08
Re: Piech
Tvůj otec byl také komunista? :-! Když má firma spokojené a dobře zaplacené zaměstnance tak odbory nejsou potřeba. Ale oni se mezi dělníky vnutí a přesvědčí je o tom, že nejsou spokojeni a že jsou málo placení a že si zaslouží víc a kdo by s dělníků na takové řeči neslyšel? A to je podstata věci a z toho odbory žijí a užívají si své síly. Třídní nenávist. Oni a my. :-! A pochop, když českou sklárnu vytáhnou ze sraček odboráři, tak to už nejsou žádní odboráři ale podnikatelé. :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 4. 2015 19:13
Re: Piech
Sám bych to líp nenapsal :yes: :-)
27. 4. 2015 00:22
Re: Piech
Ano...komunista vlastne co jineho bych asi byl, ze? A ty asi budes fasista...ne? Chudaci hloupi delnici se nechaji zmanipulovat tou odborarskou chaskou a pritom jsou spokojeni a dobre placeni.
27. 4. 2015 13:00
Re: Piech
Tak zrovna ve škodovce třeba jsou na české poměry placení velmi dobře a přesto rok co rok vidíme v mediích šaškárnu kolem škodováckých odborů..
Avatar - praděda7
27. 4. 2015 14:02
Re: Piech
Jseš postižený člověk, který s sebou vláčí komunistický batoh po tatínkovi nebo dědečkovi. S tím, že jsou dělníci spokojeni a dobře placeni mají odbory pramálo společného. Odbory je přece neplatí. Platí je firma a především ti, kteří jsou připraveni jejich produkt za dané peníze koupit. Odboráři se jen poflakují, jsou placeni samotnými dělníky a občas musí ukázat svou silu, tak vyhrožují a ženou dělníky do nesmyslných stávek. Jako třeba ta poslední, kde firma nabídla 3-3.5% a to nakonec po tom všem vyhrožování komunistickými odbory také pracující dostali.
27. 4. 2015 15:42
Re: Piech
Jedinej kdo je tu postizenej jsi ty sic jedine co umis je vytahovat na nekoho vymyslenou minulost a slehnout to jeste rodinou coz svedci o docela nizke - Tve urovni. Nauc se take cist a chapat souvislosti. Co se tyce Skodovky zacni se pokouset cist a chapat tady:

[odkaz]

Hodne stesti.
Avatar - praděda7
27. 4. 2015 16:37
Re: Piech
Klídek soudruhu, ať ti nepraskne žilka. :-!
27. 4. 2015 16:43
Re: Piech
Fanatici nic číst a chápat nemusí. Mají ve všem ideologicky jasno.
Avatar - Ham.
26. 4. 2015 13:37
Re: Piech
Souhlas, VW mělo velkou výhodu, že nadpoloviční hlasovací většinu měla jedna rodina a vliv politiky a odborů na skutečné rozhodování byl tím pádem malý, což mnoho velkých firem v EU už dnes nemá. Pokud toto ztratí, tak je to cesta do problémů.
26. 4. 2015 13:42
Re: Piech
Politici a odbory naopak Piechovi velice pomohli. Bez nich by válku o Porsche nevyhrál.
26. 4. 2015 13:47
Re: Piech
Netušíš o čem píšeš. Myslel jsem, že se koncernu věnuješ o něco o něm i víš. Spletl jsem se.
26. 4. 2015 13:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2015 13:34
Re: Piech
Nechci ti do toho moc kecat, ale odbory měly za Piecha ve VW velmi silnou pozici. Nikde jinde odbory tak silné nebyly. Přesto a možná i proto se VW celkem dařilo. Strašení odbory proto moc nechápu. A stejně to asi vidí i akcionáři. Piecha vystřídal Berthold Huber.
26. 4. 2015 13:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2015 14:27
Re: Piech
Hlásím se proto, že mě zajímá realita. A strašení odbory mně přišlo hodně mimo vzhledem k tomu, jak to ve VW doposud fungovalo. Pokud jde o Berthold Hubera, tak kdo podle tebe nyní zastává funkci F. Piecha?
26. 4. 2015 14:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
26. 4. 2015 15:31
Re: Piech
Pokud se takto ptáš, pak skutečně nechápeš principy fungování dozorčí rady, potažmo té ve VW.
Avatar - Ham.
