Ekonomika
Ještě zajímavější by bylo, kolik aut se prodává firmám a kolik si jich kupují soukromé osoby. Škodovka má výhodu v tom, že ji preferuje velké množství firem. Možná by to u prodejů čistě soukromníkům vypadala kapku jinak 😄
Osobně mi ta statistika přijde celkem o ničem, ale pokud to někoho zajímá, dá se to dohledat... dražší auta se kupují na firmu, nefiremním prodejům myslím kraloval Rapid.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jojo, to jsou zajímavá čísla a když tomu přihodíš ještě vývozy...odhadem je to zhruba takto😒br />
30% celkového čísla Škodovka vyveze - v dubnu tedy cca 2 100 aut
70% zbytku se fasuje - tedy v dubnu cca 3 430 aut
30% zbytku se prodá skutečným kupujícím - tedy v dubnu cca 1 470 aut
70% zbytku se fasuje - tedy v dubnu cca 3 430 aut
30% zbytku se prodá skutečným kupujícím - tedy v dubnu cca 1 470 aut
Firemni zakaznik je neskutecny kupujici? 😄
To samozřejmě není, je to lehce nadnesené z toho důvodu, že víc jak polovina těch firemních zákazníků si prostě nevybírá - mají nařízeno, že to bude Škoda a hotovo.
Firmy se chovají velmi pragmaticky, takže když koupí Škodovku, tak proto mají pádné důvody.
nedokazu si dost dobře představit, ze bych si jako firemni auto koupil Hyundai, který vede podlou reklamu. co by si o me zakaznik myslel?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
S tím rozhodně nesouhlasím, ale asi se nemá cenu dohadovat. Ta polovina, která si nevybírá se nerozhoduje pragmaticky, ale podle toho co jim jejich matka / stát / či jiná organizace nařídí. Rozhodně jsou v ČR na trhu i jiné značky, které nabídkou to samé co Škoda, takže bych tu pragmatičnost úplně neřešil...
To ovšem mluvíš o flotilách velkých firem. Co ty malé "eseróčka" o pár lidech s jednatelem jezdícím v Supu, taky fasoval? 😉
A kolik myslíš, že takových lidí je v poměru s celkovými firemními prodeji? Zlomek...
Já to nevím. Ty snad jo, když se tím oháníš?
Já se tím oháním? Ty jsi s tím přišel...já psal o více než polovině, která nemá na výběr...
No já nevím, kdo tady začal vypisovat odhady, kolik koupí soukromník a kolik toho kdo nafasuje... Vlastně vím, ty 😄 tak šup nějaké ofiko čísla a ne vlastní odhady.
Někde jsem četl že 3 ze 4 prodaných Škodovek jdou do firem to není moc dobrý poměr na to že jde o ryze českou značku :no:
A co by to změnilo na věci, kolik se zde prodalo škodovek? A co brání jiným automobilkám prodávat firmám více aut? Další věc, nemáme zde jenom firmy jako E-on nebo Vodafone. Hromada firem funguje v pár lidech, proč si jednatel nějakého malého "eseróčka" koupí na firmu Superba a ne třeba Avensisa, nutí ho někdo? Ne, jemu, fyzické osobě, se z nějakého důvodu líbí a má možnost ho koupit na firmu, tak proč ne? I firemní prodeje odráží to, co by si lidi koupili za "své".
ten vyrazny narast cz trhu voci predoslemu roku je pre mna prekvapujuci ( teda aspon ak sa drzime statistik SDA ) ... narast vyse 13 tisic aut za 4 mesiace voci predoslemu roku to sa neda nevsimnut a skutocne niektore znacky slapli riadne na plyn .... ( skoda, vw..., ford ....ale v slusnom naraste po 4 mesiacoch je stale aj hyundai ) .....
co ma najviac prekvapilo je ani nie tak narast skody ako narast vw..... kym pred par mesiacmi este vw bojoval s hyundaiom o druhe miesto.... dnes su uz karty rozdane jasne a vw je jasne na druhom mieste.... kde zrejme tak skoro uz nikoho nepusti.... zda sa ze novy golf, passat, touareg a par dalsich noviniek uz definitine posunuli vw tam kde chcel byt ... teda za skodu...samozrejme prve miesto je neohrozene a asi dalsich 100 rokov bude lebo skoda je v cz doma rovnako ako vw v nemecku alebo volvo vo svedsku takze tu sa nejake zmeny v poradi v dohladnej dobe necakaju....
ked sa pozeram na konkretne modely tak co sa tyka hyundaia vidim tu par dovodov preco uz nedokaze atakovat vw...... nova i20 zda sa ze zatial nema tie predajne cisla co stara i20 a mozno tu je jeden z dovodov... takisto i40 uz nema tie pocty co pred rokom .... zakaznicu ( aj ti firemni ) uz neraz idu k novemu passatu a mondeu .... cp je pochopitelne.... takze vw je zasluzene druhy a tu sa menit asi uz tak skoro nic nebude......
ford opel kia renault ...... pekne narasty..... :yes😒br />
PSA je kapitola sama o sebe ----- opat neprekvapujuco padaju dole... docela je to skoda ked si uvedomime ze tu mame novu 308micku aj kombik, novy cactus... facelift 508micky... C4ky..... relativne nove modely ako 108, C1, 208, C4 picasso ..... mozno bude problem aj v cene...... teda aspon u nas na slovensku ma PSA hodne odvazne ceny vzhladom k tomu co ponukaju..... nic v zlom.... ale u nas su hodne optimisticke.....
japonci su tam kde su..... neda sa cakat od suzuki hondy toyoty ani mazdy zrejme na CZ ani SK nejaky predajny zazrak ( ludia v eu proste japoncov az tak nepreferuju ) ..... takze ich pocty hodnotim ako primerane ... ktore by sa ale casom ( s prichodom turbomotorov v toyote a honde ) mohli zlepsit......
este raz..... neviem nakolko su cisla SDA realne.... ale ten narast predaja ma ( prijemne ) zaskocil ..... aj napriek tomu ze trhy na slovensku a cz sledujem uz nejaky ten piatok....
co ma najviac prekvapilo je ani nie tak narast skody ako narast vw..... kym pred par mesiacmi este vw bojoval s hyundaiom o druhe miesto.... dnes su uz karty rozdane jasne a vw je jasne na druhom mieste.... kde zrejme tak skoro uz nikoho nepusti.... zda sa ze novy golf, passat, touareg a par dalsich noviniek uz definitine posunuli vw tam kde chcel byt ... teda za skodu...samozrejme prve miesto je neohrozene a asi dalsich 100 rokov bude lebo skoda je v cz doma rovnako ako vw v nemecku alebo volvo vo svedsku takze tu sa nejake zmeny v poradi v dohladnej dobe necakaju....
