Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi A6 dorazí za dva roky, dostane V8 i plug-in hybrid

Nová generace Audi A6 dorazí v červenci 2017, již nyní se však dozvídáme zajímavé informace. Oplastovaná verze Allroad přijde o několik měsíců později.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 20:15
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Tak to máme do třetice >:-[]

Sympatie mám k sobě a tu a tam k nějaký holce k petrumovi fakt ne a k náckum absolutně ne!
Když budeš kopat do hlavy komunistu zřejmě se zastanu i toho :-)

Množství tvejch >:D >:D >:D v 12:07 působí trochu jinak ;-)

Link sem dal a Ruská i Ukrajinská ekonomika stojej za prd. I když každá trochu jinak a z trochu jinejch důvodů. Ale to víš sám
29. 4. 2015 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 19:07
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
To je příspěvek do soutěže o Krále překrucování nebo tak? >:D

Tak dvakrát po sobě ses vyhnul tomu Krymu a listopadu 1920. To nebude náhoda :-)

Když ses tak vysmíval chudý Ukrajině [odkaz]
29. 4. 2015 19:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 16:44
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Žádat tě abys nelhal? Boha já sem tak naivní :-)
Kecama vo mě a nacismu chceš změnit téma od Krymu a listopadu roku 1920? Jak neoriginální
29. 4. 2015 14:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 14:28
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Aspoň nelži víš že náckové sou mi stejně sympatický jako komouši! Tak mi nepodstouvej kraviny. Tahle mě fakt sere!

Krymci jim neřikám já ale Rusové žejo ;-)

A voba víme proč ses vyhnul vodpovědi pročpak Krymci mezi Stalinem a náckama volili jak volili. Nápověda: Ruská armáda obsazení Krymu listopad 1920. To dáš dohromady i ty :-)
29. 4. 2015 14:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 14:10
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Problém je že ten vodsun nebyl během 2. světový ale mnohem pozdějš žejo ;-)

A pročpak byli Krymci spíš pro nácky než pro Stalina? No odpověz chytrolíne ty to určitě víš :-)
29. 4. 2015 13:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 13:46
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Tak takovej ty si! Nejdřív opovržlivý slova vo příznivcích nacismu a teď honem honem si s jednim jít popovídat? ;-)
Už si dostával moc na *? Radši pudeš dloubat do slabšího? Jj to seš celej ty. Ty komplexy to je svinstvo viď? :-)
29. 4. 2015 13:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 13:36
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Tohle ti z toho vyšlo? No nezklamals >:-[]