26. 4. 2015 14:08
Re: Piech
Odboráři ve VW mají stejnou pozici jako v řadě velkých německých firem. V tom není rozdílu. Ale pořád rozhodují jenom o požadavcích zaměstnanců a o způsobu jejich prosazování. Strategická rozhodnutí VW neovlivňují. Nebo snad myslíš, že vstup na čínský trh, nákup Škodovky nebo Lamborghini, rozhodnutí o vývoji Veyronu, TSI, TDI nebo hliníkové A8 byla rozhodnutí odborářů ke kterým donutili majitele? Ne odboráři ve VW se starají o platy zaměstnanců, o dovolené a další prebendy, někdy za to stávkují nebo stávkou hrozí, občas se nechají/nechali zkorumpovat a tím jejich role hasne. Majitel tyto jejich požadavky někdy akceptuje a pokračuje ve výrobě v Německu, někdy ovšem prostě vezme prachy a raději investuje v zahraničí, takže na rozdíl od firem kde mají politici nebo odbory skutečnou moc si je ve VW majitelé úspěšně drželi od těla.
26. 4. 2015 14:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2015 14:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2015 14:46
Re: Piech
Místo nějakých argumentů jen slovíčkaříš. Čekám na nějaké argumenty, proč by po odchodu Piecha měl růst vliv odborů a poslat tak VW do kytek. Zkus mně vyvrátit, že odbory stály za Piechem a pomáhali mu. Já jsem pár příkladů uvedl. Ty tady místo toho jen slovíčkaříš.
26. 4. 2015 14:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2015 15:14
Re: Piech
Jakou lež? To tady chceš opravdu všechno rozepisovat na 50 řádků, aby tě někdo nechytl za slovíčko? Místo diskuse o dosavadním postavením vlivu odborů a Saska se tady motáš po drobnostech. Ham prostě strašením odpory a Saskem hodně ujel a dalším příspěvkem ze 14.08 jen potvrzuje, že neví o čem píše.
26. 4. 2015 15:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2015 16:19
Re: Piech
"...Der niedersächsische Ministerpräsident Stephan Weil - selbst Aufsichtsratsmitglied, da Niedersachsen 20 Prozent der VW-Anteile hält - bauchpinselte Huber am Samstagabend. „Es war der Wunsch der Anteilseigner, dass Berthold Huber nun zunächst kommissarisch die Führung der Geschäfte des Aufsichtsratsvorsitzenden übernimmt. Er hat dabei die ausdrückliche Unterstützung der Anteilseigner“, so Weil in einer Stellungnahme zu dem..."
26. 4. 2015 16:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
26. 4. 2015 15:45
Re: Piech
Opět zaměněná příčina a následek, v době nástupu Piecha do funkce byl reálný vliv závodní rady na rozhodování obrovský. Piech je postupně vytlačil prebendami na okraj tak, aby si chlapci užívali a do vedení firmy se moc nepletli, páč tomu stejně moc nerozumí. Ono stačí se podívat na profesní profil Volkerta nebo Gebaurera, a hned je jasné, že ani nemůžou. Jenže chlapci byli papalášsky nenažraní, jak to už u odborářských bossů bývá, a přerostlo jim to přes hlavu. Takže skandálek a také formální ústup z pozic. Následná ekon. krize koncem minulé dekády ale odborářům pomohla vyměnit podporu Piecha, tj. podpořili některé pro vw zaměstnance nepopulární kroky, za navrácení reálně většího podíl závodní rady na rozhodování, kruh se uzavírá.
26. 4. 2015 16:10
Re: Piech
Ty zase zaměřuješ svůj pohled za realitu. Bavíme se o fungování dnešního VW, kterému se daří a ne o VW na přelomu tisíciletí. Jen tak mimochodem. Koho Piech vytlačil prebendami, když o ničem nevěděl? Po té aféře začali odbory fungovat, jak mají a jejich pozice samozřejmě vzrostla. O jaké podpoře za prosazení pro zaměstnance nepopulárních kroků mluvíš? S kurzarbeiem, dohodu Pforzheim přišel Berthold Huber. Za zákon o VW odboráři demonstrovali.
Avatar - Dinar
27. 4. 2015 09:35
Re: Piech
Tak opět troška demagogie, pláci plác, gulášek.