ked sa pozeram na konkretne modely tak co sa tyka hyundaia vidim tu par dovodov preco uz nedokaze atakovat vw...... nova i20 zda sa ze zatial nema tie predajne cisla co stara i20 a mozno tu je jeden z dovodov... takisto i40 uz nema tie pocty co pred rokom .... zakaznicu ( aj ti firemni ) uz neraz idu k novemu passatu a mondeu .... cp je pochopitelne.... takze vw je zasluzene druhy a tu sa menit asi uz tak skoro nic nebude......
ford opel kia renault ...... pekne narasty..... :yes😒br />
PSA je kapitola sama o sebe ----- opat neprekvapujuco padaju dole... docela je to skoda ked si uvedomime ze tu mame novu 308micku aj kombik, novy cactus... facelift 508micky... C4ky..... relativne nove modely ako 108, C1, 208, C4 picasso ..... mozno bude problem aj v cene...... teda aspon u nas na slovensku ma PSA hodne odvazne ceny vzhladom k tomu co ponukaju..... nic v zlom.... ale u nas su hodne optimisticke.....
japonci su tam kde su..... neda sa cakat od suzuki hondy toyoty ani mazdy zrejme na CZ ani SK nejaky predajny zazrak ( ludia v eu proste japoncov az tak nepreferuju ) ..... takze ich pocty hodnotim ako primerane ... ktore by sa ale casom ( s prichodom turbomotorov v toyote a honde ) mohli zlepsit......
este raz..... neviem nakolko su cisla SDA realne.... ale ten narast predaja ma ( prijemne ) zaskocil ..... aj napriek tomu ze trhy na slovensku a cz sledujem uz nejaky ten piatok....
Tak u PSA se žádné překvapení nejedná. Kdo by si taky koupil předraženou, hnusnou a nekvalitní Francouzkou bídu >😒]
Já bych naopak řekl, jen tak dál soudruzi v PSA, děláte to dobře >😁
Já bych naopak řekl, jen tak dál soudruzi v PSA, děláte to dobře >😁
u nas sme proste dost konzervativni..... budiky nad palubkou sa nemusia kazdemu pacit... a po pravde cactus mi tiez akosi "nereze" .. napriek snahe o oiginalnost a styl.... 308 sa mi paci... ale kombik s tym natiahnutym razvorom pricom priestor pre posadku vzadu sa nezmenil.... kedze natiahol sa len kufor.... miozaj nepride uz tak pekny ako klasicky hatch..... problem vidim dnes uz aj v starsej C4ke a C3ke... tieto modely by uz potebovali cim skor dostojnych nastupcov... aj napriek tomu ze dizajnom dobre maskuju svoj vek.... dalsia kapitol su ceny.... za cenu zakladnej 208micky mam uz slusne rio s inym motorom a so 7 rocnou zarukou.... a kedze slovensko je na cenu dost citlivy trh... u nas nie je nicim prekvapujucim ze posicie PSA uz u nas nie su take ako pred 10 rokmi ked boli v prvej 5ke..... dnes uz ich predstihli korejci a dovolim si tvrdit ze nie su daleko casy ked im budu na chrbat dychat u nas aj japonci.. uvidime... chce to proste nove modely.... nove uspesne SUVecka... tie chybaju PSA... sportage aj ix35ka predavaju takmer 100 000 aut rocne v eu.... a PSA tu v tomto segmente nema dnes konkuencie schopne auto ..... takze ak bdue slusne SUV..... pride nova C4ka C3ka.... PSA moze smelo rast... kazda automobilka zaziva cyklus.... aj mazda mala slabsie roky pred sucasnymi modelmi so skyactive.... aj opel ... aj seat nema stale na ruziach ustlane.... aj kia mala zle roky....... a PSA momentalne to ma tiez teraz tazke.... ale nic netrva vecne... ani trapenie... PSA ma na to aby boli tam kde boli pred 15 rokmi..... sucasna 308 je uz krok spravnym smerom :yes:
Největší problém těch aut, je opravdu cena. A to jak pořizovací, tak i ta udržovací(francouzká kvalita). Samozřejmě, se to snaží maskovat za hromadu různých bonusů. Například, nedávno tu pan Mička pod jedním z mnoha reklamních článku o Pažó, plamenně nabízel nízkou cenu toho křápu. Nějak však zapomněl zdělit, že to je i s bonusem za výkup a s financováním.. takže ve finále by to zákazník zaplatil na plnou pálku 8-s
A proč je PSA tak drahý.. no, holt, socialismus něco stojí, zvláště ten Francouzký >😒]
A proč je PSA tak drahý.. no, holt, socialismus něco stojí, zvláště ten Francouzký >😒]
mozno ze platis aj za tie "zvlastnosti" alebo za dizajn..... PSA sa snazi neraz v dizajne a ergonomii ( budiky nad volantom, kdysi to bol volant s pevnym stredom, digitalky miesto budikov.... ) vymykat zavedenym pravidlam ... co moze byt v konecnom dosledku kontraproduktivne a kazit predaje inak robustnych a dobrych aut... jasne,,,, nikto nechce krabicu od bot ... ale zase ista hranica vkusu uz by nemala byt prekracena ak automobilka chce mat megauspech.... a nie len bojovat o prezitie ... cactus aspon u nas doslova nestretnes... na zapade je to zrejme ine... kazdopadne to ale nie je model ktory zachrani PSA..... chce to nieco seriozne .... nieco co bude roky trhakom.. nico ako megane.... golfik... astra... pripadne nejake SUV ako je sportage tiguan.... a potom skutocne PSA bude na tom lepse.... maju na to... a chce to aj tie ceny prisposobit realite ... lebo vazne su trosku pridrahi... a konkurenia je dnes silnejsia ako v minulosti... na to netreba zabudat....
Také si myslím, že fr. auta jsou velmi dobrá a nakonec vždy udělají něco co je sráží dolů. Jako ty budíky u Peugeotu, motory u Clia, kapota u Twinga, nesklopná sedadla, nestahující se okna Cactus nebo nekonkurenční ceny c4, 308, 508, Cactus.
Kdo? Třeba blb jako ty, který pak zaplakal a teď je tu navežený do diskuzí a vylévá si vztek >😒]
Podívej se na ree😜orty a můžeš ten svůj elaborát tvořit znovu.
Nerozumím tomu, jak může Škoda za první čtrtletí prodat o 1,něco% více aut, ale zisk se zvedne o více jak 1/3, přitom cena aut šla nahoru o procenta, navíc přidávali zaměstnancům....tak jak je možné takto držet kvalitu aut? Kde se teda vzal ten zisk, kde ušetřili, když prodej je téměř stejný, ale zisk o více jak třetinu větší?????