Myslíš jako když třeba uvidim komunistu jak se naboural nemám volat 112? Zajímavá myšlenka! >:D
29. 4. 2015 13:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 13:04
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
V tvý hlavě? Jo to vidim >:D
Kontrolní otázka: Zastával sem se ho v souvislosti s nacismem? ;-)
Zkouška paměti: Pamatuješ si jak sem se vyjádřil vo nacismu a komunismu? :-)
Tak tohle bys moh dát dohromady i ty. Sem zvědavej co ti z toho vyjde >:-[]
29. 4. 2015 12:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 12:31
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
To nevíš? Ze stejnýho zdroje jako ty ten že já sem příznivec extrémismu ;-)
29. 4. 2015 12:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 12:24
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Kam až můžou relativně inteligentního člověka přivést komplexy a neúspěch v kariéře. Zaplať si holku nebo kluka nebo co chceš evidentně to potřebuješ
29. 4. 2015 12:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 12:02
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Smutný. Fakt hodně smutný :-|
29. 4. 2015 11:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 10:25
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Ten rok mi přijde hodně hodně optimistickej ale uvidíme. Mám pocit že MB a Porsche tak daleko zdaleka nejsou a ty mě zajímaj vo dost víc ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 10:17
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Seš fakt neskutečnej. Už se těšíš na Svátek práce? Kde máte letos sraz? :-)
29. 4. 2015 10:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
29. 4. 2015 10:05
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Asi si cital o var. kompr. pomere posledny clanok o tom, ako to vyvyja Porsche...
Ten ich system povazujem za "rizikovy". Nic v zlom, ale riesit to na ojnici - to si priam "říká o problém". MB netusim ako na tom stoji. Ale Audi sa chysta na podla mna dobry sposob, ktory vyzera pomerne robustne, len teda o nejake to kg to zvysi hmotnost motora.
Co sa vymeny 1.2 TSi za 1.0 TSi tyka - ano, ber to ako hotovu vec napriec portfoliom. :-!
Samozrejme ze to pojde postupne...casom...
Takze kto chce "poriadnu Fabiu" ( s "poriadnym R4" >:-[] ) tak ma podla mna cca 1-1,5 roka casu, viac asi tazko... :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 09:56
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Jo variabilní kompresní poměr je zajímavá věc! I když radši vod Porsche nebo MB ;-)
Jinak ale 1,0 asi fakt bude nahrazovat 1,2 TSI. No to sem fakt zvědavej
Avatar - AUDIRS6
29. 4. 2015 09:53
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Ved uz som to pisal davnejsie - ziez bola nejaka hadka o motoroch...
tak som sa vyjadril, ze pomaly sa bude treba pripravit na A3 a spol. s 3valcom 1.0 TFSi...a 1.4 TDi - teda neviem, ci tam uz aj nieje... :-!
Ale podla mna je to len prechodny jav, do zavedenia noveho meracieho cyklu.
Golf VIII ukaze, akym smerom sa to bude vyvyjat dalej. Podla mna velku rolu zohra novy motor 1.4 s var. kompresnym pomerom, na ktorom sa uz pracuje...
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 09:48
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Hele neměl bys už bejt v práci? A někde u Mariupolu dobývat pozemní přístup na Krym? :-)
29. 4. 2015 09:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 09:38
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Lepší než ranní rozcvička :-)

Když s tebou mluvim, myslíš že to je pravda a 1,2 TSI fakt končí [odkaz] ?
Avatar - AUDIRS6
29. 4. 2015 09:36
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
vidim, ze sa udrziavate v "prevadzkovej teplote" >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2015 09:10
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Ale jen že seš to ty [odkaz] :-)
29. 4. 2015 08:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 23:55
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Tak se vyzývám a ty ne otravuje a ty si vem vzor z Piecha a už konečně zmiz :-)

A nezapomeň že tak jak se chováš k ostatním tak se pak budou ostatní chovat k tobě ;-)
28. 4. 2015 22:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 19:29
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Množný číslo a ženskej rod v jedný větě? Ty máš v těch pojmech fakt bordel >:D

Hola hola důchod volá ani se nezdržuj s vodpovědí >:-[]
28. 4. 2015 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 4. 2015 19:06
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Když nemáš čas, tak sem už nelez. Všem se uleví.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 18:29
Re: Upsizing
Když bude jezdit jako moje současný a bude to za 3 litry tak to jednoznačně beru :-)
Avatar - _Karel_
28. 4. 2015 18:18
Re: Upsizing
Mě by z toho blivno apriori nebylo, kdyby auto jezdilo za 3l benzínu/nafty.
Ale a)reálně, ne papírově
b) možná by pak stál litr 80 kč, po vzoru reakce ceny pitné vody na snižující se spotřebu.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 17:51
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Jaký zas pojmy? Nepoplet sis to dědo? >:D

Podle toho jak se někdo chová k ostatním se pozná jak se má jednat s ním. Nezapomínej na to! ;-)

