Nová generace Audi A6 dorazí v červenci 2017, již nyní se však dozvídáme zajímavé informace. Oplastovaná verze Allroad přijde o několik měsíců později.
Sympatie mám k sobě a tu a tam k nějaký holce k petrumovi fakt ne a k náckum absolutně ne!
Když budeš kopat do hlavy komunistu zřejmě se zastanu i toho :-)
Množství tvejch >:D >:D >:D v 12:07 působí trochu jinak ;-)
Link sem dal a Ruská i Ukrajinská ekonomika stojej za prd. I když každá trochu jinak a z trochu jinejch důvodů. Ale to víš sám
Aspoň nelži víš že náckové sou mi stejně sympatický jako komouši! Tak mi nepodstouvej kraviny. Tahle mě fakt sere!
Krymci jim neřikám já ale Rusové žejo ;-)
A voba víme proč ses vyhnul vodpovědi pročpak Krymci mezi Stalinem a náckama volili jak volili. Nápověda: Ruská armáda obsazení Krymu listopad 1920. To dáš dohromady i ty :-)
Tak takovej ty si! Nejdřív opovržlivý slova vo příznivcích nacismu a teď honem honem si s jednim jít popovídat? ;-)
Už si dostával moc na *? Radši pudeš dloubat do slabšího? Jj to seš celej ty. Ty komplexy to je svinstvo viď? :-)
V tvý hlavě? Jo to vidim >:D
Kontrolní otázka: Zastával sem se ho v souvislosti s nacismem? ;-)
Zkouška paměti: Pamatuješ si jak sem se vyjádřil vo nacismu a komunismu? :-)
Tak tohle bys moh dát dohromady i ty. Sem zvědavej co ti z toho vyjde >:-[]
Asi si cital o var. kompr. pomere posledny clanok o tom, ako to vyvyja Porsche...
Ten ich system povazujem za "rizikovy". Nic v zlom, ale riesit to na ojnici - to si priam "říká o problém". MB netusim ako na tom stoji. Ale Audi sa chysta na podla mna dobry sposob, ktory vyzera pomerne robustne, len teda o nejake to kg to zvysi hmotnost motora.
Co sa vymeny 1.2 TSi za 1.0 TSi tyka - ano, ber to ako hotovu vec napriec portfoliom. :-!
Samozrejme ze to pojde postupne...casom...
Takze kto chce "poriadnu Fabiu" ( s "poriadnym R4" >:-[] ) tak ma podla mna cca 1-1,5 roka casu, viac asi tazko... :-!
Jo variabilní kompresní poměr je zajímavá věc! I když radši vod Porsche nebo MB ;-)
Jinak ale 1,0 asi fakt bude nahrazovat 1,2 TSI. No to sem fakt zvědavej
Ved uz som to pisal davnejsie - ziez bola nejaka hadka o motoroch...
tak som sa vyjadril, ze pomaly sa bude treba pripravit na A3 a spol. s 3valcom 1.0 TFSi...a 1.4 TDi - teda neviem, ci tam uz aj nieje... :-!
Ale podla mna je to len prechodny jav, do zavedenia noveho meracieho cyklu.
Golf VIII ukaze, akym smerom sa to bude vyvyjat dalej. Podla mna velku rolu zohra novy motor 1.4 s var. kompresnym pomerom, na ktorom sa uz pracuje...
Mě by z toho blivno apriori nebylo, kdyby auto jezdilo za 3l benzínu/nafty.
Ale a)reálně, ne papírově
b) možná by pak stál litr 80 kč, po vzoru reakce ceny pitné vody na snižující se spotřebu.
je reakce na nový měřící cyklus, který se trochu více blíží reálným podmínkám a vrací do hry víceválcové motory, protože s vyššími rychlostmi a dynamičtějším zrychlováním v měřícím cyklu se jejich spotřeba najednou dostává na úroveň jednotek s méně válci.
Stačí plug-in hybridy. Se schopností projet celý měřící cyklus na elektřinu znamená dojezd 50 km na elektřinu snížení kombinované spotřeby spalovacího motoru o 2/3 (tedy například 4 litry místo 12 litrů na sto km).
