Novinky
petrumr
oni tu normu vyrobí u druhých motorů, i když jsem dělal motoráře šestiválců na proběh přes milion km, tohle bych si nekoupil. Zlatí motoráři od bmw :-!
vabis
3
motor je to důstojný :😉 :yes: jen ta diskuze dole tomu moc neodpovídá >😁
ale co sa tyka spotreby.... v beznej praxi to bude 12-15 litrov 😉 ... kazdopadne na ten udaj o "papierovej realnej" spotrebe som uz teraz zvedavy ... lebo takmer 200 konova audina to nedavno s novym TFSI udajne da na papieri pod 5 litrov...ak to takto pojde dalej tak dizle uz budu uplne zbytocne a maju to uz spocitane ... kedze tu mame nove koncernove benziny zo spotrebou na urovni dizla.. 😉
V běžné praxi žral 15+ atmosférický 6.0... Tady to bude tak 18
ale na IMS ve Vídni byly i další nové motory,
Litrový tříválec TSI s el. kompresorem 200 kW a 270 Nm a dvoulitrový diesel také s el. kompresorem 221 kW 601 Nm.
[odkaz]
Litrový tříválec TSI s el. kompresorem 200 kW a 270 Nm a dvoulitrový diesel také s el. kompresorem 221 kW 601 Nm.
[odkaz]
To mas marne, ja som sa im to snazil ukazat uz napr. tu😒br />
[odkaz]
:-!
:-!
Gilgit
Problém je v tom, ze na AutoBlesku.cz se vetsinou prebírají jednotlivé tiskové zprávy (v lepsím prípade) nebo cizí clánky (v horsím prípade).
Nebyl by zádný problém aby se novinár AutoBlesku.cz IMS ve Vídni zúcastnil, vyslechl ruzné prednásky a diskuse, a udelal zajímavý clánek o nejnovejsích trendech v oblasti motoru, treba i sérii clánku.
Ale to by musela mít redakce o neco takového zájem, coz se u bulvárního média nedá cekat.
Nebyl by zádný problém aby se novinár AutoBlesku.cz IMS ve Vídni zúcastnil, vyslechl ruzné prednásky a diskuse, a udelal zajímavý clánek o nejnovejsích trendech v oblasti motoru, treba i sérii clánku.
Ale to by musela mít redakce o neco takového zájem, coz se u bulvárního média nedá cekat.
JJ.Ale je na tobě,abys zdejší diskutéry seznámil s nedostatky,případně něco doplnil. Věř,že dost lidí na to čeká. 😉
To uz mame "podelene" 😄
On ma na starosti vyrobu, predaje a ine statistiky, ja skor tu technicku cast 😉
On ma na starosti vyrobu, predaje a ine statistiky, ja skor tu technicku cast 😉
Gilgit
>😁 >😁 >😁
Jinak ten blbecek s nickem zacínajícím na Bc. jenom provokuje.
Jinak ten blbecek s nickem zacínajícím na Bc. jenom provokuje.
ved vzhladom na to ake ine "hybridne nicky" sa tu objavuju, tak mi ani tento nevadi.
Len som mu to vysvetlil ( dufam ) a mozno casom pochopi, ze tvoja rola tu tiez nieje uplne marna, a jedneho dna tychto lajdakov spolocnymi silami dotlacime k ... ani neviem co tu napisat - novinarcine ? :😉
Len som mu to vysvetlil ( dufam ) a mozno casom pochopi, ze tvoja rola tu tiez nieje uplne marna, a jedneho dna tychto lajdakov spolocnymi silami dotlacime k ... ani neviem co tu napisat - novinarcine ? :😉
Gilgit
>😁 >😁 >😁 Jo, jo, pár dementu se tady predvádí.
Bylo by to fajn kdybychom je dotlacili ke kvalitní novinarine ale obávám se ze to je tezko uskutecnený zámer. Vzdyt Micka se pred pár dny verejne pochválil ze on novinár není. >😁
Jinak si práve ukládám do pocítace fotografie automobilu ze vcerejsích vojenských prehlídek v Rusku a dalsích zemích SNS. Je mezi nimi pár docela zajímavých kousku.
Bylo by to fajn kdybychom je dotlacili ke kvalitní novinarine ale obávám se ze to je tezko uskutecnený zámer. Vzdyt Micka se pred pár dny verejne pochválil ze on novinár není. >😁
Jinak si práve ukládám do pocítace fotografie automobilu ze vcerejsích vojenských prehlídek v Rusku a dalsích zemích SNS. Je mezi nimi pár docela zajímavých kousku.