Nastoupila Fabia, nejořezanější nejdražší malé auto, to jsou ty zisky. >😁
mame jednu novu modru v metalize a na elektronoch u nas na ulici.... priznam sa ze vzdy sa za nou otocim... to sa mi pri starsej fabii nestalo..... ak je nova fabia v peknej farbe a an elektronoch tak je to parada... tie ostre hrany pocnuc linkou tornado jej moc seknu.... sice vedla i20 vyzera trosku tlusto a akoby stlacene ako taky tlustucky brouk... ale svojim sposobom je to proste moc pekne auto... kazde auto je pekne tym svojim sposobom a to je na tom to zaujimave.... fabia je proste fabia a nemoze vyzerat ako i20 micra alebo jazz a to je fajn..... ze je to tak ako je....
ceny su fakt trosku vyssie ... ale mozno za rok za dva padnu.... rapid bol na tom podobne.... casom sa jeho cena ustalila a dnes uz je to celkom ok........
ceny su fakt trosku vyssie ... ale mozno za rok za dva padnu.... rapid bol na tom podobne.... casom sa jeho cena ustalila a dnes uz je to celkom ok........
Taky se na ty nové Fabie dívám, je to novinka... Ale jen kvůli tomu, abych konečně našel tu tolik opěvovanou eleganci, krásu a dokonalost v autě, které mi připadá stále jako částečně zamaskované. A pořád jsem se nechytil...
Škoda u nás vyrobí 750.000 aut za rok. Průměrná cena auta může být řekněme 320.000 (tohle tipuju aby mi to hezky vyšlo, ale byl bych vděčný za nějaké reálné číslo). Celkem cena prodaných aut něco jako 240 miliard.
Počítejme mzdové náklady 60.000 měsíčně, 25.000 zaměstnanců, 12 měsíců = 18 miliard ročně na mzdy...
Takhle by to vycházelo na 7,5% (mzdové náklady z ceny prodaného vozu)... je to hodně nahrubo - vyrábí se tu díly pro VW, jiné se naopak dováží, zaměstnanců už je dneska víc - ale myslím, že se dá celkem bezpečně říct, že to bude řádově do 10%.
Zisk hodně ovlivňují investice a účetní operace (odpisy atd.).
Počítejme mzdové náklady 60.000 měsíčně, 25.000 zaměstnanců, 12 měsíců = 18 miliard ročně na mzdy...
Takhle by to vycházelo na 7,5% (mzdové náklady z ceny prodaného vozu)... je to hodně nahrubo - vyrábí se tu díly pro VW, jiné se naopak dováží, zaměstnanců už je dneska víc - ale myslím, že se dá celkem bezpečně říct, že to bude řádově do 10%.
Zisk hodně ovlivňují investice a účetní operace (odpisy atd.).
Mne jde o to, jakým způsobem se zvýší zisk o více jak 30% při růstu prodeje pouze o necelé dvě procenta????? Kde se ten zisk vzal, když prodej je téměř shodný s minulým obdobím, přitom zisk o více jak třetinu vyšší, nehledě na růst mezd zaměstananců (další náklady), růst dodavatelských cen, atd.??? Tak kde se teda ušetřilo, aby aby zisk tak vyrostl, když tedy kvalita dle některých jde nahoru a nikde se na ničem nešetří? Že by to dělala ta zadní náprava na O3?
Škoda je fajn a já si o ní rád přečtu. Těším se na test Superbu a informace o kombi 😄 A určitě nejsem sám. Komu se to nelíbí, může navštěvovat třeba web o zahradničení, mašinkách, psech, modelářství nebo jeho oblíbené značky ...
1. Pokud jsi takový fanda škody, tak právě pro tebe existuje stránka www.skoda-auto.cz a tam se na 100% ukojíš.
2. Právě proto, že mě zajímají všechny auta, tak nepotřebuju stále dokola číst o škodě a proto nepůjdu na zahŕádkářské weby!!!
2. Právě proto, že mě zajímají všechny auta, tak nepotřebuju stále dokola číst o škodě a proto nepůjdu na zahŕádkářské weby!!!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To jsou panečku výsledky. To bylo řečí o nejkvalitnějším českém autě, okopávání kotníků konkureci, miliardy sypané do reklamy určené pro naprosté ***y, rozklad prodejní sítě a výsledek se dostavil -12% >😒]
Zlatá slova! 😄 Hyundai by měl nyní začít od nuly - omluvit se ve svých reklamách naštvaným českým potenciálním zákazníkům za své dosavadní jednání a rychle zvolit novou, férovou komunikační strategii, bez řečí o "nejkvalitnějším českém autě", bez "souseda z Boleslavi" a bez extrémního chvástání, naparování a agresivního tónu. A pak to taky chce začít slušně jednat s českými prodejci a motoristickými novináři. Pak bude šance i na trvale solidní a postupně rostoucí prodejní výsledky v ČR...
Třeba se pleteš a Hyundai by skončil někde na 10. místě. Třeba ta agresivita na Čechy funguje a Hyundai se díky agresivnímu marketingu u nás daří víc než kdekoliv jinde v Evropě. S férovou komunikační strategií by se zařadil mezi Fiat, Renault, Peugeot, Opel, Ford nebo Nissan.
Což už ale půjde dost těžko. Po tolika letech tak příšerného marketingu...Místo aby přesvědčili zákazníky, že jde o důvěryhodnou automobilku na evropské úrovni, udělali úplný opak...
Ten jejich podle tebe příšernej marketing je dostal mezi absolutní prodejní špičku. Jestli se nepletu, tak je u privátních zákazníků i celkově v TOP2. To se jim jinde v Evropě nepovedlo. A ve fleetu v zemi, kde většina firem má české nebo německé majitele, samozřejmě nemá šanci.
Já jim to neberu, ale je otázkou, zda už nenarazili na svůj strop a zda neměli šanci dostat prodeje méně kontroverzním marketingem ještě výše (nebo aspoň udržet podíl)...Aneb, zahrát na vlasteneckou strunu a využít českého původu bylo jistě dobrým krokem, ale takhle agresivní forma jim dle mého názoru musí z dlouhodobého hlediska uškodit.
A co říkáš na 20 prodaných Genesisů? Každej tu tvrdil, že to nikdo nebude kupovat >😁 A už se jich prdalo víc jak BMW 6 grancupé nebo stejně jako volva S80 >😁 >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20 aut za 4 měsíce je hodně slušný, pokud budou pokračovat v tomto trendu, tak 60 aut ročně je velmi ddobrý výsledek, na to že je to benzínová V6 :yes😒br />
Jinak válka proti fiatu jde skvěle,obluda Cherokee 3 ks za duben vs 40 Grandcherokee, jedoznačný exot a propadák roku >😁
U lancie čekaj, až se doprodá voyager a pAk to rovnou můžou zavřít...A V usa DODGE V SETRVALÉM POKLESU UŽ 4 MĚSÍC :yes😒br />
Oproti tomu u GM měl v ubnu nárůst už i Cadillac, takže jedinou značkou v poklesu je Buick, kterého ale primárně živí čína, takže tam je to buřt.
