Chtěl bych se zeptat redakce, proč je tu po půl roce test totožného vozu ( ne jako u VW, kde je třeba aspoň jiná barva ( test VW Caddy/Amarok)), protože dle SPZ se jedná o naprosto totožné auto, které jste testovali již 10/2014 viz:
[odkaz]
Tady je i na auto.cz test Ducata, které ty sedačky má samostatně, pro auto zaměřené na cestování ( což tato verze se samostatně sklopnými a nastavitelnými opěráky ve 2. a 3. řadě je):
Jezdil jsem před FL takovéto Ducato i Boxera a u obou bylo z továrny samostatné sedadlo s loketní opěrkou. Otázka je, zda to český importer umožnuje objednat, zda to nebude stejně jako s tou L1H1 s třilitrem...
třílitr umí až 175 km/h, na které se dostane na poměry běžných dodávek poměrně rychle. Kolega ze Světa motorů však přišel ještě na jedno poznávací znamení - už okolo 170 km/h se mu totiž sklopila vnější zpětná zrcátka... >:D
Redaktor autoblesku opět perlí, na fotkách mají nejmenší provedení L1H1 s třílitrem a v mínusech je, že třílitr je jen pro větší provedení L2H2 - jak si to tedy máme představit. To jste jako testovali "prototyp" co se prodávat nebude? >:-[]
Měl jsem Boxera ( jen jiná maska) a když píšete o delším cestování ( sám jsem s ním projel Balkán i Skandinávii), tak určitě nebrat do první řady dvousedák, ale samostatné sedadlo. Vejde se pak sice jen 8 lidí místo 9, ale na dlouhé cesty ta přední dvousedačka není a i když je tam člověk sám, tak nemožnost regulace sklonu opěradla nepotěší, stejně jako být nalepený na bočním okénku.
Ač by se Jumperu daly některé věci vyčítat (vrzání interiéru, posuvných dveří apod.) tak pohonná jednotka je povedená. Dlouhý převod je fajn, ale nevím proč je tak do rychla i zpátečka. Couvání s naloženým vlekem do kopečka, je s ohledem na život spojky, lepší z repertoáru vyřadit...