Novinky
webpaja
4
Pneu se to dvakrát líbit nebude, ale zamiluje si tě každej pneuservis 😄
Přejít do diskuze
Tak zalezi s kym si na krev uzivas, chapu, ze nektere skupiny vic pritlaku na zadku oceni >😁 >😒]
...totiz, ja mam v hlave taku kalkulacku, ktora mi bleskovo vsetko preratava koeficientom 1,3596 - to je pocet konskych sil 1 kilowattu 😉
A pri cislach 447 kW a 600 koni mi to hadze error ! >😒]
Takze bud hovoril o 447 kW-och, alebo o 600 bhp - teda tych anglickych konikoch 😉
A pri cislach 447 kW a 600 koni mi to hadze error ! >😒]
Takze bud hovoril o 447 kW-och, alebo o 600 bhp - teda tych anglickych konikoch 😉
F-Type jsem ještě nejel, ale pocitově si myslím, že V6 je do tohohle Jagu ta nejlepší volba. Zahraniční weby to vesměs potvrzují, V6 je daleko čistější a soustředěnější řidičské auto, verze s osmiválcem je přemotorovaný hotrod. F-Type by měl mít jako správný sporťák šestiválec, stejně jako E-Type. F-Type by měl být o jízdních vlastnostech a jemnějším motoru, ne o zápasení s krouťákem a trakcí v každé zatáčce. Tenhle řvoucí V8 se hodí do GTčka XKR-S a nejrychlejšího sedanu XFR-S.
Ehm... Muzu vedet, kolikrat jsi ty jednotlive verze F-typu projel, ze v tom mas tak jasno?
Ja osobne nevidim jediny duvod, proc nevzit V8.
Ja osobne nevidim jediny duvod, proc nevzit V8.
Tak niečo sa požičať dá, od Ceedu GT cez 911 GT3 až po Formulu Renault: [odkaz] Ja som jazdil na tom ich Civicu a Porsche.
Len ako som bol minulý týždeň meniť olej (chodím do servisu, kde servisujú aj autá zo Slovakiaringu), tak tam práve mali ich Ferrari Modena s motorom vonku, takže to asi nie je k dispozícii: [odkaz]
Tak keď plánuješ prísť, to aby som dovtedy potrénoval. 😄
Len ako som bol minulý týždeň meniť olej (chodím do servisu, kde servisujú aj autá zo Slovakiaringu), tak tam práve mali ich Ferrari Modena s motorom vonku, takže to asi nie je k dispozícii: [odkaz]
Tak keď plánuješ prísť, to aby som dovtedy potrénoval. 😄
F-Type jedině ve verzi V6 S 😉 K celkovému charakteru auta se šestiválec hodí mnohem víc, auto je sofistikovanější a motor má nádherný zvuk. A jak střílí do výfuků 😄
V8 dává smysl v XKR-S a XFR-S.
V8 dává smysl v XKR-S a XFR-S.
Na můj vkus je styling moc ostrý, auto moc kompaktní. XK se mi včera připomnělo, jak je ladně dlouhé.
Jestli teď nedáš toho patnáctého, tak se můžem domluvit a my pak sebehneme k tobě dolů, mě Slovakiaring láká, v podstatě jsem ho zatím jen zlehka štrejchnul. Dá se tam půjčit něco rozumného? Myslím nějaká silná zadokolka? >😁 😉
V nedeľu to nevyšlo, tak skúsim tú najbližšiu. A niekedy by som chcel vybehnúť hore za vami, pozrieť, čo máte nové.
Velký GT přijde na platformě novýho XJ. Ale i F-T je spíš ostřejší malý GT než cokoliv jinýho. Ve verzi kupé navíc s velmi slušným kufrem.
GT u Jagu boli (a stále sú), ale evidentne dopyt je skôr po takýchto autách, viac zábavy než "veľkej turistiky". Btw. niektorí užívatelia F-type s ním išli z Ostravy do Košíc a vraj v pohode. 😉
No neviem, v rámci prípravy na Slovakiaring som pozeral onboard videá odtiaľ a ak nejaké auto nečakane odstrelilo a skončilo v štrku, bola to silná zadokolka, takže ten rešpekt je namieste.
Já spíš v portfoliu postrádám elegantní GT. Je F-Type vůbec na nějaké "univerzální" platformě, jak je teď v módě, nebo je to samostojící model?
Presne tak, nabetón to bude štvorkolka. Ostatne si ani neviem predstaviť, ako by takáto pretáčavá beštia zvládla 600k len na zadok, to by už bolo o život. >😁
Jasne, v tom mas recht, driv, nebo pozdeji, kazdy zjisti, ze se obcas dostane do situace, kdy je vykonu malo a pokud bude tohle SVR ctyrkolka, tak to prijde podstatne drive, nez s petisetkonovou zadokolkou.
Zkusit? No tak to kazdopadne, kdyz je moznost, holt ja se taky motam jen kolem saloonu hjondeee a tam takovyhle rakety na dobry slovo nedavaj >😁
Zkusit? No tak to kazdopadne, kdyz je moznost, holt ja se taky motam jen kolem saloonu hjondeee a tam takovyhle rakety na dobry slovo nedavaj >😁
My, co se dle některých dokážeme ochomýtat kolem jednadvojek se k tomu moc vyjadřovat nemůžem, ale je to jako se vším.
Racionálně 500HP v zásadě nepotřebuješ, ale za pár dní si říkáš, že jsou občas situace, kdy 50HP navíc... A za pár dní... 😉 .
Není o čem, R by za SVR vyměnil kvůli vyššímu výkonu asi málokdo, nedá se to přece zdůvodnit, nebo...? 😉
Sakra to je potřeba aspoň zkusit né? 😄
Racionálně 500HP v zásadě nepotřebuješ, ale za pár dní si říkáš, že jsou občas situace, kdy 50HP navíc... A za pár dní... 😉 .
Není o čem, R by za SVR vyměnil kvůli vyššímu výkonu asi málokdo, nedá se to přece zdůvodnit, nebo...? 😉
Sakra to je potřeba aspoň zkusit né? 😄
...ty maníky, co jim standart nestačí, ono už 500 koní (necelých, vím, ale zní to dobře) z toho foukaného osmiraňáku může být velké sousto, kór když je někdy i 260 dieselových valachů z šestihrnku hodně >😁
Ale Jaguar jede, eFko je rajc a na legendu má zaděláno, asi jako od dob E-typu žádný jiný džééég :yes:
Ale Jaguar jede, eFko je rajc a na legendu má zaděláno, asi jako od dob E-typu žádný jiný džééég :yes: