Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda 3 MPS se možná ukáže již ve Frankfurtu

Příznivci vozů Mazda a pořádné dávky emocí se mohou těšit. Současné zprávy totiž uvádějí, že se model 3 MPS ukáže již na letošním autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.
Zpět na článek
26. 4. 2015 14:15
26. 4. 2015 14:41
26. 4. 2015 15:39
26. 4. 2015 17:24
26. 4. 2015 17:21
26. 4. 2015 17:41
26. 4. 2015 17:50
26. 4. 2015 20:05
26. 4. 2015 20:13
26. 4. 2015 20:34
26. 4. 2015 21:42
26. 4. 2015 22:33
27. 4. 2015 09:42
26. 4. 2015 20:31
26. 4. 2015 21:45
26. 4. 2015 20:21
26. 4. 2015 21:32
26. 4. 2015 22:35
26. 4. 2015 22:55
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 14:15
M3 MPS
Už jsem tomu pomalu přestával věřit. Měl jsem Gen1 i Gen 2 a když jsem Gen 2 před rokem prodával, tak se o Gen 3 hodně mluvilo, ale s postupem času vše utichlo. Až teď. I tak, uvěřím, až ji ve Frankfurtu uvidím. :-!
Rozbalit vlákno
18
26. 4. 2015 14:41
Re: M3 MPS
Vo Frankfurte by to mal byt len koncept. Realne auto (asi) az buduci rok s faceliftom aktualnej Mazdy 3. A s novou (alebo s faceliftovanou) Mazdou 6 v roku 2017 potom tiez M6 MPS....napr. take M6 MPS AWD SKYACTIV-G TURBO 300+k SKYACTIV-DRIVE Wagon by sa velmi pekne vynimalo v prostredi Audi S4 a spol.....len skoda toho chybajuceho predneho dvojiteho lichobeznikoveho zavesenia, ktore to asi spaet do M6 a ani M6 MPS uz neda....snad vyladenim (a ciste teoreticky aj adaptivnymi tlmicmi, ktore by zo slusnosti mohla predstavit uz tento rok nova CX-9) dosiahne aspon urovne predchadzajucej M6 MPS...lahsia vaha alias SKYACTIV-technologie jej v tom pomahaj.... :yes:
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 15:39
Re: M3 MPS
No, svezl jsem se párkrát v CX-5, ale adaptivní tlumiče mě vůbec nechyběly. Jasný, u něčeho jako MPS3 nebo MPS6 by se asi udaly. Obě MPSy, co jsem měl, byly něco málo na té tvrdší straně, ale nijak mě to nevadilo. S takovou věcí by měl každý správný enthusiast u sporťáku počítat....na uvolnění plomb to nebylo :-!
26. 4. 2015 17:24
Re: M3 MPS
Ono je to vec nazoru a osobnych preferencii. Poznam ludi, ktori si kupili ako novu Mazdu 6 predchadzajucej generacie (= super dizajn, super vybava, super cena), sli do top vybavy = 18" alu....... a nevie si vynachvalit 16" zimne pneu....aj takyto ludia, ktori pri hlavne dnesnych KODO-Mazdach riesia casto iba dizajn (a farbu ;-) ) , by ocenili okrem bezkonkurencnych (sportovych a bezpecnych) jazdnych vlastnostii aj viac toho komfortu....hlavne v meste. Mam dlhorocne skusenosti s identickou Mazdou 6, stredna vybava, 17" alu leto/zima, a 18" by boli do mesta asi predsa len trocha moc. Medzicasom Mazdy 6 trocha vymaekli, Mazdaci to ale nahradili 19" kraskami. Vsetky Mazdy boli a aj dnes su tak trochu na tej tvrdsej strane, ale s famoznou schopnostou absorbovat vaecsie nerovnosti. Mal som moznost jazdit so SKYACTIV M3, M6, CX-5 a najvyssie rozmery diskov mi nevadili (18"/19"/19")...no nie kazdy caka na novu Mazdu 6 MPS >:-[] ...po jazdnych skusenostiach s 2 generaciami Golfu R a Leon Cupra 280 s DCC si ale viem predstavit, kam by sa Mazda este mohla ohladne podvozku posunut (hlavne aby oslovila novych zakaznikov, ktori chcu hlavne najlepsiu (aj bezpecnostnu) vybavu a maju tendenciu skor ku komfortu ako ku sportovaniu na kazdom kroku). Snad najde Mazda spolahliveho a zaplatitelneho dodavatela na adaptivne tlmice...ked uz sa nam Mazda pomalicky posuva do skoro-premioveho teritoria (nie len famoznymi interiermi) :yes:
26. 4. 2015 17:21
Re: M3 MPS
Moc sa neteš. Neverím, že urobia M6 vo verzii Wagon a o automate tiež pochybujem. Podľa mňa bude M6 MPS sedan a manuál (a tak je to jedine správne).
