Psaní tečky za trojicí řádů se v češtině může používat pouze u psaní peněžních částek. V jiných zemích (Německo, UK, Švýcarsko) se píše častěji, každopádně na českém webu očekávám používání pravidel českého jazyka. Takhle to vypadá, že na nádrž dojel 2,152 km, a to vskutku není mnoho >:D
Neberte to jako útok, ale jako mile myšlené rýpnutí :-)
Sám močovinu ve voze používám. Slyšel jsem ale různá stóry. Výrobce říká, že by měla močovina vydržet mezi servisními prohlídkami, kdy se doplňuje. Někteří uživatelé ale tvrdí, že požadavek na doplnění močoviny se jim na displeji objevil někdy i po ujetí pouhých 5000km. Mám proto v úmyslu si alespoň 5 litrů koupit a vozit sebou jako sichr. Ono totiž, když močovina dojde, tak vůz po zastavení již nenastartuje. Ano, systém dává předem varování, ale náhoda je sviňa, jak víme. :-!
V normálním provozu to bude chlastat jako ostatní auta dneska, ani nemůže chlastat míň - je to těžký neforemný auto se špuntem ve výfuku. K tomu s velmi složitou technikou kde každá pokažená kravinka bude znamenat vír v peněžence. Kde jsou doby starých jednoduchých dieselů, které měly skutečnou, ne pouze papírovou spotřebu do 4 litrů nafty... Dneska už raději nějaký benzín a malé auto nebo tovární LPG, to je asi jediná cesta k nízkým provozním nákladům.
Taktiez by ma zaujimala realna priemerna rychlost. Ale tipujem, ze vela to nebude. Ak z tych 38 hodin odratam dve hodiny na vymeny vodicov, vychadza to ~60km/h.
Ten testovaci okruh nepoznam, ale myslim ze nebude velmi clenity. Takze rozbehnut na 60, zapnut tempomat, a driemat za volantom. Skratka jazdny styl tak "typicky" pre bezneho vodica...
2 hod na vymeny? ved to nie je le mans ze musia aj tankovat, menit podsedaky a upinat viacbodovy pas. jedna vymena tak 1 minuta aj vjazdom a vyjazdom z boxov.