Nechtěl bys ho následovat? [odkaz] Tady by to taky určitě zvedlo náladu >:-[]
Avatar - Ham.
28. 4. 2015 17:44
V8 TDI
je reakce na nový měřící cyklus, který se trochu více blíží reálným podmínkám a vrací do hry víceválcové motory, protože s vyššími rychlostmi a dynamičtějším zrychlováním v měřícím cyklu se jejich spotřeba najednou dostává na úroveň jednotek s méně válci.
28. 4. 2015 17:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 4. 2015 17:06
Re: Upsizing
Stačí plug-in hybridy. Se schopností projet celý měřící cyklus na elektřinu znamená dojezd 50 km na elektřinu snížení kombinované spotřeby spalovacího motoru o 2/3 (tedy například 4 litry místo 12 litrů na sto km).
28. 4. 2015 17:02
Re: Upsizing
Těžko říct, jak to přesně berou. Vem si, že Škoda vyrábí Seat a Seat pro změnu Audi. Pokud vím, vychází z registrů a v registrech jsou značky, výrobce daného kusu snad neevidují (mimo VIN).
28. 4. 2015 17:00
Re: Upsizing
EU umožňuje sdružování (pokud vím, nemusí být mezi nimi žádný vztah). Takže je to na Audi a VW.
28. 4. 2015 16:36
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Náprava nenese jen motor a nějakých 20-30 kilo na úrovni motoru z hlediska životnosti nápravy zase takový rozdíl u prakticky dvoutunového auta neudělá. Nicméně, ten motor je ohromný. Mohli by mu říkat Mamut.
Avatar - Ozzman
28. 4. 2015 14:41
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Expedici? Pod tím si představuji, že si vyrazil třeba do Afriky, hledat pramen Nilu >:D
Avatar - Hittman
28. 4. 2015 14:23
Re: Upsizing
Stačí papírově vystupovat u všech značek koncernu jako výrobce Volkswagen a.g. a je to bráno jako jeden výrobce a podle toho posuzován, to už je každému jedno, co si za znak nalepí na kapotu.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 14:19
Re: Upsizing
Nevim jestli si nevymyslej zas něco dalšího ale úředníci chtěj krom EV a minimotůrků tlačit i na výrazně větší využití plynu

No i to i8 je výjímka, u běžnejch sériovek to bohužel bejvá spíš naopak. Což svym způsobem píšeš i ty sám v 13:10 ;-)
28. 4. 2015 14:14
Re: Upsizing
Pak to směřuje někam k EV verzím aut. Jestli jsem správně četl, pak Audi i JLR pracují na verzích s dojezdem cca 400-450km. Jak zafunguje taková nula v tabulce emisí s ostatními je nabíledni.

Nebo typ á la i8...další sériovka co vypadá jako koncept.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 14:04
Re: Upsizing
Myslim že výrobce. Naposled sem slyšel že plán je 70 g C02 v roce 2025 a je mi z toho mírně blivno
28. 4. 2015 14:02
Re: Upsizing
Upřímně nevím, zda se počítá "grupa" nebo výrobce.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 14:02
Re: Upsizing
Jo sou výjímky který nakonec vypadaj fakt dost podobně bohužel opak spíš bejvá pravdou. Koncepty prostě většinou vypadaj líp než to co pak dorazí v sérii
28. 4. 2015 14:01
Re: Upsizing
Evoque? F-Type? F-Pace vypadá na dtto. Nebo NSX?
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 14:00
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
A eště se snaží kličkovat. To bylo vo C5 audi A6! A viz i příspěvek na kterej reaguju vo přední nápravě! Z toho se snažíš udělat něco k motoru V6 HDI? Styď se! Ty mi něco povídej vo sebereflexi :yes: >:D
28. 4. 2015 13:59
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
To je ukázka toho, že do dětinských a hloupých debat nemá smysl zasahovat ;-) .

Enjoy! :-)
Avatar - Hittman
28. 4. 2015 13:59
Re: Upsizing
Pokud by papírově všechny auta koncernu vystupovaly jako Made in Volkswagen, tak by se počítaly průměrné emise ze všech modelů dohromady a je jedno, co by to mělo za znak na kapotě, důležité je, co je v papírech uvedeno za výrobce. Takže by stačilo do koncernu dokoupit nějakou automobilku vyrábějící malá auta s malým motorem a hned podíl emisí půjde dolů (třeba Suzuki) a "vlk se nažere a koza zůstane celá".
28. 4. 2015 13:58
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Ještě slouží, vzal jsem ho na jednorázovou expedici, ale je natolik OK, že ho používám na občasný necesty, nebo v případech, kdy se kočka nehodí ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 13:56
Re: Upsizing
Tohle bohužel dělaj všichni v tom audi neni žádná výjímka
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 13:55
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
A to mělo tu spotřebu co si psal u pětisetkoňovýho V8? Jo teď už ti věřim :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 13:54
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
To je ta ukázka sebereflexe? >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 13:54
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Jestli myslíš tak nesmírnou sebereflexi jakou si předved ty třeba jen v týhle diskuzi tak dík ne doufám že nikdy nedospěju :-)
Avatar - Ozzman
28. 4. 2015 13:23
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
A jak sloužilo?
28. 4. 2015 13:11
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Když jsem sháněl expediční auto, tak mi byla doporučena verze 132kw, ale od roku výroby 2003. A nakonec sehnal v opravdu pěkným stavu ;-)
28. 4. 2015 13:10
Re: Upsizing
Jinak je škoda, že Audi málokdy zachová působivost konceptu v sérii, tohle vypadá dobře i když si odmyslím kola konceptových rozměrů ;-)
28. 4. 2015 12:59
Re: Upsizing
Kdoví, jak bude fungovat nový měření spotřeby u výkonných motorů, pak ta vystrčená sedínka nemusí být vůbec od věci ;-)
28. 4. 2015 12:58
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
;-)
28. 4. 2015 12:57
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
11:17 viz Sakra... Věk je šumák, i kdyby ti bylo 50 chováš se jako dítě :-)
28. 4. 2015 12:52
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Sakro, až dospěješ, pak věřím získáš i nějakou sebereflexi. Zatím ti nesmírně chybí. Kylie i Buřtík jsou mi jedno. Vypadá to, že ani nemáš vlastní život, ale do toho mi nic není. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 12:47
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Jj plánovaná životnost výrobků je pěkná sráčovina 8-s
Avatar - Ozzman
28. 4. 2015 12:43
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Ano, přesně tyhle jsem myslel. Já slyšel, že nejlepší byla 120kw, ostatní nebrat a i tu 120kw spíš s rezerovou.
28. 4. 2015 12:34
Re: Upsizing
Něco mi říká, že ukázat holou zadnici Bruselu si Audi nemůže dovolit. :-) Ale jinak s tím souhlasím.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 12:22
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Jo zatáh a muj nebo tvuj věk s tim nemá žádnou souvislost žejo ;-)

A pokud trpíš ztrátou paměti tak se podívej na svuj první příspěvek v týhle diskuzi. Nevim proč ale začal si ty to nejspíš nevokecáš :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 12:21
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Á vidim že sem trefil bolístku >:-[]

No tak nevlastníš ale popisoval si za kolik s nim jezdíš. Buřtík je vždycky na mrtvici za kolik Kylie umí jet a pár osmiválců už měli takže pokud si nepopisoval cestu z fakt hodně dlouhýho kopce tak si nejspíš kecal i v tomhle ;-)

A jako obvykle si i dneska s blbostma začal v těch 11:20 ty. Na to nezapomeň
28. 4. 2015 12:18
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Já zatáhl? Sakro, dětskej koutek je jinde: "A neboj příští generace prémiový A4 má mít dokonce vo 19 koní víc než tenhle starej citrón " ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 12:17
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
No to máš smůlu to je prostě fakt. A i takovej Dusil kterej se tuhle hlásil že Kylii zná to nejspíš ví
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 12:14
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Kurňa fakt nevim co to je sriegom :-)
Aha myslíš asi podélně a napříč. No tak to je snad jasný mluvíme vo prémii a mainstreamu. To by byl průser kdyby ani v tomhle nebyl rozdíl ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 12:14
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Co tě napadá že tě ty žvásty bavěj? Nojo každej sme ňákej no :-)

No současná A4 má o 3kW víc tam je to asi jasný žejo. A jakej výkon bude mít příští generace vim jen z toho co sem čet a teď koukám že Vaverka tvrdí že naftový maximum bude 260 koní. No a to je vo 19 víc než míval ten V6 HDI kterej nevim proč si sem zatáh. Řekneš? ;-)
28. 4. 2015 12:12
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Ty jsi Sakro ten poslední, jehož názor mě zajímá a je mi absolutně putna co si myslíš.