Guglítek k tomu nikdy nic smysluplného nenapíše, protože tomu ani zbla nerozumí. Je to zřejmě vzděláním ekonom a proto patří jen ke koňom. Pouze s vidlemi v ruce je schopen pro společnost vykonat něco užitečného. Vždyť se dodnes ani nenaučil psát česky... :no:
Gilgit
Neotravuj psychopate nebo tě zase dají do kazajky. >😁
Na to si musíte zvyknout že 80% o tom jen placá s motory nikdy v životě nepracovali
Já bych ho tipnul na invalidního důchodce. Namrzlý,nevrlý ,zlý a zapčklý. Reaguje podrážděně.To asi tá prostata. 😉
Gilgit
Zase soudís podle sebe. >😁
Jo taky tipuju že je nějakej úředníček. Přehled o prodejích atd. má vo autech jako takovejch ale vís spíš kulový >😒]
A říkal jsem snad něco o sobě ? Jen jsem sem napsal jak to na internetu chodí 80% lidí už ví jaký motor bude ještě před tím něž ho VW stihne otestovat ,jaká bude spotřeba životnost apod .
To asi nepíšeš mě žejo 😄
Fakt myslíš že je to jen 80%? >😒]
Fakt myslíš že je to jen 80%? >😒]
Nevim jestli se myslel tím uředníkem mě ,ale psal jsem to všeobecně , no já vím i těch 80% je dost optimistických
Gilgit
Vodpad reaguje pod vodpadem na vodpad. >😁 >😁 >😁
Na text vo vodpadu? Jo 😉
Pro všeobecné blahu navrhuju zrušit příspěvky kde je slovo slint nebo vodpad co ty na to? 😄
Pro všeobecné blahu navrhuju zrušit příspěvky kde je slovo slint nebo vodpad co ty na to? 😄
Přehled získáš na internetu. Obzvlášt ,když tam sedíš skoro celý den a noc. 😉
To jo ale Gilgit má znalosti jen ohledně tý "úředničiny" vo autech a technice skoro vůbec. Kdyby se zajímal tak získá alespoň částečně i ty technický znalosti. Proto bych spíš tipnul že to bude mít něco společnýho s jeho prací
Gilgit
Chápu ze blbecek jako ty je v ziskávání informací odkázán na internet. Ale neposuzuj jiné podle sebe. >😁
Bohuzial... :-!
Pritom u "Jednotky na Českom webe" by clovek cakal podobne informacie...
Malinko mi to nedalo a neuspokojil som sa s ich prepocitanou spotrebou 10,8 l / 100km.
V inom clanku som nasiel prepocitanu spotrebu 10,4. Tento rozpor sposobil, ze som si dal vygooglit nejaky prepocet podla emisii na litre na 100 km.
1 prepocet je napr. tu: [odkaz]
a podla neho to vychadza 10,7 l / 100km.
Co sa toho sympozia vo Viedni este tyka - pravdepodobne ked si kliknu na celu tu PR priamo od automobilky, tak z toho mozno budu nakoniec clanky 3 >😒]
takze o R3 1.0 TSI a 2.0 TDi sa docitame mozno nabuduce... :-!
Pre tych co chcu uz dnes ( ja som to cital predvcerom !!! ) tak nech sa paci ( da sa hore na stranke zmenit jazyk na Anglicky 😉 ) 😒br /> [odkaz]
Pritom u "Jednotky na Českom webe" by clovek cakal podobne informacie...
Malinko mi to nedalo a neuspokojil som sa s ich prepocitanou spotrebou 10,8 l / 100km.
V inom clanku som nasiel prepocitanu spotrebu 10,4. Tento rozpor sposobil, ze som si dal vygooglit nejaky prepocet podla emisii na litre na 100 km.
1 prepocet je napr. tu: [odkaz]
a podla neho to vychadza 10,7 l / 100km.
Co sa toho sympozia vo Viedni este tyka - pravdepodobne ked si kliknu na celu tu PR priamo od automobilky, tak z toho mozno budu nakoniec clanky 3 >😒]
takze o R3 1.0 TSI a 2.0 TDi sa docitame mozno nabuduce... :-!
Pre tych co chcu uz dnes ( ja som to cital predvcerom !!! ) tak nech sa paci ( da sa hore na stranke zmenit jazyk na Anglicky 😉 ) 😒br /> [odkaz]
Gilgit
A to se na sympoziu ve Vídni nemluvilo jen o motorech koncernu Volkswagen ale i o jiných projektech.
Ale co cekat od "jednicky ceského webu". >😁
Ale co cekat od "jednicky ceského webu". >😁
Ty mě připadáš,že když někdo nenapíše dvě A 4 o zabíjení hřebíku ,tak je to plné chyb a nedostatků. 😉
Gilgit
Blbecku, na 36. Internationales Wiener Motorensymposium ve Vidni byla, ostatne jako kazdý rok, predstavena rada projektu ruzných firem, nejen koncernu Volkswagen. Je to jedna z nejdulezitejsích konferencí o vývoji motoru na svete. Takze ty tvoje slinty o dvou A4 o zabíjení hrebíku si nech pro tvé kamarády slintaly.
Proč furt mluvíš vo slintání už se ví [odkaz] tak na to mysli a nevopakuj se furt 😄
Gilgit
Kylie, nedelej ze sebe zase hloupejsí nez ve skutecnosti jsi.
