Od 6. května je zahájen předprodej čtvrté generace vozu Volkswagen Caddy včetně varianty Caddy Maxi. Nejlevnější verze stojí 325.858 Kč, přičemž se jedná o skříňový vůz s turbodieselem 1.6 TDI.
Jak poznáš, že je to scaut a ne sociální verze bez lakovaných nárazníků? >:-[]
Tady to bude pro škodu těžké donutit kupující připlatit za scout, že ty nárazníky jsou nelakované jinak >:D
No šetřit můžou ještě tak, že šoupačky za řidičem nebudou ani za příplatek, takže pokud je budu chtít, tak jedině koupit dražšího Caddyho a možná ještě pár podobných "vychytávek"
Tak z pohľadu interiéru veľmi chudobný osobák. Pripočítaj zadnú nápravu a k osobáku má ešte ďalej. Odvez sa vo Forde alebo Renaulte, to sú podstatne "osobnejšie" autá.
Skrinka pred spolujazdcom bude bez dvierok, v druhom páre dverí len výklopné okno (bez možnosti el. otvárania alebo švihadiel), bude k dispozícii menej motorov, slabšie výbavy, ale naopak pribudne škrabka na ľad, aby to bolo "simply clever".
Když vidím palubku té sociální verze, tak nevím, kde už by mohli brát, aby Roomster ( odvozený od Caddyho) byl ještě levnější. Jedině snad švihadla na přední okna, jinak asi nic, protože kde nic neni, ani škoda nebere >:D
No veď píšem že konštrukčne zostarne (nie zostane). ;-)
Ešte treba brať do úvahy, že nový Roomster bude zrejme lacnejší ako Caddy, čo sa zas premietne do výbavy.
Si VAG mohl ušetřit hodně peněz a vykašlat se na relativně ztrátový roomster a od začátku produkce tam dávat logo škodovky >:D:-! , kor když pčedchozí Caddy pickup byla přeznačkovaná škoda felicie pickup >:-[]
Je to skutečně starý model - má stejný rozor ( jak pro krátký tak pro MAXI verzi), tak i rozchod. To samé velikosti dveří apod, tedy skelet je původní ( možná přidali nějaké výstuhy, těžko říct). Zatímco původní touran byl s Caddym více spřízněný, tak nový je na nové platformě Golfu 7 a je to vidět i na rozměrech, u Caddyho a T6 se jedná jen o velké facelifty ( ne větší než FL Octavie jedna, kdy se krom světel měnila i palubní deska). Přidali nějaké asistenty a to je celé - bohužel. Například šířkou už na konkurenci dost ztrácí a o zadní nápravě nemluvě, tady konkurence pro osobní verze umí nabídnout i multilink.
Chybí mi atmosferický motor ( před FL nabízel Caddy i u dieselu atmosféru až do roku 2008), z této nabídky pro rozvážku po městě nebude vhodné nic, tady konkurence s atmo 1,4/1,6 dává větší smysl.
Jinak nic proti Caddy, od roku 2003 je to jedno z nejzajímavějších aut produkce VW a dodnes se mi líbí, ale po 12 letech člověk čeká novou generaci, protože konkurence utekla už v roce 2008/2010.
kazdopadne radsej roky predaja vychytali dost chyb,nove su motory aj elektricke serepeticky...nemusim hrackarske auta a ani inu kolotocarinu ..dizajn na jednotku interier moderny jak osobak povedzte ze nie....kto chce nech si kupi mercedes v danej triede >:-[]
Výrobce ho tak označil tak mu to nechme. Ostatně dělají to všichni výrobci, ne jen zlotřilý VW. Opravdu je mi jedno kolik z vercajků vyrobili nových a kolika jen vyvařili ožvejkané hrany.
Co mě zajímá je crash-test, tam se ukáže. Starý caddy dostal v 2007 jen 4 hvězdy, trochu se bojím, že kdyby s ním řápli dnes odejde s 2,5 jak soused z Bukurešti. Bohužel z nějakého konspiračního důvodu NCAP wolfsburské stařečky (Sharan, Touran, Caddy) nikdy neretestoval.
predpredaj samohýbnej ľudovej káry. Putler naopak nacvičuje promenádu Armaty, rovnako toť samohýbnej oceľovej káry, len určenej na hromadné ničenie... Ono aj tá Caddy je hromadne určená pre pešiakov, len nemčúry zabudli na výbavu, napríklad neponúkajú v tejto generácii pásy a kanón. Som zvedavý, koho na tejto plechovici zo susedov zase stretnem 8-s
Nebylo by správné a pravdivé psát o FL a ne o nové generaci, když se konstrukčně jedná o 13 let starý Caddy jen s pozměněnými světli a přístrojovkou? Já chápu, že vás PR VW group krmí těmito zvášty o nové generaci, ale chce to i trochu soudnost a psát víc pravdivě a ne jak VAG píská.