No já jsem si ho vědomě objednal ještě se starým osvědčeným motorem Ford/PSA, protože nehodlám dělat testovacího jezdce prvnímu britskému dieselu v LR... ;-)
I tak se na to dá dívat, každopádně z hlediska prodejních výsledků je zjevné, že pro LR neznamenalo uvedení Disco sport se starými motory žádný problém.
Já bych jim toho "testovacího jezdce" možná i dělal (taková konzerva zase nejsem), ale to by ten nový motor musel slibovat poněkud jiné svezení. Jenže Ingenium má téměř stejné hodnoty výkonu i krouťáku, hraje se v podstatě jen na nižší spotřebu a emise. Všichni novináři, kterým "starý" motor přijde nekultivovaný, očekávají i pokrok v této oblasti, ale osobně se obávám, že ani po této stránce to žádná revoluce nebude (což je dáno i tím, že manýry "starého" motoru jsou OK).
Stará 2,2 je osvědčená, ale žádný šetřílek to rozhodně nebyl, ve Freelanderu jezdí za 9L/100 což jsou jsou hodnoty podobné těm za co jezdí obézní Discovery s šetiválcem.