A vedle toho 500 milionů prodaných aut >😁
Takže samé úspěchy, exote >😁
Jinak válka proti fiatu jde skvěle,obluda Cherokee 3 ks za duben vs 40 Grandcherokee, jedoznačný exot a propadák roku >😁
U lancie čekaj, až se doprodá voyager a pAk to rovnou můžou zavřít...A V usa DODGE V SETRVALÉM POKLESU UŽ 4 MĚSÍC :yes😒br />
Oproti tomu u GM měl v ubnu nárůst už i Cadillac, takže jedinou značkou v poklesu je Buick, kterého ale primárně živí čína, takže tam je to buřt.
A vedle toho 500 milionů prodaných aut >😁
Takže samé úspěchy, exote >😁
Pozor na Hyundai, je to z papiera!!! Preto to má H-faktor = ako H*vno ! Tu zase L-faktor = Lajno. Varujem všetky čo uvažujú o kúpe. ... Kia je niečo medzi Renaultom a Peogeotem, nič moc ale výrazne lepšia. Úspech Škode želám, zase som sa k nej vrátil :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Za poklesem prodejů, který myslím bude pokračovat stojí zejména Vošický, který zvolil hodně krátkozrakou politiku. Zejména díky němu nedokázal Hyundai naplno překlopit své největší výhody(cena, záruka) do prodejů. Tyto své trumfy Vošický hodně oslabil zejména napadáním konkurence, nesnášenlivostí, arogantním jednáním a likvidací svých nejlepších prodejců.
nieco na tom pravdy asi bude.... klamal by som keby som tvrdil ze mam iny nazor.....
vzdy je vsetko o ludoch... aj tazka skuska sa da prejst hravo ked mas prijemneho skusajuceho ....a aj bezny zapoctovy testik moze byt porod ked mas nad sebou niekoho co ta neznasa ... presne tak..... kto by to nepoznal.....
bohuzial auta za to nemozu.... nakolko ja neriesim zakulisne tahy ani tahy predajcov... nemal by som ani v cz problem ist si kupit hyundai miesto skody alebo vw .... proste si kupim to co chcem ked sa mi to paci.... bez ohladu na to aky "prijemny" predajca ma tam caka......
ak sa pozeras na statistiku SDA tak nova i20 zatial nedosahuje predajne pocty stareej i20tky.... akoby sa nedokazala nakopnut este na tu vlnu uspechu predoslej generacie.... naopak fabia slape neskutocne a uz ma aj kombik... ani i40 uz neam tie cisla co kedysi kedze na trh vstupili silni hraci ako nove mondeo a passat.... ci mazda 6....
suma sumarum po 4 mesiacoch je hyundai voci predoslemu roku stale vo vynikajucej pozicii a pekne rastie.... takze zatial netreba hadzat flintu do zita...... uvidime co prinesie novy tucson.... jeho predaj zacne uz hadam koncom buduceho mesiaca...jtomuto autu davam velke sance pkracovat este uspesnejsie tam kde skoncila ix35ka....
vzdy je vsetko o ludoch... aj tazka skuska sa da prejst hravo ked mas prijemneho skusajuceho ....a aj bezny zapoctovy testik moze byt porod ked mas nad sebou niekoho co ta neznasa ... presne tak..... kto by to nepoznal.....
bohuzial auta za to nemozu.... nakolko ja neriesim zakulisne tahy ani tahy predajcov... nemal by som ani v cz problem ist si kupit hyundai miesto skody alebo vw .... proste si kupim to co chcem ked sa mi to paci.... bez ohladu na to aky "prijemny" predajca ma tam caka......
ak sa pozeras na statistiku SDA tak nova i20 zatial nedosahuje predajne pocty stareej i20tky.... akoby sa nedokazala nakopnut este na tu vlnu uspechu predoslej generacie.... naopak fabia slape neskutocne a uz ma aj kombik... ani i40 uz neam tie cisla co kedysi kedze na trh vstupili silni hraci ako nove mondeo a passat.... ci mazda 6....
suma sumarum po 4 mesiacoch je hyundai voci predoslemu roku stale vo vynikajucej pozicii a pekne rastie.... takze zatial netreba hadzat flintu do zita...... uvidime co prinesie novy tucson.... jeho predaj zacne uz hadam koncom buduceho mesiaca...jtomuto autu davam velke sance pkracovat este uspesnejsie tam kde skoncila ix35ka....
Myslím, že spíše Hyundai vzal vítr z plachet nová vlna Fabií, které jsou proti i20tkam prostě lepší, do toho roste Ford, který omladil Fokusy s Ecoboosty za velmi dobré ceny a Fiesta se asi prostě líbí (mě ne, možná STčko), protože ji vídám čím dál častěji.
I30 doprodala skladovky za pakatel a teď co dál? Facelift už tak výhodný neni. Myslim, že ty reklamy neodradily potenciální kupce, ale jen naštvali ty ostatní >😁
I30 doprodala skladovky za pakatel a teď co dál? Facelift už tak výhodný neni. Myslim, že ty reklamy neodradily potenciální kupce, ale jen naštvali ty ostatní >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No dík za reakci, teď si nemužu opravit hrubku >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mas na mysli neodradily? ... keby si bol ticho tak si to hadam ani nevsimnem 😉
i30 dnes uz aj v eu predava menej ako ceed... zaujimavo sa karty obratili .... chce to uz novy dizajn po vzore i20 a genesisu... ale to sa este nacakame
i30 dnes uz aj v eu predava menej ako ceed... zaujimavo sa karty obratili .... chce to uz novy dizajn po vzore i20 a genesisu... ale to sa este nacakame
Ano, neodradilY >😁
No protože skončila dobrá cena i30 a lidé pochopili, že Ceed je hezčí >😁 Navíc se Ceed da sehnat celkem za dobré peníze, tak naco jít do i30?
No protože skončila dobrá cena i30 a lidé pochopili, že Ceed je hezčí >😁 Navíc se Ceed da sehnat celkem za dobré peníze, tak naco jít do i30?
no ja by som tiez siahol radsej po ceede ako po i30 .....uz len kvoli tomu spominanemu dizajnu.... ale v buducej generacii sa to uz z pohladu hyundaia moze zmenit... a hadam sa o aj zmeni...
vobec by ma neprekvapilo keby nova i30 bola len nejakou zvacseninou i20tky..... vzhladom na dnesny trend setrenia a zjednocovania vzhladu modelov
vobec by ma neprekvapilo keby nova i30 bola len nejakou zvacseninou i20tky..... vzhladom na dnesny trend setrenia a zjednocovania vzhladu modelov
Netroufnu si tvrdit, že je Fabia lepší než i20 ale z jistotou vím, že se Škoda dělá marketing daleko lépe a nemusíš jet do servisu takový lán km. Je zajímavé, že KIA s totožnou technikou roste a má lepší servisní síť. Je to možná tím, že na rozdíl od Hyundai vsadila na slušnost.
Já, kdyby mi někdo dal vybrat, tak rozhodně radši půjdu pro Kiu, než pro Hyundai. Ta auta se mi víc líbí, přijdou mi i lépe udělaná, takovej Ceed v kombiku je celkem fešák. To prodává....
Já si to troufnu tvrdit, jelikož jsem obě auta vyzkoušel a s klidnym srdcem mohu říct, že bych bral Fabii... navíc Fabie je i kombik, což i20 znevýhodnuje 😄
Já si to troufnu tvrdit, jelikož jsem obě auta vyzkoušel a s klidnym srdcem mohu říct, že bych bral Fabii... navíc Fabie je i kombik, což i20 znevýhodnuje 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já ano, loni na podzim sem ix35/Sportage a Ceed/i30 porovnával a Kie na tom byly lépe a větší rozdíl byl u Ceeda vs i30. Měl sem z interiéru daleko lepší dojem, materiály, zpracování a tak.
ceed v nejednom teste interierom prirovnavaju k autam ktore su spickou v triede ( samozrejme bavime sa o tej nepremiovej spicke ) ..... takze asi mas pravdu.... lebo u i30 som taketo chvalospevy na interier nikde necital....
to ze oni maju rozne stvarnene interiery.... takze mozno je to subjektivne ... ale ceed posobi aj na mna tak nejak hodnotnejsie...
to ze oni maju rozne stvarnene interiery.... takze mozno je to subjektivne ... ale ceed posobi aj na mna tak nejak hodnotnejsie...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak ja by som to zas az tak jednoducho nevidel. Uz poznam par majitelov Hy v CR a zatial ani jeden nevedel, ze nejaky pan Vosicky existuje. Zaujimalo ich auto a nie ich "sef". Pokles by som videl skor v tom, ze väcsina predajov znacky HY (ak sa nemylim viac nez 50%!!!) sa vztahuje na ix 35, novy model ale uz bol predstaveny a tak sa to na predajoch nevyhnutne muselo preukazat. Podobne je to tak i s i30, i40 mal tiez akurat facelift a ani neviem, kedy pride na trh a ak urcite sa oplati pockat. Keby som si chcel kupit jeden z tychto modelov, tiez by som radsej 3-4 mesiace pockal a kupil by som si uz bud novy model (Tucson) alebo faceliftovy (i30 a i40).....toz moja uvaha k poklesu predajov Hy v CR.
Mimochodom som sa rozpraval s jednym predajcom Hy v Rakusku....uz maju ludia tak velky zaujem o novy Tucson, ze niekedy cely den len odpisuju e-maily a zdvihaju telefony, kde odpovedaju, ze este sa nepredava....ze este musia cakat.
Mimochodom som sa rozpraval s jednym predajcom Hy v Rakusku....uz maju ludia tak velky zaujem o novy Tucson, ze niekedy cely den len odpisuju e-maily a zdvihaju telefony, kde odpovedaju, ze este sa nepredava....ze este musia cakat.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Potencionální kupec nemusí znát Vošického, ale několikrát denně uslyší uslyší reklamu se kterou se nemůže slušný člověk ztotožnit, pak se bude zajímat o servis a zjistí, že musí jezdit víc jak 50 km. Nové auto není levná sranda a většina lidí si zjišťují různé informace o tom které chtějí koupit, pak třeba zjistí, že salon který tam byl dlouhá léta už není atd.
V žádném případě nesnižuji prodejní potenciál Hyundai, který je vzhledem k modelové nabídce, ceně, zárukám a dnes už i designu obrovský. Já jen tvrdím, že Vošický udělal Hyundai medvědí službu a s marketingem jako má např. Škoda by měl o řádově větší prodeje.
V žádném případě nesnižuji prodejní potenciál Hyundai, který je vzhledem k modelové nabídce, ceně, zárukám a dnes už i designu obrovský. Já jen tvrdím, že Vošický udělal Hyundai medvědí službu a s marketingem jako má např. Škoda by měl o řádově větší prodeje.
Proč je tedy u nás Hyundai druhý hned za Škodovkou? Podle tebe by byl bez Vošického první?
prvy by urcite nebol... ale mozno by predal o par sto kuskov viacej... keby jeho pristup v cz bol trosku iny...
mozno je z pohladu hyundaia u vas problem prave v tom ze mate domacu silne etablovanu automobilku a tak vznikaju akesi vnutorne rozbroje a konflikty .... ktore povedzme u nas nehrozia..... ale to uz do tychto evci nevidime......
pozicia hyundaiu je kazdopane v eu velmi slusna a napreduje ... CZ trh ju uz velmi neovplyvni aj keby ludia u vas schvalne hyundaie nekupovali... znacke to z europskeho pohladu moc neublizi .. to je ako stipnutie slona komarom.... hadam by si to ten slon ani nesimol ... ved hyundai predava v eu 400 tisic aut rocne ...
mozno je z pohladu hyundaia u vas problem prave v tom ze mate domacu silne etablovanu automobilku a tak vznikaju akesi vnutorne rozbroje a konflikty .... ktore povedzme u nas nehrozia..... ale to uz do tychto evci nevidime......
pozicia hyundaiu je kazdopane v eu velmi slusna a napreduje ... CZ trh ju uz velmi neovplyvni aj keby ludia u vas schvalne hyundaie nekupovali... znacke to z europskeho pohladu moc neublizi .. to je ako stipnutie slona komarom.... hadam by si to ten slon ani nesimol ... ved hyundai predava v eu 400 tisic aut rocne ...
Oba víme, že první ne ale prodeje by měl určitě vyšší. Prodávat produkt, který prakticky co se týká ceny/záruky/výbavy nemá konkurenci umí každej blb. Myslím, že takový člověk opravdu škodí prodeji.
Hyundai už ovšem není ani druhý, prodal tak 60% toho, co VW (ten je druhý), chce to nejdřív skouknout alespoň tabulku, když už ne celý článek.
Pokud tam počítáš i ree😜orty, tak nemá cenu v této diskusi pokračovat. Ale i to třetí místo je víc než kdekoliv jinde v Evropě. Nechápu tedy, proč by měl mít Vošického agresivní marketing negativní vliv na prodeje. Podle mě tento marketing funguje a čísla to potvrzují.
Jaká čísla? S čím je chceš srovnávat? Nikdo nemůže popřít krátkodobý úspěch Hyundai na našem trhu. Ale za jakou cenu? Auto není guláš z nádražní restaurace, kde nespokojený zákazník skoro nic neznamená, protože přijede další a další.
Dá se pochopit strategie😒br /> 1/ zvýšit povědomí o značce - agresivní nebo jiná kampaň, která něčím zaujme
2/zapracovat na pozitivním vnímání značky
3/vybudovat dobře fungující a dostatečnou servisní a prodejní síť
4/udržet si současné a získávat nové zákazníky
Hyundai se zasekl u prvního bodu ostatní mu jaksi nejdou. Chtělo by propočítat kolik musí investovat do prodeje jednoho kusu auta.