Mezi prebendami a sexuálním skandálem je trošku rozdíl, že. Předpokládám, že víš, kdo byl Peter Hartz. No, tak tento pán dostal od vedení, Piecha, volnou ruku (obdoba konta X), aby se chlapci ze závodní rady měli dobře, a moc do chodu firmy nestrkali rypáčky, protože, jak jsem už psal, v době, kdy Piech VW převzal byla faktická moc závodní rady taková, že bez Volkertova svolení se nikdo ani nevyčůral. Všechno fungovalo v relat. přijatelných mezích (i když už samotný fakt takovéhoto uspořádání budí hrůzu - platit někomu aby nepracoval) dokud soudruzi odboráři nezpapalášovatěli docela a celé se to nezvrhlo v ty nechutnosti. O tom, o rozsahu a účelu použití prostředků, Piech nevěděl, a to zachránilo jeho krk.

Po aféře odbory možná "fungují jak mají", jenže problém je právě v tom, že i když nefungovaly jak mají, roky, na chod firmy to nemělo žádný vliv (kromě toho negativního při skandálu), resp. mělo, firma se rozvíjela. Chápu, že zjištění, že úplná absence odborů by na chod a prosperitu firmy neměla absolutně žádný negativní dopad, je pro odboráře příšerná představa, ovšem je to fakt. Odbory jsou reliktem první poloviny dvacátého století, při současné právní úpravě vztahů mezi zaměstnanci a zaměstnavateli neplní žádnou smysluplnou funkci, tedy kromě funkce dobrých bydel pro odborářské předáky, případně funkci politickou, což je z pohledu fungování demokracie ještě větší průser.
Avatar - Emel
27. 4. 2015 12:29
Re: Piech
Rozumně fungující firma odbory nepotřebuje. Však taky v odborech je jen zlomek pracovníků a to číslo klesá
[odkaz]

Z mého pohledu by na to měla zareagovat i legislativa a některá práva odborů omezit... taková skupinka odborových šéfů je prakticky nevyhoditelná, a to bez ohledu na jejich pracovní nasazení (to tedy naivně vycházím z toho, že normálně v té firmě pracují a odborová činnost je jen doplňkem).
27. 4. 2015 16:41
Re: Piech
Pokud bereš ČR jako vzor vyspělé a moderní ekonomiky, tak jo. Až se tím budou na západě, v Japonsku, Korei (smozřejmě té Jížní, v KLDR by odboráře pověsili),... řídit, tak nás snad doženou.
Avatar - Emel
27. 4. 2015 18:01
Re: Piech
Myslíš tu Jižní Koreu, kde je slovo pěti korporací zákonem a zaměstnanci majetkem? Kde dělníci nejen na směny pracují, ale také spí na jedné posteli? No, to už je zase trošku opačný extrém kapitalismu bez hranic.

Mluvil jsem primárně o VW a Německu, ale ČR je na tom v tomhle ohledu celkem podobně... osobně nevidím přínos odborů a klidně bych je jakožto instituci zrušil... možnost jednat hromadně se zaměstnavatelem o mzdách na tom nestojí.
28. 4. 2015 09:29
Re: Piech
Tvoje představy o Jižní Korei vysvětlují tvůj postor k odborům. Jseš prostě mimoň.
Avatar - Emel
28. 4. 2015 12:31
Re: Piech
Moje představy o Korei s názorem na odbory nijak nesouvisí. Ať si čeboly řídí ekonomiku v Korei jak chtějí, na mé vnímání evropského pracovního trhu to nemá vliv. Třeba bych ještě počkal, až podíl odborářů přirozeným úbytkem starých struktur klesne pod 10%... a pak je zrušil.
27. 4. 2015 16:38
Re: Piech
Přesně tak. Pláci plác, gulášek. Jako vždy.
Avatar - rokyta.p
25. 4. 2015 22:57
král je mrtev ať žije král
Po pravdě, škoda závěru toho vývoje i odchodu. Na druhou stranu život jde dál a svět se mění. Chtělo by to panu Piechovi poděkovat za dosavadní práci. Takový člověk se nerodí každý rok.
Rozbalit vlákno
2
26. 4. 2015 05:11
Re: král je mrtev ať žije král
Amen >:-[]
26. 4. 2015 07:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2015 07:35
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - _Karel_
26. 4. 2015 07:50
Re: "Experti"
Je tady ještě spousta diskuzí, kde bys nás ještě mohl informovat, co napsal J@W o vlastnické struktuře VAG. Připomíná to žalování ve školce, bez ohledu na to, jak byl nebo nebyl hloupý jeho příspěvek.
26. 4. 2015 08:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
26. 4. 2015 08:27
Re: "Experti"
S tím naprosto souhlasím.Uznat chybu není slabost.
