Novinky
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To je příspěvek do soutěže o Krále překrucování nebo tak? >😁
Tak dvakrát po sobě ses vyhnul tomu Krymu a listopadu 1920. To nebude náhoda 😄
Když ses tak vysmíval chudý Ukrajině [odkaz]
Tak dvakrát po sobě ses vyhnul tomu Krymu a listopadu 1920. To nebude náhoda 😄
Když ses tak vysmíval chudý Ukrajině [odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Žádat tě abys nelhal? Boha já sem tak naivní 😄
Kecama vo mě a nacismu chceš změnit téma od Krymu a listopadu roku 1920? Jak neoriginální
Kecama vo mě a nacismu chceš změnit téma od Krymu a listopadu roku 1920? Jak neoriginální
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Aspoň nelži víš že náckové sou mi stejně sympatický jako komouši! Tak mi nepodstouvej kraviny. Tahle mě fakt sere!
Krymci jim neřikám já ale Rusové žejo 😉
A voba víme proč ses vyhnul vodpovědi pročpak Krymci mezi Stalinem a náckama volili jak volili. Nápověda: Ruská armáda obsazení Krymu listopad 1920. To dáš dohromady i ty 😄
Krymci jim neřikám já ale Rusové žejo 😉
A voba víme proč ses vyhnul vodpovědi pročpak Krymci mezi Stalinem a náckama volili jak volili. Nápověda: Ruská armáda obsazení Krymu listopad 1920. To dáš dohromady i ty 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Problém je že ten vodsun nebyl během 2. světový ale mnohem pozdějš žejo 😉
A pročpak byli Krymci spíš pro nácky než pro Stalina? No odpověz chytrolíne ty to určitě víš 😄
A pročpak byli Krymci spíš pro nácky než pro Stalina? No odpověz chytrolíne ty to určitě víš 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak takovej ty si! Nejdřív opovržlivý slova vo příznivcích nacismu a teď honem honem si s jednim jít popovídat? 😉
Už si dostával moc na *? Radši pudeš dloubat do slabšího? Jj to seš celej ty. Ty komplexy to je svinstvo viď? 😄
Už si dostával moc na *? Radši pudeš dloubat do slabšího? Jj to seš celej ty. Ty komplexy to je svinstvo viď? 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tohle ti z toho vyšlo? No nezklamals >😒]
Myslíš jako když třeba uvidim komunistu jak se naboural nemám volat 112? Zajímavá myšlenka! >😁
Myslíš jako když třeba uvidim komunistu jak se naboural nemám volat 112? Zajímavá myšlenka! >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
V tvý hlavě? Jo to vidim >😁
Kontrolní otázka: Zastával sem se ho v souvislosti s nacismem? 😉
Zkouška paměti: Pamatuješ si jak sem se vyjádřil vo nacismu a komunismu? 😄
Tak tohle bys moh dát dohromady i ty. Sem zvědavej co ti z toho vyjde >😒]
Kontrolní otázka: Zastával sem se ho v souvislosti s nacismem? 😉
Zkouška paměti: Pamatuješ si jak sem se vyjádřil vo nacismu a komunismu? 😄
Tak tohle bys moh dát dohromady i ty. Sem zvědavej co ti z toho vyjde >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kam až můžou relativně inteligentního člověka přivést komplexy a neúspěch v kariéře. Zaplať si holku nebo kluka nebo co chceš evidentně to potřebuješ
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ten rok mi přijde hodně hodně optimistickej ale uvidíme. Mám pocit že MB a Porsche tak daleko zdaleka nejsou a ty mě zajímaj vo dost víc 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Asi si cital o var. kompr. pomere posledny clanok o tom, ako to vyvyja Porsche...
Ten ich system povazujem za "rizikovy". Nic v zlom, ale riesit to na ojnici - to si priam "říká o problém". MB netusim ako na tom stoji. Ale Audi sa chysta na podla mna dobry sposob, ktory vyzera pomerne robustne, len teda o nejake to kg to zvysi hmotnost motora.