Těžko říct, jak to přesně berou. Vem si, že Škoda vyrábí Seat a Seat pro změnu Audi. Pokud vím, vychází z registrů a v registrech jsou značky, výrobce daného kusu snad neevidují (mimo VIN).
Náprava nenese jen motor a nějakých 20-30 kilo na úrovni motoru z hlediska životnosti nápravy zase takový rozdíl u prakticky dvoutunového auta neudělá. Nicméně, ten motor je ohromný. Mohli by mu říkat Mamut.
Stačí papírově vystupovat u všech značek koncernu jako výrobce Volkswagen a.g. a je to bráno jako jeden výrobce a podle toho posuzován, to už je každému jedno, co si za znak nalepí na kapotu.
Pak to směřuje někam k EV verzím aut. Jestli jsem správně četl, pak Audi i JLR pracují na verzích s dojezdem cca 400-450km. Jak zafunguje taková nula v tabulce emisí s ostatními je nabíledni.
Nebo typ á la i8...další sériovka co vypadá jako koncept.
Jo sou výjímky který nakonec vypadaj fakt dost podobně bohužel opak spíš bejvá pravdou. Koncepty prostě většinou vypadaj líp než to co pak dorazí v sérii
A eště se snaží kličkovat. To bylo vo C5 audi A6! A viz i příspěvek na kterej reaguju vo přední nápravě! Z toho se snažíš udělat něco k motoru V6 HDI? Styď se! Ty mi něco povídej vo sebereflexi :yes: >:D
Pokud by papírově všechny auta koncernu vystupovaly jako Made in Volkswagen, tak by se počítaly průměrné emise ze všech modelů dohromady a je jedno, co by to mělo za znak na kapotě, důležité je, co je v papírech uvedeno za výrobce. Takže by stačilo do koncernu dokoupit nějakou automobilku vyrábějící malá auta s malým motorem a hned podíl emisí půjde dolů (třeba Suzuki) a "vlk se nažere a koza zůstane celá".
Sakro, až dospěješ, pak věřím získáš i nějakou sebereflexi. Zatím ti nesmírně chybí. Kylie i Buřtík jsou mi jedno. Vypadá to, že ani nemáš vlastní život, ale do toho mi nic není. ;-)
No tak nevlastníš ale popisoval si za kolik s nim jezdíš. Buřtík je vždycky na mrtvici za kolik Kylie umí jet a pár osmiválců už měli takže pokud si nepopisoval cestu z fakt hodně dlouhýho kopce tak si nejspíš kecal i v tomhle ;-)
A jako obvykle si i dneska s blbostma začal v těch 11:20 ty. Na to nezapomeň
Kurňa fakt nevim co to je sriegom :-)
Aha myslíš asi podélně a napříč. No tak to je snad jasný mluvíme vo prémii a mainstreamu. To by byl průser kdyby ani v tomhle nebyl rozdíl ;-)
Co tě napadá že tě ty žvásty bavěj? Nojo každej sme ňákej no :-)
No současná A4 má o 3kW víc tam je to asi jasný žejo. A jakej výkon bude mít příští generace vim jen z toho co sem čet a teď koukám že Vaverka tvrdí že naftový maximum bude 260 koní. No a to je vo 19 víc než míval ten V6 HDI kterej nevim proč si sem zatáh. Řekneš? ;-)
A také více namáhaný motor se bude vícero sr... a kratší životnost.. Ono už dnes ve všem se zkrátila životnost (pračky, ledničky, auta, PC, mobil, atd.)...
No já ti nevim nepřeceňuješ se trochu nebo spíš hodně? ;-)
Si představ že sem si pár aut už taky pučil a když sem byl malej a Kylie víceméně žila v Česku tak sem zkusil snad všechny novinářský auta co měla půjčený ale tak extrémně nadřazovat tyhle svoje zkušenosti nad všecho vostatní bych si asi netrouf. Ale možná sme s Kylií jen žabaři a proti tobě vůbec neumíme řídit :-)
tyoe nezdržuj ja už nemám čas na ty vaše vychlastany mozkovny >:D
ropy [odkaz] je dost jo to maš pravdu, ta nikdy co lidstvo bude lidstvem nedojde nejspíš, to dřív leda tak voda >:D
hlavne stara 110kW a aj 132 kW - zbrusene vačky, problemy so vstrek. cerpadlom...