Dá se pochopit strategie😒br /> 1/ zvýšit povědomí o značce - agresivní nebo jiná kampaň, která něčím zaujme
2/zapracovat na pozitivním vnímání značky
3/vybudovat dobře fungující a dostatečnou servisní a prodejní síť
4/udržet si současné a získávat nové zákazníky
Hyundai se zasekl u prvního bodu ostatní mu jaksi nejdou. Chtělo by propočítat kolik musí investovat do prodeje jednoho kusu auta.
Jsou to prodeje v čr, nevím, proč z toho vynechávat ree😜orty, když se ty auta tady prodají. Pak z toho ještě vynecháme prodeje firmám, protože škodovka je v tomto dobrá a co dál? Nevynecháme taky prodeje aut s metalízou?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kouknu do nadpisu a do článku, jestli se náhodou nejedná o statistiku oblíbenosti... Ne, opravdu nejedná, je to skutečně článek s tabulkou prodejnosti >😒] můžu se tedy nadále vyjadřovat k tématice automobilového trhu? 😉
Přesto, spousta lidí včetně mě k tomu přistoupí tak, že by se rádi dozvěděli, jaká auta skončí na našich silnicích... kdyby šlo o pár kousků, tak to vem čert, ale v desítkách procent není možné to ignorovat. Jiná věc je, že metodika výpočtu ree😜ortů v podání PR agentury Hyundai může být postavená tak, aby vracela výsledky dle potřeb zadavatele...
dobry nazor... pisem nieco podobne vyssie .... ak clovek nejake auto chce tak si ho proste kupi a tieto zakulisne tahy neriesi... suhlas...... auto koniec koncov za to nemoze a ak je skutocne dobre a paci sami tak si ho rad kupim..... realne ludia neriesia tieto veci kto je v pozadi a ake kto ma reklamy a aky je kto slusny a neslusny pri tvorbe predajnej politiky.... realny clovek kupuje auto normalne ako spotrebny tovar a zbytok ktory ho nicim neobohati neriesi ...... suhlas....
a suhlas aj s i30 i40 a tucsonom.... i40 uz dostala superov v podobe noveho passatu mondea a mazdy 6... je jasne ze jej predaje uz kulminovali pred rokom a pojdu pomaly ale isto uz dolu.... je to normalne.... auto uz bude coskoro 4 roky na trhu a s jedinym dizlom v ponuke to je stale uspech ze predava tolko kolko predava....
tucson je vazne krasny.... moc sa na neho tesim a bude mat aj nejake turbo gdi-cko... takze to moze byt moc zaujimave aj z pohladu...cloveka ktory stale este nechce za kazdu cenu dizel... ono vobec v rakusku su hyundai uz moc oblubene a sam som prekvapeny kam sa tam v predajoch vysvihla ix35ka i20 a i30tka.... pritom rakusko nie je trh kde ludia pri kupe auta pozeraj az tak na co najnizsiu ceny ako u nas... takze to len dokazuje kvality hyundaia ... a novy tucson moze hyundai nakopnut zase kusok vyssie... uz nech je tu 😉 :yes:
a suhlas aj s i30 i40 a tucsonom.... i40 uz dostala superov v podobe noveho passatu mondea a mazdy 6... je jasne ze jej predaje uz kulminovali pred rokom a pojdu pomaly ale isto uz dolu.... je to normalne.... auto uz bude coskoro 4 roky na trhu a s jedinym dizlom v ponuke to je stale uspech ze predava tolko kolko predava....
tucson je vazne krasny.... moc sa na neho tesim a bude mat aj nejake turbo gdi-cko... takze to moze byt moc zaujimave aj z pohladu...cloveka ktory stale este nechce za kazdu cenu dizel... ono vobec v rakusku su hyundai uz moc oblubene a sam som prekvapeny kam sa tam v predajoch vysvihla ix35ka i20 a i30tka.... pritom rakusko nie je trh kde ludia pri kupe auta pozeraj az tak na co najnizsiu ceny ako u nas... takze to len dokazuje kvality hyundaia ... a novy tucson moze hyundai nakopnut zase kusok vyssie... uz nech je tu 😉 :yes:
pro me je znamkou podlosti a krivosti.
kdybych chtěl tohle auto, tak si radsi koupim kiu
kdybych chtěl tohle auto, tak si radsi koupim kiu
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč? Třeba to na něj tak působí a myslím, že není v ČR sám 😄
Prodeje to však vyvrací. Na reálné kupující ten jejich agresivní marketing funguje.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nepůsobí to tak jen na něj, já bych se pod jeho příspěvek podepsal. Arogance, křivárna, to jsou pro mě nová synonama k Hyundai.
Taky podepisuju, některé automobilky mám rád, některé jsou mi šumák a Hyundai se mi vysloveně příčí.
cejtim to tak. nemam rad krivarny a velky slova. a Hyundai tohle dela.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty si ale hlúpa opice ešte k tomu zradná ako svina, fuj je mi z teba zle gilgit ! ako z celého hyundai ktorý propagujete. Radšej si kúpte pravítko a strojnícke tabuľky a bežte sa naučiť robiť auta. Topten to povedal veľmi dobre, len moc diplomaticky.
hyundai za to nemoze..... u nas na slovensku je naopak hyundai povazovany za prijemnu a zaujimavu znacku..... a vidiet to aj na predajoch novej i20 ktora sa uz peken rozbehla u nas [odkaz] ..
PS: tie nazorne predaje su este z februara
PS: tie nazorne predaje su este z februara
i30 před Ceedem a na Slovensku kde je Kia brána jako domácí značka!
ano u nas i30 predava podobne ako ceed...uz dlhsi cas.... raz je ceed vpredu raz i30.... proste asi maju podobne ceny... ved su to koniec koncov technicky zhodne vozy ..... 😉
tento fakt len dokazuje ako je u nas hyundai oblubeny..... ked dokaze atakovat "domacu" kiu ktora inak z roka na rok rastie a nema ziadne "agresivne" kampane ktore by jej znizovali kredit 😉
dokonca sa vo februari aj v marci u nas predalo viac 5 dverovych i20tiek ako 5dverovych fabii ... aspon tolko co som sa docital.... samozrejme v sucte s kombikom je fabia jasne vpredu
tento fakt len dokazuje ako je u nas hyundai oblubeny..... ked dokaze atakovat "domacu" kiu ktora inak z roka na rok rastie a nema ziadne "agresivne" kampane ktore by jej znizovali kredit 😉
dokonca sa vo februari aj v marci u nas predalo viac 5 dverovych i20tiek ako 5dverovych fabii ... aspon tolko co som sa docital.... samozrejme v sucte s kombikom je fabia jasne vpredu
Tebou se Hyundai vnímán jako příjemná a zajímavá značka. Nepaušalizuj za celý národ 😉
je hlavně 31% nárůst ostatních značek, to znamená že pár čechů už konečně vsadilo na nemasové značky, kde jdou nalézt daleko zajíavěší auta. jen houšt :yes: :yes:
No, zajímavější... Pořád to jsou z větší části Euroauta.
spíš japonci, zbytek euroaut a us zančky nebo přelepené us modely.