Co sa vymeny 1.2 TSi za 1.0 TSi tyka - ano, ber to ako hotovu vec napriec portfoliom. :-!
Samozrejme ze to pojde postupne...casom...
Takze kto chce "poriadnu Fabiu" ( s "poriadnym R4" >😒] ) tak ma podla mna cca 1-1,5 roka casu, viac asi tazko... :-!
Ten ich system povazujem za "rizikovy". Nic v zlom, ale riesit to na ojnici - to si priam "říká o problém". MB netusim ako na tom stoji. Ale Audi sa chysta na podla mna dobry sposob, ktory vyzera pomerne robustne, len teda o nejake to kg to zvysi hmotnost motora.
Co sa vymeny 1.2 TSi za 1.0 TSi tyka - ano, ber to ako hotovu vec napriec portfoliom. :-!
Samozrejme ze to pojde postupne...casom...
Takze kto chce "poriadnu Fabiu" ( s "poriadnym R4" >😒] ) tak ma podla mna cca 1-1,5 roka casu, viac asi tazko... :-!
Jo variabilní kompresní poměr je zajímavá věc! I když radši vod Porsche nebo MB 😉
Jinak ale 1,0 asi fakt bude nahrazovat 1,2 TSI. No to sem fakt zvědavej
Jinak ale 1,0 asi fakt bude nahrazovat 1,2 TSI. No to sem fakt zvědavej
Ved uz som to pisal davnejsie - ziez bola nejaka hadka o motoroch...
tak som sa vyjadril, ze pomaly sa bude treba pripravit na A3 a spol. s 3valcom 1.0 TFSi...a 1.4 TDi - teda neviem, ci tam uz aj nieje... :-!
Ale podla mna je to len prechodny jav, do zavedenia noveho meracieho cyklu.
Golf VIII ukaze, akym smerom sa to bude vyvyjat dalej. Podla mna velku rolu zohra novy motor 1.4 s var. kompresnym pomerom, na ktorom sa uz pracuje...
tak som sa vyjadril, ze pomaly sa bude treba pripravit na A3 a spol. s 3valcom 1.0 TFSi...a 1.4 TDi - teda neviem, ci tam uz aj nieje... :-!
Ale podla mna je to len prechodny jav, do zavedenia noveho meracieho cyklu.
Golf VIII ukaze, akym smerom sa to bude vyvyjat dalej. Podla mna velku rolu zohra novy motor 1.4 s var. kompresnym pomerom, na ktorom sa uz pracuje...
Hele neměl bys už bejt v práci? A někde u Mariupolu dobývat pozemní přístup na Krym? 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Lepší než ranní rozcvička 😄
Když s tebou mluvim, myslíš že to je pravda a 1,2 TSI fakt končí [odkaz] ?
Když s tebou mluvim, myslíš že to je pravda a 1,2 TSI fakt končí [odkaz] ?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak se vyzývám a ty ne otravuje a ty si vem vzor z Piecha a už konečně zmiz 😄
A nezapomeň že tak jak se chováš k ostatním tak se pak budou ostatní chovat k tobě 😉
A nezapomeň že tak jak se chováš k ostatním tak se pak budou ostatní chovat k tobě 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Množný číslo a ženskej rod v jedný větě? Ty máš v těch pojmech fakt bordel >😁
Hola hola důchod volá ani se nezdržuj s vodpovědí >😒]
Hola hola důchod volá ani se nezdržuj s vodpovědí >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mě by z toho blivno apriori nebylo, kdyby auto jezdilo za 3l benzínu/nafty.
Ale a)reálně, ne papírově
b) možná by pak stál litr 80 kč, po vzoru reakce ceny pitné vody na snižující se spotřebu.
Ale a)reálně, ne papírově
b) možná by pak stál litr 80 kč, po vzoru reakce ceny pitné vody na snižující se spotřebu.