Btw: až najdeš někde text, kde píšu, že vlastním V8 500HP, tak ho sem hoď ;-)
28. 4. 2015 12:11
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Jo a teď tu o Růžence prosím >:D :yes:
28. 4. 2015 12:10
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Přesně to mě napadá, když tu začnej něco "erudovaně" vypisovat.

Kterej motor má mít o 19 koní víc? Myslíš podladěnou verzi? ;-)
Avatar - AUDIRS6
28. 4. 2015 12:09
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
u nas to v strednej triede zvyknu riesit este "konvencnejsie" - nemusia ho otacat sriegom. >:-[]
Avatar - Hittman
28. 4. 2015 12:09
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Jo s tímto motorem se mi líbil supík 1 se dvěma viditelnými rourami vzadu (nikoliv schovanými za nárazník)... To by khárl antidemoš koukal..
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 12:07
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Že tě ty žvásty bavěj :-)

Ne myslim letošní novou A4 která fakt bude mít dokonce vo 19 koní víc. Narozdíl vod současný generace která má o 3 kW víc ;-)
Avatar - Hittman
28. 4. 2015 12:06
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
A také více namáhaný motor se bude vícero sr... a kratší životnost.. Ono už dnes ve všem se zkrátila životnost (pračky, ledničky, auta, PC, mobil, atd.)...
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 12:06
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
I to je možný ale že člověk vlastnící pětisetkoňový V8 spíš nevoblejzá autosalony a nepujčuje si tříhrnkový plečky už vim :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 12:03
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
No já ti nevim nepřeceňuješ se trochu nebo spíš hodně? ;-)
Si představ že sem si pár aut už taky pučil a když sem byl malej a Kylie víceméně žila v Česku tak sem zkusil snad všechny novinářský auta co měla půjčený ale tak extrémně nadřazovat tyhle svoje zkušenosti nad všecho vostatní bych si asi netrouf. Ale možná sme s Kylií jen žabaři a proti tobě vůbec neumíme řídit :-)
28. 4. 2015 12:02
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Znáš? Ty toho milej zlatej ještě neznáš >:-[]
28. 4. 2015 12:01
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
tyoe nezdržuj ja už nemám čas na ty vaše vychlastany mozkovny >:D
ropy [odkaz] je dost jo to maš pravdu, ta nikdy co lidstvo bude lidstvem nedojde nejspíš, to dřív leda tak voda >:D
Avatar - AUDIRS6
28. 4. 2015 12:01
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
hlavne stara 110kW a aj 132 kW - zbrusene vačky, problemy so vstrek. cerpadlom...
Ale aj tieto problemy znameho obisli - jeho 1.g.Allroad fungoval motoricky bezchybne.
Hlavne ta 120 kW verzia bola ako posledna vraj optimalizovana na lepsiu spotrebu - ta by mala mat problemov najmenej.
28. 4. 2015 12:01
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Usazenej na přední nápravě...to samosebou přispívá k bezprecedentním jízdním vlastnostem C5 ;-) .
Kterej motor Audi máš na mysli? 200kw TDI? :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 11:59
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Nejel což nemění nic na tom že dám spíš na toho Vaculíka než na fandy Audi žejo :-)
Já znám třeba jednoho co řiká že měl V8 s 500HP ale má vobchozený autosalony a projel každou popelnici s 1,0 nebo 1,2 motorem ;-)
A když řikám žes dneska v 11:20 netrefil stodolu tak to myslim vážně. Jestli tomu věříš nebo ne na tom nic nemění :-)
28. 4. 2015 11:58
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Místo toho, aby se tu fandové radovali nad skutečnosti, že má někdo koule nasadit plnotučnej motor, tak tu někteří musí plácat hlouposti vyčtený z článků bez osobní zkušenosti.
Nejsem audipositive skrznaskrz, ale zrovna A8 s V8 TDI mě nadchla. Dynamický parametry motoru, slušnej podvozek, chování na silnici a koneckonců i zvuk...