Ale aj tieto problemy znameho obisli - jeho 1.g.Allroad fungoval motoricky bezchybne.
Hlavne ta 120 kW verzia bola ako posledna vraj optimalizovana na lepsiu spotrebu - ta by mala mat problemov najmenej.
Nejel což nemění nic na tom že dám spíš na toho Vaculíka než na fandy Audi žejo :-)
Já znám třeba jednoho co řiká že měl V8 s 500HP ale má vobchozený autosalony a projel každou popelnici s 1,0 nebo 1,2 motorem ;-)
A když řikám žes dneska v 11:20 netrefil stodolu tak to myslim vážně. Jestli tomu věříš nebo ne na tom nic nemění :-)
Místo toho, aby se tu fandové radovali nad skutečnosti, že má někdo koule nasadit plnotučnej motor, tak tu někteří musí plácat hlouposti vyčtený z článků bez osobní zkušenosti.
Nejsem audipositive skrznaskrz, ale zrovna A8 s V8 TDI mě nadchla. Dynamický parametry motoru, slušnej podvozek, chování na silnici a koneckonců i zvuk...
To je nějaká technologie audi u Citroenu to dělaj celkem konvenčně [odkaz]
A neboj příští generace prémiový A4 má mít dokonce vo 19 koní víc než tenhle starej citrón ;-)
Tam to bylo na přesně na hlavičku hřebíčku. Potrefená husa se okamžitě ozvala ;-) . Sice toho moc neprojede, ale z článků a selektovaných testů jindy plísněných periodik se musí vyjádřit ke všemu :-) .
Otázka, řídil jsi někdy novou generaci A8? Odpověď za tebe Sakro...nejel ;-)
Víc toho neumíš? Zásob paliv je dost, nehledě na to, že vývoj jde dopředu a výroba umělých paliv se zlevňuje. Nehledě na to, že rakovina má mnoho příčin, např. i geny atd. Rakovina tu byla, je a bude. Dále tu máme elektřinu z jádra a uhlí. Solár je nestabilní, zabírá půdu, výroba a likvidace neekologická, větrná mění proudění vzduchu a mění klima v okolí, mate ptáky. Na vodní je potřeba přehrada, která už sama o sobě má své nevýhody. Takže mlet o elektrošrotu, jak je ekologický, je pošetilost hodná krátkozrakosti. To už můžeme za chvíli svalovat i zemětřesení na globální oteplování...
Počkej... >:D Dostaneš jednu čtyřválcovou TDI, k tomu bude extra balíček s dalším čtyřválcem TDI a doma si to budeš moct spojit do V8 >:D Takhle to dřív dělávali u grafickejch karet, když si potřeboval extra výkon :D:D A Audi pak nebude zodpovědné za to, že ničíš planetu a vypouštíš všem Kharlum a Berenikám rakovinu pod nos >:D
C5 Audi mělo problém, to si pamatuji, když jsem po něm kdysi pokukoval, stejně jako tehdejší Passatí B5 (5,5, nevím, které přesně roky to byly). Ale mimo to a problémovou V6 TDI tahle auta moc chyb neměla.
Bohužel si nekupuji auto, abych jezdil za korunu, ale abych jezdil a měl z něho dobrý pocit, což u vysavače jaksi nelze ;-)
Ale když tak umíš hezky počítat, spočítej pořizovací ceny vozů, náklady na ujetí cca 300 tis km a pak následnou cenu zůstatkovou a hoď to do placu, ať jsme v obraze >:-[]
Tak pokud to není jen novinářská kachna, pak nasazení výtečnýho V8TDI do A6 by mohlo být první vlaštovkou ukázání holý zadnice automobilky směrem k bruselským úředníkům.