Jaký zas pojmy? Nepoplet sis to dědo? >😁
Podle toho jak se někdo chová k ostatním se pozná jak se má jednat s ním. Nezapomínej na to! 😉
Nechtěl bys ho následovat? [odkaz] Tady by to taky určitě zvedlo náladu >😒]
Podle toho jak se někdo chová k ostatním se pozná jak se má jednat s ním. Nezapomínej na to! 😉
Nechtěl bys ho následovat? [odkaz] Tady by to taky určitě zvedlo náladu >😒]
je reakce na nový měřící cyklus, který se trochu více blíží reálným podmínkám a vrací do hry víceválcové motory, protože s vyššími rychlostmi a dynamičtějším zrychlováním v měřícím cyklu se jejich spotřeba najednou dostává na úroveň jednotek s méně válci.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Stačí plug-in hybridy. Se schopností projet celý měřící cyklus na elektřinu znamená dojezd 50 km na elektřinu snížení kombinované spotřeby spalovacího motoru o 2/3 (tedy například 4 litry místo 12 litrů na sto km).
Těžko říct, jak to přesně berou. Vem si, že Škoda vyrábí Seat a Seat pro změnu Audi. Pokud vím, vychází z registrů a v registrech jsou značky, výrobce daného kusu snad neevidují (mimo VIN).
EU umožňuje sdružování (pokud vím, nemusí být mezi nimi žádný vztah). Takže je to na Audi a VW.
Náprava nenese jen motor a nějakých 20-30 kilo na úrovni motoru z hlediska životnosti nápravy zase takový rozdíl u prakticky dvoutunového auta neudělá. Nicméně, ten motor je ohromný. Mohli by mu říkat Mamut.
Stačí papírově vystupovat u všech značek koncernu jako výrobce Volkswagen a.g. a je to bráno jako jeden výrobce a podle toho posuzován, to už je každému jedno, co si za znak nalepí na kapotu.
Nevim jestli si nevymyslej zas něco dalšího ale úředníci chtěj krom EV a minimotůrků tlačit i na výrazně větší využití plynu
No i to i8 je výjímka, u běžnejch sériovek to bohužel bejvá spíš naopak. Což svym způsobem píšeš i ty sám v 13:10 😉
No i to i8 je výjímka, u běžnejch sériovek to bohužel bejvá spíš naopak. Což svym způsobem píšeš i ty sám v 13:10 😉
Pak to směřuje někam k EV verzím aut. Jestli jsem správně četl, pak Audi i JLR pracují na verzích s dojezdem cca 400-450km. Jak zafunguje taková nula v tabulce emisí s ostatními je nabíledni.
Nebo typ á la i8...další sériovka co vypadá jako koncept.
Nebo typ á la i8...další sériovka co vypadá jako koncept.
Myslim že výrobce. Naposled sem slyšel že plán je 70 g C02 v roce 2025 a je mi z toho mírně blivno
Jo sou výjímky který nakonec vypadaj fakt dost podobně bohužel opak spíš bejvá pravdou. Koncepty prostě většinou vypadaj líp než to co pak dorazí v sérii
A eště se snaží kličkovat. To bylo vo C5 audi A6! A viz i příspěvek na kterej reaguju vo přední nápravě! Z toho se snažíš udělat něco k motoru V6 HDI? Styď se! Ty mi něco povídej vo sebereflexi :yes: >😁
Pokud by papírově všechny auta koncernu vystupovaly jako Made in Volkswagen, tak by se počítaly průměrné emise ze všech modelů dohromady a je jedno, co by to mělo za znak na kapotě, důležité je, co je v papírech uvedeno za výrobce. Takže by stačilo do koncernu dokoupit nějakou automobilku vyrábějící malá auta s malým motorem a hned podíl emisí půjde dolů (třeba Suzuki) a "vlk se nažere a koza zůstane celá".