M-B S může podobnou jednotku jen závidět. ;-)
Avatar - Hittman
28. 4. 2015 11:57
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Asi myslíš V6 2,5TDI, tak byly problémy se 110 / 114 kW, 120 a 132 už na tom byli lépe...
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 11:56
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Jj ale výroba je levnější a některejch případech může bejt plus i ta nižší váha motoru
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 11:55
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
To je nějaká technologie audi u Citroenu to dělaj celkem konvenčně [odkaz]
A neboj příští generace prémiový A4 má mít dokonce vo 19 koní víc než tenhle starej citrón ;-)
Avatar - KANKUNEN
28. 4. 2015 11:54
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
A podobné to bude s Renaultí 1,6 dci hlavně ve velkých autech. Prostě namáhaný turbomotor si bere víc.
Avatar - AUDIRS6
28. 4. 2015 11:49
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
uviazany gurtňami o predny naraznik >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
28. 4. 2015 11:41
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
To nevím, já na jiné šestihrnky nakoukal v té době, ale tam snad odcházelo všechno, jsou toho plné diskuze :-)
28. 4. 2015 11:40
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Tam to bylo na přesně na hlavičku hřebíčku. Potrefená husa se okamžitě ozvala ;-) . Sice toho moc neprojede, ale z článků a selektovaných testů jindy plísněných periodik se musí vyjádřit ke všemu :-) .