Už sem toho vod tebe čet dost ty nebudeš chytřejší než Kylie. Tak dobrej herec nejseš 😉
Gilgit
Ale no tak Kylie...
Ale no tak Gilgite tohle prostě nevokecáš.. 😄
A pořiď si nový [odkaz] denně číst vo tvym slintání nikoho nebaví
A pořiď si nový [odkaz] denně číst vo tvym slintání nikoho nebaví
Gilgit
Nelíbí se ti pojem slintání, Kylie? OK. Kecy, plácání, zvásty, blbosti, hovadiny, nesmysly atd. Jde vo vodpadový projev vodpadu. Zálezí na obsahu, a ten je u vás casto dost problematický.
Jj tenhle typ tvejch příspěvků nikoho nebaví. Bohužel asi krom tebe 😄
Gilgit
Kylie, plácás. >😁
Nedělej ze sebe hloupějšího než si. I ty určitě víš že tvý slinty vo vodpadech nikoho nebavěj. Krom tvýho ega [odkaz] kterýmu evidentně dělaj dobře 😄
Gilgit
Kylie, zase jsi to vsechno popletla.
Ti to trvalo než si to vymyslel >😁
A neřikej mi Kylie je to trapně debilní
Ty si fakt myslíš že tvý slinty vo vodpadech někoho bavěj? Krom toho fešáka co na něj tak rád koukáš do zrcadla [odkaz] ? Koho prosim tě? 😄
To je přesně pro tebe [odkaz] >😒]
A neřikej mi Kylie je to trapně debilní
Ty si fakt myslíš že tvý slinty vo vodpadech někoho bavěj? Krom toho fešáka co na něj tak rád koukáš do zrcadla [odkaz] ? Koho prosim tě? 😄
To je přesně pro tebe [odkaz] >😒]
Gilgit
Ale no tak Kylie, zase dopisujes príspevky. >😁
Uz bys to nemela delat.
Uz bys to nemela delat.
Neřikej mi Kylie je to trapný
Tak koho tvý slinty vo vodpadech bavěj? Kromě tebe samotnýho?
Tak koho tvý slinty vo vodpadech bavěj? Kromě tebe samotnýho?
Gilgit
Kylie, nemela bys se rozcilovat, uz zase zacínás omílat jednu vec porád dokola. >😁
Co se týce tvých otázek: Nejsi v pozici abys nekoho vyslýchala. Hry na vyslýchajícího a vyslýchaného muzes hrát s tvým diskusním idolem a obdivovatelem nacismu petrumrem. >😁 >😁
Co se týce tvých otázek: Nejsi v pozici abys nekoho vyslýchala. Hry na vyslýchajícího a vyslýchaného muzes hrát s tvým diskusním idolem a obdivovatelem nacismu petrumrem. >😁 >😁
Neřikej mi Kylie úchyle
Takže uzavřeno slinty vo vodpadech a nacismuu dělaj dobře jen tobě
A místo abys sis došel na léčení [odkaz] vobtěžuješ nás tim denně vod nevidim do nevidim ;-\
Takže uzavřeno slinty vo vodpadech a nacismuu dělaj dobře jen tobě
A místo abys sis došel na léčení [odkaz] vobtěžuješ nás tim denně vod nevidim do nevidim ;-\
Gilgit
Kylie, zase jsi to popletla. To ty jsi se zastávala nácka, ne já.
A co se týce "vobtezování" tak to ty jsi se v této diskusi zacala navázet do me a ne naopak.
A co se týce "vobtezování" tak to ty jsi se v této diskusi zacala navázet do me a ne naopak.
Neřikej mi Kylie úchyle
Zastanu se i komouše když ho budeš kopat do hlavy. A to mám komouše fakt nerad 😉
Ale to všechno víš jen ses zasek a neuvěřitelně tupě furt vopakuješ pár debilit
Zastanu se i komouše když ho budeš kopat do hlavy. A to mám komouše fakt nerad 😉
Ale to všechno víš jen ses zasek a neuvěřitelně tupě furt vopakuješ pár debilit
Gilgit
Kylie, musím to bohuzel napsat jeste jednou. S náckem jsi v diskusi souhlasila ty a navázet jsi se do me v dnesní diskusi zacala taky ty.
Jinak co se týká tupého "vopakování" tak to je tvoje obvyklá diskusní praxe jak pod tvým soucasným nickem Hammunasakra tak v dobách kdy jsi si jeste ríkala Kylie.
No a vzhledem k tomu jak si tady diskusne prizvukujes s nicky typu petrumr, Ada je zase tady a podobnými to vychází ze úchylná jsi ty, Kylie.
Jinak co se týká tupého "vopakování" tak to je tvoje obvyklá diskusní praxe jak pod tvým soucasným nickem Hammunasakra tak v dobách kdy jsi si jeste ríkala Kylie.