Ještě slouží, vzal jsem ho na jednorázovou e😜edici, ale je natolik OK, že ho používám na občasný necesty, nebo v případech, kdy se kočka nehodí 😉
Jestli myslíš tak nesmírnou sebereflexi jakou si předved ty třeba jen v týhle diskuzi tak dík ne doufám že nikdy nedospěju 😄
Když jsem sháněl e😜ediční auto, tak mi byla doporučena verze 132kw, ale od roku výroby 2003. A nakonec sehnal v opravdu pěkným stavu 😉
Jinak je škoda, že Audi málokdy zachová působivost konceptu v sérii, tohle vypadá dobře i když si odmyslím kola konceptových rozměrů 😉
Kdoví, jak bude fungovat nový měření spotřeby u výkonných motorů, pak ta vystrčená sedínka nemusí být vůbec od věci 😉
Sakro, až dospěješ, pak věřím získáš i nějakou sebereflexi. Zatím ti nesmírně chybí. Kylie i Buřtík jsou mi jedno. Vypadá to, že ani nemáš vlastní život, ale do toho mi nic není. 😉
Ano, přesně tyhle jsem myslel. Já slyšel, že nejlepší byla 120kw, ostatní nebrat a i tu 120kw spíš s rezerovou.
Něco mi říká, že ukázat holou zadnici Bruselu si Audi nemůže dovolit. 😄 Ale jinak s tím souhlasím.
Jo zatáh a muj nebo tvuj věk s tim nemá žádnou souvislost žejo 😉
A pokud trpíš ztrátou paměti tak se podívej na svuj první příspěvek v týhle diskuzi. Nevim proč ale začal si ty to nejspíš nevokecáš 😄
A pokud trpíš ztrátou paměti tak se podívej na svuj první příspěvek v týhle diskuzi. Nevim proč ale začal si ty to nejspíš nevokecáš 😄
Á vidim že sem trefil bolístku >😒]
No tak nevlastníš ale popisoval si za kolik s nim jezdíš. Buřtík je vždycky na mrtvici za kolik Kylie umí jet a pár osmiválců už měli takže pokud si nepopisoval cestu z fakt hodně dlouhýho kopce tak si nejspíš kecal i v tomhle 😉
A jako obvykle si i dneska s blbostma začal v těch 11:20 ty. Na to nezapomeň
No tak nevlastníš ale popisoval si za kolik s nim jezdíš. Buřtík je vždycky na mrtvici za kolik Kylie umí jet a pár osmiválců už měli takže pokud si nepopisoval cestu z fakt hodně dlouhýho kopce tak si nejspíš kecal i v tomhle 😉
A jako obvykle si i dneska s blbostma začal v těch 11:20 ty. Na to nezapomeň
Já zatáhl? Sakro, dětskej koutek je jinde: "A neboj příští generace prémiový A4 má mít dokonce vo 19 koní víc než tenhle starej citrón " 😉
No to máš smůlu to je prostě fakt. A i takovej Dusil kterej se tuhle hlásil že Kylii zná to nejspíš ví
Kurňa fakt nevim co to je sriegom 😄
Aha myslíš asi podélně a napříč. No tak to je snad jasný mluvíme vo prémii a mainstreamu. To by byl průser kdyby ani v tomhle nebyl rozdíl 😉
Aha myslíš asi podélně a napříč. No tak to je snad jasný mluvíme vo prémii a mainstreamu. To by byl průser kdyby ani v tomhle nebyl rozdíl 😉
Co tě napadá že tě ty žvásty bavěj? Nojo každej sme ňákej no 😄
No současná A4 má o 3kW víc tam je to asi jasný žejo. A jakej výkon bude mít příští generace vim jen z toho co sem čet a teď koukám že Vaverka tvrdí že naftový maximum bude 260 koní. No a to je vo 19 víc než míval ten V6 HDI kterej nevim proč si sem zatáh. Řekneš? 😉
No současná A4 má o 3kW víc tam je to asi jasný žejo. A jakej výkon bude mít příští generace vim jen z toho co sem čet a teď koukám že Vaverka tvrdí že naftový maximum bude 260 koní. No a to je vo 19 víc než míval ten V6 HDI kterej nevim proč si sem zatáh. Řekneš? 😉
Ty jsi Sakro ten poslední, jehož názor mě zajímá a je mi absolutně putna co si myslíš.