Otázka, řídil jsi někdy novou generaci A8? Odpověď za tebe Sakro...nejel ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 11:34
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
No dneska v 11:20 zrovna ne :-)
Avatar - Hittman
28. 4. 2015 11:33
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
V čem měla V6 TDI problémy jiné oproti jiným šestihrnkům?
Avatar - Hittman
28. 4. 2015 11:31
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
8-9 litrů jezdí V6 s 200kW a quattrem, takže proti 2,0 TDI to má pořád navrch v ostatních disciplínách
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 11:30
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
No zrovna tu papírovou přední nápravu co vydržela ani ne 100 t. km. U Audi je asi hlavní problém to uložení motoru ale to asi nezmění
28. 4. 2015 11:30
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Jistě, velmi často ;-)
Avatar - Hittman
28. 4. 2015 11:30
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Víc toho neumíš? Zásob paliv je dost, nehledě na to, že vývoj jde dopředu a výroba umělých paliv se zlevňuje. Nehledě na to, že rakovina má mnoho příčin, např. i geny atd. Rakovina tu byla, je a bude. Dále tu máme elektřinu z jádra a uhlí. Solár je nestabilní, zabírá půdu, výroba a likvidace neekologická, větrná mění proudění vzduchu a mění klima v okolí, mate ptáky. Na vodní je potřeba přehrada, která už sama o sobě má své nevýhody. Takže mlet o elektrošrotu, jak je ekologický, je pošetilost hodná krátkozrakosti. To už můžeme za chvíli svalovat i zemětřesení na globální oteplování...
Avatar - Ozzman
28. 4. 2015 11:28
Re: Upsizing
Počkej... >:D Dostaneš jednu čtyřválcovou TDI, k tomu bude extra balíček s dalším čtyřválcem TDI a doma si to budeš moct spojit do V8 >:D Takhle to dřív dělávali u grafickejch karet, když si potřeboval extra výkon :D:D A Audi pak nebude zodpovědné za to, že ničíš planetu a vypouštíš všem Kharlum a Berenikám rakovinu pod nos >:D
28. 4. 2015 11:26
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
ijééa ;-) uvidíme jak dlouho ti to vydrží [odkaz] [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 11:26
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Podle toho kdy a vv čem. Určitě se vobčas trefíš :-)
Avatar - fOE
28. 4. 2015 11:25
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
budis ti odpusteno :-)
28. 4. 2015 11:25
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Možná, ale mám pravdu >:D
Avatar - Ozzman
28. 4. 2015 11:25
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
C5 Audi mělo problém, to si pamatuji, když jsem po něm kdysi pokukoval, stejně jako tehdejší Passatí B5 (5,5, nevím, které přesně roky to byly). Ale mimo to a problémovou V6 TDI tahle auta moc chyb neměla.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 11:23
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Ty si vůl viď ;-)
Avatar - Hittman
28. 4. 2015 11:21
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Bohužel si nekupuji auto, abych jezdil za korunu, ale abych jezdil a měl z něho dobrý pocit, což u vysavače jaksi nelze ;-)
Ale když tak umíš hezky počítat, spočítej pořizovací ceny vozů, náklady na ujetí cca 300 tis km a pak následnou cenu zůstatkovou a hoď to do placu, ať jsme v obraze >:-[]
28. 4. 2015 11:20
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Klid, všichni víme, že kdyby něco podobnýho udělal kdokoliv jinej, tak tu Sakra bude vypisovat ódy. Kde byl asi umístěnej V6 HDI v C5? ;-)
28. 4. 2015 11:19
Upsizing
Tak pokud to není jen novinářská kachna, pak nasazení výtečnýho V8TDI do A6 by mohlo být první vlaštovkou ukázání holý zadnice automobilky směrem k bruselským úředníkům.
Za toto by následně patřilo Audi :yes:
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 11:17
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
A6 s přední nápravou dřív problémy docela mělo myslim zrovna u C5 generace. A i když někoho možná migne tak co vim tak C5 vod Citroenu fakt ne [odkaz]
Nevim jak je na tom aktuální verze ale prostor pro zlepšení třeba v tom uložení motoru tam prostě je
28. 4. 2015 11:16
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Teplička nad Váhom [odkaz]
3€ / 1h
3x 27Kč = 81Kč / 1h
TESLA MODEL S 85kWh [odkaz] 4h x 81Kč = 324Kč / 400km
32,4 Kč / 40 km
3,24 Kč / 4 km
0,81Kč / 1 km
81Kč / 100 km
todééééééééééééé kucíí >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
28. 4. 2015 11:14
Re: bezva
Ja jen doufám, že takhle pak nebude vypadat celá produkce, aby se trochu odlišili.... taky se mi ale líbí, jde cestou optického snížení, jako Passat B8.
Avatar - AUDIRS6
28. 4. 2015 11:13
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
promin ze jsem fanda >:D
Ok, ale realne: Ja som fanda skor do benzinov, ale musim im drzat palce aj koli tej (pravdepodobne - a podla predajov realne) vacsinovej naftovej klientele. ;-)
Proste nech maju co ponuknut obom "taborom". :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 11:13
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Příští generace triturba a podobnej R6 motor Mercedesu maj mít 320 kW respektive přes 400 koní audi proti tomu musí nabídnout
Souhlasim že to je těžce praštěný pro tyhle výkony volim naprosto jednoznačně benzín ale snad vědi co dělaj
Avatar - Ozzman
28. 4. 2015 11:09
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Myslíš lichoběžníkově, jak to umí C5tka ? >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - AUDIRS6
28. 4. 2015 11:06
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
pri tom, kde maju dnes ulozeny predny diferak, a poloosy este o trochu vyosene smerom dopredu, tak aktualne ho uz moc kde tlacit nemaju...
Iba ak by to riesili ako napr. Tatra 613 - ze diferak bol integrovany do bloku motora a poloosy isli cez olejovu vanu presne popod stredne lozisko kľuky. Podobne, ale so zvlast diferakom mimo motora to ma BM aj BMW... Takymto riesenim by sa im ale podarilo cele tazisko mat este nizsie ako oni, tak som zvedavy, ci sa na to niekedy odhodlaju... ;-)
Avatar - fOE
28. 4. 2015 11:00
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Promin, ale ty audi moc realne nevidis, spis fandovsky-prejicsi-realne. A nic proti tomu, ale duvody co jsem napsal, proc tam V8 tdi nedat, vidim jako realne a jestli ji tam audi i tak nakonec nasadi tak je to na potlesk. To bez debat. Sice mi takovy motor smysl nedava (stejne jako 50d od BMW), ale pro nekoho s uchylnou laskou k nafte proc ne >:-[] .
Avatar - KANKUNEN
28. 4. 2015 10:57
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
To tříturbo mi připadá jako praštěné honění koní. Zatím podle ohlasu to jede trochu líp než biturbo TDI, ale dost více žere. Stejně jako ten nakoňovaný Passat TDI, taky si už pápne.
Avatar - AUDIRS6
28. 4. 2015 10:54
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
to by chcelo precitat si to, na co som tu uz raz daval odkaz...Potom by si pochopil, ze im dava aj V8 zmysel vdaka extremne nizkym otackam, ktore si s motormi V8 mozu dovolit. ;-) Uz v tejto generacii som cakal po vzore SQ5 TDi aj S6 TDi - s V8 4.2 TDi, ale vyhovarali sa na jej velku hmotnost... - pritom je len asi o 20 kg tazsia nez 4.0 TFSi v klasickej S6... :-!
Takze uvidime, ale uz to vidim teraz vcelku realne ! :yes:

