Povedený vzhled je podle Seatu to, proč si zákazníci Ibizu kupují. Nový vůz se tak vyznačuje inovovanými prvky zejména pod povrchem, vnější design se změnil jen málo.
ibiza ?pokial viem napriklad fabia 1 a ibiza 6L co boli surodenci az na to ze fabia bola ood 99 a ibiza 02 palubka napriklad bola tvrda aj mekcena podla vybav rovnako vo fabii aj ibize..
A myslíte, že pokud to v tiskové zprávě nebylo, tak nám to hned jen tak řeknou? Kdyby to chtěli říct nyní, tak to v té tiskovce bude. Nicméně nebojte, na představení faceliftované Ibizy pojedeme a určitě se na to budeme důkladně ptát. Naším tipem je, že auto použije stejnou techniku jako Polo GTi, tedy včetně manuálu.
Zpráva postrádá důležitou informaci, jestli verze Cupra konečně dostane i manuálně řazenou převodovku... 8-s Pokud to tiskové zprávě nebylo, proč rektor nezavolal importérovi pro doplňující informaci?
No, jestli je to škoda, to zase nevím... :-) Popravdě jsem toho o ještě o litru ani moc nečetl, ale předpokládám, že jeho hlavní přínos bude v nižší EU-spotřebě. Ale...uvidíme.
tiez som toho nazoru ze casom 1,2 tsi skonci v ibize a nielen tam ... nebude ani v golfe... a tie litrove motory tu starsiu 1,2ku tsi proste postupne nahradia .....
a casom iste dojde k tymto tahom aj vo fabii... skoda ze fabia nedstala tento motor uz rovno ... ale zase bude o rok o dva prechadzat na nove tsi .... ktore pritom budu uz inde davno zabehnute .... zase je to take kostrbate riesenie... a postupne vylepsovanie za chodu ...
Ibiza je stále pěkné auto, byť věk už na exteriéru začíná být vidět. A je fajn vidět interiér, kde ještě "měkčený" či "textilní" nejsou sprostá slova bohatě nahrazená lacinými lesklými plasty, kam se člověk podívá. :yes:
Zajimalo by mě, jak to bude s novým oturbeným litrem. Zatím se jen tak tiše a opatrně vkrádá do nabídky jako alternativa k 1.2, ten by ale časem měl nahradit úplně, ne?
Žiadna zmienka o Cupre; zostane pôvodný motor 1,4Twincharger, alebo upgraduje Cupra na 1,8čku ako Polo GTI? Alebo rezignuje na športovú verziu úplne ako Fabia?