Btw: až najdeš někde text, kde píšu, že vlastním V8 500HP, tak ho sem hoď 😉
Btw: až najdeš někde text, kde píšu, že vlastním V8 500HP, tak ho sem hoď 😉
Přesně to mě napadá, když tu začnej něco "erudovaně" vypisovat.
Kterej motor má mít o 19 koní víc? Myslíš podladěnou verzi? 😉
Kterej motor má mít o 19 koní víc? Myslíš podladěnou verzi? 😉
u nas to v strednej triede zvyknu riesit este "konvencnejsie" - nemusia ho otacat sriegom. >😒]
Jo s tímto motorem se mi líbil supík 1 se dvěma viditelnými rourami vzadu (nikoliv schovanými za nárazník)... To by khárl antidemoš koukal..
Že tě ty žvásty bavěj 😄
Ne myslim letošní novou A4 která fakt bude mít dokonce vo 19 koní víc. Narozdíl vod současný generace která má o 3 kW víc 😉
Ne myslim letošní novou A4 která fakt bude mít dokonce vo 19 koní víc. Narozdíl vod současný generace která má o 3 kW víc 😉
A také více namáhaný motor se bude vícero sr... a kratší životnost.. Ono už dnes ve všem se zkrátila životnost (pračky, ledničky, auta, PC, mobil, atd.)...
I to je možný ale že člověk vlastnící pětisetkoňový V8 spíš nevoblejzá autosalony a nepujčuje si tříhrnkový plečky už vim 😄
No já ti nevim nepřeceňuješ se trochu nebo spíš hodně? 😉
Si představ že sem si pár aut už taky pučil a když sem byl malej a Kylie víceméně žila v Česku tak sem zkusil snad všechny novinářský auta co měla půjčený ale tak extrémně nadřazovat tyhle svoje zkušenosti nad všecho vostatní bych si asi netrouf. Ale možná sme s Kylií jen žabaři a proti tobě vůbec neumíme řídit 😄
Si představ že sem si pár aut už taky pučil a když sem byl malej a Kylie víceméně žila v Česku tak sem zkusil snad všechny novinářský auta co měla půjčený ale tak extrémně nadřazovat tyhle svoje zkušenosti nad všecho vostatní bych si asi netrouf. Ale možná sme s Kylií jen žabaři a proti tobě vůbec neumíme řídit 😄
tyoe nezdržuj ja už nemám čas na ty vaše vychlastany mozkovny >😁
ropy [odkaz] je dost jo to maš pravdu, ta nikdy co lidstvo bude lidstvem nedojde nejspíš, to dřív leda tak voda >😁
ropy [odkaz] je dost jo to maš pravdu, ta nikdy co lidstvo bude lidstvem nedojde nejspíš, to dřív leda tak voda >😁
hlavne stara 110kW a aj 132 kW - zbrusene vačky, problemy so vstrek. cerpadlom...
Ale aj tieto problemy znameho obisli - jeho 1.g.Allroad fungoval motoricky bezchybne.
Hlavne ta 120 kW verzia bola ako posledna vraj optimalizovana na lepsiu spotrebu - ta by mala mat problemov najmenej.
Ale aj tieto problemy znameho obisli - jeho 1.g.Allroad fungoval motoricky bezchybne.
Hlavne ta 120 kW verzia bola ako posledna vraj optimalizovana na lepsiu spotrebu - ta by mala mat problemov najmenej.
Usazenej na přední nápravě...to samosebou přispívá k bezprecedentním jízdním vlastnostem C5 😉 .
Kterej motor Audi máš na mysli? 200kw TDI? 😄
Kterej motor Audi máš na mysli? 200kw TDI? 😄
Nejel což nemění nic na tom že dám spíš na toho Vaculíka než na fandy Audi žejo 😄
Já znám třeba jednoho co řiká že měl V8 s 500HP ale má vobchozený autosalony a projel každou popelnici s 1,0 nebo 1,2 motorem 😉
A když řikám žes dneska v 11:20 netrefil stodolu tak to myslim vážně. Jestli tomu věříš nebo ne na tom nic nemění 😄
Já znám třeba jednoho co řiká že měl V8 s 500HP ale má vobchozený autosalony a projel každou popelnici s 1,0 nebo 1,2 motorem 😉
A když řikám žes dneska v 11:20 netrefil stodolu tak to myslim vážně. Jestli tomu věříš nebo ne na tom nic nemění 😄
Místo toho, aby se tu fandové radovali nad skutečnosti, že má někdo koule nasadit plnotučnej motor, tak tu někteří musí plácat hlouposti vyčtený z článků bez osobní zkušenosti.