Ale sdělovat opakovaně co plácl někdo někde (čtu to od tebe už v několikáté diskuzi) vypadá trochu jako žalování a trochu jako nesmírná radost- "konečně jsem něco věděl líp než ostatní, musím se s tím pochlubit", což při svých znalostech nemáš zapotřebí. ;-)
26. 4. 2015 08:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
26. 4. 2015 12:18
Re: "Experti"
Upřímně, není divu, že neuzná chybu, když pokaždé reaguješ řečmi o plácání blbostí, expertech, ***ch, a podobně, aniž bys vlastně tu vlastnickou strukturu koncernu sám popsal a vyvrátil údajně chybný názor rozumnými argumenty. To je pak diskuse o ničem. ;-)
26. 4. 2015 12:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
26. 4. 2015 12:44
Re: "Experti"
Kdo se staví ma stranu diskuzních plácalů? Normální ( tady běžná) reakce na napsanou blbost je zhruba: "Není to pravda, protože...."
26. 4. 2015 12:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
26. 4. 2015 12:50
Re: "Experti"
Špatně to asi není, ale těžko pak můžu uznat svůj omyl, když ani nevím, v čem ho vidíš.
26. 4. 2015 13:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
26. 4. 2015 13:05
Re: "Experti"
Jo, vaše vzájemný bojůvky v tom určitě hrají roli, chápu.
Avatar - _Karel_
26. 4. 2015 10:10
Články
Přátelé, taky vám jdou zobrazit jen diskuze a místo článků čistá stránka??
Rozbalit vlákno
7
Avatar - _Karel_
26. 4. 2015 10:27
Re: Články
Tohle jsou asi jediné stránky, kde celkem pravidelně něco nefunguje nebo zlobí. Viz častý double v diskuzích a pod.
Avatar - AUDIRS6
26. 4. 2015 11:01
Re: Články
To mi pripomina ten stary sovietsky vtip, ako ide bábuška kupovať gazetu a pri stánku sa pýta predavača: A kde bukvy ? - Začém bukvy, vsjo jásno ! >:D
Drvivu väcsinu z toho co sa docitam tu, som uz niekde cital, a v diskusiach sa obcas vdaka niektorym lepsie informovanym docitam nejake doplnujuce informacie.
Plus pre mna bonus - nemusim sa rozculovat nad niektorymi nezmyslami v clankoch, pripadne nad zle odpisanymi tabulkami... >:D
Samozrejme ze pokial sa ma jednat o test, tam si rad precitam nazor testera... ;-)
Edit: TY WOEEE !!!! >:D - to je ale komplet ze nic ! - proste mapa Sahary ! >:D
26. 4. 2015 11:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
26. 4. 2015 11:26
Re: Články
>:D :yes:
Proste vzdy sa najde nieco zaujimave >:D
Niekedy mi to prijde, ze pre lepsiu navstevnost stranok by na "headline" mohli byt uryvky z podobnych diskusii a razom by malo ACZ sledovanost lepsiu nez WCF, Autobild, AMS, TopGear a vsetky podobne dokopy ! >:D
Jednu vec ale treba ACZ uznat - s touto spravou o MW/FP prisli asi fakt ako prvi v CR ! - mozno aj vdaka tebe - ak si teda pozorne pozeraju tunajsie diskusie na ktorych ich obcas ty, obcas ja, obcas niekto iny upozorni na najhorucejsiu novinku... ;-)
Za toto ma u mna ACZ male bezvyznamne plus ;-) :yes:
Bolo to pri Espace co som to cital od teba a dal tam na to moj obsiahly koment, ktory uz ale sem kopirovat nebudem... ;-)
26. 4. 2015 12:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 12:04
Re: Články
Ano, už od rána... ;-\ Je 14.15. už to šlape... :-)
Avatar - Jenik3
26. 4. 2015 18:34
akcionarska struktura VWAG a Porsche
Ma nekdo prehled o tom, kdo co vlastni ve VW Group a Porsche SE?
Podle investor relations VW Group drzi spolecnost Porsche SE cca 30% akcii s podilem na hlasovacich pravech 50.73%, cili vetsinu. Dalsich 20% hlasovacich prav ma spolkova zeme Dolni Sasko.
[odkaz]

Kdo stoji za tim Porsche Automobil Holding SE? Ja tam vidim MW v executive boardu a nekolik jmen Porsche v dozorci rade.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0