Jinak kharla bereniku určo potěší 5 ks nově registrovaných modelů Tesla S v dubnu, prodaly se i 2 nový Camara 😄
Mezi ostatními značkami se toho skrývá hafo zajímavého 😄
Jinak kharla bereniku určo potěší 5 ks nově registrovaných modelů Tesla S v dubnu, prodaly se i 2 nový Camara 😄
Mezi ostatními značkami se toho skrývá hafo zajímavého 😄
Euroauty myslím unifikáty, svázané nesmyslnými normami (speciálně CO2). Zajímavých výjimek tam bude opravdu jen pár.
Tak Audi, VW, BMW, MB, Opel, Seat a Ford sou v hlavní tabulce, stejně tak Renault a Peugeot, Dacia a Škoda. Kdo ještě dělá z EU unifikovaná auta a není v tabulce? Fiat? Lancia a Citroen?
mě nikdo jiný fakt nenapadá.
Takže mezi ostatními značkami se spíš skrývá Nisan, Honda, Mazda, Mitsubishi, volvo, Subaru, Suzuki, Land Rover, Jaguar, Jeep, Sssang Yong, Dodge, Alfa, Chevrolet, Tesla, Maserati, Ferrari, Lada, Porsche, Lambo a další už spíš exotické značky
Takže evidentně rostou hlavně japonci a exotické značky
mě nikdo jiný fakt nenapadá.
Takže mezi ostatními značkami se spíš skrývá Nisan, Honda, Mazda, Mitsubishi, volvo, Subaru, Suzuki, Land Rover, Jaguar, Jeep, Sssang Yong, Dodge, Alfa, Chevrolet, Tesla, Maserati, Ferrari, Lada, Porsche, Lambo a další už spíš exotické značky
Takže evidentně rostou hlavně japonci a exotické značky
Honda, Nissan, Mitsu, Volvo - euroauta. Alfa taky. Mazda tak na hraně, Subaru spíš euro, Suzuki taky. Prostě všichni se vezou na momentální turbobenzínové maloobjemové vlně, s výjimkou té Mazdy. Kdo dává větší atmosféry, kromě Chevy a Dodge? Supersporty neřeším, to je okrajovka.
23 soulov sa predalo u vas v aprili 😉 to ma prekvapilo pozitivne 😉
momentalne soul za 4 mesiace predal v CZ viac aut ako taka mala masova C3-ka... co by som vazne necakal.....
a prekvapili aj ine auta... mazdy su na tom pekne, ASX po znizeni cien a facelifte doslova chytilo druhy dych :yes😒br />
PS: a nestratil sa ani velky genesis ktory je pritom len s benzinom :yes:
momentalne soul za 4 mesiace predal v CZ viac aut ako taka mala masova C3-ka... co by som vazne necakal.....
a prekvapili aj ine auta... mazdy su na tom pekne, ASX po znizeni cien a facelifte doslova chytilo druhy dych :yes😒br />
PS: a nestratil sa ani velky genesis ktory je pritom len s benzinom :yes:
1-4/15ks změna
1ŠKODA 4 693 36%
2HYUNDAI 3 027 7%
3DACIA 1 285 -10%
4KIA 1 153 20%
5VOLKSWAGEN 961 14%
6OPEL 831 38%
7PEUGEOT 784 -33%
8RENAULT 760 24%
9TOYOTA 743 19%
10CITROËN 573 -31%
11FORD 564 12%
12MITSUBISHI 504 101%
13NISSAN 383 39%
14SUZUKI 352 -36%
15MAZDA 326 11%
16HONDA 229 -21%
17SEAT 217 42%
18FIAT 130 -22%
19MERCEDES-BENZ 128 2%
20BMW 100 -35%
21AUDI 88 11%
22SUBARU 86 9%
23VOLVO 63 31%
24LAND ROVER 36 71%
25JEEP 29 164%
26MINI 15 -25%
27PORSCHE 14 250%
1ŠKODA 4 693 36%
2HYUNDAI 3 027 7%
3DACIA 1 285 -10%
4KIA 1 153 20%
5VOLKSWAGEN 961 14%
6OPEL 831 38%
7PEUGEOT 784 -33%
8RENAULT 760 24%
9TOYOTA 743 19%
10CITROËN 573 -31%
11FORD 564 12%
12MITSUBISHI 504 101%
13NISSAN 383 39%
14SUZUKI 352 -36%
15MAZDA 326 11%
16HONDA 229 -21%
17SEAT 217 42%
18FIAT 130 -22%
19MERCEDES-BENZ 128 2%
20BMW 100 -35%
21AUDI 88 11%
22SUBARU 86 9%
23VOLVO 63 31%
24LAND ROVER 36 71%
25JEEP 29 164%
26MINI 15 -25%
27PORSCHE 14 250%
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Když člověk kupuje auto a neřídí se tím kde musí kupovat auto a pokud většinou musí sloužit víc než 3-4 roky nároky jsou jiné 😄 Ale takový německý žebříček privat sales je podobný...hodně vysoko Dacia, Škoda a japonci...a hlavně hodně vysoké procentuální prodeje z celkových prodejů do privátu.
Podíl prodejů (registrace) fyzické osoby z celkové počtu prodaných vozidel dané značky 1-3/15
1ŠKODA 19%
2VOLKSWAGEN 10%
3HYUNDAI 49%
4FORD 10%
5DACIA 33%
6PEUGEOT 22%
7RENAULT 27%
8OPEL 32%
9SEAT 8%
10KIA 45%
11FIAT 5%
12CITROËN 26%
13NISSAN 23%
14MERCEDES-BENZ 8%
15BMW 6%
16TOYOTA 48%
17AUDI 6%
18MITSUBISHI 64%
19MAZDA 43%
20SUZUKI 60%
21VOLVO 12%
22HONDA 49%
23LAND ROVER 10%
24SUBARU 30%
25JEEP 11%
1ŠKODA 19%
2VOLKSWAGEN 10%
3HYUNDAI 49%
4FORD 10%
5DACIA 33%
6PEUGEOT 22%
7RENAULT 27%
8OPEL 32%
9SEAT 8%
10KIA 45%
11FIAT 5%
12CITROËN 26%
13NISSAN 23%
14MERCEDES-BENZ 8%
15BMW 6%
16TOYOTA 48%
17AUDI 6%
18MITSUBISHI 64%
19MAZDA 43%
20SUZUKI 60%
21VOLVO 12%
22HONDA 49%
23LAND ROVER 10%
24SUBARU 30%
25JEEP 11%
BMW a Audi 6%, Mercedes 8%, naopak Dacia 33%... fajn, to dává smysl, lepší a dražší auta jdou na firmu. Ale Fiat 5% - SEAT 8% - Ford 10%? Není to zase důsledek ree😜ortů, kdy se ree😜ortovaná auta započítávají jako "nikoli soukromé osobě"?