Nejsem audipositive skrznaskrz, ale zrovna A8 s V8 TDI mě nadchla. Dynamický parametry motoru, slušnej podvozek, chování na silnici a koneckonců i zvuk...
M-B S může podobnou jednotku jen závidět. 😉
Nejsem audipositive skrznaskrz, ale zrovna A8 s V8 TDI mě nadchla. Dynamický parametry motoru, slušnej podvozek, chování na silnici a koneckonců i zvuk...
M-B S může podobnou jednotku jen závidět. 😉
Jj ale výroba je levnější a některejch případech může bejt plus i ta nižší váha motoru
To je nějaká technologie audi u Citroenu to dělaj celkem konvenčně [odkaz]
A neboj příští generace prémiový A4 má mít dokonce vo 19 koní víc než tenhle starej citrón 😉
A neboj příští generace prémiový A4 má mít dokonce vo 19 koní víc než tenhle starej citrón 😉
A podobné to bude s Renaultí 1,6 dci hlavně ve velkých autech. Prostě namáhaný turbomotor si bere víc.
To nevím, já na jiné šestihrnky nakoukal v té době, ale tam snad odcházelo všechno, jsou toho plné diskuze 😄
Tam to bylo na přesně na hlavičku hřebíčku. Potrefená husa se okamžitě ozvala 😉 . Sice toho moc neprojede, ale z článků a selektovaných testů jindy plísněných periodik se musí vyjádřit ke všemu 😄 .
Otázka, řídil jsi někdy novou generaci A8? Odpověď za tebe Sakro...nejel 😉
Otázka, řídil jsi někdy novou generaci A8? Odpověď za tebe Sakro...nejel 😉
8-9 litrů jezdí V6 s 200kW a quattrem, takže proti 2,0 TDI to má pořád navrch v ostatních disciplínách
No zrovna tu papírovou přední nápravu co vydržela ani ne 100 t. km. U Audi je asi hlavní problém to uložení motoru ale to asi nezmění
Víc toho neumíš? Zásob paliv je dost, nehledě na to, že vývoj jde dopředu a výroba umělých paliv se zlevňuje. Nehledě na to, že rakovina má mnoho příčin, např. i geny atd. Rakovina tu byla, je a bude. Dále tu máme elektřinu z jádra a uhlí. Solár je nestabilní, zabírá půdu, výroba a likvidace neekologická, větrná mění proudění vzduchu a mění klima v okolí, mate ptáky. Na vodní je potřeba přehrada, která už sama o sobě má své nevýhody. Takže mlet o elektrošrotu, jak je ekologický, je pošetilost hodná krátkozrakosti. To už můžeme za chvíli svalovat i zemětřesení na globální oteplování...
Počkej... >😁 Dostaneš jednu čtyřválcovou TDI, k tomu bude extra balíček s dalším čtyřválcem TDI a doma si to budeš moct spojit do V8 >😁 Takhle to dřív dělávali u grafickejch karet, když si potřeboval extra výkon 😁😁 A Audi pak nebude zodpovědné za to, že ničíš planetu a vypouštíš všem Kharlum a Berenikám rakovinu pod nos >😁
C5 Audi mělo problém, to si pamatuji, když jsem po něm kdysi pokukoval, stejně jako tehdejší Passatí B5 (5,5, nevím, které přesně roky to byly). Ale mimo to a problémovou V6 TDI tahle auta moc chyb neměla.