26. 4. 2015 17:41
Re: M3 MPS
Je pravda, ze Wagony predavaju vo velkom tak akurat v EU a v Australii (4.najvaecsi trh pre Mazdu globalne), no automat pre 2.5G TURBO maju hotovy = pre novu CX-9, ktoru predstavia vraj tento rok v L.A. Takze USA, Rusko a Australia by mohli stacit pre automat....EU (hlavne Nemecko) a Australia by mohli pretlacit aj Wagon pre M6 MPS. Vsetko je to aj pre Mazdu matematika, ktora vychadza zo statistik, naklady navyse (Wagon, automat) su podla mna minimalne...a globalny trh je dnes uz inde, ako pred 10-15 rokmi, manual uz nevystaci.....a hlavne ked su dnesne automaty vaecsinou uz take dobre...a SKYACTIV-DRIVE dnes podla vaecsiny novinarskej obce patri medzi tie najlepsie (6st.) automaty na svete.....suhlasim, ze najlepsi suzvuk auto / sofer je cez manual, no dnes jazdi veeeela zaujemcov 95% casu po meste a tam vyborny automat vo "fantastickom" aute = MPS ma predsa len zmysel...a radenie padlami pod volantom ma tiez svoje velke caro (pri 6-7st. automatoch)...napr.na okruhoch a na tocitych okreskach... >:D
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 17:50
Re: M3 MPS
Co se sportovní jízdy s A/T převodovkou týče, tak to je samé jako by tě při souloži někdo jiný nadzvedával. Potěšení by sice z toho bylo, ale nebylo by to úplně ono... >:D Vím o čem mluvím, jezdil jsem nějakou dobu s Boxterem A/T. :-!
26. 4. 2015 20:05
Re: M3 MPS
Prirovnanie velmi trefne :-)
No ale na manual u Porsche potrebuje clovek silne, az cyklisticky vytrenovane lytko lavej nohy...spojkovy pedal na denne posuny v mestskych zapchach je tam pritvrdy. M6 MPS bude stale pre 90% zakaznikov hlavne (rodinne) priblizovadlo. SKYACTIV spojkove pedaly oproti predchadzajucim generaciam vymaekli (takisto posilovac riadenia),tak drzim palce MPS inzinierom,aby nastavili opat viac sportovejsie odpory. Samozrejme,vyberat sa bude az na mieste u dealerov - Mazda sa kupuje hlavne po predvadzacej jazde - ak bude automat porovnatelne presvedcivy ako manual,kvoli nasim 95% jazd v meste to vyhra automat...a na Nuerburgring sa aj tak dostanem tak max.2x do roka.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 20:13
Re: M3 MPS
Je zajímavé jak rychle lidé vyměkli. Před 8 léty ještě nad automaty ohrňovali nos. Dnes ohrňují nos nad manuálem, protože je jim zatěžko sešlápnout spojkový pedál a řadit rukou. Tato lenost se jim jednou vymstí. To přijde až se jim jednou nepodaří vytřít si vlastní zadek. :-!
Avatar - boost.
26. 4. 2015 20:34
Re: M3 MPS
Do města a na takovéto okolo komína s nákupem vzadu je automat příjemný. Viz třeba tvoje auto. :-) Byl jsem celkem unešený z toho, jak 30d + ZF8HP dohromady funguje.

However... kdybych měl jen automat, tak by mi to zkoušení heel-toe dost chybělo.
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 21:42
Re: M3 MPS
To su rád, že tě heel-toe baví. Nebudeš potom ve stáří potřebovat další osobu, aby ti vytřela zadek... :-! S X5kou toho moc nenajezdím. Tu jsem si pořídil jenom na chvíli. Čekám na tu novou 3MPSu... :-!
26. 4. 2015 22:33
Re: M3 MPS
A co ta Integra R z poslednej fotky Tvojej recenzie X5? Cervene sedacky,kovova gula manualu a brutal Hondacke vysoke otacky? Sen meho mladi...
Avatar - praděda7
27. 4. 2015 09:42
Re: M3 MPS
No to byl splněný sen mého stáří.... >:D Z US stránek jsem zjistil, že jsem byl v jednu chvíli ve věku 61 nejstarší uživatel DC2 ITR na světě. Byla ke konci dost upravená a za pomocí adj ECU Hondata točila do 9500 ot/min. V těch otáčkách zněla jako motorka.
26. 4. 2015 20:31
Re: M3 MPS
aby sme sa rozumeli dobre - stale si myslim, ze Mazda robi najlepsie manualy....len hold automaty sa za tych par rokov velmi vylepsili...a tiez nikto z nas nemladne...a osobne sa k cerstvym dvadsiatnikom ani tridsiatnikom uz bohuzial nehlasim...priznavam, ze ma na stranu automatov (v tych istych 95%-ach jazd v meste ako s M6 s manualom + Nuerburgring) dostava 7st. DSG v benzine...
Avatar - praděda7
26. 4. 2015 21:45
Re: M3 MPS
Automaty byly vždy dobré do města. Jen si to v Evropě nechtěli lidé přiznat. :-!
Avatar - Emel
26. 4. 2015 20:21
Re: M3 MPS
300+ je asi trošku utopie...
26. 4. 2015 21:32
Re: M3 MPS
...to len keby chceli M6 MPS vykonovo posunut nad M3 MPS...technicky im to vraj vyslo az na 320 koni - viac tu: [odkaz]
Avatar - Emel
26. 4. 2015 22:35
Re: M3 MPS
To jsou takové řeči... není problém nafoukat 1.6 na 300 koní, a ano, Mazda samozřejmě zkoumá foukané motory... stejně jako dále zkoumá Wankel. Nicméně zprávy o MPS jsou zatím ve stejné rovině, jako zprávy o nové RX - v rovině spekulací. Možná bude, možná nebude, a když bude, tak může stejně tak mít pod kapotou 2.0GTurbo jako 2.5 atmo.
26. 4. 2015 22:55
Re: M3 MPS
Ibaze do novej CX-9 nieco dat musia uz tento rok a V6 to nebude...a viac ako 270k to mat musi. Mazda je dost mala na to,aby rovnaky motor pouzili aj v inych vhodnych nasledujucich modeloch = MPS + nova CX-7