Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

D1 mezi Přerovem a Lipníkem nad Bečvou postaví Skanska za 2,7 miliardy Kč

12 komentářů

Avatar - Hittman
Hittman
by jako první začít obchvatem Přerova, aby se jím už konečně dalo projet bez nervů.
Avatar - Wolfsteen
Wolfsteen
Přesně tak. Tím by se mělo začít, protože jezdit přes Přerov je o nervy :no:
Avatar - JohnyRnR
JohnyRnR
Jenže tam ještě nemají všechny pozemky, tak radši ať staví zatím tady a vůbec všude, kde můžou, jinak by se zase někde mohlo něco podělat a nebylo by vůbec nic.
fahrenaufderautobahn
tak podle mě je tu snaha udělat světový unikát, že na páteřní dálnici jedné země bude malá šikana v podobě okresního města, který se nedá projet rovně nebo nekomplikovaně, ale musí se hlídat křižovatky, odpočovat tu vlevo, tu v vpravo. a postát si v řadě kolon a na několika semaforech.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To zas bude přeprodávání subdodávek... >😒] A výsledná kvalita dálnice nikde 8-s 8-s
michael.snow
To bude jak dosud nevysvětlená zakáska Skansky, kdy za 200mega si objednaj u subdodavatele stavbu a ten subdodavatel si to zpět za 100mega nechá postavit Skanskou a vyjádření Skansky zatím je, že je to standardní postup a těch 100mega byl obchodní zisk subdodavatele >😁 Proto 14km za 2,7mld, tedy skoro 200mil za km 8-s 😒 Tak snad už si aspoň stát ohlídá stavbu, aby to nebylo jak s Euroviou u Ostravy. I když, záruka 10 let na tento typ stavby mi přijde dost krátká.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
záruka je zcela o ničem, když státu stejně Skanska neuzná případné plnění. Ostravské rolety se vytvořily snad ještě dřív než to stihli zkolaudovat a stát si stejně může leda tak...

Stavba za veřejné peníze prostě musí být nastavena s dozorem a kontrolními mechanismy tak, aby se ani špatně nepostavila :-!
megacruiser
Úplně by stačilo každou takovou stavbu poctivě dokumentovat videozáznamem. Pár stacionárních kamer + 1-2 lidi co by natáčeli detaily. Vzhledem k ceně stavby by takový nezpochybnitelný dohled byl za pár korun. Takhle je tam jen tzv. stavební dozor, který se tam jde podívat maximálně 1x za týden a podškrábne za pár šupů každé ošizené svinstvo.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ne. u zakázek z veřejných zdrojů MUSÍ být technický dozor investora (TDI). Nicméně problém je v tom, že tyhle služby zadávají zpřízněným firmám, takže výsledný dozor nula od nuly pojde...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Chybi 25 km a oni dostavi 14.
Takze tech 11 se bude jezdit porad polnackou?
No pak to ale te rychlsotni silnici kolem Olomouce porad nepomuze.
*ni Prerovu jako takovemu.