Bohužel si nekupuji auto, abych jezdil za korunu, ale abych jezdil a měl z něho dobrý pocit, což u vysavače jaksi nelze 😉
Ale když tak umíš hezky počítat, spočítej pořizovací ceny vozů, náklady na ujetí cca 300 tis km a pak následnou cenu zůstatkovou a hoď to do placu, ať jsme v obraze >😒]
Ale když tak umíš hezky počítat, spočítej pořizovací ceny vozů, náklady na ujetí cca 300 tis km a pak následnou cenu zůstatkovou a hoď to do placu, ať jsme v obraze >😒]
Klid, všichni víme, že kdyby něco podobnýho udělal kdokoliv jinej, tak tu Sakra bude vypisovat ódy. Kde byl asi umístěnej V6 HDI v C5? 😉
Tak pokud to není jen novinářská kachna, pak nasazení výtečnýho V8TDI do A6 by mohlo být první vlaštovkou ukázání holý zadnice automobilky směrem k bruselským úředníkům.
Za toto by následně patřilo Audi :yes:
Za toto by následně patřilo Audi :yes:
A6 s přední nápravou dřív problémy docela mělo myslim zrovna u C5 generace. A i když někoho možná migne tak co vim tak C5 vod Citroenu fakt ne [odkaz]
Nevim jak je na tom aktuální verze ale prostor pro zlepšení třeba v tom uložení motoru tam prostě je
Nevim jak je na tom aktuální verze ale prostor pro zlepšení třeba v tom uložení motoru tam prostě je
Teplička nad Váhom [odkaz]
3€ / 1h
3x 27Kč = 81Kč / 1h
TESLA MODEL S 85kWh [odkaz] 4h x 81Kč = 324Kč / 400km
32,4 Kč / 40 km
3,24 Kč / 4 km
0,81Kč / 1 km
81Kč / 100 km
todééééééééééééé kucíí >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
3€ / 1h
3x 27Kč = 81Kč / 1h
TESLA MODEL S 85kWh [odkaz] 4h x 81Kč = 324Kč / 400km
32,4 Kč / 40 km
3,24 Kč / 4 km
0,81Kč / 1 km
81Kč / 100 km
todééééééééééééé kucíí >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Ja jen doufám, že takhle pak nebude vypadat celá produkce, aby se trochu odlišili.... taky se mi ale líbí, jde cestou optického snížení, jako Passat B8.
promin ze jsem fanda >😁
Ok, ale realne: Ja som fanda skor do benzinov, ale musim im drzat palce aj koli tej (pravdepodobne - a podla predajov realne) vacsinovej naftovej klientele. 😉
Proste nech maju co ponuknut obom "taborom". 😄
Ok, ale realne: Ja som fanda skor do benzinov, ale musim im drzat palce aj koli tej (pravdepodobne - a podla predajov realne) vacsinovej naftovej klientele. 😉
Proste nech maju co ponuknut obom "taborom". 😄
Příští generace triturba a podobnej R6 motor Mercedesu maj mít 320 kW respektive přes 400 koní audi proti tomu musí nabídnout
Souhlasim že to je těžce praštěný pro tyhle výkony volim naprosto jednoznačně benzín ale snad vědi co dělaj
Souhlasim že to je těžce praštěný pro tyhle výkony volim naprosto jednoznačně benzín ale snad vědi co dělaj
pri tom, kde maju dnes ulozeny predny diferak, a poloosy este o trochu vyosene smerom dopredu, tak aktualne ho uz moc kde tlacit nemaju...