No a vzhledem k tomu jak si tady diskusne prizvukujes s nicky typu petrumr, Ada je zase tady a podobnými to vychází ze úchylná jsi ty, Kylie.
Souhlasit jednou v něčem s Petrumem a souhlasit s nacismem z toho udělá synonymum fakt jen de Bil :no:
Gilgit
Kylie, to není synonymum. To jsou dve ruzné veci které se doplnují a ukazují jak moc jsi úchylná.
Jinak vidím ze ta dve slova kdy první zacíná na de pouzívás docela ráda. >😁
Jinak vidím ze ta dve slova kdy první zacíná na de pouzívás docela ráda. >😁
Neříkej mi Kylie úchyle!
Gilgit
Proc, Kylie? A s tím úchylem si to pletes, úchylná jsi ty (viz zduvodnení nahore).
Sakra na ty elektrické kompresory k motorům jsem pekelně zvědavý. Neuvěřitelně! Pokud bude mít turbomotor naprosto bezprostřední odezvu na plynový pedál (respektive palivový pedál😊 bude to naprostá bomba😊
V aplikaciach od Audi - motor V6 3.0 BiTDi + E-Lader sa pisalo o plnom plniacom tlaku za 200-250ms - to je doba za ktoru bezne stlacis plynovy pedal k podlahe... 😉
Nie zadupnes, ale proste stlacis. 😉
To bol testovaci prototyp, a dalej to zdokonaluju, a plus nebude to len o tom, ze kym nema v nizsich otackach klasicke turbo dostatocny tlak od vyfuk. plynov, ale aj v strednych, ked je motor v malej zatazi, si v zatacke a zrychlujes z nej, aby ten tlak narastal pekne, linearne.
Zober si nejaky bezny preplnovany motor, zarad si tam nejaku rychlost v zatacke ktoru ides 80 tak, ze mas dajme tomu 2500rpm. a pridas v nej plyn - vzdy citis "prodlevu", kym sa turbo natlakuje na pozadovany plniaci tlak. Toto bude eliminovane !!! 😉
Nie zadupnes, ale proste stlacis. 😉
To bol testovaci prototyp, a dalej to zdokonaluju, a plus nebude to len o tom, ze kym nema v nizsich otackach klasicke turbo dostatocny tlak od vyfuk. plynov, ale aj v strednych, ked je motor v malej zatazi, si v zatacke a zrychlujes z nej, aby ten tlak narastal pekne, linearne.
Zober si nejaky bezny preplnovany motor, zarad si tam nejaku rychlost v zatacke ktoru ides 80 tak, ze mas dajme tomu 2500rpm. a pridas v nej plyn - vzdy citis "prodlevu", kym sa turbo natlakuje na pozadovany plniaci tlak. Toto bude eliminovane !!! 😉
Myslím, že ani tolik nejde o to, zda má el. dmychadlo odezvu 200 nebo 250 ms. I kdyby se roztáčelo půl vteřiny, tak hlavní výhoda je, že se může roztáčet už v předstihu, kdy tlak ještě ani není potřeba. Prostě se dotkneš spojky nebo voliče automatu a elektronika roztočí dmychadlo (protože k tomu nepotřebuje tlak ve výfukovém potrubí ani mechanickou práci od klikové hřídele), tedy dříve než u klasického mechanického kompresoru a samozřejmě o světelné roky dříve než u turbodmychadla.
Rychlost je bez diskuzí, zajímavý bude porovnání s MB a BMW který jdou cestou vyššího výkonu
Vyssieho vykonu ???
A na toto si ako prisiel ???? >😁 >😁 >😁 >😁
Ak vo Viedni koncern ukazal, ze z 2 litra TDi je mozne mat 300 PS a 600 Nm, tak si ani netrufam tipnut, na akych cifrach sa Audi uspokoji s ich 4.0 TDi !!!! >😁
Taketo dristy si fakt nechaj >😁
A na toto si ako prisiel ???? >😁 >😁 >😁 >😁
Ak vo Viedni koncern ukazal, ze z 2 litra TDi je mozne mat 300 PS a 600 Nm, tak si ani netrufam tipnut, na akych cifrach sa Audi uspokoji s ich 4.0 TDi !!!! >😁
Taketo dristy si fakt nechaj >😁
Při naší diskuzi? Včetně odkazů? Trpíš ztrátou paměti? 😄
Ano 4.0 TDI bude podobnýho výkonu jako nový R6 3,0 MB i BMW. I když já na naftu moc nejsem sem docela zvědavej
Taketo dristi si fakt nechaj 😉
Ano 4.0 TDI bude podobnýho výkonu jako nový R6 3,0 MB i BMW. I když já na naftu moc nejsem sem docela zvědavej
Taketo dristi si fakt nechaj 😉
akosi fakt prestavam rozumiet reci tvojho kmena .... 8-s
Dristas. A to, ze Audi proste ide cestou viacvalcov, nez MB a BMW, ktore proste V8 vzdali, to je len dalsi dokaz "rightsizingu". Takze nerob si iluzie, ze by v pripade potreby nedokazalo Audi vytlacit z 3 litra podobne cisla ako oni. Oni - Audi - to proste nepotrebuju. Budu mat vdaka tomu motor menej mechanicky namahany, s lepsiou kulturou chodu a pokial patricne pocaruju, tak asi aj s lepsiou realnou spotrebou.