[odkaz]
28. 4. 2015 10:50
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
jj
lidová německá automobilka VW AUDI a její pálivo AUDÍZL [odkaz] ;-)
to je tak když neumí postavil kvalitní konkurenceschopný NEJLEPŠÍMU z NEJLEPŠÍCH [odkaz] >:D
PS: kontrolní otázka soudruzi:
VÍTE VY VŮBEC JAK SE NA BENZÍNCE TANKUJE EMOBIL MODEL S ?? Tak já vám to povím : tatatatatatatákto [odkaz] >:D
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - fOE
28. 4. 2015 10:36
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Hodne by me prekvapili kdyby ji tam dali. Zatim audi zustavalo s dieslama vykonove v ramci te ktere tridy vzdy za BMW (s vyjimkou prave lux tridy), a dnesni emisema svazana doba nasazeni V8 taky zrovna nepreje. Necham se prekvapit. :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 10:32
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Tobě stačí ke štěstí hodně málo viď >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 10:31
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Mám čelo jak dětská prdýlka ale v tomhle věřim spíš Vaculíkovi než tobě sorry >:-[]
Avatar - AUDIRS6
28. 4. 2015 10:28
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
a ty hodnotis auto podla citaneho textu alebo vlastnych skusenosti ?
Ja som uz tu moznost par krat mal, takze nejaky ten text je sice gut, ale je to jeho dojem.
Ta predna naprava musi vydrzat aj vacsiu zataz, nez 4.2 TDi - W12 ;-) , a aj to zvlada so cťou, takze nerob si vrasky na cele. ;-)
28. 4. 2015 10:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 4. 2015 10:24
bezva
Tak jestli to bude vypadat takhle tak to chci.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 10:23
Re: Audi
..a že ten motor popostrčej zase kousek dozadu :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2015 10:21
Re: VW Audi - a MŮŽETE LEJT i ORIGO DÍZLSAJRAJT
Vidim že si ten Vaculíkův test furt eště nečet ;-)
Avatar - Hittman
28. 4. 2015 10:21
Re: Audi
Jen doufám, že náprava bude na takovou zátěž a české podmínky (tankodromy) přizpůsobena :-|
Avatar - AUDIRS6
28. 4. 2015 10:09
Re: Audi
to bude jo hammunaliekySAKRA zaujimave !!!! >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Hittman
28. 4. 2015 10:05
Re: Audi
:yes: Ta V8 TDI to bude zajímavé ;-)