Iba ak by to riesili ako napr. Tatra 613 - ze diferak bol integrovany do bloku motora a poloosy isli cez olejovu vanu presne popod stredne lozisko kľuky. Podobne, ale so zvlast diferakom mimo motora to ma BM aj BMW... Takymto riesenim by sa im ale podarilo cele tazisko mat este nizsie ako oni, tak som zvedavy, ci sa na to niekedy odhodlaju... 😉
Iba ak by to riesili ako napr. Tatra 613 - ze diferak bol integrovany do bloku motora a poloosy isli cez olejovu vanu presne popod stredne lozisko kľuky. Podobne, ale so zvlast diferakom mimo motora to ma BM aj BMW... Takymto riesenim by sa im ale podarilo cele tazisko mat este nizsie ako oni, tak som zvedavy, ci sa na to niekedy odhodlaju... 😉
Promin, ale ty audi moc realne nevidis, spis fandovsky-prejicsi-realne. A nic proti tomu, ale duvody co jsem napsal, proc tam V8 tdi nedat, vidim jako realne a jestli ji tam audi i tak nakonec nasadi tak je to na potlesk. To bez debat. Sice mi takovy motor smysl nedava (stejne jako 50d od BMW), ale pro nekoho s uchylnou laskou k nafte proc ne >😒] .
To tříturbo mi připadá jako praštěné honění koní. Zatím podle ohlasu to jede trochu líp než biturbo TDI, ale dost více žere. Stejně jako ten nakoňovaný Passat TDI, taky si už pápne.
to by chcelo precitat si to, na co som tu uz raz daval odkaz...Potom by si pochopil, ze im dava aj V8 zmysel vdaka extremne nizkym otackam, ktore si s motormi V8 mozu dovolit. 😉 Uz v tejto generacii som cakal po vzore SQ5 TDi aj S6 TDi - s V8 4.2 TDi, ale vyhovarali sa na jej velku hmotnost... - pritom je len asi o 20 kg tazsia nez 4.0 TFSi v klasickej S6... :-!
Takze uvidime, ale uz to vidim teraz vcelku realne ! :yes😒br />
[odkaz]
Takze uvidime, ale uz to vidim teraz vcelku realne ! :yes😒br />
[odkaz]
jj
lidová německá automobilka VW AUDI a její pálivo AUDÍZL [odkaz] 😉
to je tak když neumí postavil kvalitní konkurenceschopný NEJLEPŠÍMU z NEJLEPŠÍCH [odkaz] >😁
PS: kontrolní otázka soudruzi😒br /> VÍTE VY VŮBEC JAK SE NA BENZÍNCE TANKUJE EMOBIL MODEL S ?? Tak já vám to povím : tatatatatatatákto [odkaz] >😁
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
lidová německá automobilka VW AUDI a její pálivo AUDÍZL [odkaz] 😉
to je tak když neumí postavil kvalitní konkurenceschopný NEJLEPŠÍMU z NEJLEPŠÍCH [odkaz] >😁
PS: kontrolní otázka soudruzi😒br /> VÍTE VY VŮBEC JAK SE NA BENZÍNCE TANKUJE EMOBIL MODEL S ?? Tak já vám to povím : tatatatatatatákto [odkaz] >😁
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Hodne by me prekvapili kdyby ji tam dali. Zatim audi zustavalo s dieslama vykonove v ramci te ktere tridy vzdy za BMW (s vyjimkou prave lux tridy), a dnesni emisema svazana doba nasazeni V8 taky zrovna nepreje. Necham se prekvapit. 😄
a ty hodnotis auto podla citaneho textu alebo vlastnych skusenosti ?
Ja som uz tu moznost par krat mal, takze nejaky ten text je sice gut, ale je to jeho dojem.
Ta predna naprava musi vydrzat aj vacsiu zataz, nez 4.2 TDi - W12 😉 , a aj to zvlada so cťou, takze nerob si vrasky na cele. 😉
Ja som uz tu moznost par krat mal, takze nejaky ten text je sice gut, ale je to jeho dojem.
Ta predna naprava musi vydrzat aj vacsiu zataz, nez 4.2 TDi - W12 😉 , a aj to zvlada so cťou, takze nerob si vrasky na cele. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Sympatie mám k sobě a tu a tam k nějaký holce k petrumovi fakt ne a k náckum absolutně ne!
Když budeš kopat do hlavy komunistu zřejmě se zastanu i toho 😄
Množství tvejch >😁 >😁 >😁 v 12:07 působí trochu jinak 😉
Link sem dal a Ruská i Ukrajinská ekonomika stojej za prd. I když každá trochu jinak a z trochu jinejch důvodů. Ale to víš sám