Za toto by následně patřilo Audi :yes:
A6 s přední nápravou dřív problémy docela mělo myslim zrovna u C5 generace. A i když někoho možná migne tak co vim tak C5 vod Citroenu fakt ne [odkaz]
Nevim jak je na tom aktuální verze ale prostor pro zlepšení třeba v tom uložení motoru tam prostě je
Ja jen doufám, že takhle pak nebude vypadat celá produkce, aby se trochu odlišili.... taky se mi ale líbí, jde cestou optického snížení, jako Passat B8.
promin ze jsem fanda >:D
Ok, ale realne: Ja som fanda skor do benzinov, ale musim im drzat palce aj koli tej (pravdepodobne - a podla predajov realne) vacsinovej naftovej klientele. ;-)
Proste nech maju co ponuknut obom "taborom". :-)
Příští generace triturba a podobnej R6 motor Mercedesu maj mít 320 kW respektive přes 400 koní audi proti tomu musí nabídnout
Souhlasim že to je těžce praštěný pro tyhle výkony volim naprosto jednoznačně benzín ale snad vědi co dělaj
pri tom, kde maju dnes ulozeny predny diferak, a poloosy este o trochu vyosene smerom dopredu, tak aktualne ho uz moc kde tlacit nemaju...
Iba ak by to riesili ako napr. Tatra 613 - ze diferak bol integrovany do bloku motora a poloosy isli cez olejovu vanu presne popod stredne lozisko kľuky. Podobne, ale so zvlast diferakom mimo motora to ma BM aj BMW... Takymto riesenim by sa im ale podarilo cele tazisko mat este nizsie ako oni, tak som zvedavy, ci sa na to niekedy odhodlaju... ;-)
Promin, ale ty audi moc realne nevidis, spis fandovsky-prejicsi-realne. A nic proti tomu, ale duvody co jsem napsal, proc tam V8 tdi nedat, vidim jako realne a jestli ji tam audi i tak nakonec nasadi tak je to na potlesk. To bez debat. Sice mi takovy motor smysl nedava (stejne jako 50d od BMW), ale pro nekoho s uchylnou laskou k nafte proc ne >:-[] .
To tříturbo mi připadá jako praštěné honění koní. Zatím podle ohlasu to jede trochu líp než biturbo TDI, ale dost více žere. Stejně jako ten nakoňovaný Passat TDI, taky si už pápne.
to by chcelo precitat si to, na co som tu uz raz daval odkaz...Potom by si pochopil, ze im dava aj V8 zmysel vdaka extremne nizkym otackam, ktore si s motormi V8 mozu dovolit. ;-) Uz v tejto generacii som cakal po vzore SQ5 TDi aj S6 TDi - s V8 4.2 TDi, ale vyhovarali sa na jej velku hmotnost... - pritom je len asi o 20 kg tazsia nez 4.0 TFSi v klasickej S6... :-!
Takze uvidime, ale uz to vidim teraz vcelku realne ! :yes:
jj
lidová německá automobilka VW AUDI a její pálivo AUDÍZL [odkaz] ;-)
to je tak když neumí postavil kvalitní konkurenceschopný NEJLEPŠÍMU z NEJLEPŠÍCH [odkaz] >:D
PS: kontrolní otázka soudruzi:
VÍTE VY VŮBEC JAK SE NA BENZÍNCE TANKUJE EMOBIL MODEL S ?? Tak já vám to povím : tatatatatatatákto [odkaz] >:D
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Hodne by me prekvapili kdyby ji tam dali. Zatim audi zustavalo s dieslama vykonove v ramci te ktere tridy vzdy za BMW (s vyjimkou prave lux tridy), a dnesni emisema svazana doba nasazeni V8 taky zrovna nepreje. Necham se prekvapit. :-)
a ty hodnotis auto podla citaneho textu alebo vlastnych skusenosti ?
Ja som uz tu moznost par krat mal, takze nejaky ten text je sice gut, ale je to jeho dojem.
Ta predna naprava musi vydrzat aj vacsiu zataz, nez 4.2 TDi - W12 ;-) , a aj to zvlada so cťou, takze nerob si vrasky na cele. ;-)