Dristas. A to, ze Audi proste ide cestou viacvalcov, nez MB a BMW, ktore proste V8 vzdali, to je len dalsi dokaz "rightsizingu". Takze nerob si iluzie, ze by v pripade potreby nedokazalo Audi vytlacit z 3 litra podobne cisla ako oni. Oni - Audi - to proste nepotrebuju. Budu mat vdaka tomu motor menej mechanicky namahany, s lepsiou kulturou chodu a pokial patricne pocaruju, tak asi aj s lepsiou realnou spotrebou.
Tim se netrap mě slovenština taky moc nejde 😄
Ale určitě nedristam! MB a BMW určitě nevzdali V8. Dělali a dělaj a prodávaj jich celkem dost. Popravdě v počtu vyrobenejch V8 je Audi asi tak na 100% nikdy nedožene. Jestli myslíš v naftě tak to jo ale to má svou logiku. Dobře to rozepsal v poslednim AutoDieslu Martin Vaculík a má samozřejmě pravdu
Velkej naftovej motor má smysl v Range Roveru možná v Bentley Bentayga atd. v osobáku je to viz ten Vaculíkův důkladnej rozbor minimálně nejednoznačný. A přes všechny prognózy jak protlačej naftu mimo malou zaostalou Evropu který čtu už vod puberty všude mimo ni prostě furt vládne benzín
Vytlačit se dá 272 koní z litru [odkaz] vo tom mě přesvědčovat nemusíš
Ale určitě nedristam! MB a BMW určitě nevzdali V8. Dělali a dělaj a prodávaj jich celkem dost. Popravdě v počtu vyrobenejch V8 je Audi asi tak na 100% nikdy nedožene. Jestli myslíš v naftě tak to jo ale to má svou logiku. Dobře to rozepsal v poslednim AutoDieslu Martin Vaculík a má samozřejmě pravdu
Velkej naftovej motor má smysl v Range Roveru možná v Bentley Bentayga atd. v osobáku je to viz ten Vaculíkův důkladnej rozbor minimálně nejednoznačný. A přes všechny prognózy jak protlačej naftu mimo malou zaostalou Evropu který čtu už vod puberty všude mimo ni prostě furt vládne benzín
Vytlačit se dá 272 koní z litru [odkaz] vo tom mě přesvědčovat nemusíš
Pan Vaculik moze byt pri vsetkej ucte e😜ert aky chce, ale ani jeho krystalova gula asi nebude moc pravdovravna, pokial prognozuje, ze V8 TDi nema moc velke sance na uspech v osobnom aute mimo segment SUV.
Druha vec je to, ze nemal este tieto aktualne informacie ( co je logicke ), ktore by aj jeho nazor zmenili. To len ty sa ako ten topiaci chytas kezdej slamky, ktora by podporila tvoju teoriu, ze Audi je to zlo, ktore proste vdaka svojej filozofii nema sancu na uspech... :-!
za par rokov ( mozno uz buduci ) si ale nalejeme cisteho vina a pozries sa, kolko V8 TDi Audi predava v akych kategoriach, a potom moooozno uz konecne pochopis, ze ich filozofia je spravna. Uz dnes o aktualnom 4.2 TDi vsetci tvrdia ze je to najlepsia nafta v osobnych autach, takze o nastupcu by som nemal absolutne obavy. 😉
Co sa cisel k predanym V8 benzinom tyka - komu cest, tomu slava - v tomto pripade skor MB, nez BMW, ktore tych V8 bude coskoro spomedzi D3 predavat najmenej, ak uz aj nie... :-! Ma to ale logiku - typicky BMW motor je R6 - dufam ze aspon na tom sa zhodneme, tak nech robia svoje remeslo poriadne a tie ich R6 nech su teda tie najlepsie na svete. MB sa prisposobil, maju pestru paletu, ale tiez to idu osekavat tak, ze nakoniec ostane len ta 4.0 biturbo. Audi uz davnejsie prislo s 4.0 TFSi ako s jedinou V8 v benzine pre buducnost, takze ani sa necudujem, ze tento stav im vyhovuje a neidu na tom nic menit.
Dokonca z hladiska do buducnosti zacinam mat podozrenie, ze ti nemecki novinari, ktori pred asi pol rokom priniesli tie zvesti o novom V10 6.0 biturbo mali zle infa, a mala to byt tato W12 6.0 TSi. Mozne je ale aj to, ze bol aj V10 vo fazi testovania, ale zavrhli ho z nejakeho dovodu, alebo bol len ulozeny "do suflika", alebo sa o nom docitame az ked zacnu znovu presakovat nejake nove informacie o "R10 / R18 / projekte Scorpion..."