PS: ne že by na té statistice nějak záleželo...
PS: ne že by na té statistice nějak záleželo...
jsou kategorie fyz.osoby, práv.osoby a pak kategorie účelové registrace...A tam si dávají to čím se nechlubí...ree😜orty a pod.
Ano zrovna Fiat, Seat a Ford spolu s VW vládnou ree😜ortům. Ale je to tabu, přeci se to tady zaregistruje tak se radujme, slunce svítí 😉
Ano zrovna Fiat, Seat a Ford spolu s VW vládnou ree😜ortům. Ale je to tabu, přeci se to tady zaregistruje tak se radujme, slunce svítí 😉
Není ještě kategorie ostatní? Někam patří státní nákupy apod...
no vida, pro slavnou škodu a vw 19 resp 10%. Jo nebýt firem a podnikatelů, nikdo si to nekoupí domů jak auto na běžný ježdění. No proč asi >😁 >😁
Protože na to nemá? Ale takhle, nejprodávanější auto v soukromém sektoru je Rapid a nejprodávanější značka Škoda (jakkoli pochybná ta statistika je).
No Škoda, nebo VW zrovna nepatří mezi "drahá" auta. Ale pořád 19% Škody je cca dvojnásobek VW 😉
Ale to snad každý ví, že VW jede v Evropě hlavně na fleetech. Daří se německému průmyslu=německým podnikům v Německu=německým podnikům v Evropě=prodeje německých aut letí vzhůru
Ale to snad každý ví, že VW jede v Evropě hlavně na fleetech. Daří se německému průmyslu=německým podnikům v Německu=německým podnikům v Evropě=prodeje německých aut letí vzhůru
Jasně, nemá na to, ale má na Hondu,mazdu, mitsubishi, suzuki, nissan, toyotu atd
OMG 😲
OMG 😲
jsme rádi, že si vážíte našich informací 😉 .
Ale pozor, aby se toho nechytil jeden týpek, a neroznesl vás, že jste stlááášně zlý, arogantní a nekompetentní redaktor ve službách kapitalistů! 😄 😉
Hlavně není důvod škodě přát neúspěch, taky z ní mohl být jen český "Logan", nebo se potácet jako Lada, nebo zaniknout jako polské automobilky. Byli bychom potom hrdější? 😉
Problém je spíše v tom, že některé věci u Škodovek v testech přehlížíte, nebo opíšete tak, že je to vlastně jedno a nevadí to, kdežto u jiných aut jsou tyto nedostatky silně kritizovány (viz třeba interiéry, nebo jízda (texty o skvělém podvozku Oktavie se tu objevovaly hned při prvních testech, všichni, kdo to projel víme, jak to je a tak..)). Myslím, že Škodovka dělá dobrá auta, průměrné kvality vůči dnešnímu trhu a některá i velmi pohledná. Není to dávno lowend, ale ani highend. Tohle slepé naddržování asi naštvává většinu lidí, co vám zde dávají palce dolu a chytají se každé možnosti to zdúraznit v diskuzi. Osobně mi to zas tak neštve, protože auta, které mne zajímají si vyzkouším, ale když pak čtete o něčem, že je to vlastně dobře, když u jiného auta je to špatně, tak to zamrzí 😄
Škodovka je stejnej "šunt"/"fáro", jako každé jiné.... myslím, že z tohoto výroku si každý veme to co chce 😉 :yes😒br />
p.s. pořád máte míň palců jak Gilgit, tak to je dobry 😁
Hasič (staré označení požárník) je zejména označení pro profesionálního nebo dobrovolného člena hasičské jednotky.
Už se neztrapňujte, snažíte se obhájit neobhajitelné, ten příměr se nepovedl. Pokud někam píšete, tak jste novinář, tedy se tady nesnažte svoje trapný články omlouvat tím, že jste jen nadšenec. Berete za to peníze? Berete, tedy jste povoláním novinář. Když se vás zeptám co děláte, tak řeknete, že je vaším povoláním nadšenec? ha ha ha. Když pomočim táborák, tak jsem ho jen pomočil a rozhodně si do kolonky povolání nepíšu hasič.
Mimochodem, nechtěl jsem reagovat, ale docela jsem zvedl obočí, když jsem si přečetl, jak se houpe nový Superb. A nevadí to. Kdežto u Espace, což stále můžeme považovat za MPV, tedy rodinné auto, je tato vlastnost mínusem.
Spíš než tady obhajovat sám sebe by nebylo špatný uznat, že pokud by někdo z redakce napsal, že Superb je výborné auto, ale má své chyby, další výlet by nebyl na jih Evropy, ale na Mácháč za svůj benzín, že... 😄 No jo, holt není nad "korektní vztahy" mezi ACZ a ŠA...
opravdu jen nadšenec. Zmínku o Espace jsem už viděl, tak tedy vysvětlím. Problém Espacu je, že se buď houpe a přenáší rázy, nebo se houpe méně a přenáší rázy. Espace nemá z mého pohledu ideálně nastavený podvozek ani pro jeden z režimů, pro který je určený.
Liší se to samozřejmě motor od motoru, a konkrétně tohle jsem psal i u Superbu. S 2.0 TDI jsem rychleji jezdil výhradně v režimu Sport, kdy je podvozek tužší, ale stále komfortní a nepřenáší rázy. V režimu Comfort se už auto houpe moc a na sérii vlnovek ztrácí půdo pod koly. Takhle nějak jsem to popsal v jízdních dojmech.
Ale jenom dobře, je vidět ke komu tady vzhlížíš, kdo je tvoje autorita. 😄
osobně žádný, grafiku obstarává někdo jiný s ohledem na požadavek vedoucího. Tedy obvykle tomu tak je, přičemž Suberb mi dává smysl. V titulku se píše o Škodovce a je to nejnovější model.
Osobně mi to dává větší smysl než tvoje neustálé kopání do všeho a do všech. Pokud bys chtěl informace o prodejích Superbu, jsou v mém rozhovoru s panem Vlčkem, ale tam ses v diskusi bavil o něčem úplně jiném.
Clanok je o predajoch z minuly mesiac.
Aky zmysel ma ilustrovat to fotkou auta, ktore minuly mesiac nepredavalo.
Ale skvele, aspon vieme, ze 'vedouci' bud netusi, o co ide, alebo sa rozhoduje podla 'inych' kriterii.
Skode uspech preji, i kdyz zatim pro menema zajimave auto, ale to je jina story.
A este na to placnut fotku modelu, ktory sa na vysledkoch NEPODIELAL.