Dvtedy nerobme unahlene zavery... 😉
Druha vec je to, ze nemal este tieto aktualne informacie ( co je logicke ), ktore by aj jeho nazor zmenili. To len ty sa ako ten topiaci chytas kezdej slamky, ktora by podporila tvoju teoriu, ze Audi je to zlo, ktore proste vdaka svojej filozofii nema sancu na uspech... :-!
za par rokov ( mozno uz buduci ) si ale nalejeme cisteho vina a pozries sa, kolko V8 TDi Audi predava v akych kategoriach, a potom moooozno uz konecne pochopis, ze ich filozofia je spravna. Uz dnes o aktualnom 4.2 TDi vsetci tvrdia ze je to najlepsia nafta v osobnych autach, takze o nastupcu by som nemal absolutne obavy. 😉
Co sa cisel k predanym V8 benzinom tyka - komu cest, tomu slava - v tomto pripade skor MB, nez BMW, ktore tych V8 bude coskoro spomedzi D3 predavat najmenej, ak uz aj nie... :-! Ma to ale logiku - typicky BMW motor je R6 - dufam ze aspon na tom sa zhodneme, tak nech robia svoje remeslo poriadne a tie ich R6 nech su teda tie najlepsie na svete. MB sa prisposobil, maju pestru paletu, ale tiez to idu osekavat tak, ze nakoniec ostane len ta 4.0 biturbo. Audi uz davnejsie prislo s 4.0 TFSi ako s jedinou V8 v benzine pre buducnost, takze ani sa necudujem, ze tento stav im vyhovuje a neidu na tom nic menit.
Dokonca z hladiska do buducnosti zacinam mat podozrenie, ze ti nemecki novinari, ktori pred asi pol rokom priniesli tie zvesti o novom V10 6.0 biturbo mali zle infa, a mala to byt tato W12 6.0 TSi. Mozne je ale aj to, ze bol aj V10 vo fazi testovania, ale zavrhli ho z nejakeho dovodu, alebo bol len ulozeny "do suflika", alebo sa o nom docitame az ked zacnu znovu presakovat nejake nove informacie o "R10 / R18 / projekte Scorpion..."
Dvtedy nerobme unahlene zavery... 😉
Vaculík e😜ert fakt je. A určitě neprognózuje. Testuje a do detailu popisuje
Zabejvá se technikou a jízdníma vlastnostma nevim jak se ti do toho zamotala komerční prodejnost
Nevim co s tim maj co dělat slámky a už vůbec netušim proč bych jí měl teď používat. Mluvim vo reálnym rozboru motoru 4,2 TDI v A8. Ten je sám o sobě výbornej už dneska a kdyby nebylo připravovanejch novejch řadovejch šestiválců MB a BMW s výkonem okolo 400 koní klidně by moh zůstat v nabídce. Problémem sou jeho dopady na jízdní vlastnosti chování v zatáčkách a brždění. Jestli to v reálu bude s novym motorem v nový generaci lepší jen dobře. I tam se ale nejspíš nezmění podstata. Že benzínová verze je lepší
To FOFO: Jj fakt to neni 80% >😒]
Jak to bude uvidíme proto sem to napsal že mě to zajímá. Že by se naftovej V8 stal lepší verzí než třeba S8 nevěřim ani 1% ale zvědavej docela sem to zas jo
Vzhledem k jistotě W12 a výkonějšim verzim 4,0 TSI mi V10 přijde zbytečnej. Výkon další verze W12 je uspokojivej, sem zvědavej jak na to BMW a MB budou reagovat ale to už je příliš úzkej segment cenově mimo dosah. Alespoň muj
Zabejvá se technikou a jízdníma vlastnostma nevim jak se ti do toho zamotala komerční prodejnost
Nevim co s tim maj co dělat slámky a už vůbec netušim proč bych jí měl teď používat. Mluvim vo reálnym rozboru motoru 4,2 TDI v A8. Ten je sám o sobě výbornej už dneska a kdyby nebylo připravovanejch novejch řadovejch šestiválců MB a BMW s výkonem okolo 400 koní klidně by moh zůstat v nabídce. Problémem sou jeho dopady na jízdní vlastnosti chování v zatáčkách a brždění. Jestli to v reálu bude s novym motorem v nový generaci lepší jen dobře. I tam se ale nejspíš nezmění podstata. Že benzínová verze je lepší
To FOFO: Jj fakt to neni 80% >😒]
Jak to bude uvidíme proto sem to napsal že mě to zajímá. Že by se naftovej V8 stal lepší verzí než třeba S8 nevěřim ani 1% ale zvědavej docela sem to zas jo
Vzhledem k jistotě W12 a výkonějšim verzim 4,0 TSI mi V10 přijde zbytečnej. Výkon další verze W12 je uspokojivej, sem zvědavej jak na to BMW a MB budou reagovat ale to už je příliš úzkej segment cenově mimo dosah. Alespoň muj
No, nic nového, pokud se pocitu týká. Automobily s mechanicky poháněným kompresorem existují nejméně 90 let a vyrábějí se i dnes. Odezva také okamžitá. (Neexistuje žádná prodleva, jak si zde někteří myslí podle diskuzních příspěvků.)
Výhoda kompresoru poháněného výfukovými plyny je v tom, že k pohonu využívá energii, která se jinak nevyužívá, je odpadní.
Kompresory poháněné mechanicky žerou přímo výkon z " klikové hřídele " , ale i ty elektricky poháněné budou žrát výkon. I když možná o něco míň a bude jej možno lépe regulovat. Účinnosti soustavy kterou nazvu klasické "turbo" se, podle mě, kompresory elektricky poháněné nebudou moci ani přiblížit.
Výhoda kompresoru poháněného výfukovými plyny je v tom, že k pohonu využívá energii, která se jinak nevyužívá, je odpadní.
Kompresory poháněné mechanicky žerou přímo výkon z " klikové hřídele " , ale i ty elektricky poháněné budou žrát výkon. I když možná o něco míň a bude jej možno lépe regulovat. Účinnosti soustavy kterou nazvu klasické "turbo" se, podle mě, kompresory elektricky poháněné nebudou moci ani přiblížit.
Nic nového? Viděl jsi někdy diesel s kompresorem? Ačkoliv to řešení existuje, v praxi ho zřejmě vůbec nikdo nevyužívá. Takže diesel bez turboefektu na trhu není. A teď bude. Pro mně rozhodně velké plus. Krom zvuku je tohle pro mně velké mínus pro diesel.
Není náhodou článek pouze o benzínovém motoru ???
Nerozumím. Ad jedna v diskusi (a původních článku) se mluví i o dieselech, ad dvě, kdyby to bylo určeno jenom pro benzínové motory, tvoji připomínku bych chápal. Ale ne, bude to i u dieselů a proto píšu, že je to něco nového, a v podstatě převratného.
Nevím, čemu nerozumíš. Článek se týká motoru W12 TSI a nikde v textu není zmínka o dieselech.
Reagoval jsem na tvůj příspěvek, ve kterém také nic o dieselu nepíšeš.
To, že tato soustava bude žrát víc energie než klasické turbo, však na věci nic nemění, ať jde o benzín nebo diesel. To byla pointa toho, co jsem chtěl sdělit.
Reagoval jsem na tvůj příspěvek, ve kterém také nic o dieselu nepíšeš.
To, že tato soustava bude žrát víc energie než klasické turbo, však na věci nic nemění, ať jde o benzín nebo diesel. To byla pointa toho, co jsem chtěl sdělit.
Gil, klidek... 😉
Zda sa ti, ze v LeMans, alebo F1 potrebuju tie motory koli el-kompresoru / hybridu nejako vela bateriek ? Nie.
Proste aj tu to bude o tom, ze "E-Lader" bude pracovat vzdy len tych par sekund, kym nedaju vyfukove plyny dostatok energie pre klasicke turbo.
Energia sa bude ziskavat rekuperaciou, pripadne pri mensej zatazi motora sa zvysi nabijacia kapacita z generatora tak, aby bola baterka nabita dostatocne na funkciu "E-Ladera".
Generator ma vykon 10Kw, el. motor na E-Laderi ma 7 kW, takze cisto matematicky sa baterka nabija za kratsi cas, nez doba pouzivania E-Ladera, a to este z odpadovej / prebytocnej energie.
Audi tvrdi, ze tato technologia este spotrebu vylepsuje a nie zhorsuje, nakolko motor dostane skor to co potrebuje ( mnozstvo vzduchu pod tlakom ) a vyfukove potrubie, turbo a spol. mozu byt konstruovane s ohladom na mensie odpory a tym padom na mensie straty tiez... 😉
Takze nerob si vrasky, sice v ciselnom vyjadreni - kolko energie tato sustava pouzije na preplnovanie - to bude chvilkovo viac nez klasicke turbo, ale ako som uz uviedol, je to energia nakumulovana - odpadova - uskladnena 😉 Takze bilancia ostava daleko plusova 😉
Zda sa ti, ze v LeMans, alebo F1 potrebuju tie motory koli el-kompresoru / hybridu nejako vela bateriek ? Nie.
Proste aj tu to bude o tom, ze "E-Lader" bude pracovat vzdy len tych par sekund, kym nedaju vyfukove plyny dostatok energie pre klasicke turbo.
Energia sa bude ziskavat rekuperaciou, pripadne pri mensej zatazi motora sa zvysi nabijacia kapacita z generatora tak, aby bola baterka nabita dostatocne na funkciu "E-Ladera".
Generator ma vykon 10Kw, el. motor na E-Laderi ma 7 kW, takze cisto matematicky sa baterka nabija za kratsi cas, nez doba pouzivania E-Ladera, a to este z odpadovej / prebytocnej energie.
Audi tvrdi, ze tato technologia este spotrebu vylepsuje a nie zhorsuje, nakolko motor dostane skor to co potrebuje ( mnozstvo vzduchu pod tlakom ) a vyfukove potrubie, turbo a spol. mozu byt konstruovane s ohladom na mensie odpory a tym padom na mensie straty tiez... 😉
Takze nerob si vrasky, sice v ciselnom vyjadreni - kolko energie tato sustava pouzije na preplnovanie - to bude chvilkovo viac nez klasicke turbo, ale ako som uz uviedol, je to energia nakumulovana - odpadova - uskladnena 😉 Takze bilancia ostava daleko plusova 😉
Elektrický kompresor bude nepochybně zvyšovat spotřebu méně, než klasický turbokompresor. Tomu, se krom Audi, MB a Jaguaru všichni vyhýbají, zjevně kvůli emisím. A ty, zdá se, ten elektrický kompresor bude mít nižší (resp. motor s ním).
Pro mně prostě pozitivní záležitost.
A pokud nepíšu o dieselu tak asi proto, že jsem mluvil obecně o všech motorech.
Přínos to bude mít i pro diesel i pro benzín.
Pro mně prostě pozitivní záležitost.
A pokud nepíšu o dieselu tak asi proto, že jsem mluvil obecně o všech motorech.
Přínos to bude mít i pro diesel i pro benzín.
...vdaka 1 Rakuskej stranke. Plus kopec jeho fotiek a grafov z prezentacnych materialov😒br />
[odkaz]
Takze je sa na co tesit - 48V znamena moznost aj E-ladera, a vykonmi moze vraj poriadne stupat az ponad 1000 Nm 😉
Takze je sa na co tesit - 48V znamena moznost aj E-ladera, a vykonmi moze vraj poriadne stupat az ponad 1000 Nm 😉
Tolik blbostí, které se více než potenciálně mohou pokazit... No krása...
Aby se něco podobného mohlo nacpat do europoslanecké třídy, musí zbytek Evropy jezdit s litrovými tříválci...
Aby se něco podobného mohlo nacpat do europoslanecké třídy, musí zbytek Evropy jezdit s litrovými tříválci...
jestli mě nase-te, tak si vypnu google, a už se k vám nedostane jediná kvalitní informace. >😒]
Gilgit
To je krásná opicka. To je tvoje dcera nebo syn? Kazdopádne gratuluji k prírustku v rodine. A pozdravuj opicí manzelku. Plánujes tvoji paní také naucit googlit? A psát? I kdyz na úrovni vasich príspevku by se nepoznalo jestli jsou od tebe nebo tvé opice. >😁 >😁 >😁
Chlapče, je na čase zveřejnit pár fotografií z tvého alba, když se tu odpadi ptají, kdo vlastně jsi. Von tehdy táta Vošický byl na tom firemním večírku vašich korejských chlebodárců jako z divokejch vajec, tvoje početí synku už nešlo zastavit. ;-\ ha, ha
Gilgit
Ale, odpadový Jouda@W, odborník na vlastnickou strukturu koncernu Volkswagen a vsechno dalsí. Na vecnou diskusi nemás, maximálne se pri ní verejne odstrelís, tak alespon musís blbe kecat. Alespon to ti jde. >😁 >😁 >😁
Já jednou udělal záměnu dvou hodnot u akcií. Ty se tu znemožňuješ denně 5x, to máme od vánoc asi 400x. >😁
Obdivuji lidi jako jsi ty, že každý den přijdou s novou tváří, jako by nic! :no:
Obdivuji lidi jako jsi ty, že každý den přijdou s novou tváří, jako by nic! :no:
Gilgit
Uz jsem ti to psal ale zrejme jsi prílis hloupý na to abys to pochopil. Nejde ani tak o zámenu dvou hodnot u akcií ale o to ze celá výpoved tvého tehdejsího príspevku byla nesmyslná a kdyz jsem te na to upozornil tak jsi tvrdil ze más pravdu. Chybu muze udelat kazdý a jenom blbec na ní trvá.
Jo a pocítat taky neumís. >😁
Jo a pocítat taky neumís. >😁
Hlavně, že ty jsi schopen věcné diskuse na téma nového motoru >😁 >😁 >😁
Chápeš, že jsi tady všem jen pro smích?
Chápeš, že jsi tady všem jen pro smích?
Gilgit
Je možné že jsem odpadu typu Ada je zase tady pro smích. To je OK. Za souhlas primitiva jako ty bych se musel stydět.
Pro normální lidi je k smíchu primitiv jako ty s tvými nesmyslnými zvratky proti Renaultu.
A bacha na to abys zase nemusel do kazajky.
Pro normální lidi je k smíchu primitiv jako ty s tvými nesmyslnými zvratky proti Renaultu.
A bacha na to abys zase nemusel do kazajky.
puoč mě nikdo nemá